abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215858565
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.
Ik denk zomaar dat het 1 en ander samenhangt. :P
Hoe meer je doet, hoe minder je tijd hebt om na te denken.
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken. :)
Ja, nouja, ik kan wel gaan huishaten maar dat is ook altijd zo'n never ending story :')
Koken moet dan weer wél, boerenkool. Maar dat gooi ik zo, uit de zakken in de pan en dat kookt gelukkig vanzelf :P

Meh, ik wil lente!
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D

Fijn Tolstoi dat er door de ha naar je geluisterd is. Succes! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215858717
Ik krijg door de zieken hier wel weer flashbacks naar de afgelopen jaren, afgezien van afgelopen jaar waren ze alle drie in deze periode ook altijd ziek. Tot nu toe lijken we de dans te ontspringen…

Beterschap iig iedereen! Nog één weekje doorbijten voor de rest.
pi_215859027
Wat een boel zieken hier, beterschap allemaal!

Hier vandaag het afrondende gesprek gehad voor de nieuwe keuken. Hoe staat het met de andere verbouwingsperikelen?
pi_215859145
Lieve @Tink89, heb je al psychologische hulp voor je angststoornis?

SPOILER: even in spoiler ivm zo'n lange lap tekst anders voor degenen die niet geïnteresseerd zijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heb je allang hulp, of gehad, maar als je het gehad hebt en nu niet meer zou ik toch eens verder kijken weer. Mijn praktijk zit denk ik niet echt bij jou in de buurt (hoewel ze volgens mij ook wel online opties hebben) maar bij mij is dus ook de derde psycholoog pas degene waarbij ik écht grote stappen aan het maken ben. En waarbij een van mijn angsten dus zo goed als weg is, terwijl ik die 14.5 jaar(!) heb gehad voor ik aan deze behandeling begon.

En sterkte natuurlijk, voor nu :* als je een keer wil spuien als je in paniek zit oid, mn dm/pm staat altijd voor je open!

Toevoeging: dat laatste geldt natuurlijk ook voor anderen met angsten, en dm gerust als je de naam vd praktijk zou willen weten!

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 13-12-2024 19:07:15 ]
pi_215859162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:03 schreef LauriLynne het volgende:

Hier vandaag het afrondende gesprek gehad voor de nieuwe keuken. Hoe staat het met de andere verbouwingsperikelen?
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken! *O*

Ik kreeg net een knuffel van de jongste:
A: Jij bent mijn held!
Ik: Aah dat is lief! Hoezo dan?
A: Nou gewoon, je bent mijn moeder en daar heb ik er maar 1 van. Dus ik wilde het gewoon even zeggen.
O+ O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 december 2024 @ 17:47:29 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215859467
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Lieve @:Tink89, heb je al psychologische hulp voor je angststoornis?

SPOILER: even in spoiler ivm zo'n lange lap tekst anders voor degenen die niet geïnteresseerd zijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heb je allang hulp, of gehad, maar als je het gehad hebt en nu niet meer zou ik toch eens verder kijken weer. Mijn praktijk zit denk ik niet echt bij jou in de buurt (hoewel ze volgens mij ook wel online opties hebben) maar bij mij is dus ook de derde psycholoog pas degene waarbij ik écht grote stappen aan het maken ben. En waarbij een van mijn angsten dus zo goed als weg is, terwijl ik die 14.5 jaar(!) heb gehad voor ik aan deze behandeling begon.

En sterkte natuurlijk, voor nu :* als je een keer wil spuien als je in paniek zit oid, mn dm/pm staat altijd voor je open!
Wat een onwijs fijne post! Ik ga je dm'en.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215859537
Nou, mijn vrijdag de dertiende was beter dan gisteren :D Gelukkig!
pi_215859598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken! *O*

Ik kreeg net een knuffel van de jongste:
A: Jij bent mijn held!
Ik: Aah dat is lief! Hoezo dan?
A: Nou gewoon, je bent mijn moeder en daar heb ik er maar 1 van. Dus ik wilde het gewoon even zeggen.
O+ O+ O+
Aaaah O+

Wat voor keuken wordt het @LauriLynne? Ik ben heel niet nieuwsgierig O-)

Yay, de boerenkool staat op. Maar ik heb geen trek :')
If they say
pi_215860406
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kerstdiner 2025 kan in de nieuwe keuken 😉
Hij wordt pas komende zomer geplaatst. Als onderdeel van een veel grotere verbouwing.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aaaah O+

Wat voor keuken wordt het @:LauriLynne? Ik ben heel niet nieuwsgierig O-)

Een licht grijze fenix keuken met marmerlook composiet blad erop.
  Manager PR/Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 19:50:04 #135
269689 crew  Viv
pi_215861020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Hij wordt pas komende zomer geplaatst. Als onderdeel van een veel grotere verbouwing.
[..]
Klinkt goed! :)

De olifant is terug ;(
Trek de combi zakelijke shizzle en priveshizzle niet zo goed meer, geloof ik.
If they say
pi_215861131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:03 schreef LauriLynne het volgende:

Wij gaan morgen weer voor de keuken, dan besluiten we denk ik ook met wie we in zee gaan. Indeling is intussen wel duidelijk, kleur moeten nog een keer goed kijken.

Verder aftellen, mijn man zei: over een half jaar zitten we gewoon in de nieuwe keuken he!
Ik kan me er nog ff niks bij voorstellen.
Maar inmiddels wel wat knopen alweer doorgehakt mbt opslag van de meubelen enzo (man wilde voordeligste optie, ik liever de makkelijkste optie en die is het geworden), na de keuken gaan we naar de vloer kijken en we moeten nog wat tegels voor het toilet uitzoeken.

Maar als ik erbij stil ga staan dat we over 3 maanden waarschijnlijk midden in de zooi zitten dan steek ik nog ff mn kop in het zand.
Fake it till you make it...
pi_215861612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wij gaan morgen weer voor de keuken, dan besluiten we denk ik ook met wie we in zee gaan. Indeling is intussen wel duidelijk, kleur moeten nog een keer goed kijken.

Succes met keuzes maken morgen. Wat voor soort vloer willen jullie?

Hier moeten alleen de tegels voor het toilet nog. en de kleur voor op de muren.

De zooi is ook hetgeen waar ik het meest tegenop zie. De verwachting is dat het hier een week of 6 zal gaan duren.
pi_215862210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:50 schreef Viv het volgende:
@:vlindertje89 vertel eens meer over die date? O-)
Haha!
De date was leuk, was een tweede date met die jongen? Man? Man klinkt zo oud maar jongen ook wat discutabel :D , maar na de date was wel duidelijk dat het gezellig was maar ik er ook echt niks meer bij voelde dan dat. Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste :Y . En nu heb ik even semi pauze want het was druk enzo. Maar ik heb nu een soort van al vakantie (maandagmiddag en donderdagochtend nog even klein beetje werken maar verder niet meer) dus ik ga maar weer eens swipen :+ en kijken of ze ergens in de kerstvakantie toevallig ook iets van speeddaten of iets vergelijkbaars doen in mn stad, ik las laatst iets over een soort offline daten waarbij je opdrachten moet uitvoeren samen zoals een Ikea krukje in elkaar zetten of zo, dat klonk best lollig. Ik vind die apps kut dus als er binnenkort weer zoiets is ga ik dat mss maar eens proberen!
pi_215862229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:50 schreef Viv het volgende:
@:vlindertje89 vertel eens meer over die date? O-)
Nou dit! En als het niks was dan heb ik nog een hele leuke vrijgezelle broer met kinderwens en koophuis in Amersfoort in de aanbieding. _O- :+
pi_215862604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
[..]
Oh haha ik dacht afrondend gesprek dat alles klaar was :@. Nog even geduld dus!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215862759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Succes met keuzes maken morgen. Wat voor soort vloer willen jullie?

Hier moeten alleen de tegels voor het toilet nog. en de kleur voor op de muren.

De zooi is ook hetgeen waar ik het meest tegenop zie. De verwachting is dat het hier een week of 6 zal gaan duren.
Pvc op de vloer.
Hier is de verwachting 8 weken...

Ik lagnet lekker te slapen en te snurken blijkbaar.
Werd wakker omdat ik een schop kreeg en nu lig ik wakker, maar mn vent slaapt tenminste...
Hij kan ook veel slechter tegen slecht slapen, maar mezelf kennende lig ik nu de halve nacht wakker
Morgen een drukke dag...
Ik ga mn boek maar uitlezen denk ik :{
pi_215862792
Boh @Nijna, das kut :{ Hopelijk wel een goed boek :)
If they say
pi_215862853
Hier zijn ze vandaag begonnen met het plaatsen van de nieuwe keuken. Wel met wat hick-ups (maar niets onoverkomelijks, het stucwerk is nog niet droog, dus de zijwanden komen pas later tegen de kast zodat het nog even kan drogen achter de kasten door).

Maandag en dinsdag gaan ze verder en dan komt woensdag het blad er op geloof ik.

Hopelijk is de tegelzetter dan ook een heel eind want die stond eigenlijk tot vandaag in de planning, maar is echt nog niet klaar.

Als hij helemaal staat zal ik wel een fotootje doen, maar van hetgeen wat er vandaag stond (groot deel van het eiland) werd ik al best blij.

Vind het ook leuk om te zien en te horen wat anderen kiezen voor keuken. Er zijn ook zoveel mogelijkheden zowel in kleuren als opstellingen!
pi_215862867
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha!
De date was leuk, was een tweede date met die jongen? Man? Man klinkt zo oud maar jongen ook wat discutabel :D , maar na de date was wel duidelijk dat het gezellig was maar ik er ook echt niks meer bij voelde dan dat. Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste :Y . En nu heb ik even semi pauze want het was druk enzo. Maar ik heb nu een soort van al vakantie (maandagmiddag en donderdagochtend nog even klein beetje werken maar verder niet meer) dus ik ga maar weer eens swipen :+ en kijken of ze ergens in de kerstvakantie toevallig ook iets van speeddaten of iets vergelijkbaars doen in mn stad, ik las laatst iets over een soort offline daten waarbij je opdrachten moet uitvoeren samen zoals een Ikea krukje in elkaar zetten of zo, dat klonk best lollig. Ik vind die apps kut dus als er binnenkort weer zoiets is ga ik dat mss maar eens proberen!
Een vriendin van me was al een jaar best veel aan het daten, maar vond daar allemaal niets en had er ook wel een beetje genoeg van.
Kwam ze afgelopen zomer op een festival ineens een hele leuke vent tegen en ze is nu stapelverliefd O+ ze stuurde: ‘wij vieren ook oud en nieuw mee.’ O+
Even een positief date-verhaal, want het lijkt me ontzettend lastig af en toe.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215862883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh @:Nijna, das kut :{ Hopelijk wel een goed boek :)
De verwarde cavia terug op kantoor van Paulien Cornelisse
pi_215863577
2 uur geslapen -O-
pi_215863593
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha!
Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste :Y
:{w Zó 1860, deze tekst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215863619
Deze ochtend mee naar voetbal, daarna een middag kroeg versieren en voorbereiden voor een evenement vanavond met de carnavalsvereniging en daar de avond coördineren.

En dat precies dan de kinderen vanaf 5 uur in je bed kruipen en je wakker houden en rugpijn geven ;(

Gelukkig ben ik morgen vrij, oh nee grapje, mag ik morgen werken -O-

Wel zin in het feest vanavond *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 14 december 2024 @ 07:36:14 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215863633
Succes vandaag! Voor iedereen die te weinig geslapen heeft, het even niet meer trekt of enorm tegen de dag op ziet.

Ik zit alweer ruim 1,5 uur op de bank, maar vooralsnog heeft er niemand koorts en staat er ook geen emmer in de buurt (rot op fokwet!). Dus ik ga deze dag wel doorkomen. Nu nog even duimen dat m'n brillen binnen zijn vandaag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')