abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215854499
Ik sta echt perplex van alle activiteiten die georganiseerd worden door clubjes en bso etc. Daar zou ik ook niet blij van worden. Gelukkig is hier alleen school met kerstdiner. Jongste wil gevulde eitjes maken, lekker makkelijk. De oudste gaat volgende week vrijdag naar het kerstcircus met zijn klas. Daar zullen we hem wel naartoe moeten brengen denk ik, of in ieder geval mee met het OV op de heenweg. Hij is vandaag voor het eerst naar school met de bus, maar hij wilde echt dat iemand mee ging de eerste keer. Snapte niet hoe de app van 9292 werkte, hoe hij dan moest lopen van de bushalte.. Mijn held :+ :D. Naar het kerstcircus is nog met overstap in Haarlem centrum, vet eng allemaal :P.

Fijne vriendin @exode O+. Veel plezier!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215854520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef Elleska het volgende:

[..]
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.

Maar je kunt het nu toch zo instellen dat je hem niet meer nodig hebt? Tenminste toen ik laatst de app op m’n nieuwe telefoon installeerde was dat een optie en heb nu met de verbouwing al diverse grote overboekingen gedaan zonder dat ding.
Geloof dat ik er laatst ook mail over had (maar niet gelezen omdat ik het zo al had ingesteld).
Heb het ding nog wel in mn tas zitten trouwens. Nog van vakantie. Heb namelijk een keer een gehad dat ik op vakantie online met creditcard kaartjes moest kopen voor een museum en dat ging niet zonder dat ding. Heb ik m’n moeder moeten bellen om kaartjes te regelen voor het Louvre omdat dat dus echt alleen met creditcard online ging. Boh wat baalde ik toen van het omslachtige gedoe
pi_215854539
Nou, hier toch een kerstontbijtbrunch op school. Maak ik miniworstcroisantjes.

Euhm, ik kocht in de zomer 2 levi's jeans en die zaten goed. Nu niet meer, te wijd :{ Zou het helpen ze in de kookwas te gooien? Iemand ervaring hiermee?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215854626
Mijn rabo reader stopte ermee. Geoxideerde batterijen :') Ze zijn nog steeds verkrijgbaar, a 14,95 dus de ouwe maar gefixt. Ik wil geen bankapp op mn foon, eigenlijk.
If they say
  vrijdag 13 december 2024 @ 09:52:17 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215854742
Oh ik ben juist blij met die app, snap niet dat er nog banken zijn met een reader :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215854784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 09:32 schreef hilliebillie het volgende:
Maar je kunt het nu toch zo instellen dat je hem niet meer nodig hebt? Tenminste toen ik laatst de app op m’n nieuwe telefoon installeerde was dat een optie en heb nu met de verbouwing al diverse grote overboekingen gedaan zonder dat ding.
Geloof dat ik er laatst ook mail over had (maar niet gelezen omdat ik het zo al had ingesteld).
Dat had ik nog niet gedaan want ik was nog niet tegen het probleem aangelopen en je kan vast raden wat nodig was om die optie te activeren.
Ding geleend en daarna mijn eigen teruggevonden. Maar wel goed dat je het zegt want ik heb dat inloggen daarna niet aangepast dus beter ga ik dat even fixen.
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:08:38 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215854881
Ik heb niet eens meer een pinpas bij me vaak. En die readers (hier van sns en abn) doen het volgens mij al jaren niet meer.

En inmiddels is de jongste toch wel opgeknapt (ook al moest hij gisteren na 2 dagen koortsvrij toch na 1,5 kdv opgehaald worden met 38,2), maar nu is de oudste ziek. Uit de bso gehaald gisteren, had ze het koud, wilde ze maar een beetje eten... 38,6. En nu slaapt ze weer. Is alleen even wakker geweest voor een slokje water. Is duizelig, dus ik gok op oorontsteking.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215854930
Pinpas heb ik eigenlijk ook alleen bij me als ik op vakantie ga (buitenland) waar ik niet weet of digitaal betalen (of überhaupt pinnen) mogelijk is.

@Tink89 wat balen dat nu je oudste ziek is. Beterschap! Hopelijk dan wel voor de kerst alles gehad zo..
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:19:28 #109
176471 oh-oh
pi_215854987
Hopelijk zijn ze met kerst allemaal weer beter zo ja!
#omdenken
Oh ik heb wel kerstbingo met werk, komende maandag, kom ik net achter, maar dat gaat via Teams _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215855151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb niet eens meer een pinpas bij me vaak. En die readers (hier van sns en abn) doen het volgens mij al jaren niet meer.

En inmiddels is de jongste toch wel opgeknapt (ook al moest hij gisteren na 2 dagen koortsvrij toch na 1,5 kdv opgehaald worden met 38,2), maar nu is de oudste ziek. Uit de bso gehaald gisteren, had ze het koud, wilde ze maar een beetje eten... 38,6. En nu slaapt ze weer. Is alleen even wakker geweest voor een slokje water. Is duizelig, dus ik gok op oorontsteking.
De verkoudheid die rondgaat is echt fiks.. ik heb zelf ook een oorontsteking te pakken.. was bijna vergeten hoe hels pijn t kan doen...

Beterschap en beter nu dan met kerst ;-)

Jeetje exode wat een drukke planning heeft de bso... Ik heb jaren op de bso gestaan en wij deden meestal een kerst iets met de kinderen maar niet voor de ouders...

Wij hebben vandaag een feestje op mijn vaders werk, als verrassing voor hem omdat hij volgende week 67 wordt, dus de kinderen zijn vrij, nu even snel naar de kapper, dan naar mijn moeder en naar Noordwijkerhout. Kinderen vinden het mega spannend maar zijn ook trots dat ze het niet verklapt hebben aan opa O+
S. 2014
J. 2016
pi_215855209
Als wij geen droger zouden hebben, zou onze woonkamer er regelmatig uitzien als een wasserette. :@

Wij hebben ABN en Rabo, de Rabo wil af en toe wel om de reader vragen. Bij grotere bedragen zoals betalen van vakanties bijvoorbeeld. Ik vind het wel een fijn idee eigenlijk. Liever een extra controle buiten mijn telefoon om dan te makkelijk veel geld overmaken.
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:55:38 #112
176471 oh-oh
pi_215855357
Ik hang de was op de logeerkamer op, en aan mijn slaapkamerdeur, en de badkamerdeur heeft ook een uitgebreid wasrek, maar ik woon alleen ofc.
En meestal hangt niet alles vol hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 december 2024 @ 11:35:59 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215855786
Twee wasrekken in de woonkamer en nog eentje in de beneden-badkamer: check. We hebben een droger, maar daar stop ik echt niet alles in.

En inmiddels is ze aan het overgeven. Ik ruim op (gelukkig kan ze in een emmer mikken), troost en probeer zelf gewoon te blijven ademen. En daarna ren ik met dettoldoekjes langs alles wat ze aanraakt. Man komt na z'n laatste les naar huis, tot die tijd is het vechten tegen een paniekaanval. Ik haat m'n eigen angsten soms zo -O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:04:53 #114
176471 oh-oh
pi_215856049
Oh lord, als je niet tegen kotsen kan heb je prijs ja.
Mijn moeder had dat vroeger, die kotste gewoon over ons heen als we zelf moesten spugen ;(
Ik stuurde haar altijd weg.
Ik had hier maandag een hond die aan de voor en achterkant tegelijk leeg schoot.echt als een projectiel, en hij lag op tafel, en ik zat in een call :'( :X
( Groucho Marx )
pi_215856090
....bites the dust.

Net B ziek van school op moeten halen. Knulletje heeft hoofdpijn en is misselijk. Fysio al afgezegd van vanmiddag. Pedicure van morgen gevraagd om te verzetten. Kapper en Scouting kijken we even hoe het de rest van de dag gaat.
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:18:33 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215856231
Beterschap Exode!

En ik kan best tegen overgeven (heb zelf twee keer hg gehad tijdens m'n zwangerschappen), maar ik heb een vervelende angststoornis ontwikkeld die vooral opspeelt bij ziekte en eventuele besmettelijkheid. Dit seizoen is een uitdaging ;)
pi_215857884
@exode
Ah nee, ook beterschap voor hem!

Tink wat vervelend die angst! Even doorbijten dan maar :*

Ik kan zelf niet tegen kots. (Ik kan het zelf gelukkig ook niet, in know, don’t jinx it).

Zet ik daar straks mn was aan, bedenk ik me op een gegeven moment dat deze wasmachine automatisch op 60 graden staat ipv op 40 graden en hij was dus al een half uur bezig. Heb hem met de draaiknop naar een ander programma gezet want in het huidige programma kon ik niks meer. Dus hopelijk is het allemaal niet gekrompen :@

[ Bericht 39% gewijzigd door hilliebillie op 13-12-2024 15:07:08 (Verkeerde quote) ]
  vrijdag 13 december 2024 @ 15:29:33 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215858112
Zo lang je er geen wol of heel fijn goed in hebt zitten kan 60 geen kwaad. Het is niet ideaal voor shirts met een print en dingen met kant enzo, maar de meeste kleding kan er voor een keertje best tegen.

Prul eet as we speak een beschuit zonder te spugen *O* (rot op fokwet!)

En het andere goede nieuws is dat ik door het verplicht thuis zitten en mijn alleswatzeaangeraaktheeftheelergviesvinden álle was heb weggewassen. Nu alleen nog even haar bed verschonen en straks haar dekentje van de bank (en de mijne, to be safe) en haar beddengoed wassen. #omdenken
pi_215858240
Beterschap voor alle zieken en zieke kindjes :* Hopelijk is iedereen weer beter met kerst.

Mijn brein staat op ontploffen. Ik analyseer de laatste dagen echt álles, er komt nog steeds niks uit mn handen, mijn tinitus fluit zich de rambam, heb last van duizelingen en mijn zelfvertrouwen is weggevlucht en is onvindbaar :')

Ik sprak daarstraks een kennisje en ze kwam toch wel zó dichtbij me staan met haar gezicht dat telkens als ik een stap naar achter zette, zij er weer een vooruit zette ;( Ben zelfs niet zo close met vriendinnen. Snap dat niet hoor.
If they say
pi_215858326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap voor alle zieken en zieke kindjes :* Hopelijk is iedereen weer beter met kerst.

Mijn brein staat op ontploffen. Ik analyseer de laatste dagen echt álles, er komt nog steeds niks uit mn handen, mijn tinitus fluit zich de rambam, heb last van duizelingen en mijn zelfvertrouwen is weggevlucht en is onvindbaar :')

Ik sprak daarstraks een kennisje en ze kwam toch wel zó dichtbij me staan met haar gezicht dat telkens als ik een stap naar achter zette, zij er weer een vooruit zette ;( Ben zelfs niet zo close met vriendinnen. Snap dat niet hoor.
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.
Ik denk zomaar dat het 1 en ander samenhangt. :P
Hoe meer je doet, hoe minder je tijd hebt om na te denken.
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken. :)
pi_215858330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:29 schreef Tink89 het volgende:
Zo lang je er geen wol of heel fijn goed in hebt zitten kan 60 geen kwaad. Het is niet ideaal voor shirts met een print en dingen met kant enzo, maar de meeste kleding kan er voor een keertje best tegen.

Prul eet as we speak een beschuit zonder te spugen *O* (rot op fokwet!)

En het andere goede nieuws is dat ik door het verplicht thuis zitten en mijn alleswatzeaangeraaktheeftheelergviesvinden álle was heb weggewassen. Nu alleen nog even haar bed verschonen en straks haar dekentje van de bank (en de mijne, to be safe) en haar beddengoed wassen. #omdenken
Ik denk dat het meegevallen is hij heeft gelukkig ook niet het hele programma op 60 gedraaid, dus wellicht was ik het ook voor. Alleen een thermoshirt lijkt vrij klein, maar misschien dat het mee valt als ze die aan heeft, die mogen ook goed aansluiten natuurlijk.

Fijn dat je wel je was nu hebt bijgewerkt! En dat de beschuit er in blijft! Zo sneu als ze ziek zijn altijd!
pi_215858390
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.
Ik denk zomaar dat het 1 en ander samenhangt. :P
Hoe meer je doet, hoe minder je tijd hebt om na te denken.
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken. :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215858404
Vanochtend naar de huisarts geweest, was een erg fijn gesprek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215858431
Succes @TolstoiFan! Hopelijk helpt het je :).

Beterschap voor de zieken! Hopelijk is iedereen rond de kerst weer opgeknapt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215858511
Beterschap voor alle zieken! Hier is manlief geveld.
Hopelijk volgen Simon en ik niet. Nog een weekje volhouden en dan lekker vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')