Ik denk dat ie in zijn handjes mag knijpen met iemand als vlindertjequote:Op zaterdag 14 december 2024 20:19 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha wat mij betreft sowieso niet. Maar ik weet niet 100% zeker hoe enthousiast mijn broer van dit niveau blind date wordt.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe layout al een paar keer geprobeerd, maar ga toch steeds weer terug naar de oude.
Ik wil het niet eens aanzettenquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ook(als crew konden we al langer bij de nieuwe layout)
Maar FOK! kennende blijft de oude layout ook gewoon beschikbaar. Als er een nieuwe feature is, is de eerste vraag standaard "Hoe zet ik het weer uit?"
https://www.greenjump.nl/(...)61sCktBoCtk8QAvD_BwEquote:Op zondag 15 december 2024 07:14 schreef Hupje het volgende:
Wie is er goed in zoeken?
Ik zoek een simpele maar stevige aluminium/rvs fles van ongeveer 0,5l, geen thermosfles. Liefst onder 20 euro
Zoiets, maar dan is zonder opdruk ook prima:
[ afbeelding ]
Wij hebben deze:quote:Op zondag 15 december 2024 07:14 schreef Hupje het volgende:
Wie is er goed in zoeken?
Ik zoek een simpele maar stevige aluminium/rvs fles van ongeveer 0,5l, geen thermosfles. Liefst onder 20 euro
Zoiets, maar dan is zonder opdruk ook prima:
[ afbeelding ]
Eksters zijn superslimquote:Op zondag 15 december 2024 08:32 schreef Nijna het volgende:
Leuk cadeautje @:livelink, die wildcamera. Grappig dat je nu hebt gezien wie dat egelvoer opeet.
Ik had donderdag een potje vogelpindakaas opgehangen, helaas hebben de mezen het nog niet door, maar 2 eksters wel... die zitten steeds op de schutting bij de achterburen of bij onze naaste buren in de boom te gluren of we het zien en als we het niet zien dan komen ze even snoepen.
Zodra ze me zien binnen, vliegen ze door alsof ze alleen maar langs kwamen vliegen. Die beesten zijn best slim volgens mij.
Ik zie net dat de mussen en mezen de pindakaas hebben ontdekt! Zal ook weer wat voer in het huisje gooien.quote:Op zondag 15 december 2024 08:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Eksters zijn superslimIk heb een vogelvoederbol voor kleine vogeltjes hangen. Én ik heb een bende van drie eksters die regelmatig langskomen. Als je dan de halsbrekende toeren ziet om toch maar bij het voer te komen
Ze wisselen elkaar af. Omstebeurt probeert er eentje voer los te pikken en wachten de andere eronder om op te eten wat naar benee valt
![]()
Als er gevaar dreigt van een kat, dan slaan ze alarm door op een bepaalde manier te krijsen en ze helpen elkaar om de kat weg te jagen.
En het zijn gewoon prachtige dieren
Vannacht wel kunnen slapen?
Wat gaat het worden Nijna?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ons keuken-ei is uitgebroed, we hebben onze handtekening gezet vanmiddag. Weer iets om van het lijstje af te strepen.
Toen we thuis waren nog even op de bank gehangen met mn relax muziek, we gingen ook nog uit eten met vrienden namelijk. Alles overleeft en nu in pyjama en straks lekker op tijd naar bed.
Haha, nee, snap ik. Daarom hangt er bij mij ook een voederbol waar alleen kleine vogeltjes in kunnenquote:Op zondag 15 december 2024 09:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zie net dat de mussen en mezen de pindakaas hebben ontdekt! Zal ook weer wat voer in het huisje gooien.
Ik vind die eksters best cool, maar niet bij mijn vogelpindakaas.
Ja, ik heb fatsoenlijk geslapenen ik zie iets wat mogelijk lijkt op zon... was bijna vergeten hoe dat ding eruit ziet
. Ik ga mezelf even uitlaten voordat het straks weer gaat regenen
Sahara beige tegen de muur, een licht aanrecht blad en ons eiland wordt een soort houtlook in antraciet achtig met hetzelfde lichte blad.quote:
De zon heb ik niet gezien helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 09:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, nee, snap ik. Daarom hangt er bij mij ook een voederbol waar alleen kleine vogeltjes in kunnenEksters jagen de kleintjes steeds weg plus dat wat zij wegkanen, daar is niet tegenop te vogelbollen
![]()
Leuk dat de musjes en meesjes de pindakaas ontdekt hebbenDie komen terug hoor, net als roodborstjes.
Fijn dat je goed hebt geslapen![]()
Hier is de zon stukdus geniet van die paar stralen die je te pakken kunt krijgen
quote:Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
De zon heb ik niet gezien helaas.
Die eksters die willen wat bestellen bij je natuurlijk, daarom tikken ze op het raam. Wij hadden op een gegeven moment 2 eenden die dat deden![]()
@:exode, wij hebben de pindakaas in zo'n huisje zitten, geen idee of daar muizen enzo bij kunnen... Ik heb ze tot nu toe nog nooit gezien (of sporen ervan...).Filmpje ga ik zometeen even kijken.
@:BE, meelwormen geven ook geen onkruid. Maar als je ze meelwormen geeft, dan hoeven ze geen zonnebloempitten meer. Verwende krengen
Hmmz, ik hang het al een paar jaar op, so far so good... maar ik ga toch nog eens overwegen of ik weer nieuwe haal als de potjes leeg zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 17:35 schreef exode het volgende:
Wij hebben ook zo'n huisje Nijna. Vorig jaar hadden we dus muizen in huis. Ik heb toen oa een electrische val gekocht. Het werd aangeraden om daar pindakaas in te doen. Toen viel het kwartje.... De buurvrouw vertelde ook dat ze nooit pindakaas ophangt voor de vogels omdat bij haar moeder de ratten erop af kwamen.
In onze schuur staat een krat met lege flessen en potjes. De deksels van die van de pindakaas en Chocopasta zijn regelmatig weggevreten. Ik neem het risico niet meer. Geen pindakaas in de tuin meer.
Goed excuus om elkaar eens uitgebreid te masseren en een extra dutje te doenquote:Op maandag 16 december 2024 10:16 schreef exode het volgende:
Vanochtend gesport in de sportschool, borstel ik net na het douchen mijn haren, schiet het in mijn schouder.
Verloofde was thuis aan het sporten, deed een warming up met touwtje springen, schiet het in haar kuit.
Echt....we worden oud![]()
Dat vind ik ook, maar mijn agenda niet. Zo naar de fysio (die niet masseertquote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goed excuus om elkaar eens uitgebreid te masseren en een extra dutje te doen
Jaa, ben echt superblij dat ik mn kont weer kan keren. Ze hebben zelfs heel die auto gepoetstquote:Op maandag 16 december 2024 08:43 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hmmz, ik hang het al een paar jaar op, so far so good... maar ik ga toch nog eens overwegen of ik weer nieuwe haal als de potjes leeg zijn.
Misschien zitten er wel muizen in het tuinhuisje, dat weet ik niet.
@:Hupje mooi op tijd gevonden die cadeaubon!
@:Mushanga71 fijn dat je weer mobieler bent zo met de auto voor de deur
Ik ga naar een psychosomatisch fysiotherapeut, dan is het sowieso niet de bedoeling dat ze gaat masserenquote:Op maandag 16 december 2024 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaa, ben echt superblij dat ik mn kont weer kan keren. Ze hebben zelfs heel die auto gepoetstMocht ook wel, ik zet um alleen soms buiten als het regent
![]()
Wat doet een holistische masseur @:exode?
Ik weet nog, lag in een kliniek na mn heupvervanging en kreeg daar een fysio aan mn bed. Die legde uit hoe ik uit bed moest stappen enzo. Kwam ik later bij mn eigen fysio, vroeg ie: niet aangeraakt zeker? NopeDus is hij aan de slag gegaan. Hij masseerde wél. Pijnlijk, soms tot blauwe plekken aan toe, maar het hielp wel.
Ai, dat was niet het beste begin van de dagquote:Op maandag 16 december 2024 10:16 schreef exode het volgende:
Vanochtend gesport in de sportschool, borstel ik net na het douchen mijn haren, schiet het in mijn schouder.
Verloofde was thuis aan het sporten, deed een warming up met touwtje springen, schiet het in haar kuit.
Zie, sporten is niet goed voor je.quote:Op maandag 16 december 2024 10:16 schreef exode het volgende:
Ah, zo! Ik dacht altijd, een fysio is een fysioquote:Op maandag 16 december 2024 11:08 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga naar een psychosomatisch fysiotherapeut, dan is het sowieso niet de bedoeling dat ze gaat masseren![]()
In principe is het simpel: een holistische masseur kijkt naar het geheel. Stel dat je nek vast zit, dan gaat ze niet alleen je nek masseren maar ook kijken en bespreken waar dat vandaan komt. Dat kan ontzettend zweverig maar ook lekker praktisch. Ik begreep dat zij van het laatste is![]()
Zelf ben ik ook deels holistisch opgeleid maar ik werd toch wel down van alle nare gesprekken die dan in je praktijk plaatsvinden.
Als masseur keek ik verder dan de klacht, maar wel alleen op het lichamelijke vlak. Ik vond het mentale toch te zwaar. Ik heb echt nare dingen te horen gekregen van degene die gemasseerd werd. Tot aan mishandeling aan toe en ik kon dat moeilijk loslaten.
Maar ik ga ervaren of het wat voor me is. Het is 5 minuten fietsen dat vond ik ook wel een grote pre.
Fijn dat je de rest van week rust hebt!quote:Op maandag 16 december 2024 11:13 schreef exode het volgende:
Ja, de middag is eigenlijk te vol, maar het kon een keer niet anders. Mijn fysio werkt alleen op maandag, de tandarts zit altijd ramvol en deze afspraak staat al bijna een jaar en dat hypotheekgesprek kon alleen vandaag of na de vakantie. Dat betekent dat we de offerte dan ook pas eind januari krijgen. Het is ook een overbodig gesprek wat mij betreft want ze hebben alle stukken, alles is berekend en in orde, maar we moesten toch een afsluitend adviesgesprek dus ik kap die af zodra het kanIk heb 2 praktische vragen en alles wat ze verder gaat vertellen vind ik niet zo interessant
![]()
MAAR ik heb de rest van de week helemaal niets. Alleen morgen een bila met mijn manager. Verder is mijn agenda leeeeeeeg.
De Triggerpoints? Deze is handig. de kruisjes is waar de spier vastzit (een triggerpoint), het rode is waar de pijn zit. Hoofdpijn en pijn in/om je ogen komt vaak uit je ternocleidomastoïdeus. Dat is de spier die je goed ziet aan de voorkant van je nek als je je hoofd draait. Misschien ook tijd voor een ander hoofdkussen....vooral als je op je zij ligt kan deze spier naar doen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:57 schreef vencodark het volgende:
@:exode Een tijdje terug postte je een makkelijke ‘tool’ of overzicht/manier om zelf je nekspieren te masseren.
Ik word namelijk weleens wakker met onwijs pijnlijke ogen/hoofdpijn en ik geloof dat dit samenhangt met je nekspieren?
Hoe zat het nou.
Service van Hans: binnen 14 dagen mag je een nieuw montuur uitzoeken.quote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Leest iemand de boeken van Karin Slaughter én heeft de serie Will Trent gezien? Hij komt niet in de búúrt van hoe ik hem voor me zieMijn beelddenkerij is niet handig.
Ik laat het dus maar bij de intro![]()
Das kut van je bril @:Tink89 Kunnen de glazen wel in een nieuw montuur of ben je nu heel je brilgeld kwijt?
Ik ben in de sauna altijd blij dat ik mijn bril af moet zettenquote:Op maandag 16 december 2024 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Over saunas en brillen gesproken. Ik ben wel eens vergeten mijn (nieuwe) bril af te doen, of had daar geen zin in.
Gevolg is dat ik twee jaar door een soort craquele waas heb gekeken.
Je bril houdt dus niet van gloeiende sauna. Dan gaat het glas gek doen.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:25 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben in de sauna altijd blij dat ik mijn bril af moet zetten
quote:Op maandag 16 december 2024 14:25 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben in de sauna altijd blij dat ik mijn bril af moet zetten
Check. Ik zie het een beetje als een losstaande serie met mensen die toevallig dezelfde namen hebben. De serie vond ik namelijk wel goed. Ik kan dit wel beter handelen als echte boekverfilmingen aangezien hier ook geen bekende verhalen terugkomen.quote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Leest iemand de boeken van Karin Slaughter én heeft de serie Will Trent gezien? Hij komt niet in de búúrt van hoe ik hem voor me zieMijn beelddenkerij is niet handig.
Ik laat het dus maar bij de intro![]()
Das kut van je bril @:Tink89 Kunnen de glazen wel in een nieuw montuur of ben je nu heel je brilgeld kwijt?
Daarvoor is die hulp natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef Hupje het volgende:
En ik probeer een formulier van de gemeente in te vullen. Ik durf te zeggen dat ik best goed ben in begrijpend lezen, maar het echt een gedrocht van een formulier![]()
Staat er onderaan een instantie genoemd die kan helpen met invullen. Fijn. Maar als jullie nou eerst eens een begrijpelijk formulier maken...
2x gftquote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wat irritantIk heb nu 2x restafval en 2x gft. Plastic gaat in zakken en papier is los.
heb je dan aparte ondergrondse containers voor gft, rest en papier? Wordt plastic dan via die plastic zakken ingezameld?quote:Op maandag 16 december 2024 16:21 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben helemaal niksondergrondse container op de hoek ftw! Zou alleen nog een plastic container bij moeten staan…
Ik kan wel lezen maar snap de intentie niet. Als ze die nou met zo'n i-tje erbij zouden zetten...quote:Op maandag 16 december 2024 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarvoor is die hulp natuurlijk.
Helaas zijn kleine kliko's bij ons niet mogelijk anders had de GFT van mij wel kleiner gemogen want daar gaat door de compostbak niet veel in.quote:Op maandag 16 december 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben standaard 4: GFT, Papier, Rest en PMD.
GFT en PMD zijn bij ons groot (240 ltr) Papier en Rest zijn klein (140 ltr), maar dat was gewoon een persoonlijke keuze.
Ik kan het dus niet los zien. De eerste aflevering begint met het boek Versplinterd en komt dus totaal niet overeen met hoe ik het boek las. Boeken spelen zich in mn hoofd af als een film. Ookal lees ik een boek tig keer, film en personages blijven hetzelfde. Hier crashte mijn brein dus vanquote:Op maandag 16 december 2024 15:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Check. Ik zie het een beetje als een losstaande serie met mensen die toevallig dezelfde namen hebben. De serie vond ik namelijk wel goed. Ik kan dit wel beter handelen als echte boekverfilmingen aangezien hier ook geen bekende verhalen terugkomen.
6quote:
Behalve de ruimte die ze innemen, hoe hou je bij wanneer ze aan de weg moeten? Ik raak al in de war met 1 groene die of de even, of de oneven week (zelfs dat weet ik niet meer) geleegd wordt. En aangezien ie niet snel vol is, schrijf ik maar in mn agenda wanneer ik hem heb laten legenquote:
Stapelen?quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Hupje het volgende:
Ai @:Troel Succes met zoeken...
Ik ben nu de trotse eigenaar van 4 afvalcontainers. De afvalinzameling gaat hier veranderen en dus krijg je eerst nieuwe kliko's voor de oude opgehaald worden. Hoe dat gaat lopen, ik ben benieuwd. 'half december' zouden de nieuwe bezorgd worden. Die stonden zojuist bij mijn tuinpad. 'half januari' worden de oude opgehaald. Hoe ik moet weten wanneer dat is, en waar ik 2 240l kliko's laat tot die tijd, geen idee
Ach gossie, hopelijk ontspring je de dans toch...quote:Op maandag 16 december 2024 17:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is inmiddels ook geveld, vanochtend 39,5 graden koorts, manlief ook nog niet hersteld.
Samen hebben ze de hele dag op de bank gelegen, af en toe een dutje doen, terwijl ik op kantoor zat.
Simon belde me vanmiddag nog op, huilend en al, dat ie me miste.
Ik mag nog 2 daagjes werken en dan heb ik vakantie tot volgend jaar.
Uiteindelijk zal ik tijdens de Kerst wel ziek zijn, dat is ook niet voor het eerst.....
Gft en rest hebben we. Plastic, papier, textiel en glas kun je op bepaalde punten inleveren, dat is 5 minuten lopen (maar meestal pak ik die bij m’n werk, als ik toch al met de auto ben). Maar daar hebben andere inwoners ook geen containers voor, wordt sowieso niet opgehaald.quote:Op maandag 16 december 2024 16:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
heb je dan aparte ondergrondse containers voor gft, rest en papier? Wordt plastic dan via die plastic zakken ingezameld?
Ik ben wel blij dat we geen papier hoeven te verzamelen in de schuur maar dat dat gewoon in een kliko kan. Idem voor plastic afval. Maar goed, we hebben wel een grote oprit dus ook plek voor zoveel kliko's.
Thank you! Heb hm opgeslagen.quote:Op maandag 16 december 2024 12:48 schreef exode het volgende:
[..]
De Triggerpoints? Deze is handig. de kruisjes is waar de spier vastzit (een triggerpoint), het rode is waar de pijn zit. Hoofdpijn en pijn in/om je ogen komt vaak uit je ternocleidomastoïdeus. Dat is de spier die je goed ziet aan de voorkant van je nek als je je hoofd draait. Misschien ook tijd voor een ander hoofdkussen....vooral als je op je zij ligt kan deze spier naar doen.
Fijne is wel dat je deze spier heel goed zelf kan masseren, ik zou wel je hoofd een klein beetje draaien zodat je niet per ongeluk op je halsslagader gaat duwen.
[ afbeelding ]
Ons afvalbedrijf heeft een app die mij netjes om 19u de avond vantevoren vertelt dat er een kliko (of 2) naar buiten moet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Behalve de ruimte die ze innemen, hoe hou je bij wanneer ze aan de weg moeten? Ik raak al in de war met 1 groene die of de even, of de oneven week (zelfs dat weet ik niet meer) geleegd wordt. En aangezien ie niet snel vol is, schrijf ik maar in mn agenda wanneer ik hem heb laten legen
Nee, pas half januari. 1-1 gaat een ander bedrijf het afval 'doen'. Dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Je moet zorgen dat je oude container leeg is en hem dan nog een paar weken bewaren tot de ophaaldag. Die nu nog niet bekend is.quote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Stapelen?
Worden die oude niet geleegd en dan op de ophaaldag ook opgehaald? Dat je vanaf dan de nieuwe gaat gebruiken?
Yup. 2x papier en 2x gft. Enkele rest en PMD.quote:Op maandag 16 december 2024 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar niet standaard toch? Je hebt dubbele?
Oh dat is onpraktisch van die containers succes met bewarenquote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee, pas half januari. 1-1 gaat een ander bedrijf het afval 'doen'. Dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Je moet zorgen dat je oude container leeg is en hem dan nog een paar weken bewaren tot de ophaaldag. Die nu nog niet bekend is.
Zeg, al dat gepraat over zieke kinderen. Die van mij is nu ook ziek![]()
Ze hebben allemaal leuke dingen deze week, dus hopelijk redt ie het met morgen een dagje thuisblijven. Lang leve mijn thuiswerkende vriend
Wij krijgen een papiercontainer binnenkort en volgens mij kun je hem niet weigeren.quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Hupje het volgende:
Ai @:Troel Succes met zoeken...
Ik ben nu de trotse eigenaar van 4 afvalcontainers. De afvalinzameling gaat hier veranderen en dus krijg je eerst nieuwe kliko's voor de oude opgehaald worden. Hoe dat gaat lopen, ik ben benieuwd. 'half december' zouden de nieuwe bezorgd worden. Die stonden zojuist bij mijn tuinpad. 'half januari' worden de oude opgehaald. Hoe ik moet weten wanneer dat is, en waar ik 2 240l kliko's laat tot die tijd, geen idee
Dubbel papier zou hier ook handig zijnquote:Op maandag 16 december 2024 20:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup. 2x papier en 2x gft. Enkele rest en PMD.
Alleen de tweede gft is niet altijd in gebruik, de rest gaat altijd wel met iets erin aan de straat.
Als je hem niet nodig hebt: het is een prima opruim plek voor buiten kussens, gereedschap met steel etcquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:57 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wij krijgen een papiercontainer binnenkort en volgens mij kun je hem niet weigeren.
We brengen zelf oud-papier altijd naar de speeltuin in de buurt, die krijgen er geld voor.
Dus ik hoef geen nieuwe kliko, heb een ombouw voor 2 en niet echt plek voor.
Hahaha, dat is bij ons inderdaad ook.quote:Op maandag 16 december 2024 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik woon tegenover een rijtje ijverige pensionado's, dus als ik thuiskom uit m'n werk hebben zij de bak voor morgen al aan de straat, dus dan maak ik zo vanaf de auto een rondje kliko voor ik naar binnen ganog los van de app inderdaad.
Haha, op zich wel ja, maar ook heel blauw. Dus dan staat hij toch ergens lelijk te wezen in mijn tuin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Als je hem niet nodig hebt: het is een prima opruim plek voor buiten kussens, gereedschap met steel etc![]()
Hier 3 containers. Gft, pmd en papier. Rest gaat in de ondergrondse verderop in de straat, maar dat is misschien eens in de 2 maanden een zak.
Ik heb de app, die geeft de avond ervoor een seintje. Het is elke 4 weken op dinsdag gft-pmd-gft-papier.
Ik denk dat het ook uitmaakt hoe je woontquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind die kliko's eigenlijk helemaal geen gedoe. Er staan er hier vier, netjes op een rijtje in een dood hoekje van de tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, beterschap voor Juulquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:29 schreef exode het volgende:
Tja, het was te verwachten, Juul is ziek. Vannacht ineens koorts en nu slaapt ze nog. Kijken hoe vandaag verder loopt.
Er bestaan klikostickers. Ik heb vogeltjes, vlinders en blaadjes op de mijne maar er zijn er ook die je over heel dat ding kunt plakken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, op zich wel ja, maar ook heel blauw. Dus dan staat hij toch ergens lelijk te wezen in mijn tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang hier de grijze kliko wekelijks geleegd wordt en ik daar op jaarbasis een enorm bedrag voor betaal, zie ik het nut van afvalscheiding niet in
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Er bestaan klikostickers. Ik heb vogeltjes, vlinders en blaadjes op de mijne maar er zijn er ook die je over heel dat ding kunt plakken.
Beterschap voor Juul Exode!
En HillieThnx. Ik ga er zeker even goed over na denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang hier de grijze kliko wekelijks geleegd wordt en ik daar op jaarbasis een enorm bedrag voor betaal, zie ik het nut van afvalscheiding niet in![]()
Hier wordt restafval dus maar eens in de vier weken opgehaald. En je betaald per leging. En ook aanzienlijk meer dan de leging van de groen kliko.
Die ik in de zomer trouwens elke twee weken laat legen, vol of niet vol, maar dat gaat echt hard stinken anders. Dus hier is het nut van afvalscheiding er wel degelijk om de kosten te drukken. Typisch hoe dat ook per gemeente zo verschillend is
Doe dat en luister ook naar je gevoelquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga er zeker even goed over na denken!
Hier wordt restafval dus maar eens in de vier weken opgehaald. En je betaald per leging. En ook aanzienlijk meer dan de leging van de groen kliko.
Die ik in de zomer trouwens elke twee weken laat legen, vol of niet vol, maar dat gaat echt hard stinken anders. Dus hier is het nut van afvalscheiding er wel degelijk om de kosten te drukken. Typisch hoe dat ook per gemeente zo verschillend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |