Nee, waar staat dat ik het over hem had?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:29 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je bedoelt dit soort journalisten? Die thuis gewoon wat gegijzelden vast hield.
Nee. Volkomen irrelevant in deze discussie want het gaat om een ander.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:29 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je bedoelt dit soort journalisten? Die thuis gewoon wat gegijzelden vast hield.
Gelieerd is geen onderdeel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Onderdeel zijn van een terreurorganisatie.
Dat is een erg vreemd argument. Want vele dingen van Twitter neem je wél meteen voor de waarheid aan zonder enig bewijs, zoals bijvoorbeeld de tranentrekker van een tweet die je had gedeeld over één van deze "journalisten" in post #197.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, waar staat dat ik het over hem had?
[..]
Nee. Volkomen irrelevant in deze discussie want het gaat om een ander.
Verder neem ik een willekeurige beschuldigingen uit de NY Post niet serieus. Het IDF zegt wel meer dingen zonder bewijs.
Niet echt, het is een bekend pulpblaadje. Net als dat IDF bekend heel veel claimt zonder bewijs om zijn oorlogsmisdaden en genocide wit te wassen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een erg vreemd argument.
Je wil andere bronnen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet echt, het is een bekend pulpblaadje. Net als dat IDF bekend heel veel claimt zonder bewijs om zijn oorlogsmisdaden en genocide wit te wassen.
Zoals ik dus ook al aangaf in een eerdere post hebben bijvoorbeeld ook CNN en de The Telegraph aangegeven dat deze "journalisten" geaffilieerd waren aan terreurorganisaties. En ondanks dat ga jij af op een willekeurige tweet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet echt, het is een bekend pulpblaadje. Net als dat IDF bekend heel veel claimt zonder bewijs om zijn oorlogsmisdaden en genocide wit te wassen.
Nu zijn ze weer geaffilieerd, net waren het nog terroristen, tussendoor hadden ze nog een militaire rol. En eerst waren ze nog propagandist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik dus ook al aangaf in een eerdere post hebben bijvoorbeeld ook CNN en de The Telegraph aangegeven dat deze "journalisten" geaffilieerd waren aan terreurorganisaties. En ondanks dat ga jij af op een willekeurige tweet.
Waar is het bewijs eigenlijk dat wat in de tweet staat die jij hier deelde wél klopt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nu zijn ze weer geaffilieerd, net waren het nog terroristen, tussendoor hadden ze nog een militaire rol. En eerst waren ze nog propagandist.
Allemaal zonder enig bewijs of relevantie voor deze overduidelijke oorlogsmisdaad waarin 5 mensen buiten een gevechtssituatie door het genocidale Israël zijn vermoord omdat ze de etnische zuivering die plaatsvindt tegen de Palestijnen misschien in beels zouden gaan brengen.
Mensen vermoorden mag niet zomaar.
Hij is dood, zijn vrouw is zwanger, hij was journalist. Er zaten 5 man in de auto. Geen van deze dingen staat ter discussie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar is het bewijs eigenlijk dat wat in de tweet staat die jij hier deelde wél klopt?
Dat tweede weten we helemaal niet, daar is totaal geen bewijs voor. Ook weten we slechts dat deze man rondliep in een vest met en opdruk 'press' en actief was voor het aan Hamas en de Palestijnse Jihad geaffilieerde Al-Quds.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij is dood, zijn vrouw is zwanger, hij was journalist. Er zaten 5 man in de auto. Geen van deze dingen staat ter discussie.
Dat jij zijn dood wil goedpraten met wisselende beschuldigingen die niet ter zake doen is iets anders.
Je blijft maar doen alsof het doden van mensen op basis van een Instagram-connectie een goed argument is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat tweede weten we helemaal niet, daar is totaal geen bewijs voor. Ook weten we slechts dat deze man rondliep in een vest met en opdruk 'press' en actief was voor het aan Hamas en de Palestijnse Jihad geaffilieerde Al-Quds.
Hmm. Kun je dit ook verder onderbouwen, welke 'Instagram-connectie' heb je het over?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je blijft maar doen alsof het doden van mensen op basis van een Instagram-connectie een goed argument is.
Dat is het niet. Het is een oorlogsmisdaad.
Het Israëlische leger stelt dus dat men wél aanwijzingen heeft dat deze terroristen betrokken waren bij militaire operaties.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:20 schreef VoMy het volgende:
Mensen zaten in een auto. Ze waren niet betrokken bij gevechten. Het zijn journalisten, dat geef je zelf ook toe want ook voor propaganda moet je filmen en verslag doen, en propaganda is geen militaire handeling. Toch doodde Israel ze. Oorlogsmisdaad.
Jouw woorden, niet die van mij. Je blijft deze stropop maar optuigen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:20 schreef VoMy het volgende:
Nog veertig keer herhalen dat ze "terrorist" waren zonder enig bewijs verbetert je verhaal niet. Dat je de hele tijd je verhaal verandert geeft vooral de inhoudsloosheid van je argumentatie aan - het waren Palestijnen dus ze mogen dood, is wat je eigenlijk vindt.
Gek want jij verdedigde de moord op deze 5 mensen al op basis van het feit dat ze 'propaganda' verspreidde. Maar dat is dus niet voldoende? En ze waren net nog gelieerd aan Hamas, maar nu opeens weer vollebak onderdeel van Hamas. Je blijft maar wisselen van invalshoek.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef HowardRoark het volgende:
Het Israëlische leger stelt dus dat men wél aanwijzingen heeft dat deze terroristen betrokken waren bij militaire operaties.
Mwah. Het komt dus wel vaker voor dat 'journalisten' opeens gegijzelden in huis hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gek want jij verdedigde de moord op deze 5 mensen al op basis van het feit dat ze 'propaganda' verspreidde. Maar dat is dus niet voldoende. Je hebt het bewijs van het IDF natuurlijk ingezien en gecontroleerd op juistheid, zoals je dat altijd doet met alle claims van Israel nadat ze weer een berg mensen hebben vermoord toch?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Mwah. Het komt dus wel vaker voor dat 'journalisten' opeens gegijzelden in huis hebben.
Welk terroristisch tuig zat er dan in die auto?quote:Wat mij betreft mag er met al dat Hamas en ander terroristisch tuig afrekenen worden, net zoals jij ook vindt met gasten zoals die Sinwar.
En gelukkig blijft onze regering Israël steunen.
Daar heb ik je hier boven al meerdere bronnen van gegeven.quote:
Stropop.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gek want jij verdedigde de moord op deze 5 mensen al op basis van het feit dat ze 'propaganda' verspreidde. Maar dat is dus niet voldoende? En ze waren net nog gelieerd aan Hamas, maar nu opeens weer vollebak onderdeel van Hamas. Je blijft maar wisselen van invalshoek.
En wéér een stropop.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gek want jij verdedigde de moord op deze 5 mensen al op basis van het feit dat ze 'propaganda' verspreidde. Maar dat is dus niet voldoende? En ze waren net nog gelieerd aan Hamas, maar nu opeens weer vollebak onderdeel van Hamas. Je blijft maar wisselen van invalshoek.
Ik zou zeggen stel jezelf eens dezelfde vraag als je weer blind afgaat op een artikel van Haaretz met 'anonieme bronnen' of een random tweet. Ik denk inderdaad dat in dat geval het leger van een Westerse bondgenoot, die diens claims bijna altijd onderbouwd aan de hand van verscheidene bewijzen zoals beeldmateriaal, een betrouwbaardere bron is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef VoMy het volgende:
Je hebt verder het bewijs van het IDF natuurlijk ingezien en gecontroleerd op juistheid, zoals je dat altijd doet met alle claims van Israel nadat ze weer een berg mensen hebben vermoord toch?
Welk terroristisch tuig heb je het nou over?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Daar heb ik je hier boven al meerdere bronnen van gegeven.
Het is wel goed met je dubbele standaard.
Nee, gewoon een herhaling van je eerdere post waarin je zei dat ze propaganda verspreidde en dus een legitiem doelwit waren. Een redenering die geen standhoudt.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Stropop.
[..]
En wéér een stropop.
[..]
Ik zou zeggen stel jezelf eens dezelfde vraag als je weer blind afgaat op een artikel van Haaretz met 'anonieme bronnen' of een random tweet. Ik denk inderdaad dat in dat geval het leger van een Westerse bondgenoot, die diens claims bijna altijd onderbouwd aan de hand van verscheidene bewijzen zoals beeldmateriaal, een betrouwbaardere bron is.
Whahahaha.. laten wij Afrika dan maar ook weer gaan (de) koloniseren gezien het feit dat wij daar ook vandaan komen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Het is de puurste vorm van dekolonisatie. De terugkeer van de inheemse bewoners van dit gebied (Joden) naar hun oorspronkelijke thuisland, waarbij ook nog eens daadwerkelijke kolonisten (de Britten) werden verslagen.
[..]
Vind je Israël wel een koloniaal project? Want daar reageerde hij op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Whahahaha.. laten wij Afrika dan maar ook weer gaan (de) koloniseren gezien het feit dat wij daar ook vandaan komen.
Wat een bullshit
Ik vind de bezette gebieden kolonialisme. Israël zelf is dat natuurlijk ook gewoon maar is een erkend land nu.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Vind je Israël wel een koloniaal project? Want daar reageerde hij op.
Of vind je dat als een volk verdreven is het nooit meer recht op die plek heeft?
Vind het wel een interessante kwestie.
wat mij betreft doet dit er ook allemaal niet toe, behalve dat je kan vaststellen dat ze beide banden hebben met het verleden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik vind de bezette gebieden kolonialisme. Israël zelf is dat natuurlijk ook gewoon maar is een erkend land nu.
Wat ik hypocriet vind is dat er gezegd wordt dat Joden de originele bevolking zijn want boek van 3000 jaar oud, maar diezelfde mensen klagen dan wel over "het erven van vluchtelingenstatus van Palestijnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |