De mensen die dit doen koesteren heel ander belangen dan jouw persoonlijke veiligheid. Nederland narco-staat, en dat is al heel lang zo. Begon al met gedoogbeleid hasj en wiet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 02:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Creepy he dat dit soort terroristen gewoon hier 10km op de plek waar ik woon aanslagen plegen. Het gebeurt niet alleen in new york of gazastrook. Wie zijn deze mensen en waar verblijven ze?
Een jongetje van acht en een aantal mensen dat in pyjama en op blote voeten de straat op is gerend? Gezien al het gesprongen glas en de schade in de belendende woningen die niet ingestort zijn, kunnen daar ook slachtoffers (=gewonden) uit zijn gekomen. Sowieso ben je volgens mij slachtoffer als je je woning kwijt bent, en als de belendende panden ontzet zijn, hoor je door bij.quote:Op maandag 9 december 2024 19:58 schreef Oud_student het volgende:
Er waren 5 gewonden en 6 doden.
Waren er nog meer mensen in de 5 vernietigde woningen?
De oorspronkelijke schatting was 20 personen.
Nu mijn punt;
Woonden er meer dan deze 11 personen in de getroffen woningen?
Zo ja, waar waren deze personen dan op het tijdstip van de explosie?
Waren ze toevallig niet aanwezig, of kregen ze een tip?
Goeie smoes ja. Gewoon bezig met illegale shit in de kelder.quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:20 schreef Momo het volgende:
06:38
Twee van de gewonden waren op het moment van de explosie in de kelder van een naastgelegen café. Dat schrijft Omroep West, die met de eigenaar van Café Bar Rosa heeft gesproken.
Volgens hem gaat het om een barman en een vaste klant. Zij moesten naar het ziekenhuis omdat ze rook hadden ingeademd.
De cafébaas zegt tegen Omroep West dat het vaker gebeurt dat de barman na het afsluiten geen zin heeft om naar huis te gaan. Dan blijft hij slapen in de kelder van het café. Hij denkt dat dat dan ook hun redding is geweest. Het café zit pal naast de bruidsmodezaak die totaal is weggeslagen door de explosies.
Een stamgast die na een avond doorhalen blijft slapen in de kroeg.....juist.quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:20 schreef Momo het volgende:
Twee van de gewonden waren op het moment van de explosie in de kelder van een naastgelegen café. Dat schrijft Omroep West, die met de eigenaar van Café Bar Rosa heeft gesproken.
Volgens hem gaat het om een barman en een vaste klant. Zij moesten naar het ziekenhuis omdat ze rook hadden ingeademd.
De cafébaas zegt tegen Omroep West dat het vaker gebeurt dat de barman na het afsluiten geen zin heeft om naar huis te gaan. Dan blijft hij slapen in de kelder van het café. Hij denkt dat dat dan ook hun redding is geweest. Het café zit pal naast de bruidsmodezaak die totaal is weggeslagen door de explosies.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een stamgast die na een avond doorhalen blijft slapen in de kroeg.....juist.
Ik denk dat ze gewoon na sluitingstijd open waren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Goeie smoes ja. Gewoon bezig met illegale shit in de kelder.
Het artikel is aangepast?quote:Na het schoonmaken heeft hij soms geen zin meer om naar huis te gaan. Dan blijft hij daar slapen en gaat hij in de ochtend alsnog naar huis.”
Veel kroegen/horeca hebben een illegale schoonmaker in dienst die voor een tientje, een maaltijd en een slaapplaats de boel schoonhoud en een beetje de afwas doet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die barman is in een kleine kroeg en die blijft ook vaak slapen na zijn dienst. Die komt met het OV en na sluiting en schoonmaken rijden die niet meer om 02:00/02:30. Staat achter op kantoor een soort slaapbank, gaat dan pitten tot een uur of 07:00 en pakt dan de trein naar huis.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het artikel is aangepast?
Klinkt wel plausibel, ga ik er wel even vanuit dat er sowieso al een bed staat.
Misschien was het de vaste klant alcoholist die het mogelijk maakt dat zo'n buurtkroeg kan blijven bestaan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou nee, toen ik dit gisteravond las dacht ik al van "dat kan niet", maar had ik geen zin in een welles-nietes, maar het blijkt dus zo'n vijftig meter te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Die uitgebrande auto stond dus zo'n 10-15 meter voor/naast de flat
[ afbeelding ]
In het Brabants Dagblad (AD) dit verhaal:quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:20 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het Brabants Dagblad (AD) dit verhaal:Een bedje in de kelder van een kroeg? Wat moet ik me daar bij voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat er meer naar buiten begint te komen over het getroffen appartementencomplex.
Een bed die in de kelder van een kroeg staat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Een bedje in de kelder van een kroeg? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ja lekker (moet lachen om je reactie, al is dit het onderwerp niet om keet te schoppen)quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bed die in de kelder van een kroeg staat.
Vooral niet teveel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mensen die anno 2024 nog "geestelijk gehandicapt" zeggen, aaahhhhquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:14 schreef Zoddie het volgende:
Gaat dit weer net zo worden als toen die vermissing met dat geestelijk gehandicapte meisje en haar begeleidster die vermist waren?
En iedereen op internet had het al snel over de moeder van het meisje hun vermoord had omdat ze het niet meer aan kon?
Of een vriend van de begeleidster zaten in een driehoeks verhouding en vanuit daaruit waren ze vermoordt?
Terwijl ze gewoon een ongeluk hadden gehad en in een vijver lagen...
Het speculeren kan best leuk zijn maar hou het wel een beetje normaal aub.
Misschien komt het op jou nogal vreemd over, maar ik denk dat het in de horeca vrij normaal is dat een café een bed in de kelder of de opslagruimte heeft staan zodat de eigenaar of iemand van het barpersoneel na sluitingstijd kan blijven slapen. Café's sluiten meestal op een uurtijd waarop er geen openbaar vervoer meer rijdt, dus dat kan een oplossing zijn voor als de eigenaar of de barman met het openbaar vervoer komt. Of voor gevallen dat hij met de fiets komt en geen zin heeft om in weer en wind met de fiets naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef yessie234 het volgende:
Wel fijn dat er meer naar buiten begint te komen over het getroffen appartementencomplex.
Zo spannend is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:03 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ja lekker (moet lachen om je reactie, al is dit het onderwerp niet om keet te schoppen)
Voor de barman, schoonmaker, of toch iets anders. Laat je fantasie eens gaan.
Die barman sliep daar wel met een vrouw die daar wel eens als schoonmaakster werkte.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:03 schreef yessie234 het volgende:
Ja lekker (moet lachen om je reactie, al is dit het onderwerp niet om keet te schoppen)
Voor de barman, schoonmaker, of toch iets anders. Laat je fantasie eens gaan.
Ik weet niets van de kroeg, heb niets gelezen of gezien van mensen die het frequenteerden of hoe het zat met openingstijden zo midden in een woonwijk. Maar bedden in kelders, nee niet spannend, wel apart in mijn beleving.quote:
Wat moet het nu zijn dan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mensen die anno 2024 nog "geestelijk gehandicapt" zeggen, aaahhhh
1996 belde
Je was me voor..quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die barman sliep daar wel met een vrouw die daar wel eens als schoonmaakster werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |