SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Woensdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima TT.
Wat vrouwen dus ook vaak hebben is koopziekte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat nog niet eens maar overal waar korting op staat is een trigger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Want geld besparenquote:Op maandag 9 december 2024 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat nog niet eens maar overal waar korting op staat is een trigger.![]()
Of SALE,maakt ze ook helemaal gek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus jij zegt dat ik 'SALE' op mijn genotsknots moet schrijven?quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of SALE,maakt ze ook helemaal gek.![]()
Sommigen vinden dat lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dat dan een hand in je gat![]()
Nu let je opeens wel op.Hoe voelt dat?quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dat dan een hand in je gat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opletten? Of een hand in je gat?quote:Op maandag 9 december 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu let je opeens wel op.Hoe voelt dat?![]()
Probeer het eens.quote:Op maandag 9 december 2024 13:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik 'SALE' op mijn genotsknots moet schrijven?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van jou is toch altijd in de sale?quote:Op maandag 9 december 2024 13:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik 'SALE' op mijn genotsknots moet schrijven?![]()
50% korter.quote:Op maandag 9 december 2024 13:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die van jou is toch altijd in de sale?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Korting.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vinden sommigen wel lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dat dan een hand in je gatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is wel echt een mannen TT bemerk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mannengriep klinkt zo denigrerend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het verdient gewoon meer respect en aandacht.quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Mannengriep klinkt zo denigrerend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er even stil van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij mogen ook gehoord worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn ☆ is geen Oquote:Op maandag 9 december 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu let je opeens wel op.Hoe voelt dat?![]()
Lekker strak dus?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker ben ik wel aan toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Like a virgin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Paulquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen toevalquote:Op maandag 9 december 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over kontseks en Paul komt ineens online![]()
Dat is een gaybar in Amsterdam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die ken jij weerquote:Op maandag 9 december 2024 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een gaybar in Amsterdam.![]()
Ze doen je niks hoor.Gaycafés zijn haske leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op maandag 9 december 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over kontseks en Paul komt ineens onlinehi fans + mammiequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat valt best mee.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zolang je maar niet je rug naar iemand keert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bij het plassen mag jij wel een beetje opletten met je SALE.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zolang je maar niet je rug naar iemand keert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een pruik op diegene zettenquote:Op maandag 9 december 2024 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het plassen mag jij wel een beetje opletten met je SALE.![]()
Daar is in dezelfde straat een ander leuk café voor.quote:Op maandag 9 december 2024 14:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon een pruik op diegene zetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jantjes verjaardag?quote:Op maandag 9 december 2024 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is in dezelfde straat een ander leuk café voor.![]()
Wat een slechte tent is dat zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb daar plezier gehad op de wcquote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een slechte tent is dat zeg.![]()
Was zeker sale?quote:Op maandag 9 december 2024 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb daar plezier gehad op de wc![]()
Vertel?quote:Op maandag 9 december 2024 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb daar plezier gehad op de wc“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flink gehoopt zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even verderop zat nog zo`n bar waar de barkeepers meer snoven dan de klanten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van die apres ski muziek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dop op je neus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baja?quote:Op maandag 9 december 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
beetje zoals stadhuisplein hiero![]()
Bij jullie had je ooit Beachclub .....quote:Op maandag 9 december 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
beetje zoals stadhuisplein hiero“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar je voor transformers moest oppassenquote:Op maandag 9 december 2024 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie had je ooit Beachclub .....![]()
Schotel is me voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
baja beachclub of een andere?quote:Op maandag 9 december 2024 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie had je ooit Beachclub .....Uw ADH vitamine Worst
Soms is er echt toeval.quote:Op maandag 9 december 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over kontseks en Paul komt ineens onlineAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Baja iddquote:Op maandag 9 december 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
baja beachclub of een andere?![]()
Daar werd later een TV programma gedaan,welk concept het meest verdiende.quote:Op maandag 9 december 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
baja beachclub of een andere?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roel van Velzen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is weer tijd voor Monitor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1581 / +199 / +150 / 7195 / 7364
2. FreshFruit / 723 / +16 / +2 / 1395 / 1649
3. Dr.Mikey / 287 / +66 / +59 / 460 / 594
4. mario390 / 245 / +38 / +39 / 276 / 404
5. hemarookworst / 204 / +89 / +37 / 825 / 961
6. KillemWieft / 190 / +23 / +9 / 184 / 272
7. AardappelSchotel / 135 / +0 / +10 / 765 / 845
8. Pinnenmutske / 114 / +14 / +18 / 695 / 792
9. gebrokenglas / 112 / +0 / +10 / 1126 / 1259
10. Soury / 104 / +0 / +80 / 94 / 123
11. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
12. greysbones / 80 / +11 / +9 / 1195 / 1253
13. MizzezAmy / 79 / +21 / +6 / 502 / 555
14. 444 / 77 / +4 / +6 / 3045 / 3187
15. HappyCharly / 72 / +22 / +7 / 565 / 636
16. loveyoulongtime / 61 / +1 / +0 / 314 / 346
17. Lovely / 52 / +0 / +2 / 1366 / 1448
18. ToT / 47 / +7 / +2 / 880 / 930
19. sp3c / 44 / +0 / +7 / 40 / 57
20. drakin / 42 / +3 / +2 / 47 / 63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was niet bij Bajaquote:Op maandag 9 december 2024 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar werd later een TV programma gedaan,welk concept het meest verdiende.![]()
Wel toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan het niet vinden,weet nog wel dat de winnaar een goede actie deed met een Champagnemerk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mis ik hier iets?quote:Op maandag 9 december 2024 14:36 schreef devzero het volgende:
Gotta little house on the edge of town
Gotta a funny looking cat running aroundThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:
Gisteren nog naar de wintermarkt geweest?quote:
ik wel maar jemig wat druk. Van de kraampjes weinig gezien, was meer vreet en zuip dan kerstdingen
Die kleine optochtjes vond ik wel leuk die tussen door door de straten redenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ben niet geweestquote:Op maandag 9 december 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren nog naar de wintermarkt geweest?
ik wel maar jemig wat druk. Van de kraampjes weinig gezien, was meer vreet en zuip dan kerstdingen
Die kleine optochtjes vond ik wel leuk die tussen door door de straten reden
F1 kijken en zelf een guirlande maken
geen zin in drukte
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vreet en zuip is ook kerstquote:Op maandag 9 december 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren nog naar de wintermarkt geweest?
Die kleine optochtjes vond ik wel leuk die tussen door door de straten redenUw ADH vitamine Worst
Snap ik wel, het zou om 12 uur beginnen, wij waren er 12.15 en al bijna geen parkeerplaats meer te krijgen.quote:Op maandag 9 december 2024 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ben niet geweest
F1 kijken en zelf een guirlande maken
geen zin in drukteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het zo jammer dat altijd alles wat er te doen is zoveel zuip en vreet tenten staan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier was het.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Mutskequote:
zonder te eten en te drinken doe ik niksquote:Op maandag 9 december 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat altijd alles wat er te doen is zoveel zuip en vreet tenten staan.
Uw ADH vitamine Worst
qua eten neem je met rookworsten al genoegen, toch?quote:Op maandag 9 december 2024 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zonder te eten en te drinken doe ik niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga werkuhhhhhhhhquote:
* gebrokenglas schrikt opquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben druk bezig hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
'k Ben nog niet eens buiten geweest.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het zal je verbazen hoe beperkt ik dat eetquote:Op maandag 9 december 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
qua eten neem je met rookworsten al genoegen, toch?
Uw ADH vitamine Worst
Meent 106.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben door mijn knakworsten heen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeps sorry, hopelijk had je niet koffie in je mond/handquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo toch naar de winkel.Welke wil je?quote:Op maandag 9 december 2024 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben door mijn knakworsten heen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog 2 blikken staanquote:Op maandag 9 december 2024 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben door mijn knakworsten heen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gratis worst voor GG,lekker in zijn mondje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het betere werkquote:Op maandag 9 december 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blikken van mij zijn gevuld met bier![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 december 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blikken van mij zijn gevuld met bier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zolang die blikken maar niet kunnen dodenquote:Op maandag 9 december 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blikken van mij zijn gevuld met bier![]()
Was ergens bij de Meentquote:Op maandag 9 december 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan het niet vinden,weet nog wel dat de winnaar een goede actie deed met een Champagnemerk.![]()
als je hard genoeg gooit welquote:Op maandag 9 december 2024 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die blikken maar niet kunnen dodenUw ADH vitamine Worst
Die heb ik ook nog staan. Ik kom er niet van af. Kinderen drinken hier nooit bier omdat ze nog moeten rijdenquote:Op maandag 9 december 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blikken van mij zijn gevuld met bier
Kan het meestal weggooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 9 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog staan. Ik kom er niet van af. Kinderen drinken hier nooit bier omdat ze nog moeten rijden
Kan het meestal weggooien![]()
![]()
Voedselbank een optie?quote:Op maandag 9 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog staan. Ik kom er niet van af. Kinderen drinken hier nooit bier omdat ze nog moeten rijden
Kan het meestal weggooien
Of buren?![]()
Spuit 11.quote:![]()
Het was The bar.Wel een leuke serie.Deden ze eerder ook met restaurants.Daar is de winnaar van hier in de stad nog steeds heel populair.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maily.quote:![]()
U komt en ik ga.
en de buren zijn naar Senegalquote:Op maandag 9 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het meestal weggooienUw ADH vitamine Worst
Oh had ff wat posts gemistquote:Op maandag 9 december 2024 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spuit 11.![]()
Het was The bar.Wel een leuke serie.Deden ze eerder ook met restaurants.Daar is de winnaar van hier in de stad nog steeds heel populair.![]()
![]()
Nee, gelukkig niet. Ik schrik vaak.quote:Op maandag 9 december 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps sorry, hopelijk had je niet koffie in je mond/handAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ho! Snel een Bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank. Ik pak m even over.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kookplaat ligt weer bij de reparateur schijnbaar krijg je pas een nieuwe als die 3x gerepareerd is en die van mij was zogenaamd alleen na gecheckt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Noujazeg. Hoe lang zit je hier al mee te worstelen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kookplaat ligt weer bij de reparateur schijnbaar krijg je pas een nieuwe als die 3x gerepareerd is en die van mij was zogenaamd alleen na gechecktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
September voor het eerst opgestuurdquote:Op maandag 9 december 2024 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Noujazeg. Hoe lang zit je hier al mee te worstelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je nog zo geduldig bent... Dit is niet normaal meer, zolang als dit al voortsleept.quote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
September voor het eerst opgestuurdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope tegen de tijd dat ik er achter kom is het al over de datumquote:
En sowieso ga ik geen alcohol gratis weggeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die drinken ook geen alcoholquote:Op maandag 9 december 2024 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de buren zijn naar Senegal
Ik haal het ook niet vaak hoor. ALleen als ik bezoek krijg wat bier drinkt
En ik haal dan oo k niet veel. Er is zo bijgehaald de winkel is zo dichtbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slecht gewetenquote:Op maandag 9 december 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik schrik vaak.
Jemig heb je geen rechtbijstand?quote:Op maandag 9 december 2024 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kookplaat ligt weer bij de reparateur schijnbaar krijg je pas een nieuwe als die 3x gerepareerd is en die van mij was zogenaamd alleen na gechecktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor jij welquote:o wacht..........maar je moet autorijden dus kan niet helaas
Ja ik zei ook al na deze keer opsturen is mij een nieuwe beloofd maar on the spot veranderen ze de regels.quote:Op maandag 9 december 2024 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je nog zo geduldig bent... Dit is niet normaal meer, zolang als dit al voortsleept.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wordt gezegd hè? Dat mensen die snel schrikken een slecht geweten hebben.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zou zonde zijn inderdaad - ze nieuwe wage in de prakquote:Op maandag 9 december 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor jij welo wacht..........maar je moet autorijden dus kan niet helaas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt, al kan ik mij dat bij jou niet zo voorstellen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd hè? Dat mensen die snel schrikken een slecht geweten hebben.
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2024 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn inderdaad - ze nieuwe wage in de prakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jouw voorstellingsvermogen is primaquote:Op maandag 9 december 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik mij dat bij jou niet zo voorstellen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 9 december 2024 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw voorstellingsvermogen is prima![]()
Greys noteert het een en ander in het schriftje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja jij doetquote:
Dan schrijf jij toch wat op, of niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Oeh, Koffie ☝quote:Op maandag 9 december 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
ow nee
zomaar emoji
was koffie aan het makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O lekker kan ik zo ook wel eens doenquote:Op maandag 9 december 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
ow nee
zomaar emoji
was koffie aan het maken
Heb vandaag ook wel weer genoeg voor het (vrijwillgers)werk gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, als je daarvoor zelfs naar Apeldoorn afreist....quote:Op maandag 9 december 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker kan ik zo ook wel eens doen
Heb vandaag ook wel weer genoeg voor het (vrijwillgers)werk gedaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas rammelt veelbetekenend met zijn lege mok koffie....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even een bakkie en dan aan het eten beginnenquote:Op maandag 9 december 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker kan ik zo ook wel eens doen
Heb vandaag ook wel weer genoeg voor het (vrijwillgers)werk gedaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snert met rookworst?quote:Op maandag 9 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een bakkie en dan aan het eten beginnen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was snel thuis door een grote doos en wind mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was tegen 13 uur thuis, maar daarna nog een stukje schrijven.quote:Op maandag 9 december 2024 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als je daarvoor zelfs naar Apeldoorn afreist....
Kort verslag naar de andere bestuurleden schrijven en nog even dit en nog even dat en nog even zus en nog even zo je kent het wel![]()
Maar dit jaar geen vergaderingen meer en,.... we hebben deze vergadering iets gewonnen ten voordele voor sommige huurders, dus dat is wel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's mooiquote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was tegen 13 uur thuis, maar daarna nog een stukje schrijven.
Kort verslag naar de andere bestuurleden schrijven en nog even dit en nog even dat en nog even zus en nog even zo je kent het wel![]()
Maar dit jaar geen vergaderingen meer en,.... we hebben deze vergadering iets gewonnen ten voordele voor sommige huurders, dus dat is wel mooi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt die plaat toch pas een paar maanden he?quote:Op maandag 9 december 2024 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik zei ook al na deze keer opsturen is mij een nieuwe beloofd maar on the spot veranderen ze de regels.
Zo ja; en hij is nu voor de derde keer weg.. heb je er zelfs recht op om de koop te ontbinden..
Ze mogen hem repareren of een nieuwe aanbieden maar als het probleem blijft bestaan na reparatie (bij een nieuw product) dan mag jij de koop ontbinden.. moet je hem terug sturen (ligt al daar ) moeten zij je het geld terug storten.
Gedoe.. zelf zou ik ze bellen... dit zeggen en zeggen dat je een nieuwe wil.. dan hoeven zij niks terug te betalen (je kunt hem bij een ander kopen dan lopen ze geld mis)
coolblue doet eigenlijk niet snel moeilijk als je belt (is mijn ervaring) , kreeg dit jaar een tegoedbon omdat mijn laptop 2 maanden weg was ter reparatie.Smile, it's free therapy.![]()
Jij ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog een kliekje van zaterdagquote:Op maandag 9 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een bakkie en dan aan het eten beginnen
Krieltjes, met spruiten, uitje, kipfilet met kerrie
En dan wie het zegtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb filetrolladequote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog een kliekje van zaterdag
Krieltjes, met spruiten, uitje, kipfilet met kerrie
carpaccio sla
en gebakken aardappelsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik vorige week donderdag bij mijn dochter gehadquote:
Wat ga je maken?quote:Op maandag 9 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een bakkie en dan aan het eten beginnen
*inspiratieloos hiero
edit: lees het alSmile, it's free therapy.![]()
Hoe was je verjaardag, nog goed verwend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen knalworst met creampie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen knalworst met creampie
Hey Birduequote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt die plaat toch pas een paar maanden he?
Zo ja; en hij is nu voor de derde keer weg.. heb je er zelfs recht op om de koop te ontbinden..
Ze mogen hem repareren of een nieuwe aanbieden maar als het probleem blijft bestaan na reparatie (bij een nieuw product) dan mag jij de koop ontbinden.. moet je hem terug sturen (ligt al daar ) moeten zij je het geld terug storten.
Gedoe.. zelf zou ik ze bellen... dit zeggen en zeggen dat je een nieuwe wil.. dan hoeven zij niks terug te betalen (je kunt hem bij een ander kopen dan lopen ze geld mis)
coolblue doet eigenlijk niet snel moeilijk als je belt (is mijn ervaring) , kreeg dit jaar een tegoedbon omdat mijn laptop 2 maanden weg was ter reparatie.
Is alles van het gourmetgebeuren op nu dan?quote:Op maandag 9 december 2024 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
*inspiratieloos hiero
edit: lees het alAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb mijn verjaardag niet echt gevierdquote:Op maandag 9 december 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag, nog goed verwend?
maar natuurlijk wel cadeautjes gehad
had geen zin in gedoeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb filetrollade
carpaccio sla
en gebakken aardappels![]()
Ik hou ook wel van sla, ook bij een gekookte aardappel
Maar Henk vind het konijnen voer
ALs je maar lekker verwend bent met cadeautjes tochquote:Op maandag 9 december 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn verjaardag niet echt gevierd
maar natuurlijk wel cadeautjes gehad
had geen zin in gedoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou nog een keer kunnen gourmetten maar vind 3x wel genoeg nuquote:Op maandag 9 december 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is alles van het gourmetgebeuren op nu dan?
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Ik hou ook wel van sla, ook bij een gekookte aardappel
Maar Henk vind het konijnen voerlekker konijnen voer
Dus nu iets met flink wat groente?quote:Op maandag 9 december 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou nog een keer kunnen gourmetten maar vind 3x wel genoeg nuAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Of sushi.quote:Op maandag 9 december 2024 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus nu iets met flink wat groente?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit Alex nog vast?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat er vanuit dat ik bij gourmet niet flink wat groenvoer eet?quote:Op maandag 9 december 2024 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus nu iets met flink wat groente?![]()
Komkommer, sla, tomaat erbij.. en op de plaat: ui, prei, champignons per keer iets van 300 gram wel..
Smile, it's free therapy.![]()
vind het maar tegenvallend dat Paul niet gewoon meeging naar DubaiUw ADH vitamine Worst
Verhip,ik zie het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je welkom in Dubai?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar die 17 maand blijft toch wel staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top ik heb dit mijn neef doorgestuurd die gaat woensdag bellen (is via zijn account gekocht)quote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt die plaat toch pas een paar maanden he?
coolblue doet eigenlijk niet snel moeilijk als je belt (is mijn ervaring) , kreeg dit jaar een tegoedbon omdat mijn laptop 2 maanden weg was ter reparatie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Hoe op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spuit 11.Ik heb al lang antwoord gehad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kansloos.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nog contact met Wilma?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat verliep niet zo goed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus samen kerst vieren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei,dat wist ik niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is maand geleden ofzo uitgegaan en nu gingen we weer eeen x afsprekenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was er een tijdje niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik best heel netjes.quote:Op maandag 9 december 2024 16:04 schreef Paul het volgende:
het is maand geleden ofzo uitgegaan en nu gingen we weer eeen x afspreken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoef sommige exen het liefst nooit weer te zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi moment was dat ik er eentje tegenkwam in Zaandam op een feest en zij er uit zag als een dood vogeltje.Heb haar een drankje gebracht en ben verder gegaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi moment was dat ik er eentje tegenkwam in Zaandam op een feest en zij er uit zag als een dood vogeltje.Heb haar een drankje gebracht en ben verder gegaan.![]()
![]()
![]()
Dan meegeven als ze op visite komen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope tegen de tijd dat ik er achter kom is het al over de datum
En sowieso ga ik geen alcohol gratis weggeven.![]()
Zin om wat slechts te eten, twijfel tussen patat of zo'n diepvriespizzaUw ADH vitamine Worst
Kan gewoonquote:Op maandag 9 december 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om wat slechts te eten, twijfel tussen patat of zo'n diepvriespizza![]()
Beide kan ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Politie: geen aanwijzingen voor drugslab aan Tarwekamp
Er zijn geen aanwijzingen dat aan de Tarwekamp in Den Haag een drugslab zat. Dat zegt een woordvoerder van de politie maandagmiddag. In de straat waren zaterdagochtend twee explosies, waardoor meerdere woningen zijn verwoest en zes mensen om het leven kwamen.
In de panden zaten volgens de woordvoerder ook geen bekenden van de politie.
Bron de TelegraafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou gaan voor patatquote:Op maandag 9 december 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om wat slechts te eten, twijfel tussen patat of zo'n diepvriespizzaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: