abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2024 @ 19:10:35 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215819071
https://www.nbcnewyork.co(...)son-updates/6053340/

Altoona ligt ongeveer middenin Pennsylvania, dichterbij Pittsburgh dan bij Philadelphia
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 december 2024 @ 19:12:08 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215819085
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 18:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet over zorg. Ook bij je autoverzekering is dit geen beleid.
Goh, daar heb ik heel andere ervaringen. Mijn advocaat moest een auto verzekering met een proces bedreigen voordat ze eindelijk toegaven. En dit gebeurd vaker in mijn omgeving.
  maandag 9 december 2024 @ 19:12:19 #78
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215819086
The handwritten manifesto found on the person of the man detained in Altoona criticized health care companies for putting profits above care, according to a senior law enforcement official.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215819109
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2024 19:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Had 'm nog wel wat extra dagen gegund.
Altoona is ook al weer zo'n stad dat in US complotdenkers kringen betekenis heeft.
Horseshoe curve.
Ik herinner mij een online college op het youtube kanaal van de Universiteit van Nederland dat getiteld was "Waarom de Lion King een fascistische film is."
Ik dacht ook altijd dat die leeuw in die film "Pennsylvania!" zong.
  Moderator maandag 9 december 2024 @ 19:22:05 #80
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215819188
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 19:08 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Had 'm nog wel wat extra CEO’s gegund.
CEO in je broekje
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215819372
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 18:43 schreef OMG het volgende:

[..]
Als je alles zo goed weet, dan ben je uiteraard ook bekend met hoe het de laatste paar jaar een hoop nepbanen en dergelijke is op de banen markt. Het is niet vreemd voor mensen om 80-100 sollicitaties de deur uit te doen en er een handje vol reacties op te krijgen en met geluk een paar interviews. Kun je natuurlijk vragen wat je wil, maar grote kans dat een lowball offer is wat je krijgt.
Ik heb daar wel eens van gehoord ja. Of het klopt is een tweede. De realiteit blijft dat als je wat hebt aan te bieden en een goede opleiding hebt genoten, het niet lang zou moeten duren. En anders staat het mensen natuurlijk dat men zoals vele English of Gender Studies majors, hun je beklaag gaan doen bij r/recruitinghell .
quote:
[..]
Maar geen enkele keer iets zeggen over een bedrijf als UHC dat de maximale winst moet behalen en dat doet door bij voorbaat al een groot deel van de claims af te wijzen. Het ligt allemaal aan de mensen zelf.
Zulke bedrijven moeten toch ook echt volgens de regels spelen, men kan niet maar zo lukraak claim gaan afwijzen. Daar zitten altijd redenen achter en artsen hebben hier overigens ook nog zeggenschap over.
quote:
Wat is trouwens een Amerikaans uitgave patroon? 60% van je loon aan huur kwijt zijn en failliet gaan als je ziek wordt?
Huren in de VS, daar gaat het al mis. En het is tevens bekend dat Amerikanen veel besteden aan eten buiten huis, waarbij je ook nog een heerlijke 'tip' moet geven. Het is dan ook geen verassing dat zoveel Amerikanen amper spaargeld hebben.
quote:
[..]
Het was dan ook een enorm stomme vraag, want ik woon hier prima, en daarom zou ik niks mogen zeggen over dingen die ik slecht zou vinden, zoals for profit verzekeringsbedrijven als UHC die voor meer doden zorgen dan een Bin Laden?
Zorgverzekeraars zijn hier niet voor verantwoordelijk. Jouw beeld van zulke bedrijven is nogal vertekend. Dit zijn geen NGOs die maar lukraak iedereens kosten moeten gaan dekken. En ook in Nederland zijn er talloze eisen waar je aan moet voldoen, hele lange wachtlijsten en dingen die gewoon niet gedekt worden.
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 19:08 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Had 'm nog wel wat extra CEO’s gegund.
Oh, jij vind dat deze crimineel nog even een paar CEOs extra had moeten executeren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 9 december 2024 @ 19:57:55 #82
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215819566
Waarschijnlijk is hij dus gepakt. Ben benieuwd naar z’n motief.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215819700
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, is een van die dubbelgangers van gisteren, die laten ze via de achterdeur weer vrij.
  maandag 9 december 2024 @ 20:08:30 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215819716
Dit zal ook wel weer zo'n rechtszaak worden waarbij mensen buiten met spandoeken staan te juichen voor de verdachte.
pi_215819725
Ze mogen blij zijn dat er nog geen copycats rondlopen.
pi_215819786
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit zal ook wel weer zo'n rechtszaak worden waarbij mensen buiten met spandoeken staan te juichen voor de verdachte.
Dat soort taferelen zijn we hier ook al aan gewend. Besseling en haar politie-vrijwilligers.
pi_215819850
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:09 schreef havanagila het volgende:
Ze mogen blij zijn dat er nog geen copycats rondlopen.
Dat weten we pas als er nog zoiets gebeurd.

Toch staat de miljardair-teller met vroegtijdige dood op drie: ongeluk Titan, Bayesian, en deze moord.
Er is iets wat verschrikkelijke honger heeft en alleen maar miljardairs lust. Als ik Musk heette, zou ik toch maar gaan oppassen.
pi_215819864
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat genoeg zegt over zulke mensen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215819892
Hij is gepakt met het vuurwapen op zak en hetzelfde fake ID. Of hij is niet zo slim, of hij wilde gepakt worden
  roze maandag 9 december 2024 @ 20:26:02 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215819912
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij is gepakt met het vuurwapen op zak en hetzelfde fake ID. Of hij is niet zo slim, of hij wilde gepakt worden
Vanuit zijn kant had hij dit iets slimmer kunnen aanpakken maar oké. :D
Your beauty never ever scared me.
  maandag 9 december 2024 @ 20:32:14 #91
438527 MissButterflyy
pi_215819971
quote:
Echt vreemd. Misschien wilde hij toch gepakt worden.
pi_215819988
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Goh, daar heb ik heel andere ervaringen. Mijn advocaat moest een auto verzekering met een proces bedreigen voordat ze eindelijk toegaven. En dit gebeurd vaker in mijn omgeving.
Dat kan gebeuren, maar in geen enkele realiteit loopt dit op tot 32% voor NL partijen.

Krijg je veel te veel gedoe mee van consumenten, je aandeelhouders zitten er toch niet in voor extreme winsten en zowel DNB als AFM komen boetes opleggen als dit uitkomt. Risico weegt totaal niet op tegen de mogelijke winsten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 december 2024 @ 20:33:46 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215819994
quote:
Of zich wellicht vanaf het begin al bij het feit neergelegd dat hij uiteindelijk niet zou ontkomen.
pi_215820008
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2024 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

Zulke bedrijven moeten toch ook echt volgens de regels spelen, men kan niet maar zo lukraak claim gaan afwijzen. Daar zitten altijd redenen achter en artsen hebben hier overigens ook nog zeggenschap over.
Het is inderdaad ondenkbaar dat een bedrijf een loopje met de regels neemt om meer winst te maken. Absoluut nog nooit vertoond in Amerika.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215820083
quote:
Of was op doorreis en kon zich met die spullen bij het onderduikadres identificeren, maar is door goed speurwerk, of vuil spel binnen de een ondergrondse organisatie (als die er is, speculaas) tegen de lamp gelopen.
pi_215820196
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2024 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb daar wel eens van gehoord ja. Of het klopt is een tweede. De realiteit blijft dat als je wat hebt aan te bieden en een goede opleiding hebt genoten, het niet lang zou moeten duren. En anders staat het mensen natuurlijk dat men zoals vele English of Gender Studies majors, hun je beklaag gaan doen bij r/recruitinghell .
Dat klopt uiteraard gewoon, want ex-collega's, (ex-)collega's van die collega's, kennissen, etc. delen dit soort zaken dagelijks op LinkedIn. Daar is weinig anekdotisch aan, genoeg mensen die een fulltime baan hebben aan het vinden van een nieuwe baan zodat er weer een inkomen is.

quote:
Maar natuurlijk kan dat wel. Een UHC kan best claimen dat er op een claim iets ontbreekt of volgens hen verkeerd is. Speel dit lang genoeg uit, en de periode waarin ze iets zouden moeten vergoeden is verstreken. Introduceer daarbij iets als "AI" en dat hele scenario wordt een stuk slechter. Helemaal als ze al een percentage van 30%+ aan afgewezen claims hebben. Dat zijn niet allemaal mensen die een paar pondjes af willen vallen en een afslankmiddel willen, da's gewoon pure gierigheid van UHC en hoe ze zaken doen.

quote:
Huren in de VS, daar gaat het al mis. En het is tevens bekend dat Amerikanen veel besteden aan eten buiten huis, waarbij je ook nog een heerlijke 'tip' moet geven. Het is dan ook geen verassing dat zoveel Amerikanen amper spaargeld hebben.
Wat is er mis met huren? Mensen kunnen geen hypotheek krijgen want ze verdienen niet genoeg, en daardoor zijn ze een veelvoud van wat ze aan hypotheek kwijt zouden zijn aan huur kwijt.

Ook alsof het hele land dag in dag uit niet thuis eet, kom op zeg :'). Misschien iets minder in rare stereotypes denken.

quote:
Zorgverzekeraars zijn hier niet voor verantwoordelijk. Jouw beeld van zulke bedrijven is nogal vertekend. Dit zijn geen NGOs die maar lukraak iedereens kosten moeten gaan dekken. En ook in Nederland zijn er talloze eisen waar je aan moet voldoen, hele lange wachtlijsten en dingen die gewoon niet gedekt worden.
Jouw beeld van mijn beeld is nogal fout. Ik stel nergens dat iedereen maar lukraak gedekt moet worden. Wanneer iemand zorg nodig heeft is het te belachelijk voor woorden dat iemand daar financieel kapot aan kan gaan, of wanneer er besloten wordt geen behandeling voor wat dan ook te zoeken er dood aan gaat. Er zijn altijd uitzonderingen, maar met hoe vaak dit in de VS gebeurt zou een GoFundMe hier geen alternatief voor moeten zijn, dat zou ik toch echt alleen verwachten voor zeldzame aandoeningen waar alleen specifieke dure behandelingen voor zijn, niet voor normale zorg.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 9 december 2024 @ 20:52:49 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
  maandag 9 december 2024 @ 21:32:17 #98
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215820646
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
The handwritten manifesto found on the person of the man detained in Altoona criticized health care companies for putting profits above care, according to a senior law enforcement official.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 9 december 2024 @ 22:02:24 #99
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215820920
Verdachte is vandaag helaas opgepakt. Moge die snel weer op vrije voeten zijn.

🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
  maandag 9 december 2024 @ 22:05:51 #100
438527 MissButterflyy
pi_215820946
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2024 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
Verdachte is vandaag helaas opgepakt. Moge die snel weer op vrije voeten zijn.

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/cwdnzwo3gCHBoUPS5jxKdg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTU5OA--/https://media.zenfs.com/e(...)c2540e6d9]afbeelding[/url] ]
Vast niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')