SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2024 10:54:23 ]![]()
ik heb een kinderen voor kinderen rrrr
das toch geen harde rrr?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je praat bekakt met een harde R niet voor niets dat we je wel eens nadoenquote:Op maandag 9 december 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
das toch geen harde rrr?
Smile, it's free therapy.![]()
Ik praat gewoon raar.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
een harde rrr is toch als je hem duidelijk uitspreektquote:Op maandag 9 december 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je praat bekakt met een harde R niet voor niets dat we je wel eens nadoen
limbo's zijn raarrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 december 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
das toch geen harde rrr?![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Zelfs de Vlamingen hebben nog betere woorden dan de Limbo'sTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik kan vlaams wel waarderen jaquote:Op maandag 9 december 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs de Vlamingen hebben nog betere woorden dan de Limbo'sThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greys praat bekakt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Niet te hard haten verder op Limboland anders heb je weer een noteTrotste mama van Ambar
quote:
@SwJ is limboquote:Op maandag 9 december 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet te hard haten verder op Limboland anders heb je weer een note
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het maakt mij allemaal niet uit hoor. Alsof ik zo netjes praat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Punten voor grees
Ik was even bezig met mijn puntenteller.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Werkt ie al weer iets beter?quote:Op maandag 9 december 2024 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was even bezig met mijn puntenteller."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja. Ik heb de fout dat hij af en toe punten mist, opgelost.quote:
Soms hadden mensen NULL punten (dzw: een ongedefinieerd aantal) ipv het echte aantal. Nou en dat is natuurlijk niet goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben jullie die nieuw monster hit al gehoord?Trotste mama van Ambar
Ah ok..quote:Op maandag 9 december 2024 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de fout dat hij af en toe punten mist, opgelost.
Soms hadden mensen NULL punten (dzw: een ongedefinieerd aantal) ipv het echte aantal. Nou en dat is natuurlijk niet goed
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat voor hit?quote:Op maandag 9 december 2024 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie die nieuw monster hit al gehoord?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 9 december 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk !!!!
moet nu weg maar die ga ik gebruiken![]()
dank je wel![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je moet gaaaaaaaaan om half daar zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Hup hup snel gas er opquote:Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je moet gaaaaaaaaan om half daar zijn![]()
![]()
bolkI'm surrounded by morons!
HoiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zo het beddengoed hangt weer overal verspreid door het huis te drogen, nu lunchtijd en dan de huisbroek vervangen voor iets waarmee ik wel naar kantoor kanTrotste mama van Ambar
Ik las gisteravond nog even bij over de ventilatie. Er wordt met strengste geadviseerd op de was niet binnen te drogen, maar op het balkon. Op het balkon wordt het nooit droogTrotste mama van Ambar
Daar heb ik de gemeente voorquote:Op maandag 9 december 2024 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
@:ieniminimuis woont op een flat, die heeft geen gras om af te doen
Trotste mama van Ambar
Niks mis mee met drogen in de badkamer mits goede ventilatiequote:Op maandag 9 december 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las gisteravond nog even bij over de ventilatie. Er wordt met strengste geadviseerd op de was niet binnen te drogen, maar op het balkon. Op het balkon wordt het nooit droog![]()
Die heb ik niet.quote:Op maandag 9 december 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Of gewoon in de droger mikkenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 9 december 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon alles in de droger, hoppa![]()
Droger is ook nog eens slecht voor je kledingTrotste mama van Ambar
500 euro voor een droger die ik 1x in de 2 weken aanzet in de winterTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 9 december 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
500 euro voor een droger die ik 1x in de 2 weken aanzet in de winter
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oooh, dan is het goed!quote:Op maandag 9 december 2024 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze hoort ook nog bij jou @:MizzezAmy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik droog het op zolder, met het raam op een kier (of even helemaal open).quote:Op maandag 9 december 2024 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niks mis mee met drogen in de badkamer mits goede ventilatieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
warmtepompdroger hier
gebeurt er ook niet snel wat met je kledingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook, niks mis mee.quote:Op maandag 9 december 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
warmtepompdroger hier
gebeurt er ook niet snel wat met je kleding![]()
ik zou niet weten hoe ik alles droog moet krijgen zonder drogerquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aan een droogrekquote:Op maandag 9 december 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik alles droog moet krijgen zonder droger
Trotste mama van Ambar
Dat is wel een heule goedkopequote:Op maandag 9 december 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
500 euro voor een droger die ik 1x in de 2 weken aanzet in de winter![]()
dan mag ik wel 5 droogrekken aanschaffenquote:
en geen idee waar ik die moet latenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vroeger deed ik alles ophangen aan een paar waslijntjes in mijn badkamer. Dan moest je de was ontwijken als je wilde gaan douchen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man man wat een armoe![]()
Ja. 1 dekbed over een deur hangen, 1 over de droogtoren, hoeslaken aan een droogrek.quote:Trotste mama van Ambar
ik heb echt teveel wasquote:Op maandag 9 december 2024 12:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vroeger deed ik alles ophangen aan een paar waslijntjes in mijn badkamer. Dan moest je de was ontwijken als je wilde gaan douchen.
Man man wat een armoe
en ja vroeger haddden ze ook geen droger
maar dan liepen ze ook gewoon langer in dezelfde kledingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind het maar behelpenquote:Op maandag 9 december 2024 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. 1 dekbed over een deur hangen, 1 over de droogtoren, hoeslaken aan een droogrek.![]()
Is de goedkoopste dat welquote:Op maandag 9 december 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel een heule goedkopeTrotste mama van Ambar
Maar jij hebt een heel gezin, dus altijd volle wasmachines en veel kleren.quote:Op maandag 9 december 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan zo een week toe zonder het ding uberhaupt aan te zetten. Vaak was ik alleen in het weekend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is hier niet te doenquote:
naast dat iedereen hier elke dag doucht
heb ik ook was van elke dag sporten(dochter)
elke dag vieze shirts en broeken van man
mijn eigen kleding
beddengoed elke weekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En handdoeken gaan toch echt niet de was in na 1x douchen
Trotste mama van Ambar
Nee ik hou ze zolang mogelijk. Tot ze stijf staan hihi.quote:Op maandag 9 december 2024 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En handdoeken gaan toch echt niet de was in na 1x douchenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Alles in ons huis
zodat de belasting na onze dood daar de helft weer van kan inpikken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bålkI'm surrounded by morons!
Ziekteverzuimdatavergadering is saai.I'm surrounded by morons!
Je bent zelf!quote:I'm surrounded by morons!
Zijn er vergaderingen waar je wel opgewonden raaktquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
misschien bij Kim Holland welquote:Op maandag 9 december 2024 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er vergaderingen waar je wel opgewonden raaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
HollandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 9 december 2024 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist niet dat ie daar werkteI'm surrounded by morons!
Gewoon je huis opetenquote:Op maandag 9 december 2024 12:37 schreef greysbones het volgende:
Alles in ons huis
zodat de belasting na onze dood daar de helft weer van kan inpikken![]()
ik ook nietquote:Op maandag 9 december 2024 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist niet dat ie daar werkteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sow.Goedemaandag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer,ik kijk ook nog.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede maandag FFThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ieni had trouwens wel gelijk over die 3 weken cyclus.
PMS
Menstruatie
AMS.
En in de goede week doen ze leuke dingen met vriendinnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat is allemaal onze schuld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 9 december 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat is allemaal onze schuld.![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huiselijk geweld op FOK!quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mannengriepquote:Op maandag 9 december 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ieni had trouwens wel gelijk over die 3 weken cyclus.
PMS
Menstruatie
AMS.
En in de goede week doen ze leuke dingen met vriendinnen.![]()
Is veel heftiger,maar wordt enorm onderschat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totaal geen begripquote:Op maandag 9 december 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is veel heftiger,maar wordt enorm onderschat.![]()
Alleen maar op hun eigen gericht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mannengriep ookquote:Op maandag 9 december 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is veel heftiger,maar wordt enorm onderschat.![]()
Echt hequote:Op maandag 9 december 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen maar op hun eigen gericht.![]()
Toen ik hier met longcovid rond liep te lopen werd ik ook belachelijk gemaakt met 'mannengriep hihahohaiahaoahaia' dus verwacht van mij geen medelijden![]()
![]()
Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Assiequote:Op maandag 9 december 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Toen ik hier met longcovid rond liep te lopen werd ik ook belachelijk gemaakt met 'mannengriep hihahohaiahaoahaia' dus verwacht van mij geen medelijden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij let zo goed op.quote:
Vergaderingen waar de salarisverhoging wordt besproken.quote:Op maandag 9 december 2024 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er vergaderingen waar je wel opgewonden raaktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: