SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh noesquote:Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we alleen nog sep, maar dat is niks
Syb?quote:
quote:
Ik ben nog steeds niet thuis, ik wacht nog op de busquote:
Daarom vakantie nemen zodat je niks hoeft te doenquote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je toe bent aan vakantie, maar nog zoveel te doen hebt dat het idee van vrij nemen alleen al stress veroorzaakt.
Busje komt zoquote:Op zondag 8 december 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet thuis, ik wacht nog op de bus
quote:Op zondag 8 december 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vakantie nemen zodat je niks hoeft te doen
Herkenbaar. En na de vakantie, je eerste dag heb je gelijk ook weer zoveel te doen, dat je gelijk weer toe bent aan vakantie.quote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je toe bent aan vakantie, maar nog zoveel te doen hebt dat het idee van vrij nemen alleen al stress veroorzaakt.
Niet zo druk om maken, het is maar werkquote:
Constant in stress tijdens vakantie lijkt me ook heel stressvolquote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. En na de vakantie, je eerste dag heb je gelijk ook weer zoveel te doen, dat je gelijk weer toe bent aan vakantie.
Klinkt als een moment om juist vakantie te nemenquote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje zoals ze net zeiden bij HHBquote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, het is maar werk
Niet als het QWARQTAART isquote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals ze net zeiden bij HHB
Het is maar taart
Het was geen kwarktaart neequote:
Ik heb niet zoveel buiten werk dat me echt goed doet voelen op het moment. Dus tja.quote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, het is maar werk
Taart is belangrijker dan werk hoorquote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals ze net zeiden bij HHB
Het is maar taart
Joe joequote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Constant in stress tijdens vakantie lijkt me ook heel stressvol
Betekent dit dat we taart moeten bakken voor @DeZwabber?quote:
Op Nos zag ik Zwolle en Heerlen voorbijkomenquote:Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waren er in andere steden ook zo veel Syriërs uitbundig aan het vieren, of was dat alleen in Utrecht??
quote:Op zondag 8 december 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook de rest van de familie aangestoken hoorde ik net.
Maar niet teveel, hij moet zich er niet misselijk aan vretenquote:Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat we taart moeten bakken voor @:dezwabber?
Of zij jou?quote:Op zondag 8 december 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook de rest van de familie aangestoken hoorde ik net.
Dat weet je toch helemaal niet? Misschien was het wel iemand met een heel bescheiden kuchje ergens.quote:Op zondag 8 december 2024 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Aangestoken door een kutkind dat zo nodig om zich heen moest sproeien in de wachtrij.
quote:Op zondag 8 december 2024 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Aangestoken door een kutkind dat zo nodig om zich heen moest sproeien in de wachtrij.
Ik was ook volkomen serieus.quote:Op zondag 8 december 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet? Misschien was het wel iemand met een heel bescheiden kuchje ergens.
Sowieso is dat toch een beetje uit, om je af te vragen wie je besmet heeft?
quote:Op zondag 8 december 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon woensdag al dus ik denk dat ik de patiënt zero ben.
#metooquote:Op zondag 8 december 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook zin in vakantie naar iets warms.
Idemquote:Op zondag 8 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee weken en dan vakantie.
Kunnen we nu eindelijk rustig gaan slapen.quote:
2,5 weken, dan paar dagen vrij, daarna nog gewoon doorwerken tot weet ik veel wanneerquote:Op zondag 8 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee weken en dan vakantie.
Meestal gebeurt dat andersom.quote:Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat we taart moeten bakken voor @:dezwabber?
Neuh, vooral klusjes in huis die ik al weken/maanden/jaren aan het uitstellen ben een keertje doen en smurfenquote:
Ik bijt terug, jeweettogquote:
Qua postaantal zit Bossie denk ik een stuk vaker hier dan daarquote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik bijt terug, jeweettog
Maargoed ik keek in AT en zag Bomenverzameling als laatste reactie en dacht dat ik in 40+ zat
hoezo? wat flauwquote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Ama het volgende:
Haha een vriendin vraagt of ik donderdag mee ga in een reuzenrad (want we gaan naar Duitsland voor boodschappen). Haha no fucking way ga ik ooit nog een keer weer in een reuzenrad.
Reuzenrad is toch best tof?quote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Ama het volgende:
Haha een vriendin vraagt of ik donderdag mee ga in een reuzenrad (want we gaan naar Duitsland voor boodschappen). Haha no fucking way ga ik ooit nog een keer weer in een reuzenrad.
Ja maar had 'm net op de meet gezien vandaarquote:Op zondag 8 december 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua postaantal zit Bossie denk ik een stuk vaker hier dan daar
Laatste keer dat ik in een reuzenrad zat was in Walibi en toen wou ik er serieus uitspringen omdat ze mij er niet na 1 rondje eruit wouden laten. Maar goed toen kon hij wel ineens stilgezet worden toen ik zei oke ik spring wel.quote:
Was het leuk vanmiddag?quote:Op zondag 8 december 2024 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar had 'm net op de meet gezien vandaar
Mijn hoogtevrees en angst voor dood gaan in zulke dingen is te groot.quote:
Helemaal leuk! Leuke stad Utrecht. Met vriend afgesproken museumkaart te nemen en vd zomer allebei week vrij en allemaal dagjes uit plannen met museumbezoek, waaronder Utrecht dusquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hoogtevrees en angst voor dood gaan in zulke dingen is te groot.
Zoek eens op hoeveel duizenden mensen gestorven zijn in een reuzenrad, ooit.quote:Op zondag 8 december 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hoogtevrees en angst voor dood gaan in zulke dingen is te groot.
Utrecht is net een groot dorpquote:Op zondag 8 december 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal leuk! Leuke stad Utrecht. Met vriend afgesproken museumkaart te nemen en vd zomer allebei week vrij en allemaal dagjes uit plannen met museumbezoek, waaronder Utrecht dus
Dan heb ik nog steeds tering erge hoogtevrees.quote:Op zondag 8 december 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel duizenden mensen gestorven zijn in een reuzenrad, ooit.
Nicequote:Op zondag 8 december 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal leuk! Leuke stad Utrecht. Met vriend afgesproken museumkaart te nemen en vd zomer allebei week vrij en allemaal dagjes uit plannen met museumbezoek, waaronder Utrecht dus
Ook dat is totaal niet dodelijk, aan de foute kikker likken wel.quote:Op zondag 8 december 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds tering erge hoogtevrees.
Vond 't echt een leuke mooie stad.quote:
Slaap lekker straksquote:Op zondag 8 december 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vond 't echt een leuke mooie stad.
Maargoed, ik ga neem nog een kop thee en dan naar bed.
Fijne avond voor iedereen hier
@kikkerlikkerquote:Op zondag 8 december 2024 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dat is totaal niet dodelijk, aan de foute kikker likken wel.
Wie heeft er ooit bedacht dat aan een kikker likken een goed idee zou zijnquote:Op zondag 8 december 2024 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dat is totaal niet dodelijk, aan de foute kikker likken wel.
Ik vraag me bij wel meer dingen af hoe de trial and error-fase is gegaan.quote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit bedacht dat aan een kikker likken een goed idee zou zijn
Oemfoefoe en zijn vriendjes en drugsverslaafden.quote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zeker. Leuke mensen (voor het eerst) ontmoet en ook al wat oude bekenden natuurlijk.quote:
Je vergeet de Umma Gummaquote:Op zondag 8 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oemfoefoe en zijn vriendjes en drugsverslaafden.
Een of andere paddestoel die na 3x koken eetbaar is.quote:Op zondag 8 december 2024 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me bij wel meer dingen af hoe de trial and error-fase is gegaan.
Rechtstreeks uit de bips van een civetpoes.quote:
Als je na die eerste keer niet meteen het loodje legde of jezelf binnenstebuiten scheet.quote:Op zondag 8 december 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit de bips van een civetpoes.
Maar dit komt best vaak voor in de natuur, ben even de naam kwijt maar een hoop dieren weten dat het soms loont om iets twee keer te eten.
Ik denk dat 2e en dat ze dan dachten nou die plantje of beessie is niet zo heel erg lekker.quote:Op zondag 8 december 2024 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je na die eerste keer niet meteen het loodje legde of jezelf binnenstebuiten scheet.
een prinsesquote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net als paddestoelen eten, er zullen aardig wat testpiloten het loodje gelegd hebbenquote:Op zondag 8 december 2024 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je na die eerste keer niet meteen het loodje legde of jezelf binnenstebuiten scheet.
Of heerlijk hebben lopen trippen.quote:Op zondag 8 december 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net als paddestoelen eten, er zullen aardig wat testpiloten het loodje gelegd hebben
ik weet niet of ik liever dood zou gaan aan giftig voedsel of door opgejaagd wild.quote:Op zondag 8 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
En vroeger had je natuurlijk voorproevers, degenen van de stam die niets echt goed konden, niet de genezer, de beste jager of het stamhoofd maar de nuttelozen en werkelozen uit de oertijd, die lieten ze alles proeven natuurlijk.
Langzaam weg sukkelen in de vergetelheid heeft bij mij wel de voorkeur boven levend opgegeten worden door een Holenbeer.quote:Op zondag 8 december 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik weet niet of ik liever dood zou gaan aan giftig voedsel of door opgejaagd wild.
Wel leuk om op feestjes te vertellen. "Weten jullie nog die keer toen UitStraling opgeten werd door die Holenbeer?"quote:Op zondag 8 december 2024 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaam weg sukkelen in de vergetelheid heeft bij mij wel de voorkeur boven levend opgegeten worden door een Holenbeer.
Ja, eens. Ik moest wat ontluchten. Daarna wel weer verder kunnen slapen.quote:
Vorige week toen sliep je als prinses in het kasteel?quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 06:42 schreef bitterbal het volgende:
Kakkerlakken blijven toch wel een dingetje
quote:Op maandag 9 december 2024 06:42 schreef bitterbal het volgende:
Kakkerlakken blijven toch wel een dingetje
quote:Je maakt gewoon een sopje van zeep en water wat dun genoeg is om met een plantenspuit te verstuiven. Dit goedje spuit je over de kakkerlakken, vooral over het hoofd en de buik. Een aantal druppels kunnen de kakkerlak al doden.
Snap ik. Zijn ook gewoon vieze beesten.quote:Op maandag 9 december 2024 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eet nu de rest van mijn eten met lange tanden. Het was een grote
Gelukkig maar. Daar kunnen ze prima overleven in de natuur. En zolang ze in de natuur blijven.quote:Op maandag 9 december 2024 06:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt?
Maar deze was gelukkig niet thuis.
Ja diehard beestjesquote:Op maandag 9 december 2024 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Daar kunnen ze prima overleven in de natuur. En zolang ze in de natuur blijven.
Las net dat ze al 350 miljoen jaar op aarde zijn.
Oh dat is altijd zo'n naar gevoel.quote:Op maandag 9 december 2024 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Sommige momenten heb ik hier wel lastig met beestjes. Net toen ik bij mij thuis de deur uit ging leek het of er een spinnetje aan mijn haar hing. Niet meer kunnen vinden. En rijd regelmatig vol door een spinnenweb
Draait de schoen daar op?quote:Op maandag 9 december 2024 07:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig staat de Redbull alweer koud.
quote:
Eind van het jaar staat die voor de deur. Vooral benieuwd naar de eindafrekening van mijn huidige autoquote:Op maandag 9 december 2024 07:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Had jij je nieuwe auto al?
Oh, dat is nog evenquote:Op maandag 9 december 2024 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van het jaar staat die voor de deur. Vooral benieuwd naar de eindafrekening van mijn huidige auto
Ja precies.quote:
Ik heb op zich best goed geslapenquote:Op maandag 9 december 2024 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Als het een goede morgen zou zijn, dan lag ik nog in bed.
Dat is fijn.quote:Op maandag 9 december 2024 07:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb op zich best goed geslapen
30k teveel.quote:Op maandag 9 december 2024 07:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is nog even
Heb je teveel km's gereden?
Hopelijk valt het mee.quote:
Eurootje per km aftikkenquote:
quote:Op maandag 9 december 2024 07:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En er zit Baileys in mn verwenkoffie
Deze dag kan nu al niet meer stuk
Wat oordeel jij ?quote:
Ja, niets nieuws hierquote:
Hoeist Kirby?quote:Op maandag 9 december 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
ik had een flinke lunch
glassnoodles met groenten, slice pizza en met dit ben ik nu bezig
[ afbeelding ]
ik lig nog in bedquote:Op maandag 9 december 2024 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Als het een goede morgen zou zijn, dan lag ik nog in bed.
Rol je tegenwoordig over het eiland?quote:Op maandag 9 december 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
ik had een flinke lunch
[ afbeelding ]
Met je meloenen op de scooterquote:Op maandag 9 december 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
ik had een flinke lunch
[ afbeelding ]
Ik mag om half 4 weer met gierende bandjes naar huisquote:
als ik niet met de scooter ben welquote:Op maandag 9 december 2024 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rol je tegenwoordig over het eiland?
4E StClairequote:Op maandag 9 december 2024 07:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En er zit Baileys in mn verwenkoffie
Deze dag kan nu al niet meer stuk
Kom vechtenquote:
Ja we kennen jouw niveauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 9 december 2024 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we kennen jouw niveau*gniffeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best veel.quote:Op maandag 9 december 2024 07:37 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben een zesde doden vannacht aangetroffen onder het puin
Zal uit het onderzoek blijken.quote:Op maandag 9 december 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
zou wel echt super erg zijn als dit een bewuste aanslag was
nou dat zijn al die adressen uit rotterdam bv natuurlijk ook voor de niet in drugs dealende burenquote:Op maandag 9 december 2024 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal uit het onderzoek blijken.
Maar Tarwekamp zou ik vrij random vinden.
Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk uit het onderzoek komt rollen.quote:Op maandag 9 december 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat zijn al die adressen uit rotterdam bv natuurlijk ook voor de niet in drugs dealende buren
ja, nee, dan blijf ik liever liggen ipv vrijwillig de files inrijdenquote:Op maandag 9 december 2024 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag om half 4 weer met gierende bandjes naar huis
had gelezen dat ze al zo'n 30 tips binnen hebben gekregen na het bericht over de wegrijdende auto. En camerabeelden van deurbellen denk ikquote:Op maandag 9 december 2024 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk uit het onderzoek komt rollen.
Dat is voor iedereen weer andersquote:Op maandag 9 december 2024 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nee, dan blijf ik liever liggen ipv vrijwillig de files inrijden
Mja, bijzonder.quote:Op maandag 9 december 2024 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gelezen dat ze al zo'n 30 tips binnen hebben gekregen na het bericht over de wegrijdende auto. En camerabeelden van deurbellen denk ik
Heb ik elke dagquote:Op maandag 9 december 2024 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een ontwijk mensen dag
quote:
Hangt een beetje af welke mensenquote:
Wel je deugsokken aangetrokken?quote:Op maandag 9 december 2024 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik heb vandaag een cursus met 20 vrouwen. Dus best beroerd.
quote:Op maandag 9 december 2024 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen klaar. En een extra setje voor morgen is al ingepakt.quote:Op maandag 9 december 2024 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel je deugsokken aangetrokken?
ohh je kan een loetje bal gaan etenquote:Op maandag 9 december 2024 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen klaar. En een extra setje voor morgen is al ingepakt.
Misschien wil iemand hier in mijn plaats gaan?quote:Op maandag 9 december 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Vele mannen hadden graag in je schoenen gestaan buda
Als je ook even verteld wat voor vrouwen er deelnemen, denk ik dat er weinig animo is.quote:Op maandag 9 december 2024 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wil iemand hier in mijn plaats gaan?
Nee, we dineren in het hotel.quote:Op maandag 9 december 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh je kan een loetje bal gaan eten
Morgen ben je dus vegetariër en lijm je jezelf vast op de A12.quote:Op maandag 9 december 2024 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mutsenclub.quote:Op maandag 9 december 2024 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je ook even verteld wat voor vrouwen er deelnemen, denk ik dat er weinig animo is.
Heb je een badbruisbal in bezit?quote:Op maandag 9 december 2024 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we dineren in het hotel.En daarna wil ik zo snel mogelijk wegsneaken want ik heb een kamer met een bad.
Met een havermelkcappuquote:Op maandag 9 december 2024 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen ben je dus vegetariër en lijm je jezelf vast op de A12.
Uitgedroogd.quote:
Twintig blote kakelende en koerende deugvrouwen in dat bad.quote:Op maandag 9 december 2024 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we dineren in het hotel.En daarna wil ik zo snel mogelijk wegsneaken want ik heb een kamer met een bad.
quote:Op maandag 9 december 2024 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig blote kakelende en koerende deugvrouwen in dat bad.
quote:
Ben altijd bang dat ik bizarre uitslag krijg van zo’n dingquote:Op maandag 9 december 2024 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een badbruisbal in bezit?
Geef even het tijdstip door, dan ga ik daar extra hard rijden.quote:Op maandag 9 december 2024 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen ben je dus vegetariër en lijm je jezelf vast op de A12.
Ja, dat geluk zal jij wel weer hebbenquote:Op maandag 9 december 2024 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik bizarre uitslag krijg van zo’n ding
quote:Op maandag 9 december 2024 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik bizarre uitslag krijg van zo’n ding
Bombastic side eye?quote:Op maandag 9 december 2024 07:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Side eyed verschrikt naar de klok.
quote:Op maandag 9 december 2024 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 of 3 tijgers, wel zo gezelligquote:Op maandag 9 december 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
oke ik wil een tijger
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
* zegt cursus afquote:Op maandag 9 december 2024 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig blote kakelende en koerende deugvrouwen in dat bad.
Zieke burn dit.quote:Op maandag 9 december 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent toch lid van een mutsenclub?
In Thailand verkopen ze die alleen in 1400 stukjes, met wat basilicum, limoengras en kokosmelk.quote:Op maandag 9 december 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
oke ik wil een tijger
Andere club, balquote:Op maandag 9 december 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent toch lid van een mutsenclub?
ja denk dat ik die hier wel kan kopen , voor in de tuinquote:Op maandag 9 december 2024 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 of 3 tijgers, wel zo gezellig
misschien kan je ze vertellen over jouw mutsenclubquote:Op maandag 9 december 2024 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere club, bal![]()
Al ben ik zelf ook wel een muts
Moet je wel even zorgen dat ze die honden niet opetenquote:Op maandag 9 december 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik die hier wel kan kopen , voor in de tuin
Zelfreflectiequote:Op maandag 9 december 2024 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere club, bal![]()
Al ben ik zelf ook wel een muts
Ik doe mijn spreekbeurt over mijn witte puntmuts.quote:Op maandag 9 december 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je ze vertellen over jouw mutsenclub
Of jezelf.quote:Op maandag 9 december 2024 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel even zorgen dat ze die honden niet opeten
*Gaat op puntje van stoel zitten (met popcorn)quote:
Heel goed,quote:
denk dat dat lastig wordtquote:Op maandag 9 december 2024 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel even zorgen dat ze die honden niet opeten
"ik heb zelfreflectie."quote:
Hm.. goed vraagstukquote:
Hmm.quote:Op maandag 9 december 2024 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"ik heb zelfreflectie."
"Ik doe aan zelfreflectie."
Weet ik niet.quote:Op maandag 9 december 2024 07:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zijn alle bussen met “vermelding defect” voertuig elektrisch 🧐
Gewoon je onderbroek een dagje omkeren.quote:Op maandag 9 december 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo lui vandaag dat ik zelfs de was niet ga doen. HA!
Daar komen rare baby's van.quote:Op maandag 9 december 2024 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je alleen nog bruine plekken.
Ja op dat punt zit ik dus nu voor de 2e keer omgedraaidquote:Op maandag 9 december 2024 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je onderbroek een dagje omkeren.
Elektrische techniek deugt niet! Link deugt niet! Groen deugt niet!quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op dat punt zit ik dus nu voor de 2e keer omgedraaid
quote:Op maandag 9 december 2024 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van minimaal 500 gramquote:
Bombastic side eyequote:Op maandag 9 december 2024 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je onderbroek een dagje omkeren.
Goedemorgen Chevquote:Op maandag 9 december 2024 07:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elektrische techniek deugt niet! Link deugt niet! Groen deugt niet!
Goedemorgen
Kan toch niet wat hierboven staat? Wat vind jij hier nou van?quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo lui vandaag dat ik zelfs de was niet ga doen. HA!
Wat precies?quote:Op maandag 9 december 2024 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan toch niet wat hierboven staat? Wat vind jij hier nou van?
Alles.quote:Op maandag 9 december 2024 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat precies?Wat chevy zegt of dat geonderbroekendraai van Bal en Buda?
Kun je dan wel eerst even op zangles, aub?quote:Op maandag 9 december 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zojuist mijn toekomst gezien
quote:
Oh, ik keek al zonder geluidquote:Op maandag 9 december 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je dan wel eerst even op zangles, aub?
Ik eerst ook.quote:
zing toch alleen voor mijn kittensquote:Op maandag 9 december 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je dan wel eerst even op zangles, aub?
ssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 9 december 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zing toch alleen voor mijn kittens
Ja, maar je wil toch wel dat het ook een fijne ervaring is voor de kittens?quote:Op maandag 9 december 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zing toch alleen voor mijn kittens
hmm ja daar heb je wel een puntquote:Op maandag 9 december 2024 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je wil toch wel dat het ook een fijne ervaring is voor de kittens?
Ja, maar met een omwegquote:Op maandag 9 december 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
maar je zegt dus eigenlijk gewoon dat ik niet kan zingen
Jawel zeker wel, op zijn Kinderen voor Kinderens, met zo'n eerpel in je keel.quote:Op maandag 9 december 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
maar je zegt dus eigenlijk gewoon dat ik niet kan zingen
Aapje in je keel.quote:Op maandag 9 december 2024 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel zeker wel, op zijn Kinderen voor Kinderens, met zo'n eerpel in je keel.
Bah.quote:Op maandag 9 december 2024 08:16 schreef bitterbal het volgende:
ik werd trouwens vanochtend wakker met een gecko gerrie in mijn bed
quote:Op maandag 9 december 2024 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is de consistentie van een gecko gerrie?quote:Op maandag 9 december 2024 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Nu nog even die broek laten zakken - quote uit de kast trekken en het feest is compleetquote:
Aapje in je keel, kikker in je bil, vogel op je kop en je mond vol drop, jaaaah doe maar mee, aapje in je keelquote:
Klein ovaal drolletje met een wit puntjequote:Op maandag 9 december 2024 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe is de consistentie van een gecko gerrie?
Ja, bedankt voor je bijdrage Flesquote:
ja jij vroeg eromquote:Op maandag 9 december 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor je bijdrage Fles
quote:Op maandag 9 december 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klein ovaal drolletje met een wit puntje
wat cutequote:
Grote vriendquote:
Ja, vandaar het bedankjequote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Chips eten en dan een boek gaan lezenquote:
Voor belezen erudiete mensen die graag gehaktballen met hun blote handen eten.quote:Op maandag 9 december 2024 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chips eten en dan een boek gaan lezen
Of rond deze tijd oliebollen en appelbeignets.quote:Op maandag 9 december 2024 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor belezen erudiete mensen die graag gehaktballen met hun blote handen eten.
dit weekend gehadquote:Op maandag 9 december 2024 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of rond deze tijd oliebollen en appelbeignets.
Ik mag zo weer naar Acht. Snackbar zal nog niet open zijn als ik er langs fietsquote:Op maandag 9 december 2024 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor belezen erudiete mensen die graag gehaktballen met hun blote handen eten.
Neem een koffietjequote:
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 9 december 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega zei net dat ie er vandaag weer voor de volle 10 % tegenaan gaat.
één?quote:Op maandag 9 december 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik straks een oliebol haal.
Nee daar hou ik niet van.quote:Op maandag 9 december 2024 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
met krenten en rozijnen anders kan je net zo makkelijk zelf wat in een frituur flikkeren
Ik noem dat altijd talgbollen.quote:Op maandag 9 december 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik straks een oliebol haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |