SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh noesquote:Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we alleen nog sep, maar dat is niks
Syb?quote:
quote:
Ik ben nog steeds niet thuis, ik wacht nog op de busquote:
Daarom vakantie nemen zodat je niks hoeft te doenquote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je toe bent aan vakantie, maar nog zoveel te doen hebt dat het idee van vrij nemen alleen al stress veroorzaakt.
Busje komt zoquote:Op zondag 8 december 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet thuis, ik wacht nog op de bus
quote:Op zondag 8 december 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vakantie nemen zodat je niks hoeft te doen
Herkenbaar. En na de vakantie, je eerste dag heb je gelijk ook weer zoveel te doen, dat je gelijk weer toe bent aan vakantie.quote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je toe bent aan vakantie, maar nog zoveel te doen hebt dat het idee van vrij nemen alleen al stress veroorzaakt.
Niet zo druk om maken, het is maar werkquote:
Constant in stress tijdens vakantie lijkt me ook heel stressvolquote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. En na de vakantie, je eerste dag heb je gelijk ook weer zoveel te doen, dat je gelijk weer toe bent aan vakantie.
Klinkt als een moment om juist vakantie te nemenquote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje zoals ze net zeiden bij HHBquote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, het is maar werk
Niet als het QWARQTAART isquote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals ze net zeiden bij HHB
Het is maar taart
Het was geen kwarktaart neequote:
Ik heb niet zoveel buiten werk dat me echt goed doet voelen op het moment. Dus tja.quote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, het is maar werk
Taart is belangrijker dan werk hoorquote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals ze net zeiden bij HHB
Het is maar taart
Joe joequote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Constant in stress tijdens vakantie lijkt me ook heel stressvol
Betekent dit dat we taart moeten bakken voor @DeZwabber?quote:
Op Nos zag ik Zwolle en Heerlen voorbijkomenquote:Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waren er in andere steden ook zo veel Syriërs uitbundig aan het vieren, of was dat alleen in Utrecht??
quote:Op zondag 8 december 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook de rest van de familie aangestoken hoorde ik net.
Maar niet teveel, hij moet zich er niet misselijk aan vretenquote:Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat we taart moeten bakken voor @:dezwabber?
Of zij jou?quote:Op zondag 8 december 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook de rest van de familie aangestoken hoorde ik net.
Dat weet je toch helemaal niet? Misschien was het wel iemand met een heel bescheiden kuchje ergens.quote:Op zondag 8 december 2024 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Aangestoken door een kutkind dat zo nodig om zich heen moest sproeien in de wachtrij.
quote:Op zondag 8 december 2024 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Aangestoken door een kutkind dat zo nodig om zich heen moest sproeien in de wachtrij.
Ik was ook volkomen serieus.quote:Op zondag 8 december 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet? Misschien was het wel iemand met een heel bescheiden kuchje ergens.
Sowieso is dat toch een beetje uit, om je af te vragen wie je besmet heeft?
quote:Op zondag 8 december 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon woensdag al dus ik denk dat ik de patiënt zero ben.
#metooquote:Op zondag 8 december 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook zin in vakantie naar iets warms.
Idemquote:Op zondag 8 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee weken en dan vakantie.
Kunnen we nu eindelijk rustig gaan slapen.quote:
2,5 weken, dan paar dagen vrij, daarna nog gewoon doorwerken tot weet ik veel wanneerquote:Op zondag 8 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee weken en dan vakantie.
Meestal gebeurt dat andersom.quote:Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat we taart moeten bakken voor @:dezwabber?
Neuh, vooral klusjes in huis die ik al weken/maanden/jaren aan het uitstellen ben een keertje doen en smurfenquote:
Ik bijt terug, jeweettogquote:
Qua postaantal zit Bossie denk ik een stuk vaker hier dan daarquote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik bijt terug, jeweettog
Maargoed ik keek in AT en zag Bomenverzameling als laatste reactie en dacht dat ik in 40+ zat
hoezo? wat flauwquote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Ama het volgende:
Haha een vriendin vraagt of ik donderdag mee ga in een reuzenrad (want we gaan naar Duitsland voor boodschappen). Haha no fucking way ga ik ooit nog een keer weer in een reuzenrad.
Reuzenrad is toch best tof?quote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Ama het volgende:
Haha een vriendin vraagt of ik donderdag mee ga in een reuzenrad (want we gaan naar Duitsland voor boodschappen). Haha no fucking way ga ik ooit nog een keer weer in een reuzenrad.
Ja maar had 'm net op de meet gezien vandaarquote:Op zondag 8 december 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua postaantal zit Bossie denk ik een stuk vaker hier dan daar
Laatste keer dat ik in een reuzenrad zat was in Walibi en toen wou ik er serieus uitspringen omdat ze mij er niet na 1 rondje eruit wouden laten. Maar goed toen kon hij wel ineens stilgezet worden toen ik zei oke ik spring wel.quote:
Was het leuk vanmiddag?quote:Op zondag 8 december 2024 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar had 'm net op de meet gezien vandaar
Mijn hoogtevrees en angst voor dood gaan in zulke dingen is te groot.quote:
Helemaal leuk! Leuke stad Utrecht. Met vriend afgesproken museumkaart te nemen en vd zomer allebei week vrij en allemaal dagjes uit plannen met museumbezoek, waaronder Utrecht dusquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hoogtevrees en angst voor dood gaan in zulke dingen is te groot.
Zoek eens op hoeveel duizenden mensen gestorven zijn in een reuzenrad, ooit.quote:Op zondag 8 december 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hoogtevrees en angst voor dood gaan in zulke dingen is te groot.
Utrecht is net een groot dorpquote:Op zondag 8 december 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal leuk! Leuke stad Utrecht. Met vriend afgesproken museumkaart te nemen en vd zomer allebei week vrij en allemaal dagjes uit plannen met museumbezoek, waaronder Utrecht dus
Dan heb ik nog steeds tering erge hoogtevrees.quote:Op zondag 8 december 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel duizenden mensen gestorven zijn in een reuzenrad, ooit.
Nicequote:Op zondag 8 december 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal leuk! Leuke stad Utrecht. Met vriend afgesproken museumkaart te nemen en vd zomer allebei week vrij en allemaal dagjes uit plannen met museumbezoek, waaronder Utrecht dus
Ook dat is totaal niet dodelijk, aan de foute kikker likken wel.quote:Op zondag 8 december 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds tering erge hoogtevrees.
Vond 't echt een leuke mooie stad.quote:
Slaap lekker straksquote:Op zondag 8 december 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vond 't echt een leuke mooie stad.
Maargoed, ik ga neem nog een kop thee en dan naar bed.
Fijne avond voor iedereen hier
@kikkerlikkerquote:Op zondag 8 december 2024 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dat is totaal niet dodelijk, aan de foute kikker likken wel.
Wie heeft er ooit bedacht dat aan een kikker likken een goed idee zou zijnquote:Op zondag 8 december 2024 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dat is totaal niet dodelijk, aan de foute kikker likken wel.
Ik vraag me bij wel meer dingen af hoe de trial and error-fase is gegaan.quote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit bedacht dat aan een kikker likken een goed idee zou zijn
Oemfoefoe en zijn vriendjes en drugsverslaafden.quote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zeker. Leuke mensen (voor het eerst) ontmoet en ook al wat oude bekenden natuurlijk.quote:
Je vergeet de Umma Gummaquote:Op zondag 8 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oemfoefoe en zijn vriendjes en drugsverslaafden.
Een of andere paddestoel die na 3x koken eetbaar is.quote:Op zondag 8 december 2024 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me bij wel meer dingen af hoe de trial and error-fase is gegaan.
Rechtstreeks uit de bips van een civetpoes.quote:
Als je na die eerste keer niet meteen het loodje legde of jezelf binnenstebuiten scheet.quote:Op zondag 8 december 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit de bips van een civetpoes.
Maar dit komt best vaak voor in de natuur, ben even de naam kwijt maar een hoop dieren weten dat het soms loont om iets twee keer te eten.
Ik denk dat 2e en dat ze dan dachten nou die plantje of beessie is niet zo heel erg lekker.quote:Op zondag 8 december 2024 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je na die eerste keer niet meteen het loodje legde of jezelf binnenstebuiten scheet.
een prinsesquote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net als paddestoelen eten, er zullen aardig wat testpiloten het loodje gelegd hebbenquote:Op zondag 8 december 2024 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je na die eerste keer niet meteen het loodje legde of jezelf binnenstebuiten scheet.
Of heerlijk hebben lopen trippen.quote:Op zondag 8 december 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net als paddestoelen eten, er zullen aardig wat testpiloten het loodje gelegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |