Erdo en Wilders zijn precies hetzelfde wat dat betreft ja.quote:Op maandag 9 december 2024 19:27 schreef egayalS het volgende:
Over de zielsverwanten van Wilders in Turkije
Fyi de CHP is de grootste oppositiepartij in Turkije, die jarenlang racistisch politiek voert over de ruggen van Syrische vluchtelingen. Sinds dag 1 zeggen ze "Erdogan heeft de Syriërs naar Turkije gehaald om hen op hem te laten stemmen". Een vergelijkbare complottheorie als dat links al decennia gelukszoekers zou importeren. Overigens is de CHP een zuster partij van de PvdA![]()
[ x ]
Dat wordt natuurlijk schuimbekken en stampvoeten binnen bepaalde kringen. We kunnen we bingo er alvast bijpakken 'racisme', 'onveilig', 'Islamofobie', 'aanwinst voor de arbeidsmarkt', 'diversiteit'.quote:
Hahahaha de reacties op deze tweet, de domheid straalt er echt vanaf. Die mensen denken echt dat Syriërs morgen hoogstpersoonlijk door Faber op het vliegtuig terug worden gezet. Perfect natuurlijk voor het beeld dat Henk en Ingrid van Marjolijn - Ik ben beleid - Faber hebben, maar het komt er gewoon op neer dat pas over 6 maanden weer naar de dossiers van Syriërs wordt gekeken en dan alsnog kan worden besloten dat Syrië te onveilig is om terug te keren.quote:
Ik las dat hij een 'milde' vorm van de sharia in wil voeren. Dat is natuurlijk altijd kut. Tot nu toe komt hij redelijk over, maar die gozer is ooit vrijwillig naar Irak vertrokken om met Al Qaeda de Amerikanen dwars te zitten. Ik vertrouw hem niet. Aan de andere kant is het wel mooi om te zien, al die politieke gevangenen die zijn vrijgelaten. Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 9 december 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Markant en charismatisch figuur die al-Jolani. Ben heel benieuwd wat er van Syrië gaat worden.
Dat is dus helemaal de vraag, maar z'n historie beloofd niet veel goeds. Hoe dan ook, qua PR is ie heel goed bezig, hij is heel charismatisch en intelligent, en manipulatief wellicht, maar wat er van gaat komen... Ik ben wel benieuwd. Hij doet wat ie doet in ieder geval ontzettend goed op dit moment.quote:Op maandag 9 december 2024 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las dat hij een 'milde' vorm van de sharia in wil voeren. Dat is natuurlijk altijd kut. Tot nu toe komt hij redelijk over, maar die gozer is ooit vrijwillig naar Irak vertrokken om met Al Qaeda de Amerikanen dwars te zitten. Ik vertrouw hem niet. Aan de andere kant is het wel mooi om te zien, al die politieke gevangenen die zijn vrijgelaten. Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel
En dat kon het afgelopen decennium niet?quote:
Nee, want toen patrouilleerde de rus luchtmacht.quote:Op maandag 9 december 2024 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
En dat kon het afgelopen decennium niet?
Dat heeft Israël nog nooit tegengehoudenquote:Op maandag 9 december 2024 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, want toen patrouilleerde de rus luchtmacht.
De VS blijkbaar wel.quote:Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat heeft Israël nog nooit tegengehouden
En over een halfjaar is heel Syrië niet ineens wel veilig. De nieuwe fuhrer heeft samengewerkt met IS en jij weet ook waar IS toe in staat is. Door alles met een halfjaar op te schorten om dan tot de onvermijdelijke conclusie te komen dat delen nog steeds onveilig zijn, help je die mensen die hier al zijn bijvoorbeeld niet met integreren of de taal te leren. Kan Faber over een halfjaar daar weer over klagen.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hahahaha de reacties op deze tweet, de domheid straalt er echt vanaf. Die mensen denken echt dat Syriërs morgen hoogstpersoonlijk door Faber op het vliegtuig terug worden gezet. Perfect natuurlijk voor het beeld dat Henk en Ingrid van Marjolijn - Ik ben beleid - Faber hebben, maar het komt er gewoon op neer dat pas over 6 maanden weer naar de dossiers van Syriërs wordt gekeken en dan alsnog kan worden besloten dat Syrië te onveilig is om terug te keren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door polderturk op 09-12-2024 21:52:15 ]
benieuwd of een wierd duk hierook over schrijftquote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef polderturk het volgende:
Wat hebben ze met die gast gedaan?
[ x ]
Ben zelf niet zo teergevoelig maar doe maar ff spoilertjequote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef polderturk het volgende:
Wat hebben ze met die gast gedaan?
[ x ]
Ik heb er geen probleem mee, laat de schreeuwertjes maar zien wat dat "veilige Syrie van Assad" betekende, waar ze tot voor kort nog vluchtelingen naar terug wilden sturen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo teergevoelig maar doe maar ff spoilertje
Ach, de Taliban beloofden in het begin ook veel, en kijk nu.quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal de vraag, maar z'n historie beloofd niet veel goeds. Hoe dan ook, qua PR is ie heel goed bezig, hij is heel charismatisch en intelligent, en manipulatief wellicht, maar wat er van gaat komen... Ik ben wel benieuwd. Hij doet wat ie doet in ieder geval ontzettend goed op dit moment.
Nou ja, bij de Taliban nam niemand dat serieus en die gaven daar ook geen aanleiding toe. HTS heeft al iets meer blijk gegeven van tolerantie voor andersdenkenden, maar het blijft altijd afwachten wat er gebeurt als men echt aan de macht komt.quote:Op maandag 9 december 2024 21:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ach, de Taliban beloofden in het begin ook veel, en kijk nu.
Daarbij zijn er nog meer 'rebellen' groepen in Syrië, die zal hij ook nog maar op zijn hand moeten zien te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |