abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215819494
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:27 schreef egayalS het volgende:
Over de zielsverwanten van Wilders in Turkije

Fyi de CHP is de grootste oppositiepartij in Turkije, die jarenlang racistisch politiek voert over de ruggen van Syrische vluchtelingen. Sinds dag 1 zeggen ze "Erdogan heeft de Syriërs naar Turkije gehaald om hen op hem te laten stemmen". Een vergelijkbare complottheorie als dat links al decennia gelukszoekers zou importeren. Overigens is de CHP een zuster partij van de PvdA :')

[ x ]
Erdo en Wilders zijn precies hetzelfde wat dat betreft ja.
  maandag 9 december 2024 @ 19:51:58 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215819500
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:48 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Dat wordt natuurlijk schuimbekken en stampvoeten binnen bepaalde kringen. We kunnen we bingo er alvast bijpakken 'racisme', 'onveilig', 'Islamofobie', 'aanwinst voor de arbeidsmarkt', 'diversiteit'.

De realiteit is dat dit natuurljk een uitstekend beleid is. Deze Syriërs hadden hier ook niet opgevangen moeten worden, 4000km van het land van herkomst. Nu de regering is gevallen waarvoor men was gevlucht, kan men ook terug.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215819522
De SDF heeft een Amerikaanse drone neergeschoten.

twitter
pi_215819545
Iemand van de pers die een kijkje neemt in de sednaya gevangenis.
Vanaf 6:00 gaat het verder via een gemaakt gat in de muur waarna men in een grote donkere ruimte komt met, zo lijkt het, allemaal kleine kooien :{

twitter
  maandag 9 december 2024 @ 19:56:22 #275
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_215819549
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:48 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Hahahaha de reacties op deze tweet, de domheid straalt er echt vanaf. Die mensen denken echt dat Syriërs morgen hoogstpersoonlijk door Faber op het vliegtuig terug worden gezet. Perfect natuurlijk voor het beeld dat Henk en Ingrid van Marjolijn - Ik ben beleid - Faber hebben, maar het komt er gewoon op neer dat pas over 6 maanden weer naar de dossiers van Syriërs wordt gekeken en dan alsnog kan worden besloten dat Syrië te onveilig is om terug te keren.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_215819589
Wat verwacht je als er 150k mensen half Azië en Europa links laten liggen om in NL asiel aan te vragen. Gematigde henkies die hun verstand gebruiken?

HEt IS DE SCHULD VAN DE RABO vluchtelingen.
pi_215819594
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Markant en charismatisch figuur die al-Jolani. Ben heel benieuwd wat er van Syrië gaat worden.
Ik las dat hij een 'milde' vorm van de sharia in wil voeren. Dat is natuurlijk altijd kut. Tot nu toe komt hij redelijk over, maar die gozer is ooit vrijwillig naar Irak vertrokken om met Al Qaeda de Amerikanen dwars te zitten. Ik vertrouw hem niet. Aan de andere kant is het wel mooi om te zien, al die politieke gevangenen die zijn vrijgelaten. Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel
pi_215819647
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik las dat hij een 'milde' vorm van de sharia in wil voeren. Dat is natuurlijk altijd kut. Tot nu toe komt hij redelijk over, maar die gozer is ooit vrijwillig naar Irak vertrokken om met Al Qaeda de Amerikanen dwars te zitten. Ik vertrouw hem niet. Aan de andere kant is het wel mooi om te zien, al die politieke gevangenen die zijn vrijgelaten. Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel
Dat is dus helemaal de vraag, maar z'n historie beloofd niet veel goeds. Hoe dan ook, qua PR is ie heel goed bezig, hij is heel charismatisch en intelligent, en manipulatief wellicht, maar wat er van gaat komen... Ik ben wel benieuwd. Hij doet wat ie doet in ieder geval ontzettend goed op dit moment.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 9 december 2024 @ 20:18:32 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215819830
Israël ruimt een beetje op.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215820054
twitter
pi_215820072
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Verstandig nu de Russen die zooi niet meer beschermen.
  maandag 9 december 2024 @ 20:41:21 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215820087
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
En dat kon het afgelopen decennium niet?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215820107
Nee, Israel wist dat dat spul onder Assad voor binnenlands gebruik was. Zaak voor de VN en het ICC, niet hun probleem.

Nu nemen ze het zekere voor het onzekere.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2024 20:44:36 ]
pi_215820138
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:41 schreef Szura het volgende:

[..]
En dat kon het afgelopen decennium niet?
Nee, want toen patrouilleerde de rus luchtmacht.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  maandag 9 december 2024 @ 20:48:08 #285
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215820147
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 20:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, want toen patrouilleerde de rus luchtmacht.
Dat heeft Israël nog nooit tegengehouden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215820183
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef Szura het volgende:

[..]
Dat heeft Israël nog nooit tegengehouden
De VS blijkbaar wel.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215820419
Dat is die guy, die vanuit Nederland terugging naar Syrië. Akelige foto van zijn lijk gezien gevonden in sednaya. Een oude interview met hem bij de nos https://nos.nl/video/6107(...)-je-in-de-vuilnisbak
twitter

Regime exploited his condition into blackmailing him to return back to Syria; He wasn't heard about ever since. Now his body has been found in Sednaya Prison.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215820466
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215820469
twitter
pi_215820537
Kijk ze trots borstkloppen dat ze nog meer land in Syrië hebben gestolen als "buffer" voor de eerder gestolen "buffer" op Syrisch grondgebied

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215820539
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
Hahahaha de reacties op deze tweet, de domheid straalt er echt vanaf. Die mensen denken echt dat Syriërs morgen hoogstpersoonlijk door Faber op het vliegtuig terug worden gezet. Perfect natuurlijk voor het beeld dat Henk en Ingrid van Marjolijn - Ik ben beleid - Faber hebben, maar het komt er gewoon op neer dat pas over 6 maanden weer naar de dossiers van Syriërs wordt gekeken en dan alsnog kan worden besloten dat Syrië te onveilig is om terug te keren.
En over een halfjaar is heel Syrië niet ineens wel veilig. De nieuwe fuhrer heeft samengewerkt met IS en jij weet ook waar IS toe in staat is. Door alles met een halfjaar op te schorten om dan tot de onvermijdelijke conclusie te komen dat delen nog steeds onveilig zijn, help je die mensen die hier al zijn bijvoorbeeld niet met integreren of de taal te leren. Kan Faber over een halfjaar daar weer over klagen.

Hopelijk reageert een GroenLinks malloot dan op haar geemmer met 'ik doe geen uitspraken over individuele casuïstiek (herhaal vijf keer)'.

Ondertussen wachten mensen met een status al heel lang op familie. Omdat het daar tot gisteren gewoon onveilig was.
pi_215820611
Wat hebben ze met die gast gedaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 54% gewijzigd door polderturk op 09-12-2024 21:52:15 ]
pi_215820679
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef polderturk het volgende:

[ x ]
benieuwd of een wierd duk hierook over schrijft
pi_215820712
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef polderturk het volgende:

[ x ]
Ben zelf niet zo teergevoelig maar doe maar ff spoilertje
  maandag 9 december 2024 @ 21:41:06 #295
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_215820735
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ben zelf niet zo teergevoelig maar doe maar ff spoilertje
Ik heb er geen probleem mee, laat de schreeuwertjes maar zien wat dat "veilige Syrie van Assad" betekende, waar ze tot voor kort nog vluchtelingen naar terug wilden sturen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_215820820
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is dus helemaal de vraag, maar z'n historie beloofd niet veel goeds. Hoe dan ook, qua PR is ie heel goed bezig, hij is heel charismatisch en intelligent, en manipulatief wellicht, maar wat er van gaat komen... Ik ben wel benieuwd. Hij doet wat ie doet in ieder geval ontzettend goed op dit moment.
Ach, de Taliban beloofden in het begin ook veel, en kijk nu.

Daarbij zijn er nog meer 'rebellen' groepen in Syrië, die zal hij ook nog maar op zijn hand moeten zien te krijgen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215820849
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 21:51 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ach, de Taliban beloofden in het begin ook veel, en kijk nu.

Daarbij zijn er nog meer 'rebellen' groepen in Syrië, die zal hij ook nog maar op zijn hand moeten zien te krijgen.
Nou ja, bij de Taliban nam niemand dat serieus en die gaven daar ook geen aanleiding toe. HTS heeft al iets meer blijk gegeven van tolerantie voor andersdenkenden, maar het blijft altijd afwachten wat er gebeurt als men echt aan de macht komt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')