abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215812449
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Een Bazoeka nog wel |:( |:( |:( |:( :') :') :') :') :')
https://www.rtl.nl/nieuws(...)t-door-antitankraket

En de aanslag op de Telegraaf/Panorama ook alweer vergeten? Het is allemaal te verkrijgen, als je maar wat euro's neerlegt.
pi_215812486
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Een Bazoeka nog wel |:( |:( |:( |:( :') :') :') :') :')
The Big Palooka who plays the Bazooka

Bekijk deze YouTube-video

Allemaal op zoek naar Palooka! Dan hebben we de dader sneller dan de politie.
pi_215812500
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik ook, leggen van explosieven bij een woning lijkt wel normaal.
Als je in een stad woont kijk je toch niet meer raar op als je het de volgende dag in de plaatselijke media leest.

quote:
Na meerdere aanslagen eerder dit jaar was het in de nacht van dinsdag op woensdag weer raak op de Pendrechtsestraat in Schiedam. Daar ging om 01.30 uur een explosief af bij de voordeur. Hier woont familie van de 17-jarige verdachte van een fatale schietpartij in augustus, waarbij een 27-jarige Schiedammer omkwam.

Christiaan Broersma 27-11-24,
quote:
De politie heeft opnieuw twee aanhoudingen gedaan na de poging tot een aanslag bij de woning van de overleden loodgieter Ron van Uffelen in Vlaardingen.
Het gaat om twee minderjarige verdachten 22 augustus
quote:
De schrik zit er goed in bij bewoners van de Valkhoek in Spijkenisse. Daar ontplofte dinsdagavond zwaar vuurwerk dat tegen de voordeur van een woning was geplakt. Een 14-jarig meisje dat met haar moeder thuis was, bleef ongedeerd, maar schrok enorm.

Theo Teitsma 16-10-24,
quote:
Tiende aanslag dit jaar in Spijkenisse
De aanslag in de Valkhoek is de tiende dit jaar In Spijkenisse. In de nacht van vrijdag op zaterdag vond een explosie plaats bij een woning aan de Lavasdonk in Spijkenisse. Buurtbewoners zagen twee personen wegrennen. Bij dezelfde woning waarin een moeder en haar zoon wonen, werd vorige maand op een avond zwaar vuurwerk door de brievenbus gegooid dat binnen ontplofte. Daarvoor werden nog diezelfde avond drie jongens van 13, 15 en 16 jaar uit Rotterdam aangehouden bij metrostation De Akkers in Spijkenisse.
Best kans dat in Den Haag een zelfde soort aanslag is gepleegd, alleen dat er misschien een gasleiding ontplofte of er een drugslab aanwezig was.

Tis niet eens een onderbuikgevoel, ik schrikt alleen van het aantal slachtoffers.
Hell To The Liars
pi_215812529
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 19:59 schreef PinkLow het volgende:
Ik hoop dat er geen slachtoffers meer zijn, maar ik begrijp uit de persconferentie dat er nog vermisten zijn.. ik hoop dan dat ze überhaupt nog iets vinden en niet dat de lichamen helemaal zijn vergaan in de vuurzee...
Voor zover ik weet zijn er zelfs bij de Bijlmerramp geen lichamen helemaal vergaan in de vuurzee.
pi_215812588
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Inbox het volgende:

[..]
Hoezo drugslab? Waar is dat op gebaseerd?

Wraakactie in criminele circuit lijkt me dan wel weer voor de hand te liggen.
De omvang van zo’n explosie …. Gaat niet met alleen een granaat oid
Love is in the air!
pi_215812844
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 19:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Of je zet de auto per direct aan de kant 100m verderop om te kijken of je hulp kan bieden.. Dat lijkt me meer voor de hand liggen.
In paniek kunnen mensen rare dingen doen. Dus doorrijden naar de oorspronkelijke bestemming en daar in eerste instantie "gewoon" verder gaan met wat je van plan was is niet zo heel raar.

Wel raar is het dat anderhalve dag later die bestuurder zich nog steeds niet gemeld heeft, als het een onschuldige toevallige voorbijganger betreft. Je zou zeggen dat iemand later op de dag wel even het nieuws gaat checken van wat daar nou eigenlijk gebeurd is en er dan achter komt dat hij/zij gezocht wordt.
pi_215812858
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:33 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
In paniek kunnen mensen rare dingen doen. Dus doorrijden naar de oorspronkelijke bestemming en daar in eerste instantie "gewoon" verder gaan met wat je van plan was is niet zo heel raar.

Wel raar is het dat anderhalve dag later die bestuurder zich nog steeds niet gemeld heeft, als het een onschuldige toevallige voorbijganger betreft. Je zou zeggen dat iemand later op de dag wel even het nieuws gaat checken van wat daar nou eigenlijk gebeurd is en er dan achter komt dat hij/zij gezocht wordt.
Ook auto uitgebrand teruggevonden
Love is in the air!
pi_215812866
Nevermind dubbel
Hell To The Liars
pi_215812880
_O_ _O_ _O_

pi_215812882
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:33 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Welke auto?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215812883
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 19:19 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Zouden de daders zich vergist hebben in de grote van de explosie?
Waarschijnlijk. Meestal zijn de loopjongens die de uitvoering doen geen scheikundigen die de perfecte hoeveelheid en verhoudingen weten te berekenen.
pi_215812956
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef Momo het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig met identificeren, dus dan vermoedelijk ook zwaar verminkte lijken?
Het heeft daar een behoorlijke tijd in de fik gestaan, dus dat is aannemelijk.

Daarnaast hebben mogelijk niet alle bewoners familieleden in Nederland/West Europa. Zie dan maar eens iemand te vinden die de persoon kan identificeren.
Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat in geval van een aanslag met een explosief wat 'iets' heviger was dan gepland, er ook daders onder de slachtoffers zijn. Die daders zijn dan waarschijnlijk niet als vermist opgegeven door hun matties en hebben mogelijk ook geen id-kaart op zak.
De onschuldige familieleden van die daders weten van niks en linken het niet-thuiskomen van hun kind, partner oid niet direct aan de explosie in Den Haag.
pi_215812962
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:33 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Bepaalde soort mensen heeft ook gewoon wat te verbergen en zal zich zeker niet zomaar melden, ook niet als onschuldige getuige. Die blijven zo ver als mogelijk iit de buurt van politie.
  zondag 8 december 2024 @ 21:41:44 #139
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215812967
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:33 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Die aan de Groenteweg bedoel je? Die is dan wel erg laat in de hens gezet alsnog of zo?

https://www.alarmfase1.nl(...)age-157630/21508934/
pi_215812970
Voor mij is het na even googlen wel duidelijk inmiddels.

Iemand noemde een Range Rover die uitgebrand was. Dat zal een Range Rover Evoque geweest zijn, gok ik zo.
Te linken aan de bruidsmode zaak op nr. 63 want die stond onlangs te koop op marktplaats met hetzelfde telefoonnummer als de bruidszaak die eveneens het pand op nr. 61 in de verhuur heeft.

Gezien de in brand gestoken auto een Range Rover zou zijn en deze 40m verderop stond geparkeerd kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze toko dus het eigenlijke doelwit was en er onschuldige doden gevallen zijn :(

[ Bericht 7% gewijzigd door Inbox op 08-12-2024 22:28:58 ]
pi_215813024
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:41 schreef Inbox het volgende:
Dat zal een Range Rover Evoque geweest zijn, gok ik zo.

Ja, vorig model Evoque.
  zondag 8 december 2024 @ 21:54:24 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215813045
quote:
Voor mij is het nu even googlen wel duidelijk inmiddels.

Iemand noemde een Range Rover die uitgebrand was. Dat zal een Range Rover Evoque geweest zijn, gok ik zo.
Te linken aan de bruidsmode zaak op nr. 63 want die stond onlangs te koop op marktplaats met hetzelfde telefoonnummer als de bruidszaak die eveneens het pand op nr. 61 in de verhuur heeft.

Gezien de in brand gestoken auto een Range Rover zou zijn en deze 40m verderop stond geparkeerd kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze toko dus het eigenlijke doelwit was en er onschuldige doden gevallen zijn :(
Nou, de recherche kan wel inpakken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 8 december 2024 @ 21:54:34 #143
28033 Pek
je moet wat
pi_215813046
Het Fok! Detective Bureau zit er weer boven op, lees ik. ^O^
Ongelooflijk dat het nog niet opgelost is, eigenlijk.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_215813050
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, vorig model Evoque.
Kan de advertentie zelf niet meer vinden helaas. Mogelijke plaatsingsdatum was 19 november.

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, vorig model Evoque.
Modelletje 2014?

https://ibb.co/QK8qjKy

[ Bericht 5% gewijzigd door Inbox op 08-12-2024 22:26:45 ]
pi_215813059
quote:
Voor mij is het nu even googlen wel duidelijk inmiddels.

Idd een Evoque. Op enige afstand van de plaats waar de explosie plaatsvond.

Dus ja, dat lijkt dan wel een gerichte aanslag op de familie achter de bruidsmode zaak.
pi_215813063
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou, de recherche kan wel inpakken.
Met die info zijn er nog geen daders in beeld.

Hier de link van het mp account:
https://www.marktplaats.nl/u/marktplaats/45581817/
De Evoque staat er niet meer bij. Maar Google linkt het nog wel aan dit telefoonnummer.

Voor ¤1500 per maand kun je wel de winkelruimte op nr 61 huren...

[ Bericht 14% gewijzigd door Ivo1985 op 08-12-2024 22:02:21 ]
pi_215813067
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Inbox het volgende:

[..]
Kan de advertentie niet meer vinden, maar die heeft tot verleden week eentje
[..]
Modelletje 2014?

https://ibb.co/QK8qjKy
Ja, dit uitgebrande model is in oa 2014 geproduceerd. Andere beschreven eigenschappen voor zover ik ze kan teruggoogelen zijn ook een match.
  zondag 8 december 2024 @ 21:59:12 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215813069
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, dit uitgebrande model is in oa 2014 geproduceerd. Andere beschreven eigenschappen voor zover ik ze kan teruggoogelen zijn ook een match.
Banden en een claxon?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215813092
quote:
21.50 uur: Reddingswerkers met rieken op zoek, halen bruidsjurken uit puin
De reddingswerkers gaan zondagavond en komende nacht ook onverminderd door met het zoeken naar slachtoffers tussen de puinresten op de rampplek.
Ook komen er spullen onder het puin vandaan. 'Ik zie dat ze bruidsjurken tussen de brokstukken vandaan trekken', vertelt een verslaggever van Omroep West. 'Die komen waarschijnlijk uit de kelder.'
quote:
21.45 uur: Zo gaat het reddingsteam zondagavond te werk
Een verslaggever van Omroep West legt uit hoe het reddingsteam van USAR te werk gaat: 'Er staat een grote kraan die met een grijper een hoop puin oppakt uit de ingestorte flat en dat even verderop neerlegt. Daar doorzoeken de mensen van USAR met rieken de brokstukken. Daarna schept een kleinere kraan het puin weg op een grote stapel verderop.'

Er staat een groepje van zo'n acht reddingswerkers te zoeken in het puin. 'Ook zijn er twee ambulancemedewerkers en meerdere ME-agenten om het gebied te bewaken', aldus de verslaggever. 'Het gebied is voor een groot deel afgezet met hekken met zwarte schermen. Ook de omliggende straten zijn afgezet.'
Bron: Omroep West

twitter

twitter
pi_215813111
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 19:31 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Ik moest meteen denken aan het ondergrondse superlab van Gus Fring in Breaking Bad :o
https://x.com/FrankVerhees/status/1865795420485537920

En als "zorgbedrijf" ook nog wat PGB opvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')