Gaat vast wel meer uitkomen de komende tijd, mensen gaan camerabeelden delen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze weten toch geen kleur, automerk of kenteken (bron: hart van Nederland gisterenavond)
Kan dan "iedere" auto zijn
Dat hebben ze niet doorgegeven,maar de politie weet het vast wel. Dr is een auto geweest die beelden ervan heeft gemaakt nadat de camera's ervan aangesprongen zijn door de drukgolf. Die beelden heeft de politie echt wel heel snel bekeken.quote:Op zondag 8 december 2024 18:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze weten toch geen kleur, automerk of kenteken (bron: hart van Nederland gisterenavond)
Kan dan "iedere" auto zijn
Nou ja ik weet niet exact de tijdlijn maar als ik in een auto zit en het gebouw naast me ontploft dan rij ik ook wel met gierende banden weg.quote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gezien er al melding was van een auto die met gierende banden wegreed, lag zoiets in de lijn der verwachting eigenlijk.
Zou me niets verbazen als er al verdachten aangehouden zijn ook eigenlijk. Verwacht dat het halve Nederlandse politiekorps wel uit zal kijken naar die auto.
En dan had je je nu allang gemeld bij de politie dat je onschuldig bent.quote:Op zondag 8 december 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet exact de tijdlijn maar als ik in een auto zit en het gebouw naast me ontploft dan rij ik ook wel met gierende banden weg.
Of je zet de auto per direct aan de kant 100m verderop om te kijken of je hulp kan bieden.. Dat lijkt me meer voor de hand liggen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet exact de tijdlijn maar als ik in een auto zit en het gebouw naast me ontploft dan rij ik ook wel met gierende banden weg.
Omdat ze er vierkant achter staan.quote:Op zondag 8 december 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom staat de driehoek op een rechte lijn?
Volgens mij een kind onder de gewondenquote:Op zondag 8 december 2024 19:08 schreef PinkLow het volgende:
Lege plekken in klassen?
Kortom kinderen vermist dan?
Volgensmij was er een kind met haar/zijn gewonde ouder mee in de ambu.quote:Op zondag 8 december 2024 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij een kind onder de gewonden
Welk nut zou het hebben als jij die informatie had?quote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef PinkLow het volgende:
Waarom krijgen we een tijdlijn? Die weten we toch al?
We zijn benieuwd naar..
Hoeveel slachtoffers zijn er nog vermist?
De aanhouding op de snelweg?? Heeft dat te maken met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |