Niet met 100% zekerheid. Je weet niet of de mensen op vakantie zijn, bezoek hadden op het moment van gebeuren of misschien wel dr huis onderverhuurd hadden waardoor er meer mensen woonden dan ingeschreven stonden op het adres.quote:Op zondag 8 december 2024 20:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze zullen toch nu wel weten of er nog bewoners vermist zijn?
Omdat die bang is dat hij als verdachte wordt neergezet.quote:
- louche zaken onder de flat;quote:Op zondag 8 december 2024 19:31 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Ik moest meteen denken aan het ondergrondse superlab van Gus Fring in Breaking Bad
Dit is wel weer echt precies passend in een bepaald scenarioquote:Op zondag 8 december 2024 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Op zelfde adres ook bedrijf G.A. Zorg
Neequote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat die bang is dat hij als verdachte wordt neergezet.
Dat kan, of wantrouwen naar de politie. Maar alsnog zal deze persoon dan gepakt worden en zal blijken of die er iets mee te maken heeft of niet.quote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je niet melden maakt die kans alleen maar groter.quote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)steeds-hun-gang-gaanquote:Op zondag 8 december 2024 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is wel weer echt precies passend in een bepaald scenario![]()
Tuurlijk alles is bekend maar ze willen voorkomen nog iemand levend onder het puin te halen. Of eerst familie inlichten indien lichaam nog niet gevonden is. Denk veel lichamen ook gewoon verbrand en verwoestquote:Op zondag 8 december 2024 20:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze zullen toch nu wel weten of er nog bewoners vermist zijn?
Valt mee zo te zien:quote:Op zondag 8 december 2024 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Heeft Rotterdam al een eigen topic
Hoezo kelders waar niemand iets van wist? Dat was gewoon bekend.quote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
- louche zaken onder de flat;
- Met kelders waar niemand iets van wist:
- Vage figuren gesignaleerd;
- Auto uitgebrand in de buurt;
- Eerst 2 knallen en daarna die mega boem
Lijkt een gevalletje drugslab onder in de kelder en wraakactie in het criminele circuit. Met vlammenwerper of bazoeka iets naar binnen geschoten om die hele toko te ontbranden .
Da's in Delfshaven, ook al zo'n prachtwijk.quote:Op zondag 8 december 2024 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Heeft Rotterdam al een eigen topic
Ja ik weet het, zit tegenwoordig de harde georganiseerde misdaad volop inquote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)steeds-hun-gang-gaan
Kloptquote:Op zondag 8 december 2024 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo kelders waar niemand iets van wist? Dat was gewoon bekend.
Los daarvan zijn we inmiddels ruim 36 uur later, als er nog iemand levend onder het puin lag na de brand en al dat bluswater dan is die persoon inmiddels wel volledig onderkoeld.quote:Op zondag 8 december 2024 20:32 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tuurlijk alles is bekend maar ze willen voorkomen nog iemand levend onder het puin te halen. Of eerst familie inlichten indien lichaam nog niet gevonden is. Denk veel lichamen ook gewoon verbrand en verwoest
Een Bazoeka nog welquote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Lijkt een gevalletje drugslab onder in de kelder en wraakactie in het criminele circuit. Met vlammenwerper of bazoeka iets naar binnen geschoten om die hele toko te ontbranden .
Hoezo drugslab? Waar is dat op gebaseerd?quote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor, wat een tuig.quote:Op zondag 8 december 2024 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, zit tegenwoordig de harde georganiseerde misdaad volop in
Het blijft toch vreemd dat daarmee meerdere woningen zijn verwoest.quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hoezo drugslab? Waar is dat op gebaseerd?
Wraakactie in criminele circuit lijkt me dan wel weer voor de hand te liggen.
Dat gevoel heb ik ook, leggen van explosieven bij een woning lijkt wel normaal.quote:Op zondag 8 december 2024 20:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het blijft toch vreemd dat daarmee meerdere woningen zijn verwoest.
Dat het zo uit de hand zou lopen en het hele land ermee bezig is nu, onschuldige doden, zal vast niet de bedoeling zijn geweest.
Liep daar laatst niet een topic over?quote:Op zondag 8 december 2024 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, zit tegenwoordig de harde georganiseerde misdaad volop in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |