Anti-aanbakpannenset.quote:Op maandag 9 december 2024 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit echt?![]()
Wat kun je winnen??
Heel hartelijk dank. Voor de lurkers zonder account:quote:Op maandag 9 december 2024 18:11 schreef HiDiHo het volgende:
We gaan een beetje offtopic maar...
Ik ben ook geen expert maar ik heb het even aan mijn vriend gevraagd
Wat dit voor digitale recherche betekende, was dat online boeventaal en door politietaps onderschepte boeventaal direct kon terug chatten vanaf 2017.quote:De "doorbraak" wordt vaak toegeschreven aan het gebruik van de Transformer-architectuur en de schaalbaarheid van deep learning-modellen (2017-2020), omdat deze een sprong in kwaliteit en toepasbaarheid mogelijk maakten.
...
De paper **"Attention is All You Need"** door Vaswani et al. introduceerde de Transformer-architectuur, wat een revolutie veroorzaakte in natural language processing (NLP). Deze technologie leidde direct tot krachtige generatieve taalmodellen zoals GPT.
POLLquote:
Een vuurwerkpakketquote:Op maandag 9 december 2024 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit echt?![]()
Wat kun je winnen??
Dat snap ik wel, maar dodelijk is net alsof ze gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn ook gewonde slachtoffers.
Clickbait. Persoonsgegevens worden linea recta doorverkocht aan commerciële partners van de Telegraaf. Hier ook overigens.quote:Op maandag 9 december 2024 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja best wel triest om van dit soort dingen een quiz te maken
Cobra heeft giftanden.quote:
In principe moet je niets uitsluiten tot er bewijs isquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef asco het volgende:
Wat als het "gewoon" random terreur gaat zijn?![]()
Dan ga je verder ook geen aanwijzingen vinden op plaats delict.
Maar aangezien we nog niet zó ver zijn gezonken sluit ik het vooralsnog uit.
Wel fijn dat we jou hebben en we de conclusies niet meer hoeven af te wachten. Politie en justitie kunnen wel inpakken nu!quote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Dus eigenlijk een soort Breaking Bad in Nederland: gezin zit diep in criminaliteit en wordt uiteindelijk opgeblazen, alleen kind (8) overleeft.. poeh..
quote:Op maandag 9 december 2024 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een gaslek is haast onmogelijk. Dan moet dat lek minstens weken lang een goed afgesloten ruimte hebben kunnen vullen.
Geen idee waar die auto stond. Maar er is ook foto van een auto met een complete betonnen plaat door de ruit. Dat een auto van een bewoner er staat, lijkt me niet heel toevallig. Dat een in de buurt staande auto in brand gaat door rondvliegende zooi kan ik me ook nog wel voorstellen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:01 schreef Inbox het volgende:
[..]
Is toch niet relevant meer? Brandstichting auto van dezelfde partij,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |