Ooeeh wat komt eraan?quote:
Onee! Welke viel tegen?quote:Op zondag 8 december 2024 12:09 schreef Blues het volgende:
Gisteren bij de Burgerking de verkeerde burger besteld![]()
![]()
Nu thee, koffie en yoghurt met havermout en druiven
golfers:quote:Op zondag 8 december 2024 17:46 schreef golfer het volgende:
Straks dus pizzawraps.
Rijk gevuld met allerlei spul.
Ik had zo'n double kipdinges willen hebben, blijkbaar bij die keuze zuil het verkeerde plaatje aangeklikt. Dus ik had rund.quote:
Dat zijn inderdaad vervelende schermen, gaan soms verder terwijl jij niet wilt, en soms wat je wel wilt tik je heel hard aan en gebeurt er niksquote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had zo'n double kipdinges willen hebben, blijkbaar bij die keuze zuil het verkeerde plaatje aangeklikt. Dus ik had rund.
Vind dat ook k*t die zuilen
Schotel Retsina;quote:
Ziet er echt lekker uit!quote:Op zondag 8 december 2024 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
golfers:
[ link | afbeelding ]mijnes:
[ link | afbeelding ]
Jammer is datquote:Op zondag 8 december 2024 19:36 schreef Moass het volgende:
[..]
Schotel Retsina;
Gyros, souvlaki, kipfilet en varkenshaas.
Eerste keer dat ik er bestelde sinds dat er nieuwe eigenaren in zitten, helaas geen vooruitgang zullen we maar zeggen. Bijna 50 euro voor koud en smakeloos eten.. gaan we niet meer doen! (Flesje ouzo smaakt prima overigens)
PG heeft veel leuke lekkere (voor ons nieuwe) ideeënquote:Op zondag 8 december 2024 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad vervelende schermen, gaan soms verder terwijl jij niet wilt, en soms wat je wel wilt tik je heel hard aan en gebeurt er niks![]()
Ga daarom liever naar de kassa, hoewel bij BK je daar gerust 15 min kan staan zonder dat er iemand naar je toe komt.
Pizzawraps is een leuk idee!
quote:Op maandag 9 december 2024 15:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Italiaanse minestrone volgens dit recept van PG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |