SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MacaroniThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kastanjes uit het vuur halen?
ja, vaak genoegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar verder gaat alles goed met 'm?quote:Op zondag 8 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini kijkt liever hier naar:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Actie...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 17:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed met 'm?Ja hoor!
![]()
![]()
En dan had ik het nog niet over Marconiquote:Op zondag 8 december 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
zegt maily nu macarons? ,man man man
MMMMMMAAAAAAAARRRROOOOONNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
is dat zo schwer te snapppen?![]()
![]()
Plein?quote:Op zondag 8 december 2024 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
En dan had ik het nog niet over Marconi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel, jajaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maroni.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, AVG.quote:
het is niet altijd feest
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee, vanavond weerquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wat zetten jullie op tafel?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Godver, eten klaargemaakt, en ik krijg ineens berichten binnen waardoor de stress weer op m'n maag slaat en m'n eetlust weer weg gaat.![]()
![]()
Neeeeeequote:Op zondag 8 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
Godver, eten klaargemaakt, en ik krijg ineens berichten binnen waardoor de stress weer op m'n maag slaat en m'n eetlust weer weg gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Placemat eronder.Wat bestek ernaast.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
Godver, eten klaargemaakt, en ik krijg ineens berichten binnen waardoor de stress weer op m'n maag slaat en m'n eetlust weer weg gaat.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Precies!quote:Op zondag 8 december 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Placemat eronder.Wat bestek ernaast.![]()
Brood met soep..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Placemat eronder.Wat bestek ernaast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 8 december 2024 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zijn Mario zijn Maroni.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Godver, eten klaargemaakt, en ik krijg ineens berichten binnen waardoor de stress weer op m'n maag slaat en m'n eetlust weer weg gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rustig aan ...quote:Op zondag 8 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
Zet het even apart ...![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Gemie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rouwperiode voorbij, een nieuw set borsten en kleding om een nieuwe rijke vent aan de haak te slaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@ToTquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar leert hij kerst niet van.quote:Op zondag 8 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini kijkt liever hier naar:
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree is er maar druk mee dit weekend denk ikTrotste mama van Ambar
Maar de zondagsrust dan?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Van de week.quote:
Ik had net tomaten.quote:
Wie weet een gratis veilige site waar je zo'n plaatje kunt vinden en dan iets erbij kunt typen om n nieuwjaarskaart te maken? Is voor whatsapp..♡♡♡♡![]()
Verdient wel lekker zo.quote:Op zondag 8 december 2024 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree is er maar druk mee dit weekend denk ik![]()
Meme generator.quote:Op zondag 8 december 2024 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wie weet een gratis veilige site waar je zo'n plaatje kunt vinden en dan iets erbij kunt typen om n nieuwjaarskaart te maken? Is voor whatsapp..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Visburger met boontjes en aardappeltjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Shiiquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Greetz.quote:Op zondag 8 december 2024 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wie weet een gratis veilige site waar je zo'n plaatje kunt vinden en dan iets erbij kunt typen om n nieuwjaarskaart te maken? Is voor whatsapp..
Kaart maken, foto ervan voor whatsapp.
Klaar.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Greetz.
Klaar.![]()
![]()
Jij weet ook alles.quote:Op zondag 8 december 2024 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Greetz.
Klaar.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Visburger was lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan ookquote:Op zondag 8 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon eentje tekenen in peent![]()
![]()
In kleine stukjes.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of op "maak een tegeltje.nl"quote:Op zondag 8 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon eentje tekenen in peent![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een aparte naam wel.
Mart Hoogkamer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op zondag 8 december 2024 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een aparte naam wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goede tip, thanks!quote:Op zondag 8 december 2024 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Greetz.
Klaar.♡♡♡♡![]()
hoe kann dat op en zondag gebeuren?quote:Op zondag 8 december 2024 18:13 schreef maily het volgende:
Momo in NWS / Grote explosie Den Haag #3
overwerk voor @:kree![]()
Goeie vraagquote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann dat op en zondag gebeuren?![]()
de is er mooi, hadde zij ook verstopfung?quote:Op zondag 8 december 2024 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een aparte naam wel.
[ afbeelding ]![]()
Rampen nemen geen vrij op zondagquote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann dat op en zondag gebeuren?Uw ADH vitamine Worst
Wat op zondag? Overwerk voor kree?quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
1 date en ze zijn al verloofd, want tja tijd gaat snel als je oud en bejaard bent.Trotste mama van Ambar
Het is confronterend als je Sims een spannender leven hebben dan jezelfUw ADH vitamine Worst
Wijze woorden.quote:Op zondag 8 december 2024 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rampen nemen geen vrij op zondag
De ramp was op Samstag.quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
Vind je? Ik zou mijn Sims leven niet aan kunnen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Het is confronterend als je Sims een spannender leven hebben dan jezelfTrotste mama van Ambar
Je kan altijd je energielevel en persoonlijkheid tweaken daarquote:Op zondag 8 december 2024 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou mijn Sims leven niet aan kunnen.
Uw ADH vitamine Worst
Goed idee voor sommigen hierquote:Op zondag 8 december 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan altijd je energielevel en persoonlijkheid tweaken daar![]()
Gekeken maar zoek eigenlijk echt een site voor digitale plaatjes...quote:Op zondag 8 december 2024 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Greetz.
Klaar.♡♡♡♡![]()
19:00 uur persco.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon op je whatsapp plaatjes/gifjes zoekenquote:Op zondag 8 december 2024 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gekeken maar zoek eigenlijk echt een site voor digitale plaatjes...![]()
Oh, en tevens...
KUTHAAN
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar ze heeft nu wel genoeg geld om rente te kunnen trekkenTrotste mama van Ambar
Ik wil gifjes en screenshots a la marioquote:Op zondag 8 december 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ze heeft nu wel genoeg geld om rente te kunnen trekkenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 8 december 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil gifjes en screenshots a la mario![]()
![]()
Helikoptertjequote:Op zondag 8 december 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Idd, heb er zelf maar een ruk aangegeven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je nog vrij tussen kerst en oud en nieuw ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 8 december 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nog vrij tussen kerst en oud en nieuw ?![]()
![]()
Een mini vakantie is nooit wegquote:Op zondag 8 december 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja tochen anders ook wel lekkere dagen om te werken, maar ben meestal wel vrij
Goede vraagquote:Op zondag 8 december 2024 19:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Wanneer ga jij met vakantie?
Bij ons lijkt er altijd wel wat tussen te komenquote:
En wederom lol hier in een wegrestaurant. Ik bestel een glas wijn, of ik er nog iets bij wilde? Nee dank je, ik hoef maar een half uurtje te blijven. Of ik op de lader stond? Nee, m'n chauffeur heeft even pauze nodig.
De blik van die vrouw achter de kassa was onbetaalbaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar je verdient het wel om even weg te gaanquote:Op zondag 8 december 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij ons lijkt er altijd wel wat tussen te komen![]()
![]()
Das liefquote:Op zondag 8 december 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je verdient het wel om even weg te gaan
Denk t nietquote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
Gaan we nog sneeuw krijgen binnenkort ?![]()
![]()
Ja heel goed, dan ben je het maar ff kwijtquote:Op zondag 8 december 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
ff paar telefoontjes gepleegd, dat helpt vaak wel.![]()
![]()
Precies, en ik heb ook weer bevestiging gekregen dat ik gewoon sterk sta.quote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heel goed, dan ben je het maar ff kwijt![]()
Ah dat is helemaal fijn!quote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en ik heb ook weer bevestiging gekregen dat ik gewoon sterk sta.![]()
Niet toegeven danquote:Op zondag 8 december 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang ik niet toegeef is er niks aan de hand.![]()
![]()
Je kunt het Totquote:
Je mag best weg meer aan jezelf denkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het kutte is dat ik niet zo opgevoed ben, en het is heel moeilijk om me daar overheen te zetten.quote:Op zondag 8 december 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het Tot
Je mag best weg meer aan jezelf denken
Als het goed is ga ik wel een keer aan een assertiviteitstraining beginnen.![]()
Je moet jezelf op 1 zettenquote:Op zondag 8 december 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik niet zo opgevoed ben, en het is heel moeilijk om me daar overheen te zetten.
Als het goed is ga ik wel een keer aan een assertiviteitstraining beginnen.
Klinkt ego is het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ditquote:Op zondag 8 december 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet jezelf op 1 zetten
Klinkt ego is het niet![]()
Mini-ToT en mijzelf!quote:Op zondag 8 december 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet jezelf op 1 zetten
Klinkt ego is het niet![]()
![]()
Witte chocolade was onvindbaar.quote:Op zondag 8 december 2024 11:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh lekker!Met witte chocola bestaat zeker niet? Maar dit is toch al een beetje wit
Is het weer nog een beetje ok?
Het weer is nog redelijk, wel winderig en beetje regen, maar het had erger kunnen zijn.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je bent al aardig op wegquote:Op zondag 8 december 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik niet zo opgevoed ben, en het is heel moeilijk om me daar overheen te zetten.
Als het goed is ga ik wel een keer aan een assertiviteitstraining beginnen.![]()
"Nee" is ook een antwoord![]()
![]()
Klopt helemaal, maar ik ben altijd al echt heel onzeker geweest.quote:Op zondag 8 december 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent al aardig op weg![]()
"Nee" is ook een antwoord![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
Dus....I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog een weekquote:
Heb gisteren gekocht, de enige echtequote:Nog niks van gehad, ligt nog in de koelkast.
Lach met een schone bips![]()
Hebben beide krulletjes....quote:
Al vind ik die du Bouvier wel leuker om mee te wandelen dan Francois.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: