SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat duurde lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg dat wel ja..quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef ToT het volgende: [..] idd, er mag echt wel een keer wat respectvoller over gleufdieren gesproken worden!
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wie is Norris?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je die kerst reclame gezien met die hamster, weet zo niet eens meer waar die van isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezien ja.zo schattigquote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die kerst reclame gezien met die hamster, weet zo niet eens meer waar die van is![]()
Heb je gegokt?quote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef Lovely het volgende:
Misschien dat mijn top 3 ook nog gaat kloppen![]()
![]()
Zo rol jij nietquote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan haar natuurlijk ook gewoon zuur noemen, maar zo ben ik niet![]()
Een wielrenner.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja he, hij is geweldigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes.. maar verstappen hoeft op zich geen podium plek..maar zou wel mooi zijn . Omdat het de laatste wedstrijd isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Swsquote:Op zondag 8 december 2024 14:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die gaat nog steeds op kop hoorde ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Not gonna happenquote:Op zondag 8 december 2024 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes.. maar verstappen hoeft op zich geen podium plek..maar zou wel mooi zijn . Omdat het de laatste wedstrijd is![]()
![]()
Had je rode poep? Ik vraag dit voor een vriend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roodachtig bruin, geef maar door aan je contactpersoon in Karinthiëquote:Op zondag 8 december 2024 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je rode poep? Ik vraag dit voor een vriend.Uw ADH vitamine Worst
What do you do?quote:
I fok horses.
Pardon?
Yes paarden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel heftig..quote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik gun hem dat ie iedere dag op een legosteentje gaat staan met blote voeten
Hennie Huisman!quote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What do you do?
I fok horses.
Pardon?
Yes paarden.![]()
![]()
Snuitje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Norris?quote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat breng ik altijd naar de politie![]()
![]()
Heel netjes..quote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat breng ik altijd naar de politie
Niet respectvol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What do you do?
I fok horses.
Pardon?
Yes paarden.![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Huuu peerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey DIMITRI...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik heb ook een plaatje gemaakt,die wil je vast luisteren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles naar de KLOTUHHHHquote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook een plaatje gemaakt,die wil je vast luisteren.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
In de nieuwe autoquote:
Dan zijn er gelijk gebruikers sporenquote:
OefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, het is kiezen of delenquote:
Heer Mikey.quote:
Amigoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikeyquote:
En daarna in je auto.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van het bed in de modder, of van de modder in het bedquote:
Modderbed ehh badquote:Op zondag 8 december 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het bed in de modder, of van de modder in het bed![]()
![]()
Ook een optiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ouwe van de berg af?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar niet eerst in de modder en dan in bedquote:
Want mijn bed is verschoond
We moeten het dan op een zaterdag plannenquote:Op zondag 8 december 2024 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet eerst in de modder en dan in bed
Want mijn bed is verschoond![]()
Ja, dat snap ik. Zou zonde zijn als je nieuwe auto onder de modder kwamquote:Op zondag 8 december 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar wel voor het rollebollen in de modderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die2Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
* Lovely noteertquote:Op zondag 8 december 2024 15:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We moeten het dan op een zaterdag plannen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
![]()
Nee dat heeft hij overleefd, hij gaat nu gewoon door ouderdomquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die With Your Boots OnAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mijn pa is ook net overleden..quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fugels.
Gedraaid tijdens mijn vaders uitvaart.
Bekijk deze YouTube-videoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Drommels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Dodelijke explosie in Den Haag mogelijk gevolg van misdrijf, groot opsporingsteam op zaak gezet
De explosie die zaterdagochtend een Haags appartementencomplex verwoestte en tot nu toe aan vijf personen het leven kostte, is mogelijk het gevolg van een misdrijf
https://www.gelderlander.(...)zaak-gezet~ae4a9f86/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gecondoleerd.Wat was zijn muziek die jullie draaiden.quote:
Had eigenlijk niet verwacht van die buurt.... Is best rustige buurtquote:Op zondag 8 december 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Dodelijke explosie in Den Haag mogelijk gevolg van misdrijf, groot opsporingsteam op zaak gezet
De explosie die zaterdagochtend een Haags appartementencomplex verwoestte en tot nu toe aan vijf personen het leven kostte, is mogelijk het gevolg van een misdrijf
https://www.gelderlander.(...)zaak-gezet~ae4a9f86/Uw ADH vitamine Worst
Kan blijkbaar overal gebeurenquote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht van die buurt.... Is best rustige buurt![]()
Al zijn kinderen hadden een eigen nummer.quote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gecondoleerd.Wat was zijn muziek die jullie draaiden.
En kerkmuziek ( hij was nogal Christelijk).Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht van die buurt.... Is best rustige buurt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een van de bewoners gisteren zei dat er altijd iets gaande was waar ze de vinger niet achter konden krijgenquote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht van die buurt.... Is best rustige buurt
Iets wat eerst een sportzaak of sportzaal was of zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dan hadden ze een juist gevoelquote:Op zondag 8 december 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een van de bewoners gisteren zei dat er altijd iets gaande was waar ze de vinger niet achter konden krijgen
Iets wat eerst een sportzaak of sportzaal was of zoiets![]()
De grootste criminelen wonen in de meest normale buurten.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Oh dus iets van een van die ondernemingen dusquote:Op zondag 8 december 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een van de bewoners gisteren zei dat er altijd iets gaande was waar ze de vinger niet achter konden krijgen
Iets wat eerst een sportzaak of sportzaal was of zoietsUw ADH vitamine Worst
Dat Christelijke hebben we bewust zo weinig mogelijk gedaan.Vond de fam. niet zo leuk.quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef 444 het volgende:
[..]
Al zijn kinderen hadden een eigen nummer.
En kerkmuziek ( hij was nogal Christelijk).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk eerder aan een afrekening.
Maar is dan wel een enge gedachte
quote:Op zondag 8 december 2024 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:hemarookworst is het enige goede wat uit Den Haag komt![]()
Je zal dit maar op je geweten hebben.quote:
En ze hebben ook geen idee welke auto het was die wegscheurde, welk merk of welke kleur zeiden ze gisteren op het nieuwsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ken die buurt ook niet zo heel goed, wist niet eens dat daar winkels zaten, dacht alleen bij de grote weg verderopUw ADH vitamine Worst
Dat was even chaos. De oudste dochter stond in de fik van het wafels bakken, ondertussen was Hein er om die oude gek op te halen, maar werd gestoord door de brand. Gaat de oudste dochter smeken of hij vader nog langer mag blijven leven, zegt Hein ja is goed. Ben ik nog niet van hem af.Trotste mama van Ambar
Ik heb er ook weinig mee.quote:Op zondag 8 december 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Christelijke hebben we bewust zo weinig mogelijk gedaan.Vond de fam. niet zo leuk.
Die man zei dat er altijd wat was, maar noemde niet wat.quote:Op zondag 8 december 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dus iets van een van die ondernemingen dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds wanneer kom ik daar vandaanquote:Op zondag 8 december 2024 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:hemarookworst is het enige goede wat uit Den Haag komt
Uw ADH vitamine Worst
Misschien op camera beelden te zien?quote:Op zondag 8 december 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal dit maar op je geweten hebben.
En ze hebben ook geen idee welke auto het was die wegscheurde, welk merk of welke kleur zeiden ze gisteren op het nieuws![]()
Sinds nuquote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom ik daar vandaan![]()
![]()
Oh, dat dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom ik daar vandaan
Dan komt er niets goeds uit Den Haag vandaan![]()
![]()
Kan je nagaan. Maar je kan ook niet heel de stad kennen he wat winkels en zo betreftquote:Op zondag 8 december 2024 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ken die buurt ook niet zo heel goed, wist niet eens dat daar winkels zaten, dacht alleen bij de grote weg verderopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn moeder was groot fan van Paul de Leeuw.Dat mocht echt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.
Dan komt er niets goeds uit Den Haag vandaan![]()
![]()
Hema is 010.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LolAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink jij komt toch niet uit DH?Neenquote:Op zondag 8 december 2024 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n groei gemeente met RandstadRail?![]()
Oh ik ging even thee maken en nu is hij dood.Trotste mama van Ambar
Hahaatjes
Dode theequote:Op zondag 8 december 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik ging even thee maken en nu is hij dood.![]()
![]()
Voortaan je sims thee laten makenquote:Op zondag 8 december 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik ging even thee maken en nu is hij dood.Uw ADH vitamine Worst
5 rondjes nogAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Als eckte treinreiziger uiteraard welquote:Op zondag 8 december 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wel in de buurt van een station neem ik aan![]()
![]()
Poe hee!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zilte thee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan dan weer welquote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Her enige goede wat uit Roffa komt?![]()
![]()
Er moet morgen nog een testament worden gelezen.Trotste mama van Ambar
Het eerste?quote:Op zondag 8 december 2024 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Er moet morgen nog een testament worden gelezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan wens ik Ieni veel succes.quote:
De eerste is mijn sims spel ja, begrafenissen en testamenten kwam met de laatste uitbreidingquote:
Trotste mama van Ambar
Hoe heet die uitbreiding?quote:Op zondag 8 december 2024 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De eerste is mijn sims spel ja, begrafenissen en testamenten kwam met de laatste uitbreidingUw ADH vitamine Worst
Teken hier,en dat kost geld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij. 13 Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva. 14 En Adam is niet verleid geworden; maar de vrouw, verleid zijnde, is in overtreding geweest."quote:![]()
![]()
Altijd weer die vrouwen hequote:Op zondag 8 december 2024 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
"Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij. 13 Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva. 14 En Adam is niet verleid geworden; maar de vrouw, verleid zijnde, is in overtreding geweest."![]()
I like to move it?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
McLaren
Ik heb 3 verschillende bijbels in huis hoorTrotste mama van Ambar
Ze zouden verboden moeten worden!quote:Op zondag 8 december 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Altijd weer die vrouwen he![]()
![]()
Terecht gewonnen
Ja en?quote:Op zondag 8 december 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 verschillende bijbels in huis hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je er een belt van makenquote:Op zondag 8 december 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 verschillende bijbels in huis hoor![]()
Waarom?quote:Op zondag 8 december 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 verschillende bijbels in huis hoorAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hamilton
Zelfs daar nog te lui voorquote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een deel van het Oude Testament uitgelegd voor luie flikkers.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een deel van het Oude Testament uitgelegd voor luie flikkers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey MOONtje.quote:
Nee alleen paardenquote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Worden Britten trouwens genaaid door Britt Dekkers?![]()
![]()
Wat was hij vroeger goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Logisch idd.quote:
Ik heb er één. Een hele oude.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zou dan wel een Brit willen zijn voor 1 dagquote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Worden Britten trouwens genaaid door Britt Dekkers?![]()
Leuk mens wel..quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Worden Britten trouwens genaaid door Britt Dekkers?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Over de paarden van Britt maak ik geen grapjes.Die ene kost nog meer dan je huis.quote:Op zondag 8 december 2024 15:40 schreef ToT het volgende:
Aangezien we hier toch paardengrapjes hadden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GOAT
En dat zegt Rosberg
Songfestival?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
F1quote:
![]()
DoeiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zoquote:
![]()
God save the King..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 15:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou dan wel een Brit willen zijn voor 1 dag![]()
![]()
Volgend jaar wordt een mooi seizoen..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nog niet helemaal,haar doel is de olympische spelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 8 december 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke van die 3 zou je het liefste willen?![]()
![]()
Black and DeckerAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Deze man weetquote:Op zondag 8 december 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Britt dekken in de Porsche en daarna een lekker paardenbiefstukje eten![]()
![]()
Mooie vraag.quote:Op zondag 8 december 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke van die 3 zou je het liefste willen?
Bijna volAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Alweer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Britt dekken in de Porsche en daarna een lekker paardenbiefstukje eten
Mijn eerste vriendin was een paardenmeisje.
Daar moest je niet met dit soort grappen aan komen!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: