SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De ochtend BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach pak even je 2 minuten en je bent er zo van afquote:Op zondag 8 december 2024 09:04 schreef JustinK het volgende:
Ik heb een ontzettend dikke ochtend bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed ideequote:Op zondag 8 december 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach pak even je 2 minuten en je bent er zo van af![]()
![]()
even iets controlerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeahhh je was 2 minuten even wegquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhh je was 2 minuten even wegHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En 5 secondequote:
Mutske duikt wat af op een dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had het getypt, weer gedelete, dacht nu ga ik te ver doe maar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 december 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het getypt, weer gedelete, dacht nu ga ik te ver doe maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik wilde het een beetje netjes houden, het is tenslotte zondagquote:
Ja zo ben jijquote:Op zondag 8 december 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje netjes houden, het is tenslotte zondag![]()
![]()
Ja, zo rol ikquote:
MogguhhAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Kijk maar uit met je schouderquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Lekker ik doe een bakkie meequote:
de luxe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jij al denkt dat iets ter gaat, dan gaat het ook heel ver.quote:Op zondag 8 december 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het getypt, weer gedelete, dacht nu ga ik te ver doe maar niet![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Leuk baantje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een hoge functie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zolang je niet misstapt is er niets aan de hand.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kom je zelfs hogerop.quote:Op zondag 8 december 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang je niet misstapt is er niets aan de hand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij al denkt dat iets ter gaat, dan gaat het ook heel ver.
Ga je sloanquote:
Thanxquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jij mag datquote:
Wat is FOK! traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen vandaagquote:
Ik zei gister nog doe dat nou nietquote:Op zondag 8 december 2024 09:40 schreef HappyCharly het volgende:
Even de ellende van de wereld bijgelezen op fok![]()
Ik open fokquote:
Ik lees kopjes
Ik ben nieuwsgierig
Ik vergeet dat de wereld kut is en de meeste mensen achterbaks
♡♡♡♡![]()
Ja niet doen danquote:Op zondag 8 december 2024 09:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik open fok
Ik lees kopjes
Ik ben nieuwsgierig
![]()
Misschien een idee hé, om zulke kopjes/topic niet te lezen en zo te denkenquote:Op zondag 8 december 2024 09:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik open fok
Ik lees kopjes
Ik ben nieuwsgierig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Lovelyquote:Het is zondag wat ga je zo doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wou dit ik zulke adviezen kon gevenquote:Op zondag 8 december 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een idee hé, om zulke kopjes/topic niet te lezen en zo te denken![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey LovelyHet is zondag wat ga je zo doen
Hey DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik net gedaan, beddengoed er af gehaald
Goed bezigquote:Op zondag 8 december 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Dotteke
Heb ik net gedaan, beddengoed er af gehaald![]()
![]()
Kan jij ook welquote:Op zondag 8 december 2024 09:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wou dit ik zulke adviezen kon geven
Zo denken komt omdat het zo isquote:Op zondag 8 december 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een idee hé, om zulke kopjes/topic niet te lezen en zo te denken
Juist de sneaky achterbakse mensen maken de wereld kutter
Maar beter ogen sluiten en niet openen idd♡♡♡♡![]()
Deze vrouw hequote:Op zondag 8 december 2024 09:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wou dit ik zulke adviezen kon geven
You just didquote:Op zondag 8 december 2024 09:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wou dit ik zulke adviezen kon geven♡♡♡♡![]()
Zo jij bent van de vlotte vandaag,quote:Op zondag 8 december 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Dotteke
Heb ik net gedaan, beddengoed er af gehaald
Hoe is het met je hoofdpijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begrijp niet hoe mensen zich de ellende niet kunnen aantrekkenquote:
Of wegkijken als mensen overduidelijk gemeen doen♡♡♡♡![]()
pppffffffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sluit mijn ogen er niet voor, maar er de hele tijd er mee bezig zijn wordt het niet anders helaasquote:Op zondag 8 december 2024 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo denken komt omdat het zo is
Juist de sneaky achterbakse mensen maken de wereld kutter
Maar beter ogen sluiten en niet openen idd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goedemorgen HC.quote:Op zondag 8 december 2024 09:40 schreef HappyCharly het volgende:
Even de ellende van de wereld bijgelezen op fok“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegen jou, over lievquote:Op zondag 8 december 2024 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben ik een vrouw?Of had je het over Liev?
Gone.. gister middag al gelukkigquote:Op zondag 8 december 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jij bent van de vlotte vandaag,
Hoe is het met je hoofdpijn?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sluit mijn ogen er niet voor, maar er de hele tijd er mee bezig zijn wordt het niet anders helaas![]()
Koffie
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gelukkig maar.quote:
Meeste mensen op fok kijken anders weg hoorquote:Op zondag 8 december 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sluit mijn ogen er niet voor, maar er de hele tijd er mee bezig zijn wordt het niet anders helaas
Je zal maar eerlijk en aardig zijn♡♡♡♡![]()
Hete koffie..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Er is een hoop ellende in de wereld helaas.. en ja er voor weg kijken lukt niet omdat het overal te lezen of te zien is..
Maar je er kut door voelen is ook niet fijn.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar je komt er nog wel steeds graag?quote:Op zondag 8 december 2024 09:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meeste mensen op fok kijken anders weg hoor
Je zal maar eerlijk en aardig zijn![]()
Genoeg mensen die aardig zijn..quote:Op zondag 8 december 2024 09:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meeste mensen op fok kijken anders weg hoor
Je zal maar eerlijk en aardig zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kloptquote:Op zondag 8 december 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
Er is een hoop ellende in de wereld helaas.. en ja er voor weg kijken lukt niet omdat het overal te lezen of te zien is..
Maar je er kut door voelen is ook niet fijn..♡♡♡♡![]()
quote:
Dan geen nieuws of websites aan klikken waar het te lezen isquote:Op zondag 8 december 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
Maar je er kut door voelen is ook niet fijn..
Je ontkomt er toch niet aan als je op internet zit of de tv/radio aan zet.
Hoort ook bij het leven helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De wereld is verrot.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 09:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stevig ontbijt binnen
Allez meer brunch
Bolk
Slaapwel![]()
![]()
![]()
Maar jij trekt je ook snel iets aan van wat iemand zegt.. en ja geen idee hoe dat komt..quote:Op zondag 8 december 2024 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zijn helaas in de minderheid"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 december 2024 09:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stevig ontbijt binnen
Allez meer brunch
Bolk
Slaapwel♡♡♡♡![]()
Heb sinds deze week nieuwe matrassen.Dat maakt wel een verschil zeg.quote:
Jij een beetje geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooise?quote:Op zondag 8 december 2024 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb sinds deze week nieuwe matrassen.Dat maakt wel een verschil zeg.
Jij een beetje geslapen?![]()
Sweat dreams Mutskequote:Op zondag 8 december 2024 09:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stevig ontbijt binnen
Allez meer brunch
Bolk
SlaapwelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt.quote:Op zondag 8 december 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar jij trekt je ook snel iets aan van wat iemand zegt.. en ja geen idee hoe dat komt..
Omdat veel mensen achterbaks en onaardig zijn
Ik begrijp dat niet♡♡♡♡![]()
Het meest belangrijke onderdeel van het slapen...quote:Op zondag 8 december 2024 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij een beetje geslapen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik klik ook zelden nieuwssites aan..maar idd soms ontkom je er niet aan..quote:Op zondag 8 december 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan geen nieuws of websites aan klikken waar het te lezen is
Je ontkomt er toch niet aan als je op internet zit of de tv/radio aan zet.
Hoort ook bij het leven helaas"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pullman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap je wel..quote:Op zondag 8 december 2024 09:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik begrijp dat nietAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ohh specifiek merk?quote:Op zondag 8 december 2024 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij een beetje geslapen?
Wel lekker hoor dat je zo goed hebt geslapen
♡♡♡♡![]()
Valt ook niet te begrijpen, zoals heel veel dingen niet die mensen doen of zeggen..quote:Op zondag 8 december 2024 09:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik begrijp dat niet
Maar leer dat los te laten.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze maken ook autostoelen volgens mij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen nieuws volgen geeft een hoop rust.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee als je de krant leest staat alles er in.quote:Op zondag 8 december 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik klik ook zelden nieuwssites aan..maar idd soms ontkom je er niet aan..
Je kop in het zand steken heeft ook geen zin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begrijp niet dat mensen dat willen loslatenquote:Op zondag 8 december 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt ook niet te begrijpen, zoals heel veel dingen niet die mensen doen of zeggen..
Maar leer dat los te laten..
He wil toch niet leven in een wereld waar zoveel achterbakse mensen zijn
En gemene machtsspelletjes worden gespeeld![]()
♡♡♡♡![]()
Uitkijken dat je niet in slaap valtquote:Op zondag 8 december 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze maken ook autostoelen volgens mij.![]()
Nee dat sowieso niet..quote:Op zondag 8 december 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als je de krant leest staat alles er in.
Je kop in het zand steken heeft ook geen zin."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Morguh Birdiequote:![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je komt er nog wel steeds graag?
Smile, it's free therapy.![]()
Maar kan je er iets aan doen?quote:Op zondag 8 december 2024 09:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen dat willen loslaten
He wil toch niet leven in een wereld waar zoveel achterbakse mensen zijn
En gemene machtsspelletjes worden gespeeld![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet in slaap valt
Lekker gegourmet, nu alles wel opquote:
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar goed zon schijnt ieder geval op deze zondag ochtend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier niet hoorquote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
Maar goed zon schijnt ieder geval op deze zondag ochtend
En minder windquote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
goedemorgen lovely love
Lekker wandelweer.quote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
ZIe hier alleen een dik wolkenpakquote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
Maar goed zon schijnt ieder geval op deze zondag ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flink hard hopen danquote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat mensen hun ogen openen en aardiger gaan zijn op fok en in de wereld
![]()
![]()
Ziet er wel nat uit jaquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik kreeg meteen een chatquote:Op zondag 8 december 2024 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.sleepfast.nl/(...)FO_jGgkaAq95EALw_wcB![]()
Tof hoor, nieuwr matrassen♡♡♡♡![]()
* Lovely gaat even naar buiten kijken hoe de wind hier staatquote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En minder wind
goedemorgen lovely love
Hallo allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
0quote:
Misschien wel, als ik tijd heb ( heb van alles te doen vandaag)
Oiquote:
Wat leuk dat je er bent.quote:
Ipv hier klagen over FOK! dit in FB doen? Of een ad of fa een bericht sturen?quote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat mensen hun ogen openen en aardiger gaan zijn op fok en in de wereld
niet bepaald sfeerverhogend dit geklaag.
Ben je voor het eerst hier?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat gaat je niks helpen. Je kan het gedrag van anderen niet veranderen. Het enige waar je invloed op hebt is hoe je er zelf mee omgaat. Je maakt je dus zelf gek.quote:Op zondag 8 december 2024 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat mensen hun ogen openen en aardiger gaan zijn op fok en in de wereld![]()
Op zondag ja?quote:Op zondag 8 december 2024 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
0
Thnx, in Zutphen kunnen ze wel zon gebruiken vandaag, is een wintermarkt vandaagquote:
Als ik de zin kan opbrengen ga ik daar ook een kijkje nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ben je al bekend?quote:
Heeft dat zin denk je?quote:Op zondag 8 december 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ipv hier klagen over FOK! dit in FB doen? Of een ad of fa een bericht sturen?
niet bepaald sfeerverhogend dit geklaag.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heer Sode.quote:
Hey Sodequote:Op zondag 8 december 2024 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat je niks helpen. Je kan het gedrag van anderen niet veranderen. Het enige waar je invloed op hebt is hoe je er zelf mee omgaat. Je maakt je dus zelf gek.![]()
lang niet gezien
En?? Hier is het best lekker weer nuquote:Op zondag 8 december 2024 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely gaat even naar buiten kijken hoe de wind hier staatHoop dat het zo blijft.. lange wandeling met de hond maken nu het droog is.
Niet zwaaien...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat je niks helpen. Je kan het gedrag van anderen niet veranderen. Het enige waar je invloed op hebt is hoe je er zelf mee omgaat. Je maakt je dus zelf gek.![]()
Goedusmorgens
Yesquote:
Slaapkamer schoonmaken.. Bed weer opmaken
Fc Groningen kijken F1 kijken en tussendoor de kerstboom optuigen
Hoiquote:Ik hoop dat iemand gaat zien wat er gaande isquote:Op zondag 8 december 2024 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat je niks helpen. Je kan het gedrag van anderen niet veranderen. Het enige waar je invloed op hebt is hoe je er zelf mee omgaat. Je maakt je dus zelf gek.
Ijdele hoop misschien
Maar ooit zal er toch iets veranderen in de wereld![]()
♡♡♡♡![]()
Mag ook niks meer.quote:
Even rustig buiten. Het waaide anders behoorlijk hard.
Ow ja ik ging slapen. Niet dus.
Pinterestje doen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zinvoller dan hier iedere dag komen klagen hoe oneerlijk je users en het FOK! beleid vindt..quote:
Haalt alleen de sfeer omlaag.. vraag me dan ook af als je het zo kut hier vindt waarom je dan nog komt posten.Smile, it's free therapy.![]()
Zo lang jij niet verandert, niks. Voor jou dan.quote:Op zondag 8 december 2024 09:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik hoop dat iemand gaat zien wat er gaande is
Ijdele hoop misschien
Maar ooit zal er toch iets veranderen in de wereld![]()
Sorry dat ik het wat lomp zeg, maar zo is het nou eenmaal.![]()
Het is idd wind stilquote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En?? Hier is het best lekker weer nuHoop dat het zo blijft.. lange wandeling met de hond maken nu het droog is.
Morgen wel een regenbui hier.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Groot gelijk, hoe is het met Not?quote:Op zondag 8 december 2024 09:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha Dot! Ja ook veel bezig met andere dingetjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
U bent er maar druk mee.FC Grun kan je wel skippen,die verliezen toch.quote:Op zondag 8 december 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes
Slaapkamer schoonmaken.. Bed weer opmaken
Fc Groningen kijken F1 kijken en tussendoor de kerstboom optuigen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De wereld is belangrijker dan ikquote:Op zondag 8 december 2024 10:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo lang jij niet verandert, niks. Voor jou dan.
Sorry dat ik het wat lomp zeg, maar zo is het nou eenmaal.
Dus hoop dat het beter zal gaan♡♡♡♡![]()
Heb mijn bed nog niet afgehaaldquote:Op zondag 8 december 2024 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
0
![]()
![]()
Foei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hier winnen ze wel vanquote:Op zondag 8 december 2024 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bent er maar druk mee.FC Grun kan je wel skippen,die verliezen toch.
Bol...kAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
* gebrokenglas bolkt iedereenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
NiceAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Kom ik in jouw bed liggenquote:Op zondag 8 december 2024 10:02 schreef HappyCharly het volgende:
Geen boete voor mij
Gisteren bed verschoond![]()
Ik ookquote:Op zondag 8 december 2024 10:02 schreef HappyCharly het volgende:
Geen boete voor mij
Gisteren bed verschoond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik neem er nog één
![]()
![]()
De kans dat dit zichtbaar is in europa is klein.quote:
Teveel lichtpolutieWerewolf
En we hebben ook geen piramides...quote:Op zondag 8 december 2024 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De kans dat dit zichtbaar is in europa is klein.
Teveel lichtpolutie♡♡♡♡![]()
In 4397 is dat wellicht andersquote:Op zondag 8 december 2024 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De kans dat dit zichtbaar is in europa is klein.
Teveel lichtpolutie![]()
![]()
Fijn te horen. Hier ook alles goed.quote:Op zondag 8 december 2024 10:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hartstikke goed, dankjewel.
Hoest met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Me
De sfeer is wel vaker ijskoudquote:Op zondag 8 december 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
Ik las dat het vannacht weer over ijsblokjes ging hier?![]()
![]()
🥶quote:Op zondag 8 december 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
Ik las dat het vannacht weer over ijsblokjes ging hier?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lezen mensen terug hier?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik meestal wel een topic.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zoek heel gericht tegenwoordig. In de keukenquote:Op zondag 8 december 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat de tijd van hunter-gatherers inmiddels aardig achter ons was?
♡♡♡♡![]()
Ik bijna nooit.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Topics in de nacht zijn soms wel vermakelijk om te lezen vooral die in de nacht geopend worden bijv in KLB"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah, verstandig!quote:Op zondag 8 december 2024 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zoek heel gericht tegenwoordig. In de keuken![]()
![]()
Kan ook nog.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ja en @maily post wel eens grappige linkjesquote:Op zondag 8 december 2024 10:10 schreef Lovely het volgende:
Topics in de nacht zijn soms wel vermakelijk om te lezen vooral die in de nacht geopend worden bijv in KLB
Dronken topicsquote:Op zondag 8 december 2024 10:10 schreef Lovely het volgende:
Topics in de nacht zijn soms wel vermakelijk om te lezen vooral die in de nacht geopend worden bijv in KLB![]()
![]()
Ja nee het ging over de combinatie van een ijblokjes en het aarsje van een bepaalde user hier!quote:![]()
![]()
Truequote:Op zondag 8 december 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en @:maily post wel eens grappige linkjes
Die ijsblokjes gate is wel vermakelijk ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah zo, ja dan logisch dat ze jou mentionenquote:Op zondag 8 december 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee het ging over de combinatie van een ijblokjes en het aarsje van een bepaalde user hier!![]()
![]()
Humor..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
Die ijsblokjes gate is wel vermakelijk ook.Zoals wel meer dingen met die user!
![]()
![]()
Beter, houden zo.quote:Op zondag 8 december 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Hier ook alles goed.![]()
![]()
![]()
Je snapt 'm!quote:Op zondag 8 december 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah zo, ja dan logisch dat ze jou mentionen![]()
![]()
Neequote:Op zondag 8 december 2024 10:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En we hebben ook geen piramides...Werewolf
lees eigenlijk alleen terug als het toevallig nog open staat. Heel soms door de tt ergens in klb dat ik wat ga lezenSmile, it's free therapy.![]()
Mijn posts vernietigen zichzelf na 10 seconden.quote:Op zondag 8 december 2024 10:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Af en toe. Puur voor vermaak hihi.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We hebben wel een piramide.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kun je misschien wel makenquote:Op zondag 8 december 2024 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn posts vernietigen zichzelf na 10 seconden.
♡♡♡♡![]()
Jiskefetquote:
![]()
Slechte nacht weer..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja ook.quote:Geen idee verder.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: