SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij had lekker nietsquote:
Welke film kijk jijquote:
Misschien pak jij ook nog wel een puntjequote:Op zaterdag 7 december 2024 18:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow dat is al meer dan ik heb gepakt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien pak jij ook nog wel een puntjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zullen zien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien pak jij ook nog wel een puntje![]()
![]()
Of overmorgenquote:
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
* Homijn gaat Radio 49 luisterenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je hangt te vaak, vandaar die zere schouder/nekquote:
Hey Homijnquote:
O, dacht je bent een film aan het kijkenquote:
Hij zal zo wel terug komen denk ik. Moet ook eten denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Nu @:JustinK weg is, kunnen wij wel puntjes pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4de lichaam geborgen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal zo wel terug komen denk ik. Moet ook eten denk ik
Koken en bolken lukt vaak niet zo goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In en in triest. Wat een ellende voor de mensen daar zeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan wel, maar is niet handigquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koken en bolken lukt vaak niet zo goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lijkt mij lastig, dan ben je toch niet lekker aan het koken?quote:
Of hij maakt Bolksoep
Nou zeg dat wel, is maar de vraag wanneer de bewoners van die andere huizen weer terug mogen ( als dat al kan )quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In en in triest. Wat een ellende voor de mensen daar zeg."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen idee, er zijn er in ieder geval 5 die niet terug kunnen naar hun huis, want dat is er niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, is maar de vraag wanneer de bewoners van die andere huizen weer terug mogen ( als dat al kan )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je in slaap gevallenquote:
ZOu het maar niet doen, dan lig je vannacht weer wakker misschienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom maar even lekker bolkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu het maar niet doen, dan lig je vannacht weer wakker misschien
Er valt niet veel te bolken, het is rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTBen je alleen het weekend of is Mini bij je?
Ik heb hem vanmiddag naar zijn mama gebracht, maandag is hij weer bij mij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Hey ToTBen je alleen het weekend of is Mini bij je?
![]()
![]()
Kort weekendje gelukkig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag naar zijn mama gebracht, maandag is hij weer bij mij.
Wen je er al een beetje aan aan het alleen zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort weekendje gelukkig.
Wen je er al een beetje aan aan het alleen zijn?
Heb vandaag hier flink zitten opruimen en schoonmaken, althans voor mijn doen!![]()
![]()
![]()
Dat is ook wel lekker he dat je zonder storen je ding kan doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, gelukkig wel.
Heb vandaag hier flink zitten opruimen en schoonmaken, althans voor mijn doen!
Mijn kerstboom vloog in de brand? In de Sims dan he?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Op zich wel, maar een beetje eenzaam is het wel zo zonder hem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker he dat je zonder storen je ding kan doen
Toch is het minder erg dan de eerste 2 maand of zo.![]()
Gelukkig is het nepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kerstboom vloog in de brand? In de Sims dan he?!!!
![]()
Ik dacht dat de optie Kerstboom aansteken, de optie lampjes aandoen was. Schijnbaar is het letterlijk aansteken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat snap ik. Je bent altijd met hem geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een beetje eenzaam is het wel zo zonder hem.
Toch is het minder erg dan de eerste 2 maand of zo.
Wel fijn dat het iets beter gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het als een kind die met poppen aan het spelen is en zich helemaal inleeftquote:
Dat is heel logisch. Maar hopelijk dat je binnenkort ook daarin de voordelen kan zien en even aan jezelf toekomt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een beetje eenzaam is het wel zo zonder hem.
Toch is het minder erg dan de eerste 2 maand of zo.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het als een kind die met poppen aan het spelen is en zich helemaal inleeft![]()
![]()
is het ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het als een kind die met poppen aan het spelen is en zich helemaal inleeftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat ook jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Homijn wil ons daarnaar toe dan kan hij puntjes pakken
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja in de weekenden ga ik altijd het huishouden doen, wat klussen en chillen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is heel logisch. Maar hopelijk dat je binnenkort ook daarin de voordelen kan zien en even aan jezelf toekomt.![]()
![]()
Mijn vader heeft ooit eens een heel mooi poppenhuis gemaakt voor ons voor SInterklaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geluktquote:
Goh, doet me weer denken aan een scène uit een film, ik weet niet meer welke.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ooit eens een heel mooi poppenhuis gemaakt voor ons voor SInterklaas
Opa en oma komen met een heel groot cadeau voor kleindochter.
Die helemaal, pakt het uit en het is een gigantisch groot, enorm gedetailleerd poppenhuis waar opa maandenlang aan heeft zitten werken om het met z'n eigen handen helemaal zo te maken.
Het verkende kreng gaat boos zitten janken, want ze wilde het poppenhuis van de reclame op tv.
Beetje als dit kreng die een zwarte iPhone had gevraagd, maar die waren uitverkocht dus kreeg ze een witte.![]()
![]()
Ja dat is echt erg he, niet meer tevreden zijn met wat je krijgtquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, doet me weer denken aan een scène uit een film, ik weet niet meer welke.
Die helemaal, pakt het uit en het is een gigantisch groot, enorm gedetailleerd poppenhuis waar opa maandenlang aan heeft zitten werken om het met z'n eigen handen helemaal zo te maken.
Het verkende kreng gaat boos zitten janken, want ze wilde het poppenhuis van de reclame op tv.
Beetje als dit kreng die een zwarte iPhone had gevraagd, maar die waren uitverkocht dus kreeg ze een witte.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mini-ToT was echt zooooo ontzettend blij met zijn Sinterklaascadeau's!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt erg he, niet meer tevreden zijn met wat je krijgt![]()
![]()
Maar hij is ook nog steeds super blij als hij een ouwe tandenborstel krijgt!Dat blijft absoluut zijn favoriete speelgoed!
![]()
![]()
Mooi is dat om te zien he, hoe blij ze kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT was echt zooooo ontzettend blij met zijn Sinterklaascadeau's!![]()
![]()
Maar hij is ook nog steeds super blij als hij een ouwe tandenborstel krijgt!Dat blijft absoluut zijn favoriete speelgoed!
Of deze.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, doet me weer denken aan een scène uit een film, ik weet niet meer welke.
Beetje als dit kreng die een zwarte iPhone had gevraagd, maar die waren uitverkocht dus kreeg ze een witte.
[ afbeelding ]
https://www.tiktok.com/@f(...)/7359402743083158827“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:We zijn wel naar de Action geweest, maar ik ben vergeten paperclips te halen!
![]()
En ik was nog wat anders vergeten, maar ik ben weer vergeten wat dat was!![]()
______!
Maar het spoor van de trein is toch volkomen ruk, dus zal hij sowieso niet met alledrie de wagonnetjes spelen.![]()
Dan heb je aan de andere kant ook weer dat serveerstertje die een lelijke ouwe auto van d'r pa kreeg, en ze was helemaal ontroerd en zo dankbaar en blij!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of deze.
https://www.tiktok.com/@:(...)/7359402743083158827
"It is so ulgies! I love it!!!"![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je aan de andere kant ook weer dat serveerstertje die een lelijke ouwe auto van d'r pa kreeg, en ze was helemaal ontroerd en zo dankbaar en blij!
"It is so ulgies! I love it!!!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou je bijna gelovenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:12 schreef Paul het volgende:
ben nu kliekjes eten omdat ik niet naar buiten durfdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat snap ik. Kliekjes kan ook lekker zijn toch.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
is echthad geen zin om in regen te fietsen
moet toch ooit eten hihiihquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat snap ik. Kliekjes kan ook lekker zijn toch.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:15 schreef Paul het volgende:
en ik heef de kerstboom van zolder gehaald![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: