Sowieso is het omleggen via bommen in Nederland behoorlijk zeldzaam, zeker als het geen autobom is.quote:Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Het resultaat willen zien van je actie. Het is alleen een beetje raar als je dat doet op een wijze waarop je je verdacht maakt en de aandacht op jezelf richt.
Nabestaanden moeten simpelweg niet op internet gaan zitten lezen als ze alleen maar nieuws willen horen dat in hun straatje valt.quote:Op zondag 8 december 2024 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is toch leuk voor de nabestaanden, een beetje speculeren
Je moet gewoon niet bij mij in de buurt lopen als ik tegen je gevel aan pis.quote:Op zondag 8 december 2024 17:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nabestaanden moeten simpelweg niet op internet gaan zitten lezen als ze alleen maar nieuws willen horen dat in hun straatje valt.
Clownworld.quote:Op zondag 8 december 2024 17:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, dit kabinet is op alle vlakken incompetent.
"we gaan Rutte nog missen" ach gelukkig zet zijn partijgenoot van Weel de koers wel door.quote:Op zondag 8 december 2024 17:12 schreef Falco het volgende:
[..]
De minister citeert de bevindingen van het onderzoeksteam tot nu toe.quote:Op zondag 8 december 2024 16:58 schreef Vincent_student het volgende:
Er zijn aanwijzingen voor een misdrijf bij de explosies aan de Tarwekamp in Den Haag. Dat zei minister van Justitie en Veiligheid David van Weel zondagmiddag. Wat die aanwijzingen precies zijn, kon hij niet zeggen.
Zeg het dan niet. Met je onzin. Als je het niet weer, ga dan geen dingen suggereren.
Dat een auto zo snel weg reed kan ook andere redenen hebben natuurlijk, het hoeft niet perse degene te zijn die hier verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 8 december 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Er reed een auto heel hard weg, als die ermee te maken heeft dan zal het niet om een minderjarige gaan.
Stel ... stel he ... je gaat naar je werk 's morgens vroeg.quote:Op zondag 8 december 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Er reed een auto heel hard weg, als die ermee te maken heeft dan zal het niet om een minderjarige gaan.
1900quote:Op zondag 8 december 2024 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe laat is de persconferentie? 18.30 of 19 uur?
Je zou die bedrijven kunnen googlen adv maps.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las ergens dat de bruidsmodezaak em het café van dezelfde eigenaren zijn.
En het café online nergens terug is te vinden?
Die zijn dus beide volledig verwoest.
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las ergens dat de bruidsmodezaak em het café van dezelfde eigenaren zijn.
En het café online nergens terug is te vinden?
Die zijn dus beide volledig verwoest.
Als je dat filmpje bekijkt is dat al een behoorlijke brand: https://www.omroepwest.nl(...)j-verwoeste-woningenquote:Op zondag 8 december 2024 18:27 schreef Haags het volgende:
Van omroep West:
In de minuten voor de grote explosie waren er al diverse brandjes in de straat.
De pagina wordt goed bijgehouden. Er wordt wel aan shipping gedaan.quote:Op zondag 8 december 2024 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/
Hier de bruidsmodezaak
Ff alles printscreenenquote:Op zondag 8 december 2024 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/
Hier de bruidsmodezaak
Is dat voor de explosie?quote:Op zondag 8 december 2024 18:34 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Als je dat filmpje bekijkt is dat al een behoorlijke brand: https://www.omroepwest.nl(...)j-verwoeste-woningen
Gek dat dat nu pas naar buiten komt.quote:Op zondag 8 december 2024 18:34 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Als je dat filmpje bekijkt is dat al een behoorlijke brand: https://www.omroepwest.nl(...)j-verwoeste-woningen
Kan ook familie van.. zijn. Dat zie je steeds meer tegenwoordig, dat familieleden gewoon bij wraakacties betrokken worden terwijl hen niets te verwijten valt.quote:Op zondag 8 december 2024 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De pagina wordt goed bijgehouden. Er wordt wel aan shipping gedaan.
Witwaspraktijken?
Ik heb daar gisteren een google review van gevonden en gepostquote:Op zondag 8 december 2024 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Café bar Rosa, ingeschreven bij de KVK maar nergens een website of wat dan ook te vinden.
Geen idee. Het Instagram account was goed bijgehouden en deze hadden meerdere dagen in de week dat je binnen kon lopen om jurken te passen, huren of kopen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:42 schreef Inbox het volgende:
[..]
Kan ook familie van.. zijn. Dat zie je steeds meer tegenwoordig, dat familieleden gewoon bij wraakacties betrokken worden terwijl hen niets te verwijten valt.
Maar eerlijk is eerlijk, bij het zien van de naam dacht ik ook gelijk 'daar zal het wel op gericht zijn. Aliyaah zal wel een crimineel in de familie hebben/'.
I
Dat moet een grap zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteren een google review van gevonden en gepost
Iets met een explosieve avond.
Ik ga even terugzoeken
Alleen dit kabinet? Politici zijn al decennialang nog maar zelden op enige vorm van competentie te betrappen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Triest als je daar je levensplezier uit moet halenquote:Op zondag 8 december 2024 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteren een google review van gevonden en gepost
Iets met een explosieve avond.
Ik ga even terugzoeken
Ze weten toch geen kleur, automerk of kenteken (bron: hart van Nederland gisterenavond)quote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gezien er al melding was van een auto die met gierende banden wegreed, lag zoiets in de lijn der verwachting eigenlijk.
Zou me niets verbazen als er al verdachten aangehouden zijn ook eigenlijk. Verwacht dat het halve Nederlandse politiekorps wel uit zal kijken naar die auto.
Gaat vast wel meer uitkomen de komende tijd, mensen gaan camerabeelden delen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze weten toch geen kleur, automerk of kenteken (bron: hart van Nederland gisterenavond)
Kan dan "iedere" auto zijn
Dat hebben ze niet doorgegeven,maar de politie weet het vast wel. Dr is een auto geweest die beelden ervan heeft gemaakt nadat de camera's ervan aangesprongen zijn door de drukgolf. Die beelden heeft de politie echt wel heel snel bekeken.quote:Op zondag 8 december 2024 18:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze weten toch geen kleur, automerk of kenteken (bron: hart van Nederland gisterenavond)
Kan dan "iedere" auto zijn
Nou ja ik weet niet exact de tijdlijn maar als ik in een auto zit en het gebouw naast me ontploft dan rij ik ook wel met gierende banden weg.quote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gezien er al melding was van een auto die met gierende banden wegreed, lag zoiets in de lijn der verwachting eigenlijk.
Zou me niets verbazen als er al verdachten aangehouden zijn ook eigenlijk. Verwacht dat het halve Nederlandse politiekorps wel uit zal kijken naar die auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |