SBS6 krijgt geen miljard aan belastinggeld, NOS wel. Vandaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat mankeren de mensen die live verslaggeving van NOS eisen van een groot dodelijk incident? 'want sbs doet het wel'
Is een prachtige organisatie jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een collega van mij zit bij deze organisatie, als een soort van sponsorschap, krijg hij betaald vrij voor dit soort situaties.
Nou, dat had je dan al door voor je naar buiten keek, ik weet van iemand honderden meters verderop dat het bed zelfs bewoog door de klap, dus als je ernaast woonde dan voelde je de tocht van het verdwenen huis en daarna de hitte van de brand al zonder naar buiten te kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal maar precies naast dat ingestorte woning wonen. Dan kijk je uit het raam sochtends na de knal, is het hele pand van je buurman weg.
Goede bekende van me woont 1 straat verder en heeft niets gemerkt. Is overal doorheen getukt, ook door de geluiden van de hulpdiensten en alles heenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat had je dan al door voor je naar buiten keek, ik weet van iemand honderden meters verderop dat het bed zelfs bewoog door de klap, dus als je ernaast woonde dan voelde je de tocht van het verdwenen huis en daarna de hitte van de brand al zonder naar buiten te kijken.
Als zoiets naast je gebeurt is het zo angstaanjagend dat je alleen maar je huis uit wilt.
Slapen is dan ook heel belangrijk en fijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede bekende van me woont 1 straat verder en heeft niets gemerkt. Is overal doorheen getukt, ook door de geluiden van de hulpdiensten en alles heen
Ze werd pas wakker toen haar dochter maar bleef bellen
Zulke mensen bestaan
Ja op zich wel 😅quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Slapen is dan ook heel belangrijk en fijn
ALs ik zo dat filmpje zie denk ik van wel , maar die wegrijdende auto doet me weer twijfelenquote:
het is mij niet duidelijk waarom die behoefte er is aan liveverslaggeving van dit incident.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
SBS6 krijgt geen miljard aan belastinggeld, NOS wel. Vandaar.
Bekijk deze YouTube-video
Als de meerderheid dat wil dan krijgen ze dat. Zo werkt dat in een democratie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is mij niet duidelijk waarom die behoefte er is aan liveverslaggeving van dit incident.
wat voegt dat nog toe. in elk journaal is er al uitgebreid aandacht.
het is ook een plaats delict, hè. dan gaan al die camera's daar lekker op inzoomen.
quote:
Als ik naar de schade kijk, denk ik eerder dat de explosie ergens boven in het pand was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ALs ik zo dat filmpje zie denk ik van wel , maar die wegrijdende auto doet me weer twijfelen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede bekende van me woont 1 straat verder en heeft niets gemerkt. Is overal doorheen getukt, ook door de geluiden van de hulpdiensten en alles heen
Ze werd pas wakker toen haar dochter maar bleef bellen
Zulke mensen bestaan
Drie woningen en twee winkels plat?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Voor en na de explosie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt wel dichtbijquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ALs ik zo dat filmpje zie denk ik van wel , maar die wegrijdende auto doet me weer twijfelen
Nee natuurlijk niet. En het is ook gelul dat de meerderheid dat zo wil.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de meerderheid dat wil dan krijgen ze dat. Zo werkt dat in een democratie.
Politielek?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is mij niet duidelijk waarom die behoefte er is aan liveverslaggeving van dit incident.
wat voegt dat nog toe. in elk journaal is er al uitgebreid aandacht.
het is ook een plaats delict, hè. dan gaan al die camera's daar lekker op inzoomen.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
The Hague Explosion: Forum Discussion
https://notebooklm.google(...)3-301b560819a9/audio
Samenvatting
Het forumdiscussie op fok.nl beschrijft een grote explosie in Den Haag op 7 december 2024. Gebruikers speculeren over de oorzaak, noemen mogelijkheden zoals opgeslagen vuurwerk, een drugslab, of een gasexplosie. De ernst van de situatie wordt benadrukt door meldingen van een grote brand, aanzienlijke schade aan woningen, en de inzet van meerdere traumahelikopters. De discussie toont een mix van bezorgdheid en speculatie, in afwachting van officieel onderzoek naar de gebeurtenis.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
The Hague Explosion: Forum Discussion
https://notebooklm.google(...)3-301b560819a9/audio
Samenvatting
Het forumdiscussie op fok.nl beschrijft een grote explosie in Den Haag op 7 december 2024. Gebruikers speculeren over de oorzaak, noemen mogelijkheden zoals opgeslagen vuurwerk, een drugslab, of een gasexplosie. De ernst van de situatie wordt benadrukt door meldingen van een grote brand, aanzienlijke schade aan woningen, en de inzet van meerdere traumahelikopters. De discussie toont een mix van bezorgdheid en speculatie, in afwachting van officieel onderzoek naar de gebeurtenis.
Wauw bedankt, nu begrijp ik het.quote:NotebookLM helpt je om zaken sneller te begrijpen.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Vijfde dode gevonden volgens nu.nl.
Ik lees overal "5 woningen verwoest". Dat betekent niet dat die alle vijf volledig plat liggen. Op de foto's lijkt het inderdaad op 3 volledig ingestorte woningen, maar de woningen direct daarnaast zullen ongetwijfeld zeer forse schade hebben waardoor je ook daar echt wel kunt spreken van "verwoest".quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Drie woningen en twee winkels plat?
Las elders vijf woningen wat ik niet kan zien?
Alleen voor mensen die overal verstand van hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Social media dus toch niet zo anders dan fok?
Teller staat op bijna ¤42.000quote:Geld inzamelen voor slachtoffers, vrees voor leven teamlid: 'Zij en haar man liggen onder puin'
DEN HAAG - Er is een inzamelingsactie gestart voor de slachtoffers en nabestaanden van de rampzalige explosie aan de Tarwekamp in Den Haag. Stichting Lichtpuntjes van Mariahoeve, organisator van de actie, heeft daarnaast ook eten en kleding uitgedeeld op de ramplocatie. Tegelijkertijd vreest de stichting voor één van haar leden en diens partner, die nog onder het puin zouden liggen. 'We vrezen het ergste', zegt directeur Naomi van Vliet.
Ptrecies ja, met ook weer een auto die vlak voor de explosie op hoge snelheid de plek des onheils verlaatquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Doet mij denken aan die explosie in Rotterdam niet zo gek lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |