O jee, niet te hopen dat het zo is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit daar een café met een kelder en ze zijn bang dat daar nog slachtoffers liggen.
Het kind blijkt ongedeerd te zijn.
Wat kan een badeendje nou bijdragen aan de wetenschap,quote:
Friendly Floateesquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan een badeendje nou bijdragen aan de wetenschap,
nou dit dus:
https://isgeschiedenis.nl(...)engen-van-zeestromen
Die staat hier in de kast. Een aanraderquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
@:Domnivoor,
iets voor jou?
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.10.ProductTitle
Ik hou wel van dat soort boeken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die staat hier in de kast. Een aanrader![]()
Alles kwam samen aan de Maliebaan.
Onlangs is daar nog een monumentje onthuld voor Dr. Max.
Ad van Liemptquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort boeken.
Ik dacht dat je lag te slapen en ik wou je niet storen.quote:
Heb echt het gevoel dat het 11 uur is ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lag te slapen en ik wou je niet storen.
21:37quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb echt het gevoel dat het 11 uur is ofzo
Niveau Flintstones of Jetsons?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb helemaal geen gevoel meer van tijd.
Meer het dag/nacht gevoel sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen.quote:
Jezelf een ritme aanwennen weer? Dus echt op tijd opstaan en op tijd naar bed?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer het dag/nacht gevoel sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen.
Probeer ik ook maar is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jezelf een ritme aanwennen weer? Dus echt op tijd opstaan en op tijd naar bed?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer ik ook maar is makkelijker gezegd dan gedaan.
We zitten geloof ik al weer zover dat het s'avonds niet meer vroeger donker zal wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
Over 2 weken al weer de kortste dag gelukkig
En zo is dat...quote:
https://zonsondergang.info/quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten geloof ik al weer zover dat het s'avonds niet meer vroeger donker zal worden
Ik val gelijk in slaap en wordt om 5.00 uur een paar uur wakker voordat ik weer in slaap val. Of ik lig eerst een paar uur wakker voordat ik de nacht doorslaap. Ik wordt in beide gevallen eind vd ochtend wakker.quote:
Ja dat is dus dom, gewoon er uit springen en je hebt in 1 dag gewoon weer het goede ritme te pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik val gelijk in slaap en wordt om 5.00 uur een paar uur wakker voordat ik weer in slaap val. Of ik lig eerst een paar uur wakker voordat ik de nacht doorslaap. Ik wordt in beide gevallen eind vd ochtend wakker.
Ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is dus dom, gewoon er uit springen en je hebt in 1 dag gewoon weer het goede ritme te pakken
weet niet of dat zo'n goed idee isquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is dus dom, gewoon er uit springen en je hebt in 1 dag gewoon weer het goede ritme te pakken
Jawelquote:
hihi, je zei "trein"quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel![]()
En dan hoppa onder een koude douche straal gaan staan. Werkt als een trein
Het begin van de stagnatie is als je de 40 passeert…quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://zonsondergang.info/
U heeft gelijk
het begin van de stagnatie is nu.
Eenden kunnen zelfs vliegenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
hihi, je zei "trein"
maar eend en springen .....
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
hihi, je zei "trein"
maar eend en springen .....
Ja maar nu kennen ze mij daar nog.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
pas nou op, je bent net uit het ziekenhuis ......
dat is wel een voordeel ja .....quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar nu kennen ze mij daar nog.
Je komt dan mogelijk wel op een andere afdeling he,quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar nu kennen ze mij daar nog.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt dan mogelijk wel op een andere afdeling he,
weer andere verpleegsters om te 'hosselen'
andere afdeling ..... je bedoelt toch niet "gesloten" ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt dan mogelijk wel op een andere afdeling he,
weer andere verpleegsters om te 'hosselen'
Met zo'n speciale witte jas aan met riempjes aan de achterkant.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
andere afdeling ..... je bedoelt toch niet "gesloten" ?
je kent hetquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zo'n speciale witte jas aan met riempjes aan de achterkant.
Dan zegt ie gewoon dat ze hem moeten laten gaan omdat ie een eend isquote:
Alleen van horen zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zo'n speciale witte jas aan met riempjes aan de achterkant.
Dat is een speciale afdeling he,quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
andere afdeling ..... je bedoelt toch niet "gesloten" ?
Een vijver?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een speciale afdeling he,
voor eendje noemen ze die anders
met stroom op het hekje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, iets spannender voor eendjes
He, nietquote:
Je wil hem in het schuurtje opsluiten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, nietja
T is bijna kerst, nu is die tijd weer
neuh, dat was niet het plan zeg maarquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil hem in het schuurtje opsluiten?
Beetje vetmesten kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil hem in het schuurtje opsluiten?
Ja het is echt herfstweerquote:
Is dit een jonkie Pullup?quote:
Volgens mij niet maar heeft wel jeugdige kenmerken jaquote:
Ja dat vond ik dus ookquote:Op zondag 8 december 2024 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar heeft wel jeugdige kenmerken ja
Fijne dag vandaag Dominvoorquote:Op zondag 8 december 2024 09:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Er komen wat FOK!ers op bezoek.
Dankjewelquote:Op zondag 8 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijne dag vandaag Dominvoor
Hier zou het droogblijven vandaag, hopelijk bij jullie ook
Hey Chanel, heb je de maskedsingers gekeken?quote:
Dankjequote:
Ja zeker, mooi hè die pegasus.quote:Op zondag 8 december 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, heb je de maskedsingers gekeken?
Hullo Mailyquote:
Het is goed aan het komen 🙂quote:Op zondag 8 december 2024 09:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Er komen wat FOK!ers op bezoek.
Moet een eitje zijn nu ik er niet bij ben.quote:
Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn.quote:
Ik ben ook net klaar met werk helaas.quote:Op zondag 8 december 2024 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Ik heb ze tot nu toe allen meegemaakt.quote:Op zondag 8 december 2024 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ook net klaar met werk helaas.
Ik het staartje van eentje, was gezelligquote:Op zondag 8 december 2024 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe allen meegemaakt.
En wat hoort bij allemaal?quote:Op zondag 8 december 2024 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe allen meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 8 december 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Rip eendjeMet sausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
De meets tot nu toe.quote:
De 40+ meets.quote:
Hullo, ik ben nu weer in Zwollequote:
Dan de volgende week meedoenquote:
We komen wel met zijn allen naar Maastrichtquote:Op zondag 8 december 2024 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan de volgende week meedoen
Doe ik niet mee, ook mijn serie volhouden
Dat gaan jullie nooit vindenquote:Op zondag 8 december 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
We komen wel met zijn allen naar Maastricht
Ik ga over 2 weken alquote:Op zondag 8 december 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
We komen wel met zijn allen naar Maastricht
Ik kom samen met een Russin binnenvallenquote:Op zondag 8 december 2024 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal de douane alvast waarschuwen
Er zit hier een oud Navo-Hoofdkwartier. Dat dus maar in gereedheid brengen weerquote:Op zondag 8 december 2024 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom samen met een Russin binnenvallen
oudquote:Op zondag 8 december 2024 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit hier een oud Navo-Hoofdkwartier. Dat dus maar in gereedheid brengen weer
Oud ja, als in niet meer in gebruik.quote:
Dat is echt nodig als 2 vrouwen langskomen?quote:Op zondag 8 december 2024 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oud ja, als in niet meer in gebruik.
Ligt wel een Navo vliegbasis vlak over de grens ter verdediging
Waarschijnlijk niet, de kans dat 2 vrouwen de weg vinden is niet zo groot toch?quote:Op zondag 8 december 2024 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is echt nodig als 2 vrouwen langskomen?
Maar wij zijn wel in staat die te vragenquote:Op zondag 8 december 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, de kans dat 2 vrouwen de weg vinden is niet zo groot toch?![]()
En half Vlaams, het is niet mijn eerste keer in het buitenland hoorquote:Op zondag 8 december 2024 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Als jij hier over 2 weken bent moet je wel Duits spreken om begrepen te worden
quote:Op maandag 9 december 2024 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Whut![]()
Weer niet op tijd uit bed gesprongen ....
Zeg het hemquote:Op maandag 9 december 2024 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Whut![]()
Weer niet op tijd uit bed gesprongen ....
Ja maar...quote:
Jij wilde weer wat in een ritme komen dacht ikquote:
quote:
Straffen voor het leven, nooit meer met die ******* k** op tvquote:Op maandag 9 december 2024 18:59 schreef pullup het volgende:
Geven ze Verstappen een taakstraf omdat ie wat gescholden heeft tijdens een race
Ik kijk alleen de heel zware crashes, verder boeit het me ook niets.quote:Op maandag 9 december 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
Ik kijk dat ook nooitalleen dat rare gedoe er omheen is hilarisch
Ze kunnen dagenlang over elkaar lopen mekkeren dat het onsportieve matennaaiers zijn, gaat helemaal nergens overquote:Op maandag 9 december 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de heel zware crashes, verder boeit het me ook niets.
Dat zullen het dan ook wel zijn he, als ze dat van elkaar vindenquote:Op maandag 9 december 2024 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen dagenlang over elkaar lopen mekkeren dat het onsportieve matennaaiers zijn, gaat helemaal nergens over
Eind vd avond, normaal slaap ik dan meestal wel snel.quote:Op maandag 9 december 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wilde weer wat in een ritme komen dacht ik|Hoe laat ga je er zo in dan?
Wanneer is het eind van de avond ?quote:Op maandag 9 december 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd avond, normaal slaap ik dan meestal wel snel.
Uurtje of 5 in de ochtend lijkt mequote:
Bij mij wel hoorquote:
quote:
Je stond om half drie opquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 9 december 2024 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tenminste zo deed ie het doen lijken idd
En Mailyquote:
Nu noem je ook iemand op ook zeg...quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu noem je ook iemand op ook zeg...
Krijgen jullie weer de schuld.quote:
Terwijl het de jouwe isquote:Op maandag 9 december 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijgen jullie weer de schuld.
Ja, hé, wacht eens even...quote:
Mij een beetje de schuld geven.quote:
Jij ging op tijd naar bedquote:Op maandag 9 december 2024 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij een beetje de schuld geven.
Nu ben ik de weg kwijt.quote:
Eerder een sticker met een stuk rails met de tekst: Ik spoor niet.quote:Op maandag 9 december 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Tekst op een camper; "ga je mee verdwalen? Ik weet de weg"
quote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder een sticker met een stuk rails met de tekst: Ik spoor niet.
Dat heb jij niet nodig, dat zie je al van afstand aan jou.quote:Op maandag 9 december 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of niet storen, ik ben al gestoord
Ook een goeie
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 9 december 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb jij niet nodig, dat zie je al van afstand aan jou.
Ik ben niet gek,quote:Op maandag 9 december 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of niet storen, ik ben al gestoord
Ook een goeie
Avond.quote:
Hoi Catalina.quote:Op maandag 9 december 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben niet gek,
ik ben een
[ afbeelding ]
Consolidated PBY Catalina voluit. NL had er een aantal in dienst bij het KNIL.quote:
That is lang geleden en in Indonesië volgens mijquote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Consolidated PBY Catalina voluit. NL had er een aantal in dienst bij het KNIL.
Klopt, ze zijn ook allen verwoest in WO2. Dit exemplaar is een geschenk van Amerika en staat in het museum Soesterberg.quote:Op maandag 9 december 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
That is lang geleden en in Indonesië volgens mij
OK ...quote:Op maandag 9 december 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn ook allen verwoest in WO2. Dit exemplaar is een geschenk van Amerika en staat in het museum Soesterberg.
Cousteau had er ook één maar die is ook verongelukt.quote:
Ik weet dat ie niet meer leeft .. was dat een gezamenlijk ongelukquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cousteau had er ook één maar die is ook verongelukt.
Het vliegtuig botste op een rots bij een waterlanding, geen gewonden maar het vliegtuig was te beschadigd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat ie niet meer leeft .. was dat een gezamenlijk ongeluk
Lastig remmen op het water als je glijdtquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het vliegtuig botste op een rots bij een waterlanding, geen gewonden maar het vliegtuig was te beschadigd.
Je kan met de propeller afremmen, maar wel zonde. Ik vind dit een mooi vliegtuig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastig remmen op het water als je glijdt
M'n hart maakt altijd een sprongetje als ik een roodborstje zie.quote:
Ja die zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:16 schreef Shii het volgende:
[..]
M'n hart maakt altijd een sprongetje als ik een roodborstje zie.![]()
En een winterkoninkje is ook zo speciaal. Maar die zijn zo snel dat ze vaak alweer wegvliegen als je ze ziet.
Veel sterkte met je moederquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
Mijn mams gaat zo onder het mes , blijft toch altijd spannend ,al stelt de operatie niets voor
Sterkte puz!quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
Mijn mams gaat zo onder het mes , blijft toch altijd spannend ,al stelt de operatie niets voor
I e u wquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Het bljft wel een eng iets vind ik ... ik kon gewoon meekijken met het geopereerde oog ... ik zag alleen weinig omdat z mn lens ook verwijderden ...
Eng ...dat is wel het juiste woordquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Het bljft wel een eng iets vind ik ... ik kon gewoon meekijken met het geopereerde oog ... ik zag alleen weinig omdat z mn lens ook verwijderden ...
veel sterkte puzziebaybeequote:Op dinsdag 10 december 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
Het is alweer klaar als ik het goed hebquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig.
Hopelijk gaat het allemaal goedquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is alweer klaar als ik het goed heb![]()
Nu maar hopen dat ze met dat ene oog weer beter kan zien , volgende maand haar andere oog
Ik gok van welquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het allemaal goed
Lijkt op straatje hier in Bommel om de hoek.quote:
Bommelquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt op straatje hier in Bommel om de hoek.
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook voor je moeder. Wens haar maar veel succes van een badeendje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is alweer klaar als ik het goed heb![]()
Nu maar hopen dat ze met dat ene oog weer beter kan zien , volgende maand haar andere oog
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je moeder. Wens haar maar veel succes van een badeendje.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:54 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje ben je weer nu pas uit bed?
Kan je moeder ook even lachen want lachen is gezond.quote:
Dat deed ze alquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je moeder ook even lachen want lachen is gezond.
Beter, ook succes van mijn parkiet.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, ook succes van mijn parkiet.
Van kwaad tot erger hequote:Op dinsdag 10 december 2024 16:54 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje ben je weer nu pas uit bed?
Oh, lekker.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je moeder ook even lachen want lachen is gezond.![]()
NWS / Nederlanders behoren tot wereldtop in taal en rekenenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:11 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)d-in-taal-en-rekenen
Voor de studie moesten de deelnemers een aantal testjes doen. Het betrof vooral praktische vaardigheden, legt onderzoeker Marieke Buisman uit. "Kun je je basisvaardigheden gebruiken in alledaagse situaties? Kun je een routeplanner gebruiken? Kun je je aanmelden voor een sportmiddag? Kun je een hypotheekrente berekenen? Dat soort concrete onderwerpen."
Wereldtop maar liefstquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Nederlanders behoren tot wereldtop in taal en rekenen
Dat is wel vaak zo geweest, alleen de Scandinavische landen scoorden net wat hoger.quote:
Raar stel ouderenquote:
Het is ook wel een hele slechte fotosoep.quote:
AI troepquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel een hele slechte fotosoep.
quote:
AI troepquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:16 schreef D. het volgende:
D. in FB / Leuke (matige) grap op een rommelmarkt, de song!
Ik heb ook al met dat SUNO programma lopen spelen maar was er rap op uitgekekenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
AI troep
Ik zit een tutorial te kijken nu
Omdat het niet lukte? Of omdat je niet van rap houdt?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook al met dat SUNO programma lopen spelen maar was er rap op uitgekeken
Je kan je liedjes in elke stijl laten genereren, ook stijlen die je kan verzinnen . IJslandse happy deathmetal is ook een optie bijvoorbeeld. Of grunge reggae, verzin het maarquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het niet lukte? Of omdat je niet van rap houdt?
Ja en na een tijdje bemerk je dat er toch stiekem min of meer dezelfde troep door het zelfde trucje geschapen gaat wordenquote:
Je zei rap, vandaar de (g)rapquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan je liedjes in elke stijl laten genereren, ook stijlen die je kan verzinnen . IJslandse happy deathmetal is ook een optie bijvoorbeeld. Of grunge reggae, verzin het maar
We kunnen er wel eens een topic van maken. Ik mik ze overigens gewoonlijk weer wegquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je zei rap, vandaar de (g)rap
Je mag jouw probeersels ook delen hoor
Hoe lang ben je bezig met een nummer bouwen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen er wel eens een topic van maken. Ik mik ze overigens gewoonlijk weer weg
Niet heel lang hoor. Soms maak ik de tekst zelf, soms laat ik er wat bij fantaseren door AI en ik gebruik ook wel kant en klaar gekopieerde teksten .quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig met een nummer bouwen?
Nouja, een goede tekst kun je ook weken op zittenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet heel lang hoor. Soms maak ik de tekst zelf, soms laat ik er wat bij fantaseren door AI en ik gebruik ook wel kant en klaar gekopieerde teksten .
Dan varieer ik nog wat met de stijl en af en toe ook als bepaalse ingevoerde woorden gewoon raar overkomen verander ik nog wel eens wat
Ja ben er idd aan begonnen maar ik geloof het welquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en na een tijdje bemerk je dat er toch stiekem min of meer dezelfde troep door het zelfde trucje geschapen gaat wordenDan is de interesse weer weg alhoewel ik me heb laten vertellen dat de nieuwere upgrades al weer beter zijn
Sort ofquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, een goede tekst kun je ook weken op zitten
Als je NL tekst maakt pakt ie vanzelf een NL stem?
Ja, handen is een bekend dingetje van AIquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Sort ofsommige woorden gaan wel eens mis, zoals die mannenhanden in de foto van net
Er is een topic:quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen er wel eens een topic van maken. Ik mik ze overigens gewoonlijk weer weg
Als je de AI prompt zelf geformuleerd hebt... Wie is dan de creator?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is een topic:
AI / Liedjes die je met AI gemaakt hebt
Ik heb daar ook wat gepost.
Maar ik vind het veel leuker om zelf muziek te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jij in elk geval niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je de AI prompt zelf geformuleerd hebt... Wie is dan de creator?
vast welquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog iets leuks op tv vanavond?
talentje hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:56 schreef D. het volgende:
https://suno.com/song/ecaf2bb4-738f-439a-b52e-bce45d1921f8
Iedereen is er stil van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:36 schreef D. het volgende:
Ander muziekje erbij is ook wel catchy
https://suno.com/song/a1f3b6c6-ae72-4a7d-bb65-f93ffedf1001
Ben bang dat hier uren in gaan zitten
Lekker schuifelnummertquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:36 schreef D. het volgende:
Ander muziekje erbij is ook wel catchy
https://suno.com/song/a1f3b6c6-ae72-4a7d-bb65-f93ffedf1001
Ben bang dat hier uren in gaan zitten
Leslie Nielsenquote:
Ja googel is your friend. Leuke foto hij was al grijs toen ik mijn eerste film met hem zagquote:
Wist ik al langer hij speelde veel in westerns en daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja googel is your friend. Leuke foto hij was al grijs toen ik mijn eerste film met hem zag
Oh ik ken hem alleen van die Airplane fims enzo. Heerlijke films, westerns met hem ken ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist ik al langer hij speelde veel in westerns en daar hou ik wel van.
Airplane, Naked gun en Policesquad, daar kennen de meeste hem van maar hij heeft in vele films en series gespeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ken hem alleen van die Airplane fims enzo. Heerlijke films, westerns met hem ken ik niet
Ja ik lees net dat hij uit 1926 komt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Airplane, Naked gun en Policesquad, daar kennen de meeste hem van maar hij heeft in vele films en series gespeeld.
Hij heeft heel veel bijrollen gedaan, vandaar dat weinig mensen hem kennen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat hij uit 1926 komt.Heeft heel wat op zijn naam staan.
Best wel idd ..quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat hij uit 1926 komt.Heeft heel wat op zijn naam staan.
Nou iedereen ken hem ondertussen shirleyquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel bijrollen gedaan, vandaar dat weinig mensen hem kennen.
Don't call me Shirley.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou iedereen ken hem ondertussen shirley
Ben blij dat je het even uitlegtquote:
Ik hield wel van zijn films lekker hersenloos kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |