O jee, niet te hopen dat het zo is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit daar een café met een kelder en ze zijn bang dat daar nog slachtoffers liggen.
Het kind blijkt ongedeerd te zijn.
Wat kan een badeendje nou bijdragen aan de wetenschap,quote:
Friendly Floateesquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan een badeendje nou bijdragen aan de wetenschap,
nou dit dus:
https://isgeschiedenis.nl(...)engen-van-zeestromen
Die staat hier in de kast. Een aanraderquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
@:Domnivoor,
iets voor jou?
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.10.ProductTitle
Ik hou wel van dat soort boeken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die staat hier in de kast. Een aanrader![]()
Alles kwam samen aan de Maliebaan.
Onlangs is daar nog een monumentje onthuld voor Dr. Max.
Ad van Liemptquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort boeken.
Ik dacht dat je lag te slapen en ik wou je niet storen.quote:
Heb echt het gevoel dat het 11 uur is ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lag te slapen en ik wou je niet storen.
21:37quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb echt het gevoel dat het 11 uur is ofzo
Niveau Flintstones of Jetsons?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb helemaal geen gevoel meer van tijd.
Meer het dag/nacht gevoel sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen.quote:
Jezelf een ritme aanwennen weer? Dus echt op tijd opstaan en op tijd naar bed?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer het dag/nacht gevoel sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen.
Probeer ik ook maar is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jezelf een ritme aanwennen weer? Dus echt op tijd opstaan en op tijd naar bed?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer ik ook maar is makkelijker gezegd dan gedaan.
We zitten geloof ik al weer zover dat het s'avonds niet meer vroeger donker zal wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
Over 2 weken al weer de kortste dag gelukkig
En zo is dat...quote:
https://zonsondergang.info/quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten geloof ik al weer zover dat het s'avonds niet meer vroeger donker zal worden
Ik val gelijk in slaap en wordt om 5.00 uur een paar uur wakker voordat ik weer in slaap val. Of ik lig eerst een paar uur wakker voordat ik de nacht doorslaap. Ik wordt in beide gevallen eind vd ochtend wakker.quote:
Ja dat is dus dom, gewoon er uit springen en je hebt in 1 dag gewoon weer het goede ritme te pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik val gelijk in slaap en wordt om 5.00 uur een paar uur wakker voordat ik weer in slaap val. Of ik lig eerst een paar uur wakker voordat ik de nacht doorslaap. Ik wordt in beide gevallen eind vd ochtend wakker.
Ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is dus dom, gewoon er uit springen en je hebt in 1 dag gewoon weer het goede ritme te pakken
weet niet of dat zo'n goed idee isquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is dus dom, gewoon er uit springen en je hebt in 1 dag gewoon weer het goede ritme te pakken
Jawelquote:
hihi, je zei "trein"quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel![]()
En dan hoppa onder een koude douche straal gaan staan. Werkt als een trein
Het begin van de stagnatie is als je de 40 passeert…quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://zonsondergang.info/
U heeft gelijk
het begin van de stagnatie is nu.
Eenden kunnen zelfs vliegenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
hihi, je zei "trein"
maar eend en springen .....
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
hihi, je zei "trein"
maar eend en springen .....
Ja maar nu kennen ze mij daar nog.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
pas nou op, je bent net uit het ziekenhuis ......
dat is wel een voordeel ja .....quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar nu kennen ze mij daar nog.
Je komt dan mogelijk wel op een andere afdeling he,quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar nu kennen ze mij daar nog.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt dan mogelijk wel op een andere afdeling he,
weer andere verpleegsters om te 'hosselen'
andere afdeling ..... je bedoelt toch niet "gesloten" ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt dan mogelijk wel op een andere afdeling he,
weer andere verpleegsters om te 'hosselen'
Met zo'n speciale witte jas aan met riempjes aan de achterkant.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
andere afdeling ..... je bedoelt toch niet "gesloten" ?
je kent hetquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zo'n speciale witte jas aan met riempjes aan de achterkant.
Dan zegt ie gewoon dat ze hem moeten laten gaan omdat ie een eend isquote:
Alleen van horen zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zo'n speciale witte jas aan met riempjes aan de achterkant.
Dat is een speciale afdeling he,quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
andere afdeling ..... je bedoelt toch niet "gesloten" ?
Een vijver?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een speciale afdeling he,
voor eendje noemen ze die anders
met stroom op het hekje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, iets spannender voor eendjes
He, nietquote:
Je wil hem in het schuurtje opsluiten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, nietja
T is bijna kerst, nu is die tijd weer
neuh, dat was niet het plan zeg maarquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil hem in het schuurtje opsluiten?
Beetje vetmesten kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil hem in het schuurtje opsluiten?
Ja het is echt herfstweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |