Budgetcap kan roet in het eten gooienquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alles wat er aan de auto nog te vernieuwen is vernieuwen dus, krijgen ze toch geen extra straf voor.
Ik heb het over qualiquote:
Geldt alleen voor Williams en Red Bull (veroorzaakt door Perez)quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Budgetcap kan roet in het eten gooien
Hoezo niet? Hij heeft ook nog gridstraf he?quote:
Ze wil even een punt maken dat dit de kwalificatie is en niet de startgridquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij heeft ook nog gridstraf he?
Ik vond deze duidelijkerquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag van mij ook nog wel een keer naar gekeken worden, was net zo marginaal als bij Perez.
Wat is er met Colapinto? Wat er niet met Albon is?quote:
Bij LEC zie je de blauwe lijn duidelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag van mij ook nog wel een keer naar gekeken worden, was net zo marginaal als bij Perez.
Ik hoef helemaal geen punt te makenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze wil even een punt maken dat dit de kwalificatie is en niet de startgrid
Oke sorry.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen punt te maken
Niet zo katten jij
Hij start in Dubai.quote:
liev doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen punt te maken
Niet zo katten jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |