Snel genoegquote:
tis dan ook max zijn tijdquote:
nope TLquote:
Zo, ja echt wel.quote:
Alles wat er aan de auto nog te vernieuwen is vernieuwen dus, krijgen ze toch geen extra straf voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
LEC start nu als laatste morgen dus.
Had toch al 10 plaatsen gridstrafquote:
ja maar je begint met 10 plekken straf liever op plek 11 dan op plek 20quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had toch al 10 plaatsen gridstraf
ja. heeft 10 plekken gridstrafquote:
Dus?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had toch al 10 plaatsen gridstraf
Budgetcap kan roet in het eten gooienquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alles wat er aan de auto nog te vernieuwen is vernieuwen dus, krijgen ze toch geen extra straf voor.
Geldt alleen voor Williams en Red Bull (veroorzaakt door Perez)quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Budgetcap kan roet in het eten gooien
Hoezo niet? Hij heeft ook nog gridstraf he?quote:
Ze wil even een punt maken dat dit de kwalificatie is en niet de startgridquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij heeft ook nog gridstraf he?
Ik vond deze duidelijkerquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag van mij ook nog wel een keer naar gekeken worden, was net zo marginaal als bij Perez.
Wat is er met Colapinto? Wat er niet met Albon is?quote:
Bij LEC zie je de blauwe lijn duidelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag van mij ook nog wel een keer naar gekeken worden, was net zo marginaal als bij Perez.
Ik hoef helemaal geen punt te makenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze wil even een punt maken dat dit de kwalificatie is en niet de startgrid
Oke sorry.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen punt te maken
Niet zo katten jij
Hij start in Dubai.quote:
liev doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen punt te maken
Niet zo katten jij
Van lec was als eerst en meer plekken, beide williamsen hebben maar 5 plekken dus zouden logischerwijs voor Leclerc starten op plek 19 en 18quote:
nee, Leclerc op 19 ivm tijd in de kwal, Leclerc en Colapinto komen namelijk beiden op plek 24 uit na de straf en dan telt de kwalitijdquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Van lec was als eerst en meer plekken, beide williamsen hebben maar 5 plekken dus zouden logischerwijs voor Leclerc starten op plek 19 en 18
Ik denk dat ik hier iets van blauw zie naast de bandquote:
Jep...mm teveelquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier iets van blauw zie naast de band
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat de mate van de gridstraf in dit geval bepalend was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, Leclerc op 19 ivm tijd in de kwal, Leclerc en Colapinto komen namelijk beiden op plek 24 uit na de straf en dan telt de kwalitijd
of Oconquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, morgen Bottas DotD? Als afscheidscadeautje
Er zijn er meer die afscheid nemen vd F1...quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Die rijdt niet. Doohan rijdt in zijn plaatsquote:
Of Magnussen bedoel je. Ocon rijdt nietquote:
Het is tegenwoordig zo dat ze de straf bij de kwaliplek optellen en daarna de lege plekken op de grid invullenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat de mate van de gridstraf in dit geval bepalend was.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, maar die zijn niet zo groot als Bottas. Dat is van de verlaters toch de meest geliefde denk ik zo.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die afscheid nemen vd F1...
Ietsjes, Perez stuurde iets eerder weer naar binnen. Maar je moet kunnen vaststellen dat beide banden er tegelijkertijd overheen zijn.quote:
Wie gooi je er dan uit?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:53 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar zou ik wel leuk vinden als ze iemand die opgehouden wordt of zoals nu met Lewis gewoon laten doorgaan naar de volgende ronde.
Niet voor rode vlaggen, tracklimits of autopech.
Gewoon als je buiten je eigen schuld Q2 of Q3 niet kon bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |