SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te hoge werkdruk en een kleintje op komst![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, maar houden we nog voor onsquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je al een username voor hem/haar?
Voor nu noemen we haar Mini idd. De stichting waar ik werkte heet Mini Manna, mijn vrouw werkt er ook en het is de eerste "Mini Manna baby" in het 17 jarige bestaan dus Mini was al snel de naam voor de geboorte, daarna gaan we haar klapstoel of brandslang noemen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooie naamquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar houden we nog voor ons
Voor nu noemen we haar Mini idd. De stichting waar ik werkte heet Mini Manna, mijn vrouw werkt er ook en het is de eerste "Mini Manna baby in het 17 jarige bestaan dus Mini was al snel de naam voor de geboorte, daarna gaan we haar klapstoel of brandslang noemen![]()
![]()
@Klapstoelquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor nu noemen we haar Mini idd. De stichting waar ik werkte heet Mini Manna, mijn vrouw werkt er ook en het is de eerste "Mini Manna baby" in het 17 jarige bestaan dus Mini was al snel de naam voor de geboorte, daarna gaan we haar klapstoel of brandslang noemen
@brandslang![]()
Klapstoel is al bezetquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor nu noemen we haar Mini idd. De stichting waar ik werkte heet Mini Manna, mijn vrouw werkt er ook en het is de eerste "Mini Manna baby" in het 17 jarige bestaan dus Mini was al snel de naam voor de geboorte, daarna gaan we haar klapstoel of brandslang noemen![]()
![]()
Zo de boodschappen weer binnen, gekkenhuis in de winkelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dat is kudt,quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, een auto die tegen mijn geparkeerde auto zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou je niet denken na sinterklaas en black friday, kon hier bij de action zo doorlopenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo de boodschappen weer binnen, gekkenhuis in de winkelsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Ben je erop gaan zitten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Flatbread met kruidenkaas en rucola![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: