SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:52 schreef flipsen het volgende:
Wat ontzettend naar en stressvol @:BarreltjeLaten we hopen op een goede afloop
Ik ben alleen thuis..quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben je, naast de verbinding met je vriendinnen, alleen @:barreltje, of is de chef ook thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
komt helemaal goed!quote:Op zondag 8 december 2024 08:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Dag 1 is overleefd. We hadden een emotioneel afscheid en daarna heb ik tussen de bedrijven door de hele dag een beetje het vliegtuig in de gaten gehouden. J is goed aangekomen en zodra ik dat wist heb ik wel aardig geslapen.
Nog 7 dagen te gaan
Komt vast wel goed inderdaadquote:Op zondag 8 december 2024 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt helemaal goed!
de eerste dagen zijn altijd een beetje wennen en laat dat ook gewoon toe
jup goed kunnen slapen.quote:Op zondag 8 december 2024 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt vast wel goed inderdaad![]()
Heb jij nog een beetje geslapen?
je hoort er meer last van te hebben als je ouder wordtquote:Op zondag 8 december 2024 11:35 schreef sigme het volgende:
Ik dronk vrijdag 12 flessen pils, 1 glas cider en 1 glaasje port.
Zaterdag was ik wel wat wazig, maar geen hoofdpijn (en ook niet anderzijds beroerd). Ik weet niet of dat een goed teken is
quote:Op zondag 8 december 2024 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je hoort er meer last van te hebben als je ouder wordt
Keertje doorzakken na een aantal dagen droogte heb je ook minder last van dan wanneer je dag na dag na dag laag gaat. Klinkt logisch, is het ookquote:Op zondag 8 december 2024 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je hoort er meer last van te hebben als je ouder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |