Een photoshop plaatsen van ministers met de nazivlag. Heel normale kritiek.quote:We zitten hier vandaag in de studio met Pepijn van Houwelingen, politicus namens forum voor democratie. Hij is veroordeeld voor het plaatsen van een tweet waarin hij kritiek had op ministers.
Het wappelonië hebben nu niet die mensen niet uitgevonden. Die speelden ermee.quote:Op maandag 9 december 2024 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hahaha wanneer je wappeloniërs als Gideon van Meijeren, Pepijn van Houwelingen, Thierry Baudet, en Jan Bonte erbij moet halen om een punt te maken kan je jezelf afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.
Als die het voor het zeggen krijgen heb je een groter probleem met je VVMU.
Is VVMUquote:Op maandag 9 december 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een photoshop plaatsen van ministers met de nazivlag. Heel normale kritiek.
Lol. Definieer zware racist?quote:Op woensdag 11 december 2024 04:36 schreef Alicia76 het volgende:
Deze meid is een zware racist. Gelukkig gaat ze veroordeeld worden! Wat een slecht mens!
Echt dik lijkt ze me niet inderdaad. Maar racisme is natuurlijk wel integraal onderdeel van haar verdienmodel.quote:
Ze durft in elk geval wel.quote:
Smeets voelt zich na die rechtszaak kennelijk onaantastbaar.quote:
Hij heeft vorige week een rechtszaak verloren.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een tikje verzuurd lijkt het allemaal wel.
Verloren?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week een rechtszaak verloren.
Hij kwam blijkbeer de verkeerde, niet D66, rechter tegen:quote:Op woensdag 25 december 2024 20:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Verloren?
https://www.ewmagazine.nl(...)uker-noemen-1440346/
Da’s nieuw voor mij.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij kwam blijkbeer de verkeerde, niet D66, rechter tegen:
[ x ]
De rest lijkt niet veel vrolijker.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week een rechtszaak verloren.
En waarom zou dat dan niet net zo staged zijn als de aanvankelijke zitting?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet, iedereen kan in hoger beroep gaan.
Eenzame donerende wappies zijn sinds corona echt het beste verdienmodel ooit.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:47 schreef ricky3 het volgende:
"Binnenkort moet ik op vakantie naar florida. Ik sta met de rug tegen de muur. Hopelijk helpt u mij een goede vlucht en een hotel te boeken. Ik waardeer elke bijdrage enorm
Geniaalquote:Op maandag 6 januari 2025 13:17 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er hier niemand zo achterlijk is geweest te doneren.
Valt wel meequote:Op woensdag 29 januari 2025 04:26 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
De walgelijkheden die dagelijks uit haar strot komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |