SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, ze zijn met man en macht bezig om de boel weer op de rit te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit bericht bedoel je? Zit even te lezen daar.
https://www.defensie.nl/a(...)gen-oorlog-en-crises
In de telegraaf staat ook een heel stuk, maar achter de betaal muur
Kabinet gaat Nederland wakker schudden voor Russische dreiging: ’Niet klaar voor week zonder stroom’
https://www.telegraaf.nl/(...)r-week-zonder-stroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En ik mag vandaag geen sims spelen, want ik moet mijn eigen huishouden doen.
Dus ga ik zo eerst mijn boek uitlezen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morguh Mikeyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik mag vandaag geen sims spelen, want ik moet mijn eigen huishouden doen.
Dus ga ik zo eerst mijn boek uitlezen
Een week zonder stroom![]()
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.Trotste mama van Ambar
Ik heb gisteren nog twee trade paperbacks gekocht samen 47 euro.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yay!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gisteren nog twee trade paperbacks gekocht samen 47 euro.
Al weet ik niet wat t is♡♡♡♡![]()
Mobiel lijkt me ergste..quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.♡♡♡♡![]()
Ik ben woensdag in Utrecht en dan mag ik even naar BroerseTrotste mama van Ambar
Goedemiddag muisquote:quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
As dinsdag is er hier weer een Rus in huisMooi ras. Waarom is hij / zij weg nu?
Mogguhhquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
ALs je maar genoeg kaarsen in huis hebt danquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.
Of een zaklamp en batterijenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rus en ras? En blauw, ik denk nu aan een poes?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag muis
[..]Mooi ras. Waarom is hij / zij weg nu?
Ik kan niet koken verder, want alles is electrisch hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar genoeg kaarsen in huis hebt dan
Of een zaklamp en batterijenTrotste mama van Ambar
Ja dat is een kattenrasquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rus en ras? En blauw, ik denk nu aan een poes?Trotste mama van Ambar
Heb 2 agregaten staan, stroom zat.. Kan gewoon doortappen hier met het licht aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.![]()
![]()
Kaarsen
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja hier ook, tegen die tijd maar een campingstelletje aanschaffen danquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan niet koken verder, want alles is electrisch hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn broertje heeft een kat waar blauwe Rus en Siamees in zit.Trotste mama van Ambar
Blauwe Rus is een poezenrasquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rus en ras? En blauw, ik denk nu aan een poes?
O nooit van gehoord. Maar ik heb ook niets met kattenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dinsdag komt een mens hier, geen kat hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag muis
[..]Mooi ras. Waarom is hij / zij weg nu?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En dat ga ik dan koud opeten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eten kun je houdbaar kopen
Zonder stroom internet is er geen contact
En geen contact heerlijk
Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dinsdag komt een mens hier, geen kat hoor![]()
![]()
Voor mij benzinequote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar genoeg kaarsen in huis hebt dan
Of een zaklamp en batterijen![]()
![]()
Wij komen allebei bij jou wonen tztquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Heb 2 agregaten staan, stroom zat.. Kan gewoon doortappen hier met het licht aan♡♡♡♡![]()
Kom wel bij jou zitten en een koe en kippen en stroomquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Heb 2 agregaten staan, stroom zat.. Kan gewoon doortappen hier met het licht aan
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat ga ik dan koud opeten?
En geen contact heerlijk
Ik wil graag contact met de mensen die ik liefheb
♡♡♡♡![]()
Maar als het zonnig is, heb ik wel stroom.Trotste mama van Ambar
Die zal dan wel niet goedkoop zijn als het zover komtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ruimte zat, kan ruim 100 man in mijn schuurquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wij komen allebei bij jou wonen tzt![]()
![]()
Horror. Ik ga wel gewoon doodquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ruimte zat, kan ruim 100 man in mijn schuurTrotste mama van Ambar
Dm t adres maarquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ruimte zat, kan ruim 100 man in mijn schuur
♡♡♡♡![]()
Beter te duur dan niet te koopquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal dan wel niet goedkoop zijn als het zover komt![]()
Bolk onAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Maar ik had ooit wel een kat van het ras blauwe Rusquote:
Prachtig grijs wat een beetje blauw lijkt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wok onAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heel slank ook die katten met een iets apart karakterTrotste mama van Ambar
Ik zag twee beren..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik had ooit wel een kat van het ras blauwe Rus
Prachtig grijs wat een beetje blauw lijkt.Mooie beesten.
HAAIAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En hoe was het rijden in je nieuwe auto?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat is ook weer waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker verwarring aan het zaaien
Vriendin van me is Russisch, zij komt hier dinsdag.
En ooit had ik een kat, Yoda, die een raskat "blauwe rus" was.
Deze Russen mogen binnenvallen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sowieso kattenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:12 schreef drakin het volgende:
ALs ze alleen op deze manier bij jou binnen vallen is er niets aan het handjequote:Op zaterdag 7 december 2024 12:12 schreef drakin het volgende:
Gezellig dat je vriendin komt
Woont ze nog daar of hier in Nederland?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Laters Bbquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:12 schreef Bally-b het volgende:
Even hobbyen voordat de bom valt
Fijne middag
![]()
![]()
In Nederland, voor de liefde hierheen gekomen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze alleen op deze manier bij jou binnen vallen is er niets aan het handje
Gezellig dat je vriendin komt
Woont ze nog daar of hier in Nederland?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
A dat is mooi. Voor de liefde verhuizenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:15 schreef drakin het volgende:
[..]
In Nederland, voor de liefde hierheen gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nerdy comics dingetje om te lezen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yay!
Al weet ik niet wat t is
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
.....jesAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Rammeltjes en een lekkend dak?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe was het rijden in je nieuwe auto?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat zou niet best zijn in een nieuwe autoquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rammeltjes en een lekkend dak?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keden g kedengAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Goed hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe was het rijden in je nieuwe auto?![]()
![]()
Wanneer is "tegen die tijd" ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, tegen die tijd maar een campingstelletje aanschaffen dan![]()
Haha daarom zit hij 24 uur per dag nonstop hier zekerquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een werkloze die durft te zeggen dat @:justink (een keiharde arbeider) een baan moet zoeken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Aldus mijnheertje uitkeringstrekkertje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha daarom zit hij 24 uur per dag nonstop hier zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij werkt EN bolkt.
Jij kan geen van beide.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2024 12:29:52 ]![]()
Hij werkt als een paardquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar vaak zijn er kinderziektes.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn in een nieuwe auto
Ik kan slecht tegen rammeltjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het regent.
Weer een keer..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Fijn zo heel veel veilige km in je nieuwe autoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om eerlijk te zijn heeft dat wel meegewerkt om mijn oude auto in te ruilen. Daar zat een vervelende kraak in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Maar vaak zijn er kinderziektes.
Ik kan slecht tegen rammeltjes.![]()
Tik TakAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja vooral als je niet weet wat het isquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Maar vaak zijn er kinderziektes.
Ik kan slecht tegen rammeltjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tak TikAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Was het niet te herleiden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heeft dat wel meegewerkt om mijn oude auto in te ruilen. Daar zat een vervelende kraak in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De lucht is blauw..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus mijnheertje uitkeringstrekkertje.
Hij werkt EN bolkt.
Jij kan geen van beide.Deze mannenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ohquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nerdy comics dingetje om te lezen.
Yay
♡♡♡♡![]()
Veel haat idd .quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waar sommige haten, werken anderen keihard.
Dat is wel jammer.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De 7e plek voor GG.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Olle komt morgen naar huis als alles goed is
Trotste mama van Ambar
Oh dat is fijn. En ook best snel al.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Olle komt morgen naar huis als alles goed isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dotteke verdwijnt, Justin verschijnt...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Eitje koken
Hij was van vorige maandag in Leuven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat is fijn. En ook best snel al.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je doet er weinig aan.quote:
Negeren zeggen ze.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat lijkt me onmogelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh
Is justin ook dotteke?
Dat lijkt me sterk..
Bleh. Ik zoek extra verwarming in de badkamer omdat de afzuiging alle warme lucht heel snel afvoert.Trotste mama van Ambar
Handig wel zo'n eierkoker.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hand in hand?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Justin en Dot heel vaak samenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Kameraden...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Justin en Dot heel vaak samen![]()
![]()
![]()
![]()
Vrienden voor het levenquote:
Is de afzuiging ook uit te schakelen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Bleh. Ik zoek extra verwarming in de badkamer omdat de afzuiging alle warme lucht heel snel afvoert.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij zijn hier geen kloontjes die dubbel postenTrotste mama van Ambar
Wel veel om zoveel te negerenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:41 schreef 444 het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan.
Negeren zeggen ze.♡♡♡♡![]()
Nee. Automatisch geregeld met vocht en CO(2) metingquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is de afzuiging ook uit te schakelen?Trotste mama van Ambar
En de radiator die er hangt krijgt de ruimte ook niet goed warm. Dus die heb ik maar uitgezetTrotste mama van Ambar
Vast niet idd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij zijn hier geen kloontjes die dubbel posten
Zou wel heel raar zijn...
Onmogelijk ook. Niemand kan dat.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Olle komt morgen naar huis als alles goed is![]()
![]()
Spiegel?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ei?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Aard appel
Rustig hierAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BohAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heel gek.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Reclame.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Vreemd welAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
waarom doe je dit?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is zo flauw en verpest meteen de sfeerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Straks kwalificatie.
De laatste
Eind februari meen ik...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Of begin maart?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ah oké...quote:
Even afkicken.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
16 maart Australië.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zeker nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die stopt nog niet
geloof ik niet![]()
Oh je hebt het artikel ook gelezenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een Rosbergje gaat doen
Gaat ie niet doen![]()
![]()
Toen ze bekend maakten dat ie vader ging worden, net voor de laatste race van het seizoen..quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh je hebt het artikel ook gelezen
Gaat ie niet doen
Beetje aparte timing wel![]()
Alles tegelijk hequote:Op zaterdag 7 december 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
die kan meer tegelijk dan menig man![]()
ze zijn er al langer mee bezigquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ze bekend maakten dat ie vader ging worden, net voor de laatste race van het seizoen..
Beetje aparte timing wel
en tja een zwangerschap timen is best moeilijk he
en bij Kelly begin je het nu te zien
dus waarom niet nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet overal wat achter zoekenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ze bekend maakten dat ie vader ging worden, net voor de laatste race van het seizoen..
Beetje aparte timing wel![]()
![]()
geen RBR tenzij die een super auto ontwikkelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat hangt er wel vanaf of je in de goede auto zit vanaf 2026Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
HaShiiquote:
![]()
![]()
![]()
Wat een geweld zeg
Je kunt ook een potje erwtjes koud leeglepelen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook een potje erwtjes koud leeglepelen.![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
Sommigen denken van welquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij zijn hier geen kloontjes die dubbel posten![]()
![]()
Wie?quote:
Alsof er met kloontjes gepost wordt op Fok
Dezelfde als die begin van het jaar best actief was hierquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zei het ook speciaal zodat je deze link kon postenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je een irritant liedje uit je hoofd?
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zoekt men idd overal wat achter ja![]()
![]()
![]()
Ehh okquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dezelfde als die begin van het jaar best actief was hier♡♡♡♡![]()
Wist ik, daarom postte ik het ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zei het ook speciaal zodat je deze link kon posten
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wist ik, daarom postte ik het ook
♡♡♡♡![]()
ben er een tijd tussenuit geweest hier maar kom nu zo nu en dan ff om het hoekje kijken, was er altijd in de ochtendquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hard slaan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je een irritant liedje uit je hoofd?![]()
Hoiquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dezelfde als die begin van het jaar best actief was hier![]()
![]()
Okéquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ben er een tijd tussenuit geweest hier maar kom nu zo nu en dan ff om het hoekje kijken, was er altijd in de ochtend
Welkom terug
♡♡♡♡![]()
Klopt, heb nu wat meer tijd nu ik ben gestopt met werkenquote:
Waarom ben je gestopt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, heb nu wat meer tijd nu ik ben gestopt met werken♡♡♡♡![]()
Oh niet fijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te hoge werkdruk en een kleintje op komst
En gefeliciteerd!♡♡♡♡![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh niet fijn
En gefeliciteerd!
Heb je al een username voor hem/haar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te hoge werkdruk en een kleintje op komst![]()
![]()
Zou kloontje doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je al een username voor hem/haar?♡♡♡♡![]()
![]()
Mini natuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je al een username voor hem/haar?![]()
![]()
Close CallAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
wat voor genre?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: