SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deze nu
Bekijk deze YouTube-video
Ik zal die zo ook eens opzetten. Nu eerst VT3 van F1 kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deze nu
Bekijk deze YouTube-video
quote:Politie zoekt auto die rond explosie wegreed
De politie is op zoek naar een auto die vanochtend rond de explosie op hoge snelheid wegreed. De politie vraagt getuigen die iets daarvan gezien hebben of camerabeelden daarvan hebben om contact op te nemen.
opzich niet zo lang, bedoel, heb van een andere serie over transport fever 2 er al 22x een uur opzittenquote:
Gelukkig hebben veel mensen tegenwoordig wel een deurbel met camera.quote:
Of in delen kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga het ook niet af kijken :p
blijkt dat er niks mee te maken te hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint een bizar wild west tafereel te worden zo.
ja denk vooral geduldquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet op een bepaalde manier creatief zijn
Drugscriminaliteit dus.quote:
quote:
opletten balliequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
11:11
Politie zoekt bestuurder van auto die hard wegreed na explosie
De politie in Den Haag zoekt de bestuurder van een auto die hard wegreed na de explosie aan de Tarwekamp vanochtend.
Gaat het dan niet juist harder regenen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wellicht helpt het al om buienradar/weerplaza te blokkeren?
Strakblauwe lucht en zon hier.quote:
Niet iedereen is zoals jij. Het is ook niet altijd materieel van aard he je hebt ook herinneringen gemaakt in die woning.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben niet zo gehecht aan een huis en de spulletjes.
Als het morgen hier afbrand en ik kan alles nieuw kopen en een andere woning betrekken dan laat ik er geen traan om.
Jij hebt dat van nature in je als tijger, veel mensen zijn hier veel te zwak voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben niet zo gehecht aan een huis en de spulletjes.
Als het morgen hier afbrand en ik kan alles nieuw kopen en een andere woning betrekken dan laat ik er geen traan om.
Neuh, regen trekt zich niet aan van modellenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat het dan niet juist harder regenen?
Kan, diegene kan zich de tyfus zijn geschrokken van de explosie en gedacht hebben; snel wegwezen hier!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
blijkt dat er niks mee te maken te hebben
Nee, is harstikke normaal in Den Haag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
Maar het verhaal dat er eerst een auto in de fik stond, toen de explosie en daarna auto met snelheid wegrijden maakt natuurlijk wel verdacht nu.
Gerichte wraakactie?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan, diegene kan zich de tyfus zijn geschrokken van de explosie en gedacht hebben; snel wegwezen hier!!
Maar het verhaal dat er eerst een auto in de fik stond, toen de explosie en daarna auto met snelheid wegrijden maakt natuurlijk wel verdacht nu.
Ja deze periode zijn er altijd veel van die spontaan in de brand vliegende auto's.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is harstikke normaal in Den Haag.
Plus huisdieren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij. Het is ook niet altijd materieel van aard he je hebt ook herinneringen gemaakt in die woning.
Grijs, grauw, donker en heel nat hier.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht en zon hier.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grijs, grauw, donker en heel nat hier.
klaagkatquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grijs, grauw, donker en heel nat hier.
Nieuwe Nina Poekiequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang je je pinpasje nog hebt kun je toch gewoon weer nieuwe huisdieren kopen?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan, diegene kan zich de tyfus zijn geschrokken van de explosie en gedacht hebben; snel wegwezen hier!!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..] dit is gewoon weer beige drugsvolk.
Gewoon even een nieuwe pinnenquote:
Een ongeëvenaarde berg mensenkennis en amateur antropoloog, dan heb je de dingessen in het leven snel door.quote:
ohquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
Lekker rustig in de trein. Alle irritante kinderen zijn nog thuis.
UitStraling, duider des levensquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ongeëvenaarde berg mensenkennis en amateur antropoloog, dan heb je de dingessen in het leven snel door.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
@:4everblackeyed 's bestelling is niet doorgekomen?
Ik ga een klacht indienenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
@:4everblackeyed 's bestelling is niet doorgekomen?
Gotta go fastquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering jullie gaan wel hard vandaag zeg
Bij degene waar ik de bestelling heb gedaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bij wie? postNL voor het niet afleveren?
Heeft die gozer die zat te zeuren dat F1TV niet meer werkte op z'n tablet uit 2013 gezelschapquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een tablet van mijn werk gekregen. Ik dacht, dan zet ik daar een paar spelletjes op die ik nu op mijn mobiel heb. Bij de eerste krijg ik al de melding dat deze tablet niet werkt met deze app.
altijd al managment spellen gespeeld maar creativiteit om een park mooi aan te kleden ontbrak altijd..quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Maar vroeger wel van die spellen gespeeld om achtbanen te bouwen of landleven, online groeten verbouwen, mario kart op nintendo. Goeie ouwe tijd.
Ja, die app kan ik niet eens vinden op de tablet. En als ik naar de website ga, blijft het helemaal wit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft die gozer die zat te zeuren dat F1TV niet meer werkte op z'n tablet uit 2013 gezelschap
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, heb een gouden pasje gekregen van de ANWB. Weer wat bereikt in mn leven
Hoe ga je deze mijlpaal vieren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Fysiek?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Uit Ruinerwold?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie kan er raden welke familie dit is?
https://i.imgur.com/5yCDA5W.jpg
osmanogluquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie kan er raden welke familie dit is?
https://i.imgur.com/5yCDA5W.jpg
Die heb je snel, ja de familie Osmanoğlu, de jonge erven van de Turkse troon, de Kalief van de Ottomaanse dynastie van 1299 tot 1924.quote:
Ik dacht al dat er met die ogen wat mis was. Maar goed. En nu?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je snel, ja de familie Osmanoğlu, de jonge erven van de Turkse troon, de Kalief van de Ottomaanse dynastie van 1299 tot 1924.
Nee Mac Donaldsquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:haags had je Chinees gegeten gister?
Spinazie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er met die ogen wat mis was. Maar goed. En nu?
quote:
kfc en de pizzahutquote:
Die 'ineens' dement wasquote:
Lang geleden dat ik dat heb gehad. Nu heb ik ernstig veel zin in een McKroket.quote:
Is maar goed dat je niet in Australië zit, dan past ie niet eens in de stofzuiger.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Matrassen omgedraaid en grondig onder het bed gezogen. Spinnetje opgezogen
Zo'n platgeslagen kroket op een zompig broodje is dat toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat heb gehad. Nu heb ik ernstig veel zin in een McKroket.McFlurry gaat er ook wel in.
Van dat soort rare beschadigde mannen moeten ze gewoon het pieleke preventief afknippen, dat is veel beter voor alles en iedereen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die 'ineens' dement was
Ja is goed
Ontvolkers van het Karpatische bekken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je snel, ja de familie Osmanoğlu, de jonge erven van de Turkse troon, de Kalief van de Ottomaanse dynastie van 1299 tot 1924.
Die had ik geknuffeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is maar goed dat je niet in Australië zit, dan past ie niet eens in de stofzuiger.
Ja heerlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n platgeslagen kroket op een zompig broodje is dat toch?
Eet de spin je stofzuiger op.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is maar goed dat je niet in Australië zit, dan past ie niet eens in de stofzuiger.
Moet je nagaan wat voor kakkerlakken zo'n spin eet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet de spin je stofzuiger op.
Gewoon opsluiten en de sleutel weggooienquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat soort rare beschadigde mannen moeten ze gewoon het pieleke preventief afknippen, dat is veel beter voor alles en iedereen.
Ik las omvolkersquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontvolkers van het Karpatische bekken.
Die zullen in Australië ook wel formaatje cavia zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor kakkerlakken zo'n spin eet.
Mogen ze ook met de Taghi clan doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten en de sleutel weggooien
Dat lijkt me erg vervelendquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet de spin je stofzuiger op.
Mooi ja, laatst nog een heel stuk over zitten lezen, over de (Russische) oorsprong van de Hongaren en de dubbele migratie naar de Finse golf en het Karpatenbekken, dat laatste omdat daar simpelweg nog ruimte was en ze allianties aan konden gaan met de Bulgaarse koning en iets van de Franken (geloof ik)quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontvolkers van het Karpatische bekken.
Ja, wel eens .. maar ja..quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mogen ze ook met de Taghi clan doen
Zie je die spin ineens terug knuffelenquote:
Goedemorgen Koen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef Koen66 het volgende:
Ow lees nu pas nieuws wth is er in Den Haag aan de hand
Niks bijzonders. Gewoon een typische zaterdag daar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef Koen66 het volgende:
Ow lees nu pas nieuws wth is er in Den Haag aan de hand
@Haags weer druk bezig dusquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon een typische zaterdag daar.
Hmm, goede vraagquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe ga je deze mijlpaal vieren?
Same, was een saai mailtjequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fysiek?
Ik heb nu alleen nog maar digitaal
Ook dat klopt. De Ottomanen hebben de oorspronkelijke bevolking vermoord en tot slaaf gemaakt. Keizerin Maria Theresia heeft later het gebied herbevolkt met mensen uit Duitsland en Servië.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag
[..]
Same, was een saai mailtje
Hebben de Ottomanen ooit excuses aangeboden daarvoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook dat klopt. De Ottomanen hebben de oorspronkelijke bevolking vermoord en tot slaaf gemaakt. Keizerin Maria Theresia heeft later het gebied herbevolkt met mensen uit Duitsland en Servië.
Volgens de overlevering zijn ze op hun weg begeleid door de legendarische vogel Turulquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ja, laatst nog een heel stuk over zitten lezen, over de (Russische) oorsprong van de Hongaren en de dubbele migratie naar de Finse golf en het Karpatenbekken, dat laatste omdat daar simpelweg nog ruimte was en ze allianties aan konden gaan met de Bulgaarse koning en iets van de Franken (geloof ik)
Ga me daar eens wat meer in verdiepen.
Nope. Als reserve-Hongaar wil ik eigenlijk wel iets van herstelbetalingenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben de Ottomanen ooit excuses aangeboden daarvoor
Een kwartiertje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik straks maar naar de sportschool ga om daar een kwartiertje op de crosstrainer door te brengen. Heb ik tenminste nog wat beweging gehad
Die regen gaat geen eind aan komen.
Ik die hem NU besteld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de overlevering zijn ze op hun weg begeleid door de legendarische vogel Turul![]()
Danubia van Simon Winder geeft een briljant inkijkje in de complexe historie van dat gebied.
Ik zou een actie tegen Erdogan starten als ik jou wasquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Als reserve-Hongaar wil ik eigenlijk wel iets van herstelbetalingen
Ik heb een ventilator op het dak gezet om alle buien naar @4EverBlackEyed te blazen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is zuidwesten wind dus het blaast die kant op
Prima weg uit deze regioquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator op het dak gezet om alle buien naar @:4everblackeyed te blazen.
Hoe knuffel jij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Legt 'ie meteen eitjes in je keel.
Echt iets om te lezen met een bril met dikke glazen op je neus, met een glaasje whisky op het bijzettafeltje, in het licht van een schemerlamp, terwijl de wind om je huis huiltquote:
Oh, ja dat stond er niet bijquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog een wedstrijd vanavond, moet niet helemaal kapot gaan
Ohquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is zuidwesten wind dus het blaast die kant op
Meteen die Turken even verantwoordelijk houden voor de slag bij Kadesh in 1274 v.Chr.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou een actie tegen Erdogan starten als ik jou was
Na mijn vakantiequote:Op zaterdag 7 december 2024 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou een actie tegen Erdogan starten als ik jou was
Het probleem is dat wij tussen de bron van de buien en 4EB in zitten.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator op het dak gezet om alle buien naar @:4everblackeyed te blazen.
De banaan-houding!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
De hoezen zitten te strak om de matrassen en die komen nu omhoog als een chillende zeehond.
Die zijn in de bonus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu wil ik een extra muffin
Wil het niet weten.quote:
De kaft alleen is alquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt iets om te lezen met een bril met dikke glazen op je neus, met een glaasje whisky op het bijzettafeltje, in het licht van een schemerlamp, terwijl de wind om je huis huilt
Ja, had ze al lopen side eyen, maar niet meegenomen.quote:
Zelfquote:
Had het eens opgezocht waarom ze zo liggen, maar dat is om de uiteinden zo warm mogelijk te houden ipv in dat ijswater te liggenquote:
Spijt nu natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had ze al lopen side eyen, maar niet meegenomen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had het eens opgezocht waarom ze zo liggen, maar dat is om de uiteinden zo warm mogelijk te houden ipv in dat ijswater te liggen
Kloptquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wij mogen niets zeggen.
Volgens buienradar zijn de buien hier pas vanavond 'op'quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat wij tussen de bron van de buien en 4EB in zitten.
Nee, want ik kan toch geen hele opquote:
Apart wel inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik kan toch geen hele op
Dan word ik misselijk
Eigenlijk zou ik de ventilator naar zee moeten laten blazen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens buienradar zijn de buien hier pas vanavond 'op'
Jij ligt weleens in de Waddenzee?quote:
Twee maten ditdat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als met een grote Mars.quote:
Kan ook met afwasreinigerquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Had eigenlijk nog iets van baking soda over de matrassen kunnen strooien maar dan moet ik eerst baking soda halen en dan zijn we zo drie weken verder.
Ja drijf de buien de zee in, goed planquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik de ventilator naar zee moeten laten blazen.
Op een drassige matras.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ligt weleens in de Waddenzee?
Klinkt wel als een goed planquote:
In theorie wel ja, de praktijk is weerbarstiger.quote:
Gelijk tien opdrachten misgelopen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik hier de halve ochtend mee bezig.
Omdat je teveel op FOK! zit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er bestaat niet zoiets als teveel op FOK! zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Omdat je teveel op FOK! zit.
Of omhoog zodat de regen niet bij ons valt, maar om ons heen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja drijf de buien de zee in, goed plan
Gister ben je 2e geworden bij dagpostsquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als teveel op FOK! zitten.
Zeker niet als het door een andere fokker wordt gezegd
Stalkerquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gister ben je 2e geworden bij dagposts
Huh hoe dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, joepie, ik kan zonder scanner bankzaken doen
Fantastisch
Ik deed al bijna alles met de appquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fantastisch
Oh top idee. Ga hier zo ook eens kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Misschien nog wat chocoladeletters halen bij de Hema. Had gister twee grote voor 1,39.
Even paspoort en foto van het gezicht inscannen via de app en dan kan hetquote:
Ik ook, grotere bedragen moesten dan ondertekent worden met de scannerquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed al bijna alles met de app
Welke bank?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even paspoort en foto van het gezicht inscannen via de app en dan kan het
Dat was echt een dag met de handrem eropquote:
Raboquote:
welkom in 2024quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fantastisch
Even Wattie voor de camera zetten en dan altijd je caaf meenemen om je bankzaken te regelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even paspoort en foto van het gezicht inscannen via de app en dan kan het
Ik kan dat ook maar ik blijf gewoon scanner gebruiken, heb de raboapp ook niet op mijn telefoonquote:
ABN hier, kan me niet herinneren dat er iets met paspoort moetquote:
Zeg dat maar tegen de Raboquote:
Ahwwwquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even Wattie voor de camera zetten en dan altijd je caaf meenemen om je bankzaken te regelen
Ik vind het wel handigquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kan dat ook maar ik blijf gewoon scanner gebruiken, heb de raboapp ook niet op mijn telefoon
Nee, als we verschillende banken hebben dan zal dat anders zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ABN hier, kan me niet herinneren dat er iets met paspoort moet
Je hele huis vol met hooibalen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Dan worden er vast wel wat meer caviasnacks gekocht
Scharrelcaafs ineensquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hele huis vol met hooibalen.
Ben je te dik geworden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
De rits van mijn fijne dikke vest gaat niet meer dicht
Nee, dan zou ik niet zeggen dat de rits niet meer dicht gaat, maar dat ik hem niet meer dicht krijg.quote:
Dat verschil is echt te subtielquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik niet zeggen dat de rits niet meer dicht gaat, maar dat ik hem niet meer dicht krijg.
Heeft het zeker hierheen geblazen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:19 schreef Koen66 het volgende:
De ventilator van @:Nattekat werkt aan opeens prima
stiekem vind je het geweldig en vreet je je buikje volquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet vanavond naar een AYCE [ link | afbeelding ]
Moet nog welquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet vanavond naar een AYCE [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem vind je het geweldig en vreet je je buikje vol
Ik vind dat over het algemeen heel erg smerig, raak al misselijk bij de gedachte eraan.quote:
pfft.. moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit al aan een lange brunch sessie vanaf 11 uur
Niemand die hem dwingt maar het is "stoerder" om te doen alsof je niet wil.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem vind je het geweldig en vreet je je buikje vol
precies.. alleen kleine kinderen moeten ietsquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand die hem dwingt maar het is "stoerder" om te doen alsof je niet wil.
Kutkarakter.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist wel passend voor iemand die bang is voor afwijzingquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
klopt, maar of dat brunch wordt weet ik nog niet..quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist wel passend voor iemand die bang is voor afwijzing
Oh, ik dacht dat brunch stond voor ontbijt en lunch in één. En in mijn hoofd doe je dat automatisch als je alleen lunchtquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar of dat brunch wordt weet ik nog niet..
als ik eerst boodschappen ga doen wordt het echt lunch
zo kan je het uitleggen..quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat brunch stond voor ontbijt en lunch in één. En in mijn hoofd doe je dat automatisch als je alleen luncht![]()
Meer van 9 tot 14 uurquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zo kan je het uitleggen..
voor mij betekent brunch dat je inderdaad lunch en ontbijt combineert, maar wel vanaf 11:00 ofzo tot 1 uur ofzo
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zo kan je het uitleggen..
voor mij betekent brunch dat je inderdaad lunch en ontbijt combineert, maar wel vanaf 11:00 ofzo tot 1 uur ofzo
Of dit ja, wat langerquote:
als ik google moet geloven:quote:
9 uur is nog ontbijtquote:the universally accepted time is 11am-2pm, though modern brunch often extends as late as 3pm
Maar wel veel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zin in vanalles, maar ik heb het niet, en met geld kan je niet alles kopen
ja maar dan is eigenlijk gewoon je hele dag wel naar de klote verderquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik google moet geloven:
[..]
9 uur is nog ontbijt
nee joh.. dan heb je nog de hele middag en begin van de avond om wat anders te doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan is eigenlijk gewoon je hele dag wel naar de klote verder
alles?!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan is eigenlijk gewoon je hele dag wel naar de klote verder
Mijn gevoel zegt van wel maar er zijn wel dingen waar ik minder zin in heb.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alles?!
[..]
[ afbeelding ]
met zo'n fruitlaagje![]()
[..]![]()
augurken(sap)?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt van wel maar er zijn wel dingen waar ik minder zin in heb.
Douchen aankleden en naar de kroegquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh.. dan heb je nog de hele middag en begin van de avond om wat anders te doen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft het zeker hierheen geblazen.
Geshopt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zonnetje is hier ook weg. Gelukkig heb ik de buitenactiviteiten voor het grootste deel achter de rug al
wat voor een? :dquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet jij toch regelmatig inpakken dunkt me.
Hehehehequote:Op zaterdag 7 december 2024 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)4-ayrton-senna-10330
leuk setjequote:Op zaterdag 7 december 2024 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)4-ayrton-senna-10330
Is maar klein doosje uiteindelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]gelukkig verkopen we dat soort grote spul niet
hema heeft vanmorgen gemaild:quote:
verder alleen maar voedsel gekochtquote:
joh..quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is maar klein doosje uiteindelijk.
Tis niet dat die opgezet in de doos zit he?
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
joh..
maar dat soort meuk zit vaak met veel lucht in de doos, dus grote doos
Sinds haar vlucht naar Argentinië om de tango te dansen niet meer gespot hierquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds haar vlucht naar Argentinië om de tango te dansen niet meer gespot hier![]()
Hoop dat ze haar niet uit het vliegtuig gegooid hebben of dat ze haar in een afkick-kliniek gestopt hebben.
opgepakt ivm smokkelwaar ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds haar vlucht naar Argentinië om de tango te dansen niet meer gespot hier![]()
Hoop dat ze haar niet uit het vliegtuig gegooid hebben of dat ze haar in een afkick-kliniek gestopt hebben.
Ik dacht eerst 'oehhh' maar het is echt vlaai, daar heb ik minder zin inquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hema heeft vanmorgen gemaild:
begin je weekend goed: nu 50% korting op een luxe MonChou®vlaai 🍰
xenos rommel is goeie rommelquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder alleen maar voedsel gekocht
en xenos rommel
oh, en een mes
goh, amerikanen zonder zelfverantwoordelijkheidquote:Sampson woog 43 kilo meer dan de limiet van 129 kilo voor de Orlando Free Fall. Door zijn gewicht kreeg hij de veiligheidsbeugel niet goed over zich heen. De attractie beschikte niet over veiligheidsgordels
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'oehhh' maar het is echt vlaai, daar heb ik minder zin in![]()
Thanks tho
[..]
Er zit er hier geen meer in de buurtquote:
De Nederlandse winkels niet, in het buitenland zijn volgens mij wel allemaal overgenomen door lokale bedrijvenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:18 schreef mschol het volgende:
xenos is toch overgenomen ofzo?
hier komt een andere soortgelijke winkel uit italie ofzo
quote:Familie Blokker houdt winkelketen Xenos met miljoeneninjectie overeind
Woonwinkel Xenos heeft 35 miljoen euro van zijn eigenaren gekregen, de familie Blokker. Met het geld kon de winkel onder meer zijn schulden bij de fiscus aflossen.
Dat blijkt uit het laatst gedeponeerde jaarverslag, waar het Financieele Dagblad over bericht.
Xenos had een miljoenenschuld bij de Belastingdienst opgebouwd tijdens de coronalockdowns. Winkels moesten toen vele maanden de deuren gesloten houden en ondernemers mochten de afdracht van btw en loonbelasting uitstellen. Xenos betaalde de afgelopen twee jaar bijna 11 miljoen euro terug aan de Belastingdienst.
Het verlieslatende bedrijf ontdoet zich op deze manier van extra kosten door gestegen rentes. Dat noemt het bedrijf in het jaarverslag “bijzonder gunstig”. De rente bedraagt op dit moment de maximale 4 procent.
https://www.businessinsid(...)eninjectie-overeind/
een kusje!!!quote:
Jaa, en voor cadeautjes. En vond het een leuke winkel om in te snuffelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit er hier geen meer in de buurtwas altijd wel handig met allerlei keukenmeuk en snacks
Heb daar ook bijna al mijn pollepels vandaan, die hadden hele fijne met 1 rechte hoek in het blad ipv helemaal rond. Kan nu niet echt ergens meer soortgelijke vinden, en die ik heb zijn wel aan vervanging toequote:Op zaterdag 7 december 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
Jaa, en voor cadeautjes. En vond het een leuke winkel om in te snuffelen
Eens, leuke winkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |