SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deze nu
Bekijk deze YouTube-video
Ik zal die zo ook eens opzetten. Nu eerst VT3 van F1 kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deze nu
Bekijk deze YouTube-video
quote:Politie zoekt auto die rond explosie wegreed
De politie is op zoek naar een auto die vanochtend rond de explosie op hoge snelheid wegreed. De politie vraagt getuigen die iets daarvan gezien hebben of camerabeelden daarvan hebben om contact op te nemen.
opzich niet zo lang, bedoel, heb van een andere serie over transport fever 2 er al 22x een uur opzittenquote:
Gelukkig hebben veel mensen tegenwoordig wel een deurbel met camera.quote:
Of in delen kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga het ook niet af kijken :p
blijkt dat er niks mee te maken te hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint een bizar wild west tafereel te worden zo.
ja denk vooral geduldquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet op een bepaalde manier creatief zijn
Drugscriminaliteit dus.quote:
quote:
opletten balliequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
11:11
Politie zoekt bestuurder van auto die hard wegreed na explosie
De politie in Den Haag zoekt de bestuurder van een auto die hard wegreed na de explosie aan de Tarwekamp vanochtend.
Gaat het dan niet juist harder regenen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wellicht helpt het al om buienradar/weerplaza te blokkeren?
Strakblauwe lucht en zon hier.quote:
Niet iedereen is zoals jij. Het is ook niet altijd materieel van aard he je hebt ook herinneringen gemaakt in die woning.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben niet zo gehecht aan een huis en de spulletjes.
Als het morgen hier afbrand en ik kan alles nieuw kopen en een andere woning betrekken dan laat ik er geen traan om.
Jij hebt dat van nature in je als tijger, veel mensen zijn hier veel te zwak voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben niet zo gehecht aan een huis en de spulletjes.
Als het morgen hier afbrand en ik kan alles nieuw kopen en een andere woning betrekken dan laat ik er geen traan om.
Neuh, regen trekt zich niet aan van modellenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat het dan niet juist harder regenen?
Kan, diegene kan zich de tyfus zijn geschrokken van de explosie en gedacht hebben; snel wegwezen hier!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
blijkt dat er niks mee te maken te hebben
Nee, is harstikke normaal in Den Haag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
Maar het verhaal dat er eerst een auto in de fik stond, toen de explosie en daarna auto met snelheid wegrijden maakt natuurlijk wel verdacht nu.
Gerichte wraakactie?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan, diegene kan zich de tyfus zijn geschrokken van de explosie en gedacht hebben; snel wegwezen hier!!
Maar het verhaal dat er eerst een auto in de fik stond, toen de explosie en daarna auto met snelheid wegrijden maakt natuurlijk wel verdacht nu.
Ja deze periode zijn er altijd veel van die spontaan in de brand vliegende auto's.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is harstikke normaal in Den Haag.
Plus huisdieren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij. Het is ook niet altijd materieel van aard he je hebt ook herinneringen gemaakt in die woning.
Grijs, grauw, donker en heel nat hier.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht en zon hier.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grijs, grauw, donker en heel nat hier.
klaagkatquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grijs, grauw, donker en heel nat hier.
Nieuwe Nina Poekiequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang je je pinpasje nog hebt kun je toch gewoon weer nieuwe huisdieren kopen?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan, diegene kan zich de tyfus zijn geschrokken van de explosie en gedacht hebben; snel wegwezen hier!!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..] dit is gewoon weer beige drugsvolk.
Gewoon even een nieuwe pinnenquote:
Een ongeëvenaarde berg mensenkennis en amateur antropoloog, dan heb je de dingessen in het leven snel door.quote:
ohquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
Lekker rustig in de trein. Alle irritante kinderen zijn nog thuis.
UitStraling, duider des levensquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ongeëvenaarde berg mensenkennis en amateur antropoloog, dan heb je de dingessen in het leven snel door.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
@:4everblackeyed 's bestelling is niet doorgekomen?
Ik ga een klacht indienenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
@:4everblackeyed 's bestelling is niet doorgekomen?
Gotta go fastquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering jullie gaan wel hard vandaag zeg
Bij degene waar ik de bestelling heb gedaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bij wie? postNL voor het niet afleveren?
Heeft die gozer die zat te zeuren dat F1TV niet meer werkte op z'n tablet uit 2013 gezelschapquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een tablet van mijn werk gekregen. Ik dacht, dan zet ik daar een paar spelletjes op die ik nu op mijn mobiel heb. Bij de eerste krijg ik al de melding dat deze tablet niet werkt met deze app.
altijd al managment spellen gespeeld maar creativiteit om een park mooi aan te kleden ontbrak altijd..quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Maar vroeger wel van die spellen gespeeld om achtbanen te bouwen of landleven, online groeten verbouwen, mario kart op nintendo. Goeie ouwe tijd.
Ja, die app kan ik niet eens vinden op de tablet. En als ik naar de website ga, blijft het helemaal wit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft die gozer die zat te zeuren dat F1TV niet meer werkte op z'n tablet uit 2013 gezelschap
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, heb een gouden pasje gekregen van de ANWB. Weer wat bereikt in mn leven
Hoe ga je deze mijlpaal vieren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Fysiek?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Uit Ruinerwold?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie kan er raden welke familie dit is?
https://i.imgur.com/5yCDA5W.jpg
osmanogluquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie kan er raden welke familie dit is?
https://i.imgur.com/5yCDA5W.jpg
Die heb je snel, ja de familie Osmanoğlu, de jonge erven van de Turkse troon, de Kalief van de Ottomaanse dynastie van 1299 tot 1924.quote:
Ik dacht al dat er met die ogen wat mis was. Maar goed. En nu?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je snel, ja de familie Osmanoğlu, de jonge erven van de Turkse troon, de Kalief van de Ottomaanse dynastie van 1299 tot 1924.
Nee Mac Donaldsquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:haags had je Chinees gegeten gister?
Spinazie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er met die ogen wat mis was. Maar goed. En nu?
quote:
kfc en de pizzahutquote:
Die 'ineens' dement wasquote:
Lang geleden dat ik dat heb gehad. Nu heb ik ernstig veel zin in een McKroket.quote:
Is maar goed dat je niet in Australië zit, dan past ie niet eens in de stofzuiger.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Matrassen omgedraaid en grondig onder het bed gezogen. Spinnetje opgezogen
Zo'n platgeslagen kroket op een zompig broodje is dat toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat heb gehad. Nu heb ik ernstig veel zin in een McKroket.McFlurry gaat er ook wel in.
Van dat soort rare beschadigde mannen moeten ze gewoon het pieleke preventief afknippen, dat is veel beter voor alles en iedereen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die 'ineens' dement was
Ja is goed
Ontvolkers van het Karpatische bekken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je snel, ja de familie Osmanoğlu, de jonge erven van de Turkse troon, de Kalief van de Ottomaanse dynastie van 1299 tot 1924.
Die had ik geknuffeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is maar goed dat je niet in Australië zit, dan past ie niet eens in de stofzuiger.
Ja heerlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n platgeslagen kroket op een zompig broodje is dat toch?
Eet de spin je stofzuiger op.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is maar goed dat je niet in Australië zit, dan past ie niet eens in de stofzuiger.
Moet je nagaan wat voor kakkerlakken zo'n spin eet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet de spin je stofzuiger op.
Gewoon opsluiten en de sleutel weggooienquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat soort rare beschadigde mannen moeten ze gewoon het pieleke preventief afknippen, dat is veel beter voor alles en iedereen.
Ik las omvolkersquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontvolkers van het Karpatische bekken.
Die zullen in Australië ook wel formaatje cavia zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor kakkerlakken zo'n spin eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |