SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ai... Da's niet zo mooiquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bende.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wederom gemist
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat gemist?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze heeft de koffie gemist.
Maar daar kunnen we wat aan doen.
* gebrokenglas schenkt snel een lekker bakkie in voor Dotteke
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Just the two of us..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat ik laatste post hadquote:
Goeie bolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik leer het nog welquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dit keer niet door het slotje gepost
Hey Mutskequote:
O, maar dat is professioneel opgelost.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja er gaat geen seconde verloren Justin is er als de kippen bijquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar dat is professioneel opgelost.
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Leuke rekenmachine gekregen van Pinterklaas.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tok tok tokquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er gaat geen seconde verloren Justin is er als de kippen bijWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er gaat geen seconde verloren Justin is er als de kippen bij![]()
![]()
Ik reken er maar niet op dat ik zo'n cadeau krijgquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Leuke rekenmachine gekregen van Pinterklaas.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O o den BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Back to life..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mijn nichtje Mie zei vroeger Pinterklaas en Parte Piet.
Is blijven hangen hihi.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Jij krijgt er eentje met een speciale bolk knop.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik reken er maar niet op dat ik zo'n cadeau krijgAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oehquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij krijgt er eentje met een speciale bolk knop.![]()
![]()
Topbolkquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, ik ben weer up and runningquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
GGG![]()
Dank voor de koffie, heb t niet in huis
Ben je weer beter?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel fijn!quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer up and running♡♡♡♡![]()
RaarrAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ohhh een banketstaafquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:01 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
Kende t woord niet
Lekker♡♡♡♡![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Geen ideequote:
![]()
![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Was het te doen?quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet lezen danquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Veel ellende en stomme reacties![]()
![]()
Ja, triest is dat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Veel ellende en stomme reactiesAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Maily![]()
Ik vraag mij af hoeveel water je eigenlijk in huis zou moeten halen bij zo noodpakket? En hoeveel batterijen.
Burgers worden aangeraden om een noodpakket in huis te hebben voor het geval dat de elektriciteit uitvalt, er geen wifi meer is en geen water meer uit de kraan komt. De overheid gaat die pakketten overigens niet betalen, omdat het ook een verantwoordelijkheid is van mensen zelf. "Behalve individuen moeten ook bedrijven en gemeenten crisisscenario's maken om zich voor te bereiden op het ergste", aldus minister Brekelmans van Defensie.
https://nos.nl/artikel/25(...)en-andere-dreigingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel veel denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel water je eigenlijk in huis zou moeten halen bij zo noodpakket? En hoeveel batterijen.
Burgers worden aangeraden om een noodpakket in huis te hebben voor het geval dat de elektriciteit uitvalt, er geen wifi meer is en geen water meer uit de kraan komt. De overheid gaat die pakketten overigens niet betalen, omdat het ook een verantwoordelijkheid is van mensen zelf. "Behalve individuen moeten ook bedrijven en gemeenten crisisscenario's maken om zich voor te bereiden op het ergste", aldus minister Brekelmans van Defensie.
https://nos.nl/artikel/25(...)en-andere-dreigingen![]()
Ja als de hel hier losbreekt is het natuurlijk niet met een paar dagen over.quote:
Het staat bijna in alle kranten dat we er toch rekening mee moeten houden.
Je mag wel een hele lading water hebben.
Wat moeten mensen dan eigenlijk doen een hele dag, geen tv, geen radio, geen internet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat wordt lastig, je kan niet zoveel doen. Zijn we niet meer gewend.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als de hel hier losbreekt is het natuurlijk niet met een paar dagen over.
Wat moeten mensen dan eigenlijk doen een hele dag, geen tv, geen radio, geen internet?
Offline bolken is toch anders![]()
![]()
Bolken wil dan ook niet meer, dan krijgen we de bolken om onze orenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat wordt lastig, je kan niet zoveel doen. Zijn we niet meer gewend.
Offline bolken is toch anders
Oh denk dat veel mensen gewoon hun buren weer gaan pestenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat wordt lastig, je kan niet zoveel doen. Zijn we niet meer gewend.
Offline bolken is toch anders♡♡♡♡![]()
Ja dan ben je snel uitgebolktquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolken wil dan ook niet meer, dan krijgen we de bolken om onze oren![]()
![]()
Een grote b olk en klaarquote:
Lees net dat Defensie ook vind dat ze de militaire paraatheid omhoog moeten brengen.
De maatschappelijke weerbaarheid en militaire paraatheid moeten omhoog. Alleen dan kan Nederland zich wapenen tegen oorlog en crises. “We ontkomen er niet aan een flinke stap extra te zetten.” Dat schrijven defensieminister Ruben Brekelmans, minister van Justitie en Veiligheid David van Weel en staatssecretaris Gijs Tuinman vandaag aan de Kamer.
https://www.defensie.nl/a(...)gen-oorlog-en-crisesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overweeg je om een noodpakket te maken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als de hel hier losbreekt is het natuurlijk niet met een paar dagen over.
Wat moeten mensen dan eigenlijk doen een hele dag, geen tv, geen radio, geen internet?Smile, it's free therapy.![]()
Meh, ik had met corona al een noodvoorraadje aangelegd, dat is nu allemaal al weer weg.
Zodra de Russen bij de moffen komen aankloppen, ga ik wel weer ff boodschappen doen.![]()
Nee, maar las dit en was benieuwd. Want hoeveel moet je dan inslaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Overweeg je om een noodpakket te maken?
Er zijn toch serieuse berichten dat de kans wel groot is dat het ook hier fout kan gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was jij zo iemand die ging hamsteren toen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef ToT het volgende:
Meh, ik had met corona al een noodvoorraadje aangelegd, dat is nu allemaal al weer weg.
Zodra de Russen bij de moffen komen aankloppen, ga ik wel weer ff boodschappen doen.![]()
![]()
Wc-papier.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was jij zo iemand die ging hamsteren toen?![]()
![]()
Ik lees dit op google:quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar las dit en was benieuwd. Want hoeveel moet je dan inslaan
Er zijn toch serieuse berichten dat de kans wel groot is dat het ook hier fout kan gaan.
Inhoud van een noodpakket
Zorg dat in je noodpakket in ieder geval de volgende items zitten: Dichte flessen water (drie liter per persoon, voor drie dagen) Lang houdbaar eten. Hygiëneproducten zoals toiletpapier, zeep, tandpasta en tandenborstel.Smile, it's free therapy.![]()
Maar dan gaat iedereen en dan ben je te laatquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:34 schreef ToT het volgende:
Zodra de Russen bij de moffen komen aankloppen, ga ik wel weer ff boodschappen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I heb niets gehamsterd toen, wel meer boodschappen laten doen, normaal ging ik iedere dag toen liet in 1keer in de week boodschappen doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was jij zo iemand die ging hamsteren toen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, elke keer gewoon een paar blikjes of pakjes meer kopen dan ik die keer nodig zou hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was jij zo iemand die ging hamsteren toen?
Zo heb ik in de loop van 2 - 3 weken een redelijk voorraadje opgebouwd van langer houdbare producten.![]()
Dat zou al heel wat oplossen denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen batterijen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik lees dit op google:
Zorg dat in je noodpakket in ieder geval de volgende items zitten: Dichte flessen water (drie liter per persoon, voor drie dagen) Lang houdbaar eten. Hygiëneproducten zoals toiletpapier, zeep, tandpasta en tandenborstel.![]()
Valt mee, de distributiecentra van de supermarkten hebben flinke voorraden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan gaat iedereen en dan ben je te laat![]()
![]()
Drie dagen mm dat is nog te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik lees dit op google:
Zorg dat in je noodpakket in ieder geval de volgende items zitten: Dichte flessen water (drie liter per persoon, voor drie dagen) Lang houdbaar eten. Hygiëneproducten zoals toiletpapier, zeep, tandpasta en tandenborstel.
Maar als je zo pakket haalt, dat water is ook niet eeuwig houdbaar.
Ik mis de batterijen in dit pakket?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, de schappen zijn dan wel snel leeg, maar dan wordt het daarna gewoon weer aangevuldquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee, de distributiecentra van de supermarkten hebben flinke voorraden.![]()
Die extreme run op vlees was wel erg over de top!quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, de schappen zijn dan wel snel leeg, maar dan wordt het daarna gewoon weer aangevuld![]()
![]()
Flessenwater wel een paar maanden hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie dagen mm dat is nog te doen.
Maar als je zo pakket haalt, dat water is ook niet eeuwig houdbaar.
Ik mis de batterijen in dit pakket?![]()
En pasta en wc-papierquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die extreme run op vlees was wel erg over de top!![]()
![]()
Dat is nooit verkeerd, ik hou niet van blikvoer. Maar ik heb voor noodgevallen altijd wel een paar blikken/potten in de kast staan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, elke keer gewoon een paar blikjes of pakjes meer kopen dan ik die keer nodig zou hebben.
Zo heb ik in de loop van 2 - 3 weken een redelijk voorraadje opgebouwd van langer houdbare producten.
Moet het wel in de gaten houden want vaak is het overtijd als ik de kast schoonmaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Kissingbirdquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die extreme run op vlees was wel erg over de top!![]()
![]()
Minimaalquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Flessenwater wel een paar maanden hoor.![]()
Het is al miljarden jaren oud, in zo'n flessie zal het inderdaad voorlopig ook nog wle ff goed blijven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Flessenwater wel een paar maanden hoor.![]()
![]()
ALs de infrastrucuur kapoet is kan niets meer naar de winkels gebracht worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee, de distributiecentra van de supermarkten hebben flinke voorraden.
Maar je zag het toen wel met corona hoeveel vakken er leeg warenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jaaa pasta ook![]()
pff mafkezen![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Pasta heb ik wel wat van ingeslagen, maar niet idioot veel. In de loop van 3 weken heb ik bij elkaar iets van 10 pakkies ingekocht.quote:![]()
Je hebt echt veel water nodig als het niet meer uit de kraan komtquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Flessenwater wel een paar maanden hoor.
Om te wassen, jezelf te wassen, eten koken, drinken
Dan heb je aan drie liter voor drie dagen niet genoeg volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Hey Drakinquote:
Ja ik hou ook niet van blikvoer, en het meeste is uiteindelijk naar het land van herkomst van mijn ex toegestuurd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd, ik hou niet van blikvoer. Maar ik heb voor noodgevallen altijd wel een paar blikken/potten in de kast staan.
Moet het wel in de gaten houden want vaak is het overtijd als ik de kast schoonmaak
Die mensen wisten van veel dingen echt niet wat het was.
Volgens mij dachten ze dat gesnipperde bietjes in een pot op brood gesmeerd moest worden enzo.![]()
![]()
3 liter pp voor 3 dagen was het advies.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt veel water nodig als het niet meer uit de kraan komt
Dan heb je aan drie liter voor drie dagen niet genoeg volgens mij
Dan doe je gewoon dubbel.![]()
Die zijn er toch bijna niet meer. ZOu niet weten waar de dichtsbijzijnde isquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:42 schreef maily het volgende:
Ga zo mijn schuilkelder maar eens inspecteren 😱Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt door 1 enkel voorval in Amerika, volgens mij enkele tientallen jaren geleden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat mensen toen wc papier hamsterden snap ik nog steeds niet.
1 stadje zat een tijdje zonder pleepapier en van daaruit is de gekte dus over de hele wereld overgeslagen.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hou ook niet van blikvoer, en het meeste is uiteindelijk naar het land van herkomst van mijn ex toegestuurd.
Die mensen wisten van veel dingen echt niet wat het was.
Volgens mij dachten ze dat gesnipperde bietjes in een pot op brood gesmeerd moest worden enzo.
Rip Dotquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn er toch bijna niet meer. ZOu niet weten waar de dichtsbijzijnde is![]()
De infrastructuur was toen nog prima in orde en ik verwacht niet dat de Russen vandaag of morgen hier de boel gaan platbombarderen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs de infrastrucuur kapoet is kan niets meer naar de winkels gebracht worden.
Maar je zag het toen wel met corona hoeveel vakken er leeg waren
Ze zitten wel flink te dreigen, maar ze weten ook wel dat ze zware problemen hebben als ze ons direct zouden aanvallen.![]()
3 liter per dagquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt veel water nodig als het niet meer uit de kraan komt
Dan heb je aan drie liter voor drie dagen niet genoeg volgens mijstond er al zie ik
![]()
zie dit net staan:
Smile, it's free therapy.![]()
Ja geniet nog maar even van mij nu het nog kanquote:
Parkeergarages worden als schuilkelder gebruikt meen ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn er toch bijna niet meer. ZOu niet weten waar de dichtsbijzijnde isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
3 liter per dag per persoon, ja dat klinkt logischer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 liter per dagstond er al zie ik
![]()
zie dit net staan:
[ afbeelding ]
Je moet 2 liter per dag drinken.![]()
Er zijn extreme filters en desinfectiemiddelen om ranzig water drinkbaar te maken idd, maar dat is niet zo'n filtertje die je soms in keukens ziet staan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Je kunt ook nog een waterfilter ding kopen
Watermaatschappijen zeggen ook dat die dingen volslagen nutteloos zijn.![]()
O dat is wat anders, ppfff en ook zo veelquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 liter per dagstond er al zie ik
![]()
zie dit net staan:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn zo uitverkocht denk ik ...quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Je kunt ook nog een waterfilter ding kopen![]()
Rare chocolade hebben ze daar danquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze dachten dat het chocoladepasta was!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:46 schreef maily het volgende:
Desinfecterende handgel heb ik nog tig flesjes van.ik ergens 1 geloof ik.. werden mijn handen zo droog van.
O vreslijk, die lucht die daar hangt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Parkeergarages worden als schuilkelder gebruikt meen ik
Maar die hebben wij hier ook niet parkeergaragesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn zo uitverkocht denk ik ...
Ja ik stond er ook van te kijken!quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rare chocolade hebben ze daar dan
Het rare is dat ze ook dol zijn op pasta uit het buitenland. In hun hoofd is dat veel beter dan wat je daar in hun eigen land kunt kopen.![]()
Dan zijn jullie de sjaakquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreslijk, die lucht die daar hangt.
Maar die hebben wij hier ook niet parkeergarages![]()
Handgel met glycerine er in worden je handen niet zo droog van.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik ergens 1 geloof ik.. werden mijn handen zo droog van.
![]()
Ik hoor net dat mijn buurvrouw overleden is.
Niks van meegekregen..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Scheelt weer handdoeken (wassen)quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik ergens 1 geloof ik.. werden mijn handen zo droog van.
![]()
![]()
Om afval weg te gooien?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef maily het volgende:
Waarom zou je vuilniszakken in je noodpakket moeten hebben?
Ben ff met Mini-ToT weg, tot zo!![]()
![]()
Om in te poepen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef maily het volgende:
Waarom zou je vuilniszakken in je noodpakket moeten hebben?![]()
Afval in te gooien![]()
Water in op te vangen als het regent![]()
Vuile kleren in te doen![]()
Zaklopen![]()
verstoppertje
Om in te poepen omdat de wc niet meer doorgespoeld kan worden misschienquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef maily het volgende:
Waarom zou je vuilniszakken in je noodpakket moeten hebben?
Lekker laten gelovenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook van te kijken!
Het rare is dat ze ook dol zijn op pasta uit het buitenland. In hun hoofd is dat veel beter dan wat je daar in hun eigen land kunt kopen.
Schijtweer.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ik had/ heb zo'n medische handreiniger die ze in het ziekenhuis gebruikenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Handgel met glycerine er in worden je handen niet zo droog van.
Als je water kan koken, het vocht wat op het deksel ontstaat moet je kunnen opvangen, dat is zuiver leerde ik ooit bij scheikundequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn extreme filters en desinfectiemiddelen om ranzig water drinkbaar te maken idd, maar dat is niet zo'n filtertje die je soms in keukens ziet staan.
Watermaatschappijen zeggen ook dat die dingen volslagen nutteloos zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoals ik net al zei geniet nog even van mij aanwezigheid dan, het kan maar zo afgelopen zijn als de bom valtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha jij denkt dat ook! ja dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om in te poepen omdat de wc niet meer doorgespoeld kan worden misschien
Heyquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je water kan koken, het vocht wat op het deksel ontstaat moet je kunnen opvangen, dat is zuiver leerde ik ooit bij scheikunde
Hey Bb jij hebt het goed voor elkaarquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Bally-b het volgende:
Ik heb als noodpakket een koe paar kippen en altijd 3 vaten bier op voorraad.
Melk eieren en bierrrr
Die eerstequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om in te poepen?![]()
Afval in te gooien![]()
Water in op te vangen als het regent![]()
Vuile kleren in te doen![]()
Zaklopen![]()
verstoppertje![]()
Scheelt natuurlijk ook weer met het waterverbruik.![]()
Weer eens wat anders dan zandzakken voor de deur.![]()
Ik zag het. Ik was spuit 11quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha jij denkt dat ook! ja dat dacht ik dus ook
F1 kijkenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Campinggas in huis is ook handig om in nood op te koken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als de bom valt kan het maar beter klaar zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei geniet nog even van mij aanwezigheid dan, het kan maar zo afgelopen zijn als de bom valt![]()
Er is kort na die explosie een auto hard weggereden in Den Haag
Extra nieuws op RTL4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dat viel tegen tijdens covidquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, de schappen zijn dan wel snel leeg, maar dan wordt het daarna gewoon weer aangevuld♡♡♡♡![]()
Was ze al oud?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:48 schreef 444 het volgende:
Ik hoor net dat mijn buurvrouw overleden is.
Niks van meegekregen..![]()
Ligt aan welke bomquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Als de bom valt kan het maar beter klaar zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Als er echt oorlog uitbreekt hier word het toch nucleair dus heb je weinig aan schijt papier nogquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bb jij hebt het goed voor elkaar![]()
![]()
En dan ook zo stelletje natuurlijk. wel een goed planquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef drakin het volgende:
Campinggas in huis is ook handig om in nood op te koken.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef drakin het volgende:
Campinggas in huis is ook handig om in nood op te koken.paar jaar terug camping gasstel weggedaan.
zie het nog niet zo snel gebeuren dat de Russen hier binnen vallen.Smile, it's free therapy.![]()
Ik las het.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Er is kort na die explosie een auto hard weggereden in Den Haag
Extra nieuws op RTL4
Volgens de politie.
Kom maar op met die deurcamerabeelden.![]()
Aiquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook zo stelletje natuurlijk. wel een goed plan![]()
![]()
Dat is waar, maar je weet het nooit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als er echt oorlog uitbreekt hier word het toch nucleair dus heb je weinig aan schijt papier nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de 40 denk ik.quote:
Zelfmoord blijkbaar. Ze vonden haar in bed.
Akelig om te horen.
Nou de berichten zijn toch anders. Zelfs op de site van het ministerie van Defensie staat al ietsquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]paar jaar terug camping gasstel weggedaan.
zie het nog niet zo snel gebeuren dat de Russen hier binnen vallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:54 schreef 444 het volgende:
[..]
In de 40 denk ik.
Akelig om te horen.![]()
![]()
Als die niet allemaal verbrand zijn of kapot door de explosiequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las het.
Volgens de politie.
Kom maar op met die deurcamerabeelden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He wat naarquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:54 schreef 444 het volgende:
[..]
In de 40 denk ik.
Akelig om te horen.
♡♡♡♡![]()
Of cyberoorlog. Wat al bezig is..quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als er echt oorlog uitbreekt hier word het toch nucleair dus heb je weinig aan schijt papier nogAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Geen petroulieum stelletjequote:
Hee 444oaquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh Muisquote:
Oh bahquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:54 schreef 444 het volgende:
[..]
In de 40 denk ik.
Akelig om te horen.![]()
Altijd hetzelfde he? Zeg je dat je geen auto kan rijden, krijg je daarna advies voor een bedrijf van een deelauto. Top, komt die met chauffeur?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zou hetquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De infrastructuur was toen nog prima in orde en ik verwacht niet dat de Russen vandaag of morgen hier de boel gaan platbombarderen.
Ze zitten wel flink te dreigen, maar ze weten ook wel dat ze zware problemen hebben als ze ons direct zouden aanvallen.♡♡♡♡![]()
Best wel ja. Niet dat ik heel goed contact had. Maar blijft naar.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
As dinsdag is er hier weer een Rus in huisquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
zie het nog niet zo snel gebeuren dat de Russen hier binnen vallen.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat schiet ook niet op danquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd hetzelfde he? Zeg je dat je geen auto kan rijden, krijg je daarna advies voor een bedrijf van een deelauto. Top, komt die met chauffeur?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze gaan gooien met die zooi dan maar gelijk in de buurt, ben je er gelijk van af.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je weet het nooit.
Straling ellende wil je ook niet.![]()
Hoe jij over vrouwen praatquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Bally-b het volgende:
Ik heb als noodpakket een koe paar kippen en altijd 3 vaten bier op voorraad.
Melk eieren en bierrrr![]()
♡♡♡♡![]()
Alleen overblijven ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:57 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als ze gaan gooien met die zooi dan maar gelijk in de buurt, ben je er gelijk van af.
Straling ellende wil je ook niet.![]()
NimmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis mijn blauwe Rus enorm
Dat is zeker waar Dan kan je maar beter gelijk weg zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:57 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als ze gaan gooien met die zooi dan maar gelijk in de buurt, ben je er gelijk van af.
Straling ellende wil je ook niet.
Maar denk n iet dat ze die gaan gebruiken want dan zijn ze zelf ook de lulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit bericht bedoel je? Zit even te lezen daar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de berichten zijn toch anders. Zelfs op de site van het ministerie van Defensie staat al iets
https://www.defensie.nl/a(...)gen-oorlog-en-crisesSmile, it's free therapy.![]()
Blauwe Rus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet het zelf ook nog weer opnieuw kopen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
zie het nog niet zo snel gebeuren dat de Russen hier binnen vallen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: