Klinkt ernstig. Iemand al beelden gezien?quote:In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
Eerste wat door je hoofd schiet ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Heftig. Explosie door opgeslagen vuurwerk wellicht..
Tegenwoordig denk ik eerder aan drugslab of gasexplosie door verwarde bewoner veroorzaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eerste wat door je hoofd schiet ja.
Kan ook door gas komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Niet in deze maand(en). Er was pas nog dat bericht over 800cobra’s in een woning. Toen maakte ik al de voorstelling dat de schade ongeveer zo groot zou zijn bij het ontploffen van.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tegenwoordig denk ik eerder aan drugslab of gasexplosie door verwarde bewoner veroorzaakt.
Ah, ik dacht dat Lifeliner (1, 2 en 3 stonden allemaal in de meldingen) altijd een losse helikopter wasquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teams, voor zover ik kan zien is Amsterdam met de auto.
nee, juist niet, eerder gasexplosiequote:Op zaterdag 7 december 2024 07:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eerste wat door je hoofd schiet ja.
https://monitor.p2kflex.nl/quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Lifeliner (1, 2 en 3 stonden allemaal in de meldingen) altijd een losse helikopter was
Zie de eerste foto onder de tekst bij Regio 15 (linken kan niet)quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Das niet lekker wakker worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ongeveer 10 woningen met flinke schade door de explosie. Dat is een flinke klap geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |