Wtfquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor net van iemand die in Bezuidenhout woont dat de klap zo hard was dat het bed letterlijk bewoog
Dan zit je honderden meters verderop.
Mag toch hopen dat mensen geen inspiratie hebben gehaald uit Breaking Bad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, zou het dan toch een aanslag kunnen zijn?
Of een rivaliserende drugsproducent die het drugslab van de concurrent weg wilde werken?
Zo te lezen welquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Paul het volgende:
Wat denken lullie als FOK-recherce wat de oorzaak is?
De multiculturele samenleving.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Paul het volgende:
Staat niet bij of het voor of na de explosie was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:12 schreef GrumpyFish het volgende:
Als er een paar huizen ontploffen naast mn auto zou ik ook snel wegrijden
Paul in NWS / Grote explosie Den Haag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Paul het volgende:
Aanslag dan maar?quote:Hoe de explosie precies is ontstaan is nog onduidelijk, maar mogelijk gaat het om een misdrijf. ,,Vlak na de explosie, rond 06.15 uur, reed een auto met zeer hoge snelheid weg", laat een woordvoerder weten.
De politie is op zoek naar mensen die informatie hebben of die mogelijk iets gezien hebben. ,,Specifiek naar getuigen die om 06.15 uur een auto met zeer hoge snelheid hebben zien wegrijden."
Drugslab waar iets mis ging, mensen gevlucht met de auto voordat het echt mis ging.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Paul het volgende:
Rechercequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Paul het volgende:
Ik las vanmorgen dat er eerst een auto vlakbij het pand in de fik stond voor die grote explosie was. Volgens mij via het AD.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Aanslag dan maar?
Of een drugslab waarbij de "werknemers" het pand net op tijd hebben verlaten.
Ja dat heb ik vanmorgen ook gelezen meen ook bij het AD.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat er eerst een auto vlakbij het pand in de fik stond voor die grote explosie was. Volgens mij via het AD.
Kwam daar niet ergens een foto van langs?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vanmorgen ook gelezen meen ook bij het AD.
Gezien het tijdstip denk ik van niet, doorgaans doen ze dat tussen 3 en 5 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |