Want het is het ook niet.quote:
Kom uit je bubbel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Want het is het ook niet.
Ga terug naar je bubbel of doe er wat aan. Ga je 'broeders' helpen dan...
En nog 1000x opnieuw als het zou moetenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij het ICC stelden ze in de zaak tegen Netanyahu dat het minder gaat om de schaal en meer gaat om de intentie. Ook het rapport van Amnesty International stelde dat. En de intentie was burgers doden of zo terroriseren dat ze nooit meer terug zouden komen. Dat stelde Hamas zelf voor en na die slachting. Kortom: Genocide.
Copy paste.quote:
Ja die intentie is essentieel en die is vaak lastig te bewijzen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij het ICC stelden ze in de zaak tegen Netanyahu dat het minder gaat om de schaal en meer gaat om de intentie. Ook het rapport van Amnesty International stelde dat. En de intentie was burgers doden of zo terroriseren dat ze nooit meer terug zouden komen. Dat stelde Hamas zelf voor en na die slachting. Kortom: Genocide.
SPOILER: betekenis levensonderhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat klopt dan zijn een aantal van die alom gehate genocide roepers ineens een stukje minder 'getikt'.
Wat snap je niet uit mijn tekst?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws.
[..]
Was volgens jou Dresden, Rotterdam en Londen ook genocide?
Bij die van 7/10 niet. De leiding van Hamas bleef roepen dat ze zulke acties zouden blijven plegen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
Ja die intentie is essentieel en die is vaak lastig te bewijzen.
Nog altijd niet wat mij betreft. Het stukje "handelingen die erop gericht zijn een bevolkingsgroep te vernietigen" is daarbij essentieel. Als je het in dit kader onder genocide schaart dan zeg je daarmee dat Israël doelbewust erop uit is om de Palestijnse bevolkingsgroep te vernietigen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
Wanneer het wel genocide kan worden:
Als het terroriseren gepaard gaat met handelingen die erop gericht zijn een bevolkingsgroep te vernietigen (bijvoorbeeld massamoord, gedwongen sterilisatie, of opzettelijke vernietiging van levensonderhoud), kan dat als genocide worden beschouwd.
Als dat klopt dan zijn een aantal van die alom gehate genocide roepers ineens een stukje minder 'getikt'.
De Gazastrook is geen land. Het is een zeer klein gebied met enkele grote steden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat snap je niet uit mijn tekst?
Een stad (deels) platgooien in een heel land is heel wat anders dan een hele bevolking platgooien.
En uithongeren etc etc.
Totaal niet te vergelijken.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die intentie is essentieel en die is vaak lastig te bewijzen.
Ik was bezig met je laatste zin en ik zocht dus naar die uitspraken alleen mijn AI chatvriend reageerde ook op: En de intentie was burgers doden of zo terroriseren dat ze nooit meer terug zouden komen. Dat terroriseren is interessant. AI geeft aan dat terroriseren op zichzelf geen genocide is met een maar:
Wanneer het wel genocide kan worden:
Als het terroriseren gepaard gaat met handelingen die erop gericht zijn een bevolkingsgroep te vernietigen (bijvoorbeeld massamoord, gedwongen sterilisatie, of opzettelijke vernietiging van levensonderhoud), kan dat als genocide worden beschouwd.Het is niet de verantwoordelijkheid van Israël om de Palestijnen in hun levensonderhoud te voorzien. Dit is dus per definitie al een drogredenering. Dit is weer een hele rare eis die alleen van Israël wordt verwacht. Geen enkele ander land dat in oorlog is, wordt gevraagd om de tegenpartij te voorzien van levensonderhoud en andere middelen.SPOILER: betekenis levensonderhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat klopt dan zijn een aantal van die alom gehate genocide roepers ineens een stukje minder 'getikt'.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Echt hoe sneu is het als je met dit soort onzin moet aankomen om de genocide te blijven steunen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Gazastrook is geen land. Het is een zeer klein gebied met enkele grote steden.
[..]
Het is niet de verantwoordelijkheid van Israël om de Palestijnen in hun levensonderhoud te voorzien. Dit is dus per definitie al een drogredenering. Dit is weer een hele rare eis die alleen van Israël wordt verwacht. Geen enkele ander land dat in oorlog is, wordt gevraagd om de tegenpartij te voorzien van levensonderhoud en andere middelen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:28 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nog altijd niet wat mij betreft. Het stukje "handelingen die erop gericht zijn een bevolkingsgroep te vernietigen" is daarbij essentieel. Als je het in dit kader onder genocide schaart dan zeg je daarmee dat Israël doelbewust erop uit is om de Palestijnse bevolkingsgroep te vernietigen.
Van die intentie is geen sprake. Israël voert een oorlog tegen Hamas, niet tegen de Palestijnse bevolking. Ja, men weet dat er onschuldige slachtoffers kunnen vallen, waarvan elke er één te veel is, maar dat maakt het nog geen genocide.
Dit vat eigenlijk de domheid van de genocideroepers samen. Een langzame genocide bestaat niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De enige reden waarom Israël niet letterlijk nu iedere Palestijn in Gaza doodmaakt is omdat de rest van de wereld meekijkt. Dat is de enige reden waarom we geen actute 100% uitmoording zien maar een langzame genocide waarbij heel veel mensen worden vermoord en men de rest bewust laat lijden in de hoop dat ze weggaan, opgeven of later alsnog doodgaan.
Dat is een ander onderwerpquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Gazastrook is geen land. Het is een zeer klein gebied met enkele grote steden.
[..]
Het is niet de verantwoordelijkheid van Israël om de Palestijnen in hun levensonderhoud te voorzien. Dit is dus per definitie al een drogredenering. Dit is weer een hele rare eis die alleen van Israël wordt verwacht. Geen enkele ander land dat in oorlog is, wordt gevraagd om de tegenpartij te voorzien van levensonderhoud en andere middelen.
Die mensen interesseren je niets.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:06 schreef egayalS het volgende:
Misschien moeten de #Geen ocide wappies hiero, al die genocide en Holocaust geleerden die zeggen dat Israël bezig is met een genocide mailen en zeggen dat ze helemaal niks begrijpen van wat genocide is en dat ze random fok users moeten raadplegen over dit onderwerp
[ x ]
Jou wel?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die mensen interesseren je niets.
Mij interesseert elk menselijk leed.quote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:06 schreef egayalS het volgende:
Misschien moeten de #Geen ocide wappies
Je hebt anders wel je oordeel klaar over anderen . Wat vind je van de slachting van zoveel mensen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij interesseert elk menselijk leed.
Ik ga niet eerst uitpluizen of ze mijn interesse wel waard zijn door hun doopceel door te lichten en in te schatten of ze 'tot die van mij' behoren.
Die mensen interesseren jou niets.quote:Op zondag 15 december 2024 08:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt anders wel je oordeel klaar over anderen . Wat vind je van de slachting van zoveel mensen?
Wat vind je van de slachting van zoveel mensen in Soedan?quote:Op zondag 15 december 2024 08:04 schreef Chadi het volgende:
Je hebt anders wel je oordeel klaar over anderen . Wat vind je van de slachting van zoveel mensen?
Je geeft daar niets om.quote:Op zondag 15 december 2024 11:11 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wat vind je van de slachting van zoveel mensen in Soedan?
NWS / Etnische zuiveringen in Darfur
Heel topic over. Aantal reacties Chadi: 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |