SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een Lord omdraait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zat vast in het vorige topicAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oeh, @Puzzie bovenop me
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kortnekgiraf?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nope. Geen idee maar trekt door mijn linkerschouder. Juist ja, de boosdoener.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Kan iemand niet even je nek insmeren met iets?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, ikzelf.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iemand bondage op je uitgevoerd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo'n plastic geval die je gewoon kunt uitklappen, stekker in het stopcontact voor de knipperende lampjes, en klaar. Kopje koffie erbij, genieten maar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
I wishquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n plastic geval die je gewoon kunt uitklappen (met ballen en al), stekker in het stopcontact voor de knipperende lampjes, en klaar. Kopje koffie erbij, genieten maar.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wel geaard he? @Kissingbird @ToTquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n plastic geval die je gewoon kunt uitklappen, stekker in het stopcontact voor de knipperende lampjes, en klaar. Kopje koffie erbij, genieten maar.![]()
Vroeger waren wij uren bezig met zo'n kerstboom. Het ophalen was al zo'n gedoe, dan gehannes om de boom in zo'n houder te krijgen (met kluit), ook nog zo dat die rechtop bleef staan, en dat helemaal volhangen met slingers, lampen, ballen en frutsels.quote:
Uren!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
gevaarlijk met stroom in de badkamer![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat ik dan serieus omhoog spring van de pijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan iemand niet even je nek insmeren met iets?
Misschien acupunctuur bellen.Werewolf
Ben 4 uur begonnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger waren wij uren bezig met zo'n kerstboom. Het ophalen was al zo'n gedoe, dan gehannes om de boom in zo'n houder te krijgen (met kluit), ook nog zo dat die rechtop bleef staan, en dat helemaal volhangen met slingers, ballen en frutsels.
Uren!
Net klaar
Wel gegeten tussendoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het dan toch geluktquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben 4 uur begonnen
Net klaar
Wel gegeten tussendoor![]()
![]()
Tot ik voorbij de boom liep.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger waren wij uren bezig met zo'n kerstboom. Het ophalen was al zo'n gedoe, dan gehannes om de boom in zo'n houder te krijgen (met kluit), ook nog zo dat die rechtop bleef staan, en dat helemaal volhangen met slingers, ballen en frutsels.
Uren!
BoemWerewolf
Jaaaaquote:
Morgen de keuken versieren
Guirlande makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hartstikke goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben 4 uur begonnen
Net klaar
Wel gegeten tussendoor![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
Morgen de keuken versieren
Guirlande maken![]()
![]()
Maar nu kun je ook mooi genieten. Lekker op de bank, kopje koffie erbij...quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben 4 uur begonnen
Net klaar
Wel gegeten tussendoor
De pelletkachel aan...
Kerstmuziek CD in de HiFi set...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We leven in 2024 he?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar nu kun je ook mooi genieten. Lekker op de bank, kopje koffie erbij...
De pelletkachel aan...
Kerstmuziek CD in de HiFi set...![]()
![]()
Pellet kachel ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar nu kun je ook mooi genieten. Lekker op de bank, kopje koffie erbij...
De pelletkachel aan...
Kerstmuziek CD in de HiFi set...
Dat schriftje van jou is niet zo goed hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
P
[..]
ellet kachel ?
Dat schriftje van jou is niet zo goed hè![]()
![]()
En een afslag?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
wij wel
misschien heeft @:gebrokenglas een paar jaarwisselingen gemist![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: