Whehe neuh, was alleen voor de elektrische tandenborstel en om een tondeuse op te laden!quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. daar gaat de smaak van het vleesch van achteruit
Geaard is zeker in de badkamer wel veiliger natuurlijk, maar de vraag is hoe dicht het bij de douche is en of er veel condensvorming is enzo.quote:
Het is verplicht.......quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geaard is zeker in de badkamer wel veiliger natuurlijk, maar de vraag is hoe dicht het bij de douche is en of er veel condensvorming is enzo.
Junior gaat zich zometeen misschien ook elektrisch scheren ...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geaard is zeker in de badkamer wel veiliger natuurlijk, maar de vraag is hoe dicht het bij de douche is en of er veel condensvorming is enzo.
Je moet junior leren scheren met het mesquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Junior gaat zich zometeen misschien ook elektrisch scheren ...
Zie het al voor me, en intussen zijn telefoon opladen ....
Dit idd!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet junior leren scheren met het mesEchte mannen doen dat
Da's ook allemaal ongeaard.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Junior gaat zich zometeen misschien ook elektrisch scheren ...
Zie het al voor me, en intussen zijn telefoon opladen ....
tssss neenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet junior leren scheren met het mesEchte mannen doen dat
neen? Wàt neen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss neen
zo'n draadloos ding schijnt goed te zijn
Ik heb me al een jaar of 25 niet meer elektrisch geschoren; m'n huid werd er altijd heel gevoelig van (ook met duurdere modellen) en ik bleef de stoppels voelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss neen
zo'n draadloos ding schijnt goed te zijn
Toch niet meteen met een mesje laten scherenquote:
Ow ik ken een FOK!ker die dat gebruikt!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch niet meteen met een mesje laten scheren![]()
Beetje in verdieptPhilips one blade is blijkbaar iets dat pubers gebruiken
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb me al een jaar of 25 niet meer elektrisch geschoren; m'n huid werd er altijd heel gevoelig van (ook met duurdere modellen) en ik bleef de stoppels voelen.
Met nat scheren heb ik veel minder last en het resultaat is echt veel gladder.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ken een FOK!ker die dat gebruikt!
Moet ik nu de mijne weggooien?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij had het er een paar jaar geleden over dat hij die gebruikte.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]WAT hoe weet jij nou dat een bepaalde FOK!ker dat gebruikt??
One blade.. dat is toch voor de girlies? Benen en hoger?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeps zorriequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het er een paar jaar geleden over dat hij die gebruikte.
Kort daarna verdween hij volledig van de site!
Was een goeie gozer!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeps zorrieGewoon lekker dat puber haar van je mee scheren hoor
![]()
[..]dat jij dit nog weet ook.
Nee las het echt pas in een FB site waar ouders met pubers postenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
One blade.. dat is toch voor de girlies? Benen en hoger?
Een safety razor is ook prima!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had een jaar of drie geleden zo'n echt mes gekocht, heel setje.. slijpsteen en leerding erbij.. dassenharen kwast...
Maar na een week proberen... besloot ik dat ik graag blijf leven
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had een jaar of drie geleden zo'n echt mes gekocht, heel setje.. slijpsteen en leerding erbij.. dassenharen kwast...
Maar na een week proberen... besloot ik dat ik graag blijf leven
[ afbeelding ]
Niet van die plekjes...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Had je iedere keer van die bloedplekjes na het scheren?
Toen ik in de zorg werkte en de mannen moest scheren gingen ze daarna altijd naar de dagbesteding met stukjes tissue op hun gezichtquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Men zegt dat je met dat soort scheermessen eerst op ballonnen moet oefenen.
Pas als je alle scheerschuim er met het mes van af hebt gekregen zonder de ballon te laten knappen, moet je pas met je eigen giechel gaan beginnen er mee.
Ja.. maar een ballon heb je in de hand en dat gaat prima.. maar mijn hoofd zit nogal vastquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Men zegt dat je met dat soort scheermessen eerst op ballonnen moet oefenen.
Pas als je alle scheerschuim er met het mes van af hebt gekregen zonder de ballon te laten knappen, moet je pas met je eigen giechel gaan beginnen er mee.
Geen roze kopen!!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nat scheren krijg je alles gladder mee
Hmm tzt maar kijken voor puber hier.
Wow geen kleine plekjes..quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet van die plekjes...
Een kant van mijn gezicht ging prima, maar de andere kant was een ramp... in spiegelbeeld.. en als je één keer de verkeerde kant op beweegt heb je een snee van een cm of drie... ik stond in de meest vreemde houdingen voor de spiegel, hand over het hoofd... kreeg de coördinatie niet voor elkaar
Daarom ben ik er ook mee op gehouden... Leg hem nu alleen nog maar op de badkamer als er gasten komenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wow geen kleine plekjes..
Lijkt me ook lastig.. heb ik al met mijn haren föhnen. Laat staan zo'n precisie werkje.
Gastenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook mee op gehouden... Leg hem nu alleen nog maar op de badkamer als er gasten komen
Jij wil dat je gasten komen, maar niet meer vertrekken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook mee op gehouden... Leg hem nu alleen nog maar op de badkamer als er gasten komen
Hotel Californiaquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij wil dat je gasten komen, maar niet meer vertrekken?
@D. suggereert hetquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je denkt dat het er zo aan toe gaat bij Goa?
ik breng mijn eigen mesjes wel meequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ruime fantasie allemaal weer... GoA houd afstand!
Een Multi Shaverquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
sowieso mijn eigen mesjes
niet alleen bij GoA
Ik kom dus net op tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he he jij hebt het meteen over een moord![]()
![]()
het ontspoord hier
Idd, gelijk moordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he he jij hebt het meteen over een moord![]()
![]()
het ontspoord hier
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, gelijk moorden
Eerst elkaar beter leren kennen lijkt me, dat moorden kan altijd later nog
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Dank jequote:
hoeveel watt slurpt dat dingetje ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, heb het gewoon warm!
OK ... mijn infrarood paneeltje onder tafel doet iets van 200... die doe ik af en toe ff aan als ik het koud krijgquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op Stand 1 (van 2 ) en dat blijkt voorlopig meer dan genoeg:
[ afbeelding ]
Onder de tafel? Dan krijg je een warme zak.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... mijn infrarood paneeltje onder tafel doet iets van 200... die doe ik af en toe ff aan als ik het koud krijg
En hoe voelt/werkt dat? Infrarood lijkt me ook wel iets... word dan alleen jij warm? Of ook de spullen om je heen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... mijn infrarood paneeltje onder tafel doet iets van 200... die doe ik af en toe ff aan als ik het koud krijg
He bahquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onder de tafel? Dan krijg je een warme zak.
Oh die heb ik ook nog (al wat jaren) die doet hier iets boven de 1000 op standje 1 (ouder model vermoed ik )quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Plaatje:
[ afbeelding ]
Heb hem op de grond staan... metertje van mij vandaan, ietwat omhoog gericht.
Maar tot nu toe houd hij de rest van de kamer ook stabiel op 19.3 terwijl ik in een veel warmere luchtstroom zit the chillen hotten
Die 200 watt van jouw klinkt nog beter... net zoveel hitte ongeveer?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog (al wat jaren) die doet hier iets boven de 1000 op standje 1 (ouder model vermoed ik )
Wattje !quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik het koud krijg trek ik een trui aan: 0 Watt
wel eerst die peuk weg anders gaatie in de fikquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
Logisch dan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben gewoon een mega koukleum qua handen en voeten.. de rest is redelijk, maar heb het gewoon graag warm en behaaglijk.
Moet er wel bij zeggen dat ik het syndroom van Raynaudt heb
Tis een 3 wandig klappaneeltje en dat staat lekker mn onderstel warm te maken , met een dekentje erover blijft het ook nog lekker hangenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe voelt/werkt dat? Infrarood lijkt me ook wel iets... word dan alleen jij warm? Of ook de spullen om je heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deesquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Even de app gecheckt, in november hebben we hier 15 cub gas verstookt, best netjes.
15 ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Even de app gecheckt, in november hebben we hier 15 cub gas verstookt, best netjes.
GOA!quote:
Ik ga ook best goed volgens mij, zit steeds ruim onder dat van vorig jaar dus verwacht mooi een zooi terug te krijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Nee, helemaal niets.. en verwarming uit en raam op kier.. maar wikkel mezelf wel lekker inquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GOA!![]()
Hoe is tie? Slaap je 's nachts met sokken aan?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een 3 wandig klappaneeltje en dat staat lekker mn onderstel warm te maken , met een dekentje erover blijft het ook nog lekker hangen
Zo ietsHmm zal er eens naar kijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een dekentje.. dat gaat me te ver...
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Douche je wel?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Hier komt het pas sinds kort onder de 20 graden en dan is 18 het laagst geweest, dus het gasverbruik is vooral van het douchen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
15 ?![]()
ik heel November:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog nauwelijks aangehadquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier komt het pas sinds kort onder de 20 graden en dan is 18 het laagst geweest, dus het gasverbruik is vooral van het douchen.
Hiervoor had ik een appartement en dan lift je lekker mee met de onderburen... Nu in dit huis woon ik schijnbaar boven koning winterquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nauwelijks aangehadDenk dat de buren lekker voor me meestoken of zo
Krijg je niet maandelijks een energierapport? Daar kan je het ook aardig mee in de gaten houden. Ik heb in november 500 euro terug gehad, maar betaalde wel 150 per maand.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook best goed volgens mij, zit steeds ruim onder dat van vorig jaar dus verwacht mooi een zooi terug te krijgen.
Meestal pas in Feb
Ja ik heb ook zo'n energie rapport , heb alleen gecheckt dat ik elke maand minder heb gebruikt dit jaar maar vind het wel leuk me een keer per jaar te laten verrassen als ik wat terugkrijg dus zo goed volg ik het nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je niet maandelijks een energierapport? Daar kan je het ook aardig mee in de gaten houden. Ik heb in november 500 euro terug gehad, maar betaalde wel 150 per maand.
Dan hebben jullie een goed geïsoleerd hutje vermoed ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je niet maandelijks een energierapport? Daar kan je het ook aardig mee in de gaten houden. Ik heb in november 500 euro terug gehad, maar betaalde wel 150 per maand.
Ja zo ging het bij mij ook de laatste tien jaar... tot dit jaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n energie rapport , heb alleen gecheckt dat ik elke maand minder heb gebruikt dit jaar maar vind het wel leuk me een keer per jaar te laten verrassen als ik wat terugkrijg dus zo goed volg ik het niet
Lekker, hier gaat ook altijd het raam open, toen we hier kwamen wonen hebben we de radiator uit de slaapkamer gesloopt, stond alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets.. en verwarming uit en raam op kier.. maar wikkel mezelf wel lekker in
Oh jeequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zo ging het bij mij ook de laatste tien jaar... tot dit jaar
Ik heb ook heel veel truien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
Doen ze goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nauwelijks aangehadDenk dat de buren lekker voor me meestoken of zo
Ik vind het heerlijk een fris bed.. koud met instappen vind ik ook niet erg... lekker oprollen.. heb een heel ritueel om mezelf in te pakkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, hier gaat ook altijd het raam open, toen we hier kwamen wonen hebben we de radiator uit de slaapkamer gesloopt, stond alleen maar in de weg.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hiervoor had ik een appartement en dan lift je lekker mee met de onderburen... Nu in dit huis woon ik schijnbaar boven koning winter
Niet? Moeten ze bij jou de kolen nog wegen ofzo ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef pullup het volgende:
Hmm nog geen energie rapport van Nnov beschikbaar
Ik vind het juist wel leuk om elke keer te checken of het verbruik nog lager is geweest, maar op een bepaald moment is het wel stabiel en zo'n beetje elke maand hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n energie rapport , heb alleen gecheckt dat ik elke maand minder heb gebruikt dit jaar maar vind het wel leuk me een keer per jaar te laten verrassen als ik wat terugkrijg dus zo goed volg ik het niet
Klopt, appartement met grote glaspui op het zuiden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een goed geïsoleerd hutje vermoed ik
Is dat sinds je dochter bij je woont?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zo ging het bij mij ook de laatste tien jaar... tot dit jaar
Ja, ik heb dat ook, en zelf een realtime dashboard met al het verbruik in huis van zowel totaal als apparaten.. dat word dan ff een verslaving om te monitoren.... en te verminderen... Maar met de huidige setup zat ik wel aan de max met het minimale.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om elke keer te checken of het verbruik nog lager is geweest, maar op een bepaald moment is het wel stabiel en zo'n beetje elke maand hetzelfde.
Ik moest blijkbaar vanaf nov iets aan mijn slimme meter doorgeef stand wisselen. Gaat nog een paar dagen duren nuquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet? Moeten ze bij jou de kolen nog wegen ofzo ?
Die is alweer wegquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat sinds je dochter bij je woont?
Mijn voeten moeten warm, daarom heb ik ook altijd een dekbedovertrek met instopstrook, ik moet er niet aan denken dat mijn dekbed 's nachts van mijn voeten gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk een fris bed.. koud met instappen vind ik ook niet erg... lekker oprollen.. heb een heel ritueel om mezelf in te pakken![]()
Mijn vader die slaapt altijd met zijn voeten onder het dekbed uit... geen gezicht! en Brrrrrr
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:58 schreef chufi het volgende:
Mijn onderburen lijken ook minder hard te stoken dan andere jaren ..
Ik ben sowieso niet te vretenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter voor de smaak van je vleesch
Dan wachten wij nog even vol spanning af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef pullup het volgende:
Hmm nog geen energie rapport van Nnov beschikbaar
Ik begrijp precies wat je bedoelt, dat verbruik in de gaten houden wordt dan wel een beetje een obsessie en blijkbaar heeft het bij jou niet veel geholpenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook, en zelf een realtime dashboard met al het verbruik in huis van zowel totaal als apparaten.. dat word dan ff een verslaving om te monitoren.... en te verminderen... Maar met de huidige setup zat ik wel aan de max met het minimale.
Maar nu heb ik het kacheltje
Kan nog wel zien dat ik in Juli maar 1 m3 heb verbruikt en in oct 23quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wachten wij nog even vol spanning af.
Toen was je in het buitenland aan het fietsen ...quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nog wel zien dat ik in Juli maar 1 m3 heb verbruikt en in oct 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was je in het buitenland aan het fietsen ...
Liet ze niet 5 x de deur open staan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is alweer wegIn die twee maanden zeker 5x thuis geweest
Dat kan het niet zijn.
Toen was je natuurlijk op vakantie?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nog wel zien dat ik in Juli maar 1 m3 heb verbruikt en in oct 23
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, dat verbruik in de gaten houden wordt dan wel een beetje een obsessie en blijkbaar heeft het bij jou niet veel geholpen
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan het realtime zien... je ziet precies wanneer ik thuis kwam en mijn kacheltje heb aangezet:Je was al vroeg wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja! Nu je het zegt... en tijdens die 5 dagen zelfs meerdere keren !quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liet ze niet 5 x de deur open staan?
Opgelostquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Nu je het zegt... en tijdens die 5 dagen zelfs meerdere keren !
quote:
Ai gemist, lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is schoongemaakt voor ze hem toonden blijkbaar
De film
Ik zit ook een slechte goeie hersenloze te kijken:quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De film
Zeker matig jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit ook een slechte goeie hersenloze te kijken:
My Super Ex-Girlfriend
Niet te pruimen ook nog eens.quote:
Wat voor pruimen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet te pruimen ook nog eens.
Das toch die Banderas B-film in Mexico ..quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De film
Droogt dat niet op na verloop van tijd?quote:
Of C of D,quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch die Banderas B-film in Mexico ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |