Whehe neuh, was alleen voor de elektrische tandenborstel en om een tondeuse op te laden!quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. daar gaat de smaak van het vleesch van achteruit
Geaard is zeker in de badkamer wel veiliger natuurlijk, maar de vraag is hoe dicht het bij de douche is en of er veel condensvorming is enzo.quote:
Het is verplicht.......quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geaard is zeker in de badkamer wel veiliger natuurlijk, maar de vraag is hoe dicht het bij de douche is en of er veel condensvorming is enzo.
Junior gaat zich zometeen misschien ook elektrisch scheren ...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geaard is zeker in de badkamer wel veiliger natuurlijk, maar de vraag is hoe dicht het bij de douche is en of er veel condensvorming is enzo.
Je moet junior leren scheren met het mesquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Junior gaat zich zometeen misschien ook elektrisch scheren ...
Zie het al voor me, en intussen zijn telefoon opladen ....
Dit idd!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet junior leren scheren met het mesEchte mannen doen dat
Da's ook allemaal ongeaard.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Junior gaat zich zometeen misschien ook elektrisch scheren ...
Zie het al voor me, en intussen zijn telefoon opladen ....
tssss neenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet junior leren scheren met het mesEchte mannen doen dat
neen? Wàt neen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss neen
zo'n draadloos ding schijnt goed te zijn
Ik heb me al een jaar of 25 niet meer elektrisch geschoren; m'n huid werd er altijd heel gevoelig van (ook met duurdere modellen) en ik bleef de stoppels voelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss neen
zo'n draadloos ding schijnt goed te zijn
Toch niet meteen met een mesje laten scherenquote:
Ow ik ken een FOK!ker die dat gebruikt!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch niet meteen met een mesje laten scheren![]()
Beetje in verdieptPhilips one blade is blijkbaar iets dat pubers gebruiken
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb me al een jaar of 25 niet meer elektrisch geschoren; m'n huid werd er altijd heel gevoelig van (ook met duurdere modellen) en ik bleef de stoppels voelen.
Met nat scheren heb ik veel minder last en het resultaat is echt veel gladder.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ken een FOK!ker die dat gebruikt!
Moet ik nu de mijne weggooien?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij had het er een paar jaar geleden over dat hij die gebruikte.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]WAT hoe weet jij nou dat een bepaalde FOK!ker dat gebruikt??
One blade.. dat is toch voor de girlies? Benen en hoger?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeps zorriequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het er een paar jaar geleden over dat hij die gebruikte.
Kort daarna verdween hij volledig van de site!
Was een goeie gozer!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeps zorrieGewoon lekker dat puber haar van je mee scheren hoor
![]()
[..]dat jij dit nog weet ook.
Nee las het echt pas in een FB site waar ouders met pubers postenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
One blade.. dat is toch voor de girlies? Benen en hoger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |