Zelenskij zou eigenlijk nog het best zijn in het Nederlands.quote:Op zondag 8 december 2024 03:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou het ook op prijs stellen als je hem gewoon Zelensky of Zelenskyy noemt.
Goed georganiseerd.quote:Op zondag 8 december 2024 18:47 schreef ExTec het volgende:
Da's nou lullig. Als je nou Syriër bent, kun je gewoon van kant switchen.
[ x ]
https://kyivindependent.c(...)ce-through-strength/quote:Zelensky praises 'productive' meeting held with Trump, Macron, stresses 'peace through strength'
nee hij was weer weg , putin heeft niks met zwakke leidersquote:
Nee, hij is weer terug.quote:
quote:LIVE Syrië | Media Rusland: Assad in Moskou, Kremlin verleent hem en familie asiel
SyriëDe gevluchte Syrische president Bashar al-Assad is in Moskou. Rusland zal hem en zijn familie asiel verlenen, dat meldt het Russische persbureau Tass op basis van een bron in het Kremlin.
Dat kán geen goed nieuws zijn voor Vlad..quote:Op zondag 8 december 2024 18:54 schreef BlaZ het volgende:
Nog iets over de ontmoeting tussen Zelenski en Trump:
Trump Says Zelensky Ready for ‘Deal’ With Russia
https://www.kyivpost.com/post/43501
en
[..]
https://kyivindependent.c(...)ce-through-strength/
Ik had een beetje hetzelfde idee....quote:Op zondag 8 december 2024 19:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat kán geen goed nieuws zijn voor Vlad..
Het zou een grote grap zijn als Rusland uiteindelijk wordt vernederd bij onderhandelingen. Al die schuimbekkende tankies. Nu al onbetaalbaar.quote:Op zondag 8 december 2024 19:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde idee....
Zelensky stond iets te breed te glimlachen, naast macron & the donny met z'n blauwe pak en gele stropdas.
ja Vlad kan het op geen enkele manier meer verkopen als een overwinning , als ie Odessa niet heeft en aansluiting bij Roemenie en dan door naar Bulgarije rondom de zwarte zeequote:Op zondag 8 december 2024 19:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het zou een grote grap zijn als Rusland uiteindelijk wordt vernederd bij onderhandelingen. Al die schuimbekkende tankies. Nu al onbetaalbaar.
FTFY.quote:Op zondag 8 december 2024 19:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Overigens is Rusland ook redelijk vernederd in Syrië de laatste dagen. Ik heb geen WOIII uit zien breken. Wellicht interessante informatie voor de EU DE en de NAVO VS.
Normaal gezien gaat hij met beide partijen praten om te zien waar er concessies gedaan kunnen worden. Het vredesplan lijkt me eigenlijk, gezien uitgekomen informatie, vrij duidelijk; een demarcatielijn en wapenstilstand en dan gaan we verder praten over de status van de gebieden.quote:Op zondag 8 december 2024 19:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat kán geen goed nieuws zijn voor Vlad..
Er zijn 3 plannen gefloat, maar geen enkele heeft de status van "officieel" van trump komend.quote:Op zondag 8 december 2024 19:43 schreef BlaZ het volgende:
Het vredesplan lijkt me eigenlijk, gezien uitgekomen informatie, vrij duidelijk; een demarcatielijn en wapenstilstand en dan gaan we verder praten over de status van de gebieden.
De gebeurtenissen in Syrië zetten de deur open voor mogelijke revoluties in andere landen met een overwegend pro-Russische regering. Rusland heeft al eerder verzuimd Armenië te beschermen, Syrië is al de tweede faal van Rusland.quote:Op zondag 8 december 2024 19:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar jongens, al die tankies die riepen dat je niet kan winnen van een kernmacht. Zie Syrië. Waar zijn de nukes? Waar is de Derde Wereldoorlog?
Al hun belangen, strategische posities en assets door de plee, door een paar honderd rebellen in een Toyota. Wat een complete afgang voor Rusland en Poetin is dit
Ja en Russische invloed in Afrika neemt ook af. Hopelijk brokkelt Poetin's gezag net zo af als Assad's.quote:Op zondag 8 december 2024 19:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar jongens, al die tankies die riepen dat je niet kan winnen van een kernmacht. Zie Syrië. Waar zijn de nukes? Waar is de Derde Wereldoorlog?
Al hun belangen, strategische posities en assets door de plee, door een paar honderd rebellen in een Toyota. Wat een complete afgang voor Rusland en Poetin is dit
Een officieel plan is er niet, maar de rode lijn in de onderhandelingen lijkt me wel duidelijk. Het voordeel van een Trump is wel dat hij onberekenbaarder is.quote:Op zondag 8 december 2024 19:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er zijn 3 plannen gefloat, maar geen enkele heeft de status van "officieel" van trump komend.
Zelfs kellog walk-te het allemaal back in een interview; a'la: maar ik heb geen idee wat trump gaat doen.
Dat Peace Through Strength lijkt me gewoon Trump bespelen. Een goede deal voor Poetin impliceert dan zwakheid van Trump. Als Zelenskyy die boodschap bij Trump naar binnen heeft weten te krijgen.....quote:Op zondag 8 december 2024 18:54 schreef BlaZ het volgende:
Nog iets over de ontmoeting tussen Zelenski en Trump:
Trump Says Zelensky Ready for ‘Deal’ With Russia
https://www.kyivpost.com/post/43501
en
[..]
https://kyivindependent.c(...)ce-through-strength/
Een Brezjnevdoctrine is bij Poetin inderdaad niet terug te zien.quote:Op zondag 8 december 2024 20:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De gebeurtenissen in Syrië zetten de deur open voor mogelijke revoluties in andere landen met een overwegend pro-Russische regering. Rusland heeft al eerder verzuimd Armenië te beschermen, Syrië is al de tweede faal van Rusland.
Je kan echt 0 conclusies trekken over een foto van een bijeenkomstquote:Op zondag 8 december 2024 19:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde idee....
Zelensky stond iets te breed te glimlachen, naast macron & the donny met z'n blauwe pak en gele stropdas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |