SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey mscholquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:43 schreef mschol het volgende:
niet al kerst in september in huis hebben gehaald
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Merk je nog steeds niks van, halverwege januari weerquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over 15 dagen worden de dagen weer langerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt, maar het is een beginquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merk je nog steeds niks van, halverwege januari weer![]()
Eerst nog dat domme oud en nieuw doorkomen, weer zelfde liedje met schade en discussieUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over 15 dagen worden de dagen weer langer![]()
Tussen kerst en oud en nieuw vrij nemen, naar een warm land gaan en terug komen als alle ellende achter de rug isquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst nog dat domme oud en nieuw doorkomen, weer zelfde liedje met schade en discussieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, same old, same oldquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst nog dat domme oud en nieuw doorkomen, weer zelfde liedje met schade en discussie![]()
Met Pasenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw vrij nemen, naar een warm land gaan en terug komen als alle ellende achter de rug is![]()
![]()
![]()
Weet niet waarquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw vrij nemen, naar een warm land gaan en terug komen als alle ellende achter de rug isUw ADH vitamine Worst
Je hebt nog 16 dagen om te zoekenquote:
Ja en Canarische eilanden ben ik al geweest en wil het liefst naar een nieuwe plekquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met @:loveyoulongtime naar de Canarische Eilanden.
Of ging die in januari pas...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over 15 dagen worden de dagen weer langerfijn!
Smile, it's free therapy.![]()
Misschien kun je een keer mee met @Fogel als handbagagequote:Op vrijdag 6 december 2024 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en Canarische eilanden ben ik al geweest en wil het liefst naar een nieuwe plek![]()
![]()
Oeps, gaat het nu menis worden
Den Haag - Met een crisisstrategie wil het kabinet Nederland wakker schudden nu Russische dreiging zich steeds nadrukkelijker manifesteert. Het is voor het eerst dat een kabinet op een rijtje zet wat er moet gebeuren om Nederland weerbaar te maken tegen een grote crisis of oorlog.
https://www.telegraaf.nl/(...)r-week-zonder-stroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer mee met @:Fogel als handbagage![]()
Die mag vast wel een worst meenemenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer mee met @:Fogel als handbagage![]()
![]()
Dat zou ik wel willen, Noorwegen staat p mijn bucketlistquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer mee met @:Fogel als handbagageDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)en-andere-dreigingen
Burgers worden aangeraden om een noodpakket in huis te hebben voor het geval dat de elektriciteit uitvalt, er geen wifi meer is en geen water meer uit de kraan komt. De overheid gaat die pakketten overigens niet betalen, omdat het ook een verantwoordelijkheid is van mensen zelf. "Behalve individuen moeten ook bedrijven en gemeenten crisisscenario's maken om zich voor te bereiden op het ergste", aldus minister Brekelmans van Defensie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als @Fogel vliegt, vertrekt ie waarschijnlijk uit Noorwegenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen, Noorwegen staat p mijn bucketlist![]()
![]()
Hoeft niet, hij is de helft van de tijd in het buitenlandquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar als @:Fogel vliegt, vertrekt ie waarschijnlijk uit Noorwegen
Uw ADH vitamine Worst
Altijd vervelendquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst nog dat domme oud en nieuw doorkomen, weer zelfde liedje met schade en discussieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
VerStappen heeft ook snel zaad, zijn vriendin is ook zwanger
Ja op de weg terug kan iddquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij is de helft van de tijd in het buitenland![]()
![]()
MIjn buren zitten vanaf begin november tot eind mei in Senegalquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij is de helft van de tijd in het buitenlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: