@Wereldgozer heeft een hele leuke vriendinquote:Op donderdag 12 december 2024 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja maar volgens mij was het @:wereldgozer
Max, zolang zij de witte keniaan haar lichaam ter beschikking stelt, structureel elke dag of om de dag. Dan is afwezigheid veroorloofd.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Man, man, man. Gelukkig vindt mijn vriendin voetbal (en sport in het algemeen) leuk maar anders zou ik het ook gewoon kijken. Gaat ze maar even wat anders doen.
Opeens gezellig wijn drinken, nee dat risico loop ik nog niet. Voor de zekerheid gaan we gewoon heel veel leuke dingen samen doen op 24 en 26 december.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het was @:doevelaer die ik bedoelde, ik heb hem al in de mycroft gegooid.
[..]
[..]
Ik neem aan dat je op 26 december met haar het evangelie Arend Martijn Slot inneemt?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opeens gezellig wijn drinken, nee dat risico loop ik nog niet. Voor de zekerheid gaan we gewoon heel veel leuke dingen samen doen op 24 en 26 december.
Dat weet ik, maar dat sluit nog niet uit dat je dan niet onder de plak zit, de kans lijkt me juist groter.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Wereldgozer heeft een hele leuke vriendin
@:Anneloos
Samen op een forum zittenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Wereldgozer heeft een hele leuke vriendin
@:Anneloos
Dat wordt gewoon een romantisch kerstdinertje vrees ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op 26 december met haar het evangelie Arend Martijn Slot inneemt?
Donderdag 26 december 2024
13.30 uur: Manchester City - Everton
16.00 uur: Newcastle United - Aston Villa
16.00 uur: Nottingham Forest - Tottenham Hotspur
16.00 uur: Bournemouth - Crystal Palace
16.00 uur: Chelsea - Fulham
16.00 uur: Southampton - West Ham United
18.30 uur: Wolverhampton Wanderers - Manchester United
21.00 uur: Liverpool - Leicester City
's ochtends 3 pompjes, even langs moeders en dan lekker met de hand in de broek voetbal kijken, werelds.
Maar Gurney heeft met een Amerikaanse.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:33 schreef Tjacka het volgende:
Moeten jullie maar niet met zo'n Nederlands wijf gaan
Lekkere Colombiaanse maat mijn werkgever meent nog altijd dat ik Nederland woon.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:33 schreef Tjacka het volgende:
Moeten jullie maar niet met zo'n Nederlands wijf gaan
Is jouw vriendin van het Arische ras?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Gurney heeft met een Amerikaanse.
Jazeker, blond en blauwe ogen.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is jouw vriendin van het Arische ras?
Ik zie een eenvoudige oplossing. Je gaat niet naar een verjaardag. In kroeg pijlen smijten en Arsenal/darts kijken.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een romantisch kerstdinertje vrees ik.
Mijn cluppie moet de 27e in de avond naar Arsenal, maar dan is er ook darten én ik heb een verjaardag, dus dat wordt een beetje veel van het goeie.
Waar ik wel naar uitkijk: zondag de 22e. Eerst een bloedbad bij het PSV-Feyenoord topic waar al die kutusers ruzie gaan maken wie er beter is, daarna vol schrammen en schaafwonden gaan we gebroederlijk darts kijken alsof er niks is gebeurd. Warm bad.
Nee joh, gewoon dat verjaardagje doen, en als ik een schroeipotje blijk te missen (of @fetX is straalbezopen met een bordje aan het zwaaien) dan sneak ik wel eerder weg.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie een eenvoudige oplossing. Je gaat niet naar een verjaardag. In kroeg pijlen smijten en Arsenal/darts kijken.
Jij draagt je steentje bij.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, blond en blauwe ogen.
@KingRoland wat denk je dat God hiervan vindt?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben tegen rassenvermenging.
Vraag het @Bezsen .quote:Op donderdag 12 december 2024 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kingroland wat denk je dat God hiervan vindt?
oei.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef onlogisch het volgende:
@:bezsen
[..]
@:bezsen.
Maar dit is gemeen.
Bezsen
15equote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer begint al dat dartgeweld?
Zondagavond 20:00 uur is de eerste sessie!quote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer begint al dat dartgeweld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |