quote:
quote:
Mensen die naar de Aziatische kapper gaan behoren zonder uitzondering tot de hogere sociale klasses binnen onze samenlevingquote:Op donderdag 12 december 2024 09:41 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die aan diamond painting doen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Sowieso, expats uit Azie of Nederlanders met een Aziatisch achtergrond zijn een belangrijke pool van talenten bij de Big 4. Ze zijn bovenmatig intelligent en verdienen ruim boven modaal. Hierdoor begeven ze zich vaker in de hogere sociale klasses binnen onze samenleving.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mensen die naar de Aziatische kapper gaan behoren zonder uitzondering tot de hogere sociale klasses binnen onze samenleving
Ik heb daar zo ontzettend zin in. Ik kijk uit naar de maandagmiddagsessie, middag lekker dartsen kijken genot.quote:
Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 12 december 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar zo ontzettend zin in. Ik kijk uit naar de maandagmiddagsessie, middag lekker dartsen kijken genot.
Ik werk die dag niet thuisquote:Op donderdag 12 december 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar zo ontzettend zin in. Ik kijk uit naar de maandagmiddagsessie, middag lekker dartsen kijken genot.
Ach, jij bent de volgende. Wie zat er ook alweer zo ontzettend onder de plak in dart?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk die dag niet thuis
Maar de rest van de week wel! Dat wordt dus een gezellige boel. In de avonden sluit ik minder vaak aan omdat mijn vriendin het blijkbaar niet ziet zitten om letterlijk iedere avond darts te kijken. Gelukkig heb ik het samenwonen tot 5 januari kunnen uitstellen zodat ik soms nog een avondje in mijn eigen huisje kan zitten.
Het vrijblijvende feestje is voorbij makker. De CL-potjes en tegen Ajax en PSV hebben nog een beschermde status, maar verder is alles wisselgeld geworden.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, jij bent de volgende. Wie zat er ook alweer zo ontzettend onder de plak in dart?
Man, man, man. Gelukkig vindt mijn vriendin voetbal (en sport in het algemeen) leuk maar anders zou ik het ook gewoon kijken. Gaat ze maar even wat anders doen.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het vrijblijvende feestje is voorbij makker. De CL-potjes en tegen Ajax en PSV hebben nog een beschermde status, maar verder is alles wisselgeld geworden.
Dat was vriend @:slobeend overigens.
Tegenwoordig wel ja maar volgens mij was het @Wereldgozerquote:Op donderdag 12 december 2024 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het vrijblijvende feestje is voorbij makker. De CL-potjes en tegen Ajax en PSV hebben nog een beschermde status, maar verder is alles wisselgeld geworden.
Dat was vriend @:slobeend overigens.
Op zich gaat het haar er meer om dat ik doordeweeks tegen twaalven met een beschonken kop vol adrenaline het huis binnenval (om nog een uur na te analyseren op Fok!). Waar wel wat voor valt te zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Man, man, man. Gelukkig vindt mijn vriendin voetbal (en sport in het algemeen) leuk maar anders zou ik het ook gewoon kijken. Gaat ze maar even wat anders doen.
Nee het was @Doevelaer die ik bedoelde, ik heb hem al in de mycroft gegooid.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja maar volgens mij was het @:wereldgozer
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
M’n vriendin wil vanavond plots ‘gezellig doen’ en wijn drinken met mij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |