Ik heb gewoon zo’n Turkenapp met IPTV. Alle tv-zenders ter wereld (inclusief betaalde sportzenders) en bijna alle content van alle streamingdiensten ter wereld. Betaal daar een paar tientjes per jaar voor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb gewoon 1 platform waar alles van disney, netflix, hbo en de rest van de streaming services gewoon op staan. zijn gewoon te veel tegenwoordig en je bent zo ongeveer 10 euro per streaming service kwijt.
dure grap
Stoerquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo’n Turkenapp met IPTV. Alle tv-zenders ter wereld (inclusief betaalde sportzenders) en bijna alle content van alle streamingdiensten ter wereld. Betaal daar een paar tientjes per jaar voor.
Als er niets op staat (een verse Original oid) gebruik ik de originele streamingdienst.
Accuralpeko, wat attent.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat (ik hoop boerenkool).
Als Stringer Bell?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:55 schreef GGMM het volgende:
The Madness krijgt een 6,5 op imdb die sla ik even over sorry
Ondanks dat ik Idris Elba over het algemeen wel heel goed vind
Niks van de Olympische Spelen gevolgd?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet ik dat met HBO ook gewoon doen. Ik heb nu een jaar lang betaald voor die 50% korting maar alleen de Penguin gezien.
Als ik gewoon een maand HBO had genomen was ik veel goedkoper uitgeweest.
Ik ga even serieus mijn levenskeuzes overdenken.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks van de Olympische Spelen gevolgd?
Thanks voor de inspo, had zin om te gaan kokkerellen maar wist niet wat. Heb zin in boerenkoolstamppot.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat (ik hoop boerenkool).
Oei.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, wat een topavond heb jij
Nou...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]