SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je goed in hip openers?
Hip openers is gewoon soepel maken van je heupen, niets speciaals verder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zoeken op hip openers, nu wil ik het weten ook!!!!
Als in dat je dat nog nooit gedaan hebt of je durft dat niet te zeggen omdat je je schaamt?quote:
Ik ook van jouquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in dat je dat nog nooit gedaan hebt of je durft dat niet te zeggen omdat je je schaamt?
Nee, goed gesprek weer.quote:
Ik zal voortaan erbij zetten of iets sarcastisch bedoeld is.quote:
Ik vroeger wel, een snaakse knipoog, een bescheiden tifje wijn, een stout schuddekontje en een zwoele hoi en daar lagen ze alweer klaar met de heupen open.quote:
Kun je niet gewoon even zorgen dat die regen weggaat zodat ik aan de wandel kan anders?quote:
Onverwacht spuiten uit een gat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
De walvis, beetje plomp zitten zo alsof je in het water hoort en chips eten?
Ik heb gewoon te weinig kracht in m'n bovenlijf en m'n polsen maken het vrij onmogelijk om dat fatsoenlijk te fixen, HdP.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kraai.. ja weleens geprobeerd.. direct op mn neus gevallen.
Doe ik niet meer.
Je hebt ook de zwaan, dat is ook erg uitdagend, want ik heb nul flexibiliteit in mn schouders
...huehue?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverwacht spuiten uit een gat.
De chips inademen alsof het plankton isquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
De walvis, beetje plomp zitten zo alsof je in het water hoort en chips eten?
Dankjequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voortaan erbij zetten of iets sarcastisch bedoeld is.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverwacht spuiten uit een gat.
Kan me volgende week toch niet tussen de stoerbebuikte mannen vertonen met gladde beentjes in het thermaalbad?quote:
Heb je niet van dat oermannelijke supersnelgroeiende haar?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me volgende week toch niet tussen de stoerbebuikte mannen vertonen met gladde beentjes in het thermaalbad?
Gewoon zeggen dat je een wielrenner bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me volgende week toch niet tussen de stoerbebuikte mannen vertonen met gladde beentjes in het thermaalbad?
Klinkt goed. Matcht wel bij "dood".quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
De inktvis, al je armen en benen langzaam spreiden zodat je op roadkill lijkt tijdens de paddentrek.
Ik ben niet zo oermannelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je niet van dat oermannelijke supersnelgroeiende haar?
Dit klinkt vies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je niet van dat oermannelijke supersnelgroeiende haar?
Met een zeemleren lap in mijn zwembroek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een wielrenner bent
Ja, is gewoon een onmogelijke houdingquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig kracht in m'n bovenlijf en m'n polsen maken het vrij onmogelijk om dat fatsoenlijk te fixen, HdP.
Helaas ben ik God niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even zorgen dat die regen weggaat zodat ik aan de wandel kan anders?
gewoon meelachen met hun opmerkingen als ze die al makenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen uit vrees voor enkelschade.
Deze SC klinkt al vies sinds dat het bestaat.quote:
Het zijn niet de opmerkingen waar ik bang voor ben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gewoon meelachen met hun opmerkingen als ze die al maken
Ja, die is wel erg lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dus:
https://en.wikipedia.org/wiki/Shavasana
...meer de schortjes?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn niet de opmerkingen waar ik bang voor ben.
Nonchalante courgette in de zeemleren zwembroek, meteen het halve Karpatenbekken op je.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een zeemleren lap in mijn zwembroek.
M'n beste pose.quote:
Had wel praktischer geweestquote:
Maar wélke helft.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nonchalante courgette in de zeemleren zwembroek, meteen het halve Karpatenbekken op je.
Ik weet niet of ik zoveel verantwoordelijkheid wil.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vanaf nu een portret met haar Ui in iedere kamer.
Dit was trouwens Nina Poekie die over het toetsenbord heen liep.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nonchalante courgette in de zeemleren zwembroek, meteen het halve Karpatenbekken op je.
Waarom nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was trouwens Nina Poekie die over het toetsenbord heen liep.
Ja nee, dat klinkt meer als een overenthousiaste katholiekquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vanaf nu een portret met haar Ui in iedere kamer.
Mag ik ook zo'n katquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was trouwens Nina Poekie die over het toetsenbord heen liep.
het is toch stralend weer vandaagquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zitten hier twee mannen in een hoogwerker te werken aan een telefoonmast. Ik hoop wel dat ze op die hoogwerker blijven zitten en er niet uitvallen met dit weer
Zat die ene schele ook ineens in het thermaalbad, verkleed als man?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hardnekkige avances moeten afwimpelen
Ben je gesteld op die twee mannen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zitten hier twee mannen in een hoogwerker te werken aan een telefoonmast. Ik hoop wel dat ze op die hoogwerker blijven zitten en er niet uitvallen met dit weer
@LTVDK is het hier niet zo mee eens, dacht ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is toch stralend weer vandaag
Nou, ze hoeven niet direct dood of zwaargewond...quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gesteld op die twee mannen dan?
Ik zou hier dus intrappen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat die ene schele ook ineens in het thermaalbad, verkleed als man?
Duurde lang voordat het over die schele gingquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat die ene schele ook ineens in het thermaalbad, verkleed als man?
In welk land zit jij?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is toch stralend weer vandaag
Niet naar Thailand gaan danquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurde lang voordat het over die schele ging
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK is het hier niet zo mee eens, dacht ik
Limburgquote:
Te laat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet naar Thailand gaan dan
Niet zo doen, dat is niet aardigquote:
quote:
Gewoon oplaaien die schele de volgende keer, ik heb het in mijn hoogtijdagen wel eens met minder moeten doen en dat heb ik ook overleefd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurde lang voordat het over die schele ging
Ik ben ook niet aardigquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo doen, dat is niet aardig
quote:
Ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon oplaaien die schele de volgende keer, ik heb het in mijn hoogtijdagen wel eens met minder moeten doen en dat heb ik ook overleefd.
Vertel meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon oplaaien die schele de volgende keer, ik heb het in mijn hoogtijdagen wel eens met minder moeten doen en dat heb ik ook overleefd.
Ik las onderzeeër en ik dacht lol quequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een Thaise onderminister?
Dit was ook een traumatische ervaringquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je was wel zo aardig om mijn POMA door te geven, dus dat is niet waar.
Vriendje Rusland heeft het wat drukker met andere probleempjes de laatste tijd, dus dat is niet onmogelijk.quote:
nee assad ,die wezel uit syriequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een Thaise onderminister?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was ook een traumatische ervaring
Ander schorriemorrie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ,![]()
maar goed weer de vraag wie het overneemt als hij er niet is
Geen idee maar gewoon sowieso Gladiator 1 kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet je Gladiator 1 gekeken hebben voor gladiator 2?
Moslimgekkies uiteraard, Pallies ISIS, hysterische linksvrouwtjes dat soort volk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ,![]()
maar goed weer de vraag wie het overneemt als hij er niet is
Verkopers van gewaden gaan goede zaken doen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
islamitsch terreur schorriemorrie
Lol quequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las onderzeeër en ik dacht lol que
Mijn brein.quote:
Met wat er bij?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke samenleving is twee warme maaltijden verwijderd van totale barbarij.
Flink gekruid met een portie genocide.quote:
Ik vrees in Foqueville maar eens snack.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oke Chev.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet niet wat je doet met mij maar ik blijf ik die moooootion
Ik weet niet wat je doet met mij maar ik laat je niet los
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet niet wat je doet met mij maar ik blijf ik die moooootion
Ik weet niet wat je doet met mij maar ik laat je niet los
Ook zo'n mooi politiek woordje tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flink gekruid met een portie genocide.
Daarom de hele dag door eten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Chev.
Bedankt voor je bijdrage.
GOATEDquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
![]()
''jo jo ik laat je niet alleen op die plane.
al mij duku money bro yo go to home ho''
Deugsokkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi politiek woordje tegenwoordig.
Hamas "wij willen Israël en elke Jood vernederen, martelen, doodmaken, seksueel misbruiken en compleet vernietigen en uitroeien en van deze planeet verwijderen"
Amnesty International "Israel is committing genocide"
Tief toch op met je beige deugsokken
Buda z'n enkels waren slechts een opwarmertje?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal zo ook maar eens gaan ontbijten oid
Ja, ben ik nu soep van aan het trekkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buda z'n enkels waren slechts een opwarmertje?
Ze moeten nu alle gijzelaars wel vrijlaten voordat Trump aan de macht is. Dus dat gaat zich ook allemaal oplossen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi politiek woordje tegenwoordig.
Hamas "wij willen Israël en elke Jood vernederen, martelen, doodmaken, seksueel misbruiken en compleet vernietigen en uitroeien en van deze planeet verwijderen"
Amnesty International "Israel is committing genocide"
Tief toch op met je beige deugsokken
In zoutzuur?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten nu alle gijzelaars wel vrijlaten voordat Trump aan de macht is. Dus dat gaat zich ook allemaal oplossen.
Als ik vrij ben heb ik wel wat beters te doen dan hier postenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.
Gewoon multitasken
En er zijn een paar luxepaarden hier, die vrij zijn
Ja, dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik vrij ben heb ik wel wat beters te doen dan hier posten![]()
Naja als ik werk ook
Het meest humane is die arme mensen asfalteren met de rest van de Gazaanse baardenclub.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten nu alle gijzelaars wel vrijlaten voordat Trump aan de macht is. Dus dat gaat zich ook allemaal oplossen.
Vind je ons te min dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik vrij ben heb ik wel wat beters te doen dan hier posten![]()
Naja als ik werk ook
..zijn we toch ook?quote:
Zolang je je maar beter voelt dan een larve is er niets aan de handquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zo'n dag als vandaag voel ik me nog minder waard dan een mier.
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah top, iemand die z'n document ondersteboven opstuurt.
Hoezo bekijk je dat soort dingen niet voor je het verstuurt.
Ja, gewoon... mensenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon Yolo. Opsturen en niet meer mijn probleem.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Jouw probleem nu, groetjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon Yolo. Opsturen en niet meer mijn probleem.
Plausibelquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon Yolo. Opsturen en niet meer mijn probleem.
Leuk, nog een kampert erbij op de wereldquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Wat schattig, er komt een kleine Max Verstappen.
Jou zeker. Omdat je pa een grotere kar rijdt dan de mijnequote:
Ook met van die rare oortjes?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Hoezo krijg jij een kind dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk, nog een kampert erbij op de wereld
Hopelijk lijkt het kind op de moeder?quote:
Ik hoop voor hem dat hij anders gaat heten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Ja sorryquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ik heb wel vaker dat ik dingen krijg waarbij het duidelijk is dat er niet het helderste licht achter zit.
Is niet erg verder, puur observatie.
Ik had ze willen kopen !!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu soep van aan het trekken
Oh ja dat zou beter zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk lijkt het kind op de moeder?
*pakt sjaaltje uit de kastquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het meest humane is die arme mensen asfalteren met de rest van de Gazaanse baardenclub.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk lijkt het kind op de moeder?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En van die vlezige vochtige lippen.
Voor jezelf of voor je winkeltje?quote:
ja winkel natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor je winkeltje?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Maar als ze al nat zijn geweest heb ik er niet meer zoveel aan
Ja, die enkels zijn misschien wel wat te groot ookquote:
De storm is hier al gaan liggen, heerlijk is dat altijd, de serene rust na storm, zo'n gnietmomentje.quote:
quote:
Verrassend. Het gaat over de wijk waar ik woon.quote:Emmense wijk is drugshandel en straatintimidatie spuugzat.
Bij de Boni?quote:
Hier nog niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de Boni?
Oh wacht, dat is een andere winkel geworden
Je gebruikt zelf toch ook drugs dus het gaat over jou.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Verrassend. Het gaat over de wijk waar ik woon.
Jij hebt ook een Boni?quote:
Ben jij niet stiekem 1 van de drugsbendeleden?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Verrassend. Het gaat over de wijk waar ik woon.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekem 1 van de drugsbendeleden?
Met stukjes venkelquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enkel en Knienkelsoep [ afbeelding ]
Nettorama bekt toch niet echt lekker.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de Boni?
Oh wacht, dat is een andere winkel geworden
chocoladequote:
Lijkt meer op een overname dan een fusie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Nettorama is een Nederlandse supermarktketen, aangesloten bij de inkoopcentrale Superunie. Het bedrijf is in 1968 opgericht en had 32 filialen in 2023. In de provincies Noord-Brabant, Utrecht, Overijssel, Limburg, Noord-Holland, Zuid-Holland, Gelderland, Drenthe en Flevoland zijn winkels van Nettorama. Nettorama profileert zich als goedkoopste supermarkt met een assortiment dat voor ongeveer 70% bestaat uit A-merken, de keten richt zich voornamelijk op laaggeschoolde arme mensen met weinig te besteden.
Op 28 juli 2023 werd bekend dat Nettorama met supermarktketen Boni gaat fuseren en verdergaat onder de naam Nettorama,
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enkel en Knienkelsoep [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf toch ook drugs dus het gaat over jou.
ja zeker hier, niet zoveel enkels van lange mensen beschikbaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonde. Had best wat kunnen opleveren toch?
legaliseren blijft een ethische discussie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ja als je zelfs drugs gebruikt kan je de handel niet echt kwalijk nemen
ja ben ik ook niet op tegen denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
legaliseren blijft een ethische discussie.
en ook gewoon registeren net zoals we doen bij buitenlanders; als je dan bij het ziekenhuis komt dan kunnen we makkelijker besluiten of mensen nog geholpen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik ook niet op tegen denk ik
En uiteindelijk mensen met een overdosis niet helpen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ook gewoon registeren net zoals we doen bij buitenlanders; als je dan bij het ziekenhuis komt dan kunnen we makkelijker besluiten of mensen nog geholpen worden.
precies. ziekenhuizen horen geen politiek te bedrijven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En uiteindelijk mensen met een overdosis niet helpen?
of ben je sarcarstisch
Dat is dan even de vraag. Of ze wel helpen en het dan gewoon allemaal terug laten betalen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En uiteindelijk mensen met een overdosis niet helpen?
of ben je sarcarstisch
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan even de vraag. Of ze wel helpen en het dan gewoon allemaal terug laten betalen.
Of als je lever stuk is na overmatig alcoholgebruik ook maar zeggen treurie kan gebeurie.
Ik vind Nettorama best een fijne winkelquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nettorama bekt toch niet echt lekker.
Is toch ook zo? Daar moeten we allemaal voor kromliggen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
vervolgens stap je op fiets om een zomerse dag te gaan fietsen. Ga je op je smoel. Zeggen ze ja eigen schuld je had ook niet kunnen gaan fietsen
Best wel chille aanbiedingen volgens mij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Nettorama best een fijne winkel
Oorzaak en gevolg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
vervolgens stap je op fiets om een zomerse dag te gaan fietsen. Ga je op je smoel. Zeggen ze ja eigen schuld je had ook niet kunnen gaan fietsen
Nou allemaal niets meer doen dus.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Daar moeten we allemaal voor kromliggen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Best wel chille aanbiedingen volgens mij.
*stuurt mailquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
EN NOU ALLEMAAL OPROTTEN MET JE MAILTJES WANT IK MOET LUNCHEN
Dat is wel het beste. Anders kunnen we de premie straks niet meer betalen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou allemaal niets meer doen dus.
Nou ja, drugs- en drankverslaafden betalen we allemaal voor, anders zouden we met zijn allen 50 euro premie betalen p/m.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan even de vraag. Of ze wel helpen en het dan gewoon allemaal terug laten betalen.
Of als je lever stuk is na overmatig alcoholgebruik ook maar zeggen treurie kan gebeurie.
Of juist hoger omdat iedereen doorligplekken krijgt van het vele liggen op bed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Anders kunnen we de premie straks niet meer betalen.
Het is ook bijna weekend, dus dat is een maandag-probleemquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Heee Fles, kun je even deze enquęte invullen? Kost maar twee tot vier minuten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, is ook je eigen schuld. Had je maar meer moeten bewegen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of juist hoger omdat iedereen doorligplekken krijgt van het vele liggen op bed.
Al die baby boomers ...quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Bejaarden ook zo, alles boven de 85 de Noordzee in duwen en we betalen nog maar een tientje premie p/m.
Ewwwquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
we hebben nu groen zeewater
[ afbeelding ]
Teveel algen is ook niet goed?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
s iets met algen ofzo wat het die kleur geeft
Van dat groene spul uit de fabrieken van China.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een partijtje zeeschrobben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
De folder en de website zien er hetzelfde uit als de Boni, ze hebben alleen die lekkere chocoladecroissants niet meerquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Nettorama best een fijne winkel
oh geen idee, is elk jaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel algen is ook niet goed?
Ik ga niet meer betalen voor mensen die roken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Daar moeten we allemaal voor kromliggen.
Misschien vragen of ze die weer in het assortiment kunnen opnemen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De folder en de website zien er hetzelfde uit als de Boni, ze hebben alleen die lekkere chocoladecroissants niet meer
Ik voor mensen die drachtig zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet meer betalen voor mensen die roken.
Oh, dan zal het wel normaal zijnquote:
Ik doe Italiaanse bollen met kaas en salami.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lunch![]()
Naan met kaas en KIEEEEEEEEEP filet en kibbensoep
dat accijnzengeld zal vast terugkeren bij iedereenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drachtig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voor mensen die drachtig zijn.
Zal kijken of ze een ideeënbus hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien vragen of ze die weer in het assortiment kunnen opnemen?
Bedankt voor het opbouwen van de verzorgingsstaat en onze huisjes en infrastructuur met jullie blote handen, ga nu maar lekker doodquote:
Of voor kinderen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voor mensen die drachtig zijn.
Nee maar het is ook niet echt strandweer. En meer vanwege de kans op kwallenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel normaal zijnGa je nu ook niet meer de zee in?
Goed zo! We moeten in verzet komen. Dit kan zo niet langer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook smakelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe Italiaanse bollen met kaas en salami.
Die heb je hier ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het is ook niet echt strandweer. En meer vanwege de kans op kwallen
Ja, deden ze ook voor hun eigen belang hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedankt voor het opbouwen van de verzorgingsstaat en onze huisjes en infrastructuur met jullie blote handen, ga nu maar lekker dood
Dat is viesquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het is ook niet echt strandweer. En meer vanwege de kans op kwallen
Zijn er nu kubuskwallen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hier kunnen ze dodelijk zijn :p
het zag er niet regenseizoenerig uit, die foto.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
ze kunnen hier het hele jaar voorkomen maar nu omdat maar i het regenseizoen is er meer kans
Tot wanneer is het regenseizoen nog? t/m dec ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
ze kunnen hier het hele jaar voorkomen maar nu omdat maar i het regenseizoen is er meer kans
ja geloof het wel al zegt iedereen wat anders :pquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot wanneer is het regenseizoen nog? t/m dec ?
Ja?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deden ze ook voor hun eigen belang hoor
De seizoenen kunnen daar wel jaren duren, las ik net.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot wanneer is het regenseizoen nog? t/m dec ?
Tuurlijkquote:
bronquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
De seizoenen kunnen daar wel jaren duren, las ik net.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof het wel al zegt iedereen wat anders :p
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
De seizoenen kunnen daar wel jaren duren, las ik net.
Het kan best lang duren:quote:
quote:Earth endured over one million years of rain in the "Carnian Pluvial Event"
Anders heette hij wel box gezellyfish DUHquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Die zijn niet zo gezellig, geloof ik.
Te wachten op de ene stranddag die dus nooit komt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das echt lang. zit je gewoon je hele leven in de regen
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders heette hij wel box gezellyfish DUH
Fles plsquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders heette hij wel box gezellyfish DUH
ja of je moet net werken op die ene stranddagquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Te wachten op de ene stranddag die dus nooit komt.
Hopelijk niet levend gekooktquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb kreeftensoep, die nobele vrolijke schaaldiertjes zijn al eerder van de laatste glijbaan des doods afgeroetst
Scheiße heiß Dolfie!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet levend gekookt
Misschien he.. we hadden het hier over re-incarnatie
Dat Hitler en Himmler terugkomen als kreeft
Zo PLOEP die hete pan in
quote:
Periode dat je de regenpak kan laten uitdrogenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dat ook alweer? Even geen regen?
Zoals vandaag.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dat ook alweer? Even geen regen?
K had hem gezien ja, ze zal het waarschijnlijk anders bedoelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Die reclame van Metakids, zegt dat ene kind nu serieus "hij gaat best wel snel dood, ik hoop dat de volgende wel goed is"
In t noorden is het wel droog.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat we niet in hetzelfde land wonen dan.
Eh.. het regent hier continuquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Die reclame van Metakids, zegt dat ene kind nu serieus "hij gaat best wel snel dood, ik hoop dat de volgende wel goed is"
Oh nou het is hier nu wel droog jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In t noorden is het wel droog.
Nou ja gelukkig helpt het wel altijd prima, keertje vloeken en de zon schijnt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel typisch Nederlands-gejammer , namelijk het weer.
Oh is dat het..quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig helpt het wel altijd prima, keertje vloeken en de zon schijnt.
Was je bang dat je wegwaaide?quote:
Fles aan een palmboomquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je bang dat je wegwaaide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |