SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je goed in hip openers?
Hip openers is gewoon soepel maken van je heupen, niets speciaals verder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zoeken op hip openers, nu wil ik het weten ook!!!!
Als in dat je dat nog nooit gedaan hebt of je durft dat niet te zeggen omdat je je schaamt?quote:
Ik ook van jouquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in dat je dat nog nooit gedaan hebt of je durft dat niet te zeggen omdat je je schaamt?
Nee, goed gesprek weer.quote:
Ik zal voortaan erbij zetten of iets sarcastisch bedoeld is.quote:
Ik vroeger wel, een snaakse knipoog, een bescheiden tifje wijn, een stout schuddekontje en een zwoele hoi en daar lagen ze alweer klaar met de heupen open.quote:
Kun je niet gewoon even zorgen dat die regen weggaat zodat ik aan de wandel kan anders?quote:
Onverwacht spuiten uit een gat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
De walvis, beetje plomp zitten zo alsof je in het water hoort en chips eten?
Ik heb gewoon te weinig kracht in m'n bovenlijf en m'n polsen maken het vrij onmogelijk om dat fatsoenlijk te fixen, HdP.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kraai.. ja weleens geprobeerd.. direct op mn neus gevallen.
Doe ik niet meer.
Je hebt ook de zwaan, dat is ook erg uitdagend, want ik heb nul flexibiliteit in mn schouders
...huehue?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverwacht spuiten uit een gat.
De chips inademen alsof het plankton isquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
De walvis, beetje plomp zitten zo alsof je in het water hoort en chips eten?
Dankjequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voortaan erbij zetten of iets sarcastisch bedoeld is.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverwacht spuiten uit een gat.
Kan me volgende week toch niet tussen de stoerbebuikte mannen vertonen met gladde beentjes in het thermaalbad?quote:
Heb je niet van dat oermannelijke supersnelgroeiende haar?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me volgende week toch niet tussen de stoerbebuikte mannen vertonen met gladde beentjes in het thermaalbad?
Gewoon zeggen dat je een wielrenner bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me volgende week toch niet tussen de stoerbebuikte mannen vertonen met gladde beentjes in het thermaalbad?
Klinkt goed. Matcht wel bij "dood".quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
De inktvis, al je armen en benen langzaam spreiden zodat je op roadkill lijkt tijdens de paddentrek.
Ik ben niet zo oermannelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je niet van dat oermannelijke supersnelgroeiende haar?
Dit klinkt vies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je niet van dat oermannelijke supersnelgroeiende haar?
Met een zeemleren lap in mijn zwembroek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een wielrenner bent
Ja, is gewoon een onmogelijke houdingquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig kracht in m'n bovenlijf en m'n polsen maken het vrij onmogelijk om dat fatsoenlijk te fixen, HdP.
Helaas ben ik God niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even zorgen dat die regen weggaat zodat ik aan de wandel kan anders?
gewoon meelachen met hun opmerkingen als ze die al makenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen uit vrees voor enkelschade.
Deze SC klinkt al vies sinds dat het bestaat.quote:
Het zijn niet de opmerkingen waar ik bang voor ben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gewoon meelachen met hun opmerkingen als ze die al maken
Ja, die is wel erg lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dus:
https://en.wikipedia.org/wiki/Shavasana
...meer de schortjes?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn niet de opmerkingen waar ik bang voor ben.
Nonchalante courgette in de zeemleren zwembroek, meteen het halve Karpatenbekken op je.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een zeemleren lap in mijn zwembroek.
M'n beste pose.quote:
Had wel praktischer geweestquote:
Maar wélke helft.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nonchalante courgette in de zeemleren zwembroek, meteen het halve Karpatenbekken op je.
Ik weet niet of ik zoveel verantwoordelijkheid wil.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vanaf nu een portret met haar Ui in iedere kamer.
Dit was trouwens Nina Poekie die over het toetsenbord heen liep.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nonchalante courgette in de zeemleren zwembroek, meteen het halve Karpatenbekken op je.
Waarom nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was trouwens Nina Poekie die over het toetsenbord heen liep.
Ja nee, dat klinkt meer als een overenthousiaste katholiekquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vanaf nu een portret met haar Ui in iedere kamer.
Mag ik ook zo'n katquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was trouwens Nina Poekie die over het toetsenbord heen liep.
het is toch stralend weer vandaagquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zitten hier twee mannen in een hoogwerker te werken aan een telefoonmast. Ik hoop wel dat ze op die hoogwerker blijven zitten en er niet uitvallen met dit weer
Zat die ene schele ook ineens in het thermaalbad, verkleed als man?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hardnekkige avances moeten afwimpelen
Ben je gesteld op die twee mannen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zitten hier twee mannen in een hoogwerker te werken aan een telefoonmast. Ik hoop wel dat ze op die hoogwerker blijven zitten en er niet uitvallen met dit weer
@LTVDK is het hier niet zo mee eens, dacht ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is toch stralend weer vandaag
Nou, ze hoeven niet direct dood of zwaargewond...quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gesteld op die twee mannen dan?
Ik zou hier dus intrappen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat die ene schele ook ineens in het thermaalbad, verkleed als man?
Duurde lang voordat het over die schele gingquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat die ene schele ook ineens in het thermaalbad, verkleed als man?
In welk land zit jij?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is toch stralend weer vandaag
Niet naar Thailand gaan danquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurde lang voordat het over die schele ging
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK is het hier niet zo mee eens, dacht ik
Limburgquote:
Te laat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet naar Thailand gaan dan
Niet zo doen, dat is niet aardigquote:
quote:
Gewoon oplaaien die schele de volgende keer, ik heb het in mijn hoogtijdagen wel eens met minder moeten doen en dat heb ik ook overleefd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurde lang voordat het over die schele ging
Ik ben ook niet aardigquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo doen, dat is niet aardig
quote:
Ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon oplaaien die schele de volgende keer, ik heb het in mijn hoogtijdagen wel eens met minder moeten doen en dat heb ik ook overleefd.
Vertel meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon oplaaien die schele de volgende keer, ik heb het in mijn hoogtijdagen wel eens met minder moeten doen en dat heb ik ook overleefd.
Ik las onderzeeër en ik dacht lol quequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een Thaise onderminister?
Dit was ook een traumatische ervaringquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je was wel zo aardig om mijn POMA door te geven, dus dat is niet waar.
Vriendje Rusland heeft het wat drukker met andere probleempjes de laatste tijd, dus dat is niet onmogelijk.quote:
nee assad ,die wezel uit syriequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een Thaise onderminister?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was ook een traumatische ervaring
Ander schorriemorrie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ,![]()
maar goed weer de vraag wie het overneemt als hij er niet is
Geen idee maar gewoon sowieso Gladiator 1 kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet je Gladiator 1 gekeken hebben voor gladiator 2?
Moslimgekkies uiteraard, Pallies ISIS, hysterische linksvrouwtjes dat soort volk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ,![]()
maar goed weer de vraag wie het overneemt als hij er niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |