SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Blijven dan beter drijven.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden is bijna elke dame met waterpolo in haar profiel zwaarder dan ik om het maar even netjes te beschrijven
Hoe dan
Hebben ze een dikke reet?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden is bijna elke dame met waterpolo in haar profiel zwaarder dan ik om het maar even netjes te beschrijven
Hoe dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/einde nerdtalk
Beter drijfvermogenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze een dikke reet?
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
na 2,5 (!) jaar is het eindelijk hier:Veel plezier ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/einde nerdtalkAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
regen sowieso hier.. woei valt nog wel meequote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
flinke woei en regen hier.
Maakt een hoop herrie allemaal jaquote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, inderdaad, zo kom ik niet in slaap natuurlijk.quote:
Lekker knus vanuit warm bedje naar luisterenquote:
Zenuwachtig liggen wachten en hopen dat het niet overstroomt eerderquote:Op donderdag 5 december 2024 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker knus vanuit warm bedje naar luisteren
Was vlinders hart niet genoeg?quote:
Welneequote:Op donderdag 5 december 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zenuwachtig liggen wachten en hopen dat het niet overstroomt eerder
De temperatuur schiet wel omhoog, het is opeens 11 gradenquote:
Pquote:Op donderdag 5 december 2024 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Knolraap, lof, schorseneren en prei
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De temperatuur schiet wel omhoog, het is opeens 11 graden
bel.comquote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
na 2,5 (!) jaar is het eindelijk hier:hmm was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/einde nerdtalk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil het er verder ook niet over hebben, het is december mijn grootste kutmaand altijd. Vandaag was zo grijs en ik was down.
En @Recce nee, zo zit het niet in elkaar. Ook geen zin om te vertellen hoe het dan wel is. Ik vroeg naar zijn plannen en hij had meerdere opties. Hij hoeft geen rekening met me te houden.
Ik vond hem vanavond wel een eikel.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
Liesje leerder lotje lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil het er verder ook niet over hebben, het is december mijn grootste kutmaand altijd. Vandaag was zo grijs en ik was down.
En @:Recce nee, zo zit het niet in elkaar. Ook geen zin om te vertellen hoe het dan wel is. Ik vroeg naar zijn plannen en hij had meerdere opties. Hij hoeft geen rekening met me te houden.
Ik vond hem vanavond wel een eikel.
Lotje leerde Liesje lopen
Heette die eikel Karma ofzo?
Voor de rest heel veel sterkte. Lastige fases in een mensenleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil het er verder ook niet over hebben, het is december mijn grootste kutmaand altijd. Vandaag was zo grijs en ik was down.
En @:Recce nee, zo zit het niet in elkaar. Ook geen zin om te vertellen hoe het dan wel is. Ik vroeg naar zijn plannen en hij had meerdere opties. Hij hoeft geen rekening met me te houden.
Ik vond hem vanavond wel een eikel.![]()
Ik vond hem vanavond wel een eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkerquote:
ik ga vandaag niet starten met werkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gestart met werken. Lekker vroeg, dus kan ik vanmiddag ook vroeg stoppen.
Nog beter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet starten met werken
Je bent er klaar voor?quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zie ik sponge bob voor het raam staan
Oh ik wel hoor. Nog één nuttig dagje en ik heb een prima week achter de rugquote:
Ik vond hem vanavond wel een eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook een kutmaand.Ik word ook gek van het grijze weer en mijn gedachten.
Natuurlijk hoeft hij geen rekening met jou te houden, maar het mag wel. Vind ik.Heb je 'm ook gezegd dat-ie een eikel is?
![]()
Hm, ik kan wel een keer weer wafels gaan makenquote:
quote:
Eerste topic van het raceweekend is al volquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]Goed adviesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even de caafs hun kersttruitjes aan en samen Christmas carols zingen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb maar kaarsjes aan om het nog een beetje gezellig te maken
Ahwwquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de caafs hun kersttruitjes aan en samen Christmas carols zingen.
Geefquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oh ik denk dat dat gewoon vanaf nu elke resterende kantoordag tot kerst is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww
Hm, ik heb twee kersttruien, even vragen wanneer het foute kersttruien-dag is op kantoor
Zipline dan maar?quote:
Hehehe, kom ik gewoon elke kantoordag in zo'n trui, want yoloquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik denk dat dat gewoon vanaf nu elke resterende kantoordag tot kerst is.
Voor mij gaat het nog om 3 dagen. En dat is al veel eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, kom ik gewoon elke kantoordag in zo'n trui, want yolo
Ik werk gewoon door, want ik mag niet meer op vakantie van collega's dit jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij gaat het nog om 3 dagen. En dat is al veel eigenlijk
Ja ik ook, maar vanuit huisquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door, want ik mag niet meer op vakantie van collega's dit jaar.
Lekkerquote:
Dikke mensen zijn toch gezellig?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze een dikke reet?
Dat had ik laatst bij Zalando ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had sneakers in mn mandje, met kortingscode 90 euro, zijn ze ineens binnen een dag 20 euro duurder geworden.
Flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dit is ook bij Zalandoquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij Zalando ook.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
of de inkoopprijs is gewoon gestegen..
nahquote:
het is licht, geen lamp nodig hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het vandaag nog licht of is dit het?
* IJsdraakje kijkt naar buitenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nah
[..]
het is licht, geen lamp nodig hoor
Dit is het wel zo'n beetje, vrees ik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nah
[..]
het is licht, geen lamp nodig hoor
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is het wel zo'n beetje, vrees ik.
Ja, het is en blijft tenslotte Fokquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Van Arnie heb ik geen kerstversie zie ik, en dan raken mensen toch alleen maar in de war.
Hoe schrijf je Wattenschijfje in het Thais?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Jongens het schrijven in thai is toch minder erg dan gedacht
nog steeds lastig maar toch misschien wel te leren
Kun je ons laten zien wat je al kan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Jongens het schrijven in thai is toch minder erg dan gedacht
nog steeds lastig maar toch misschien wel te leren
Ja dat weet ik nog niet want we leren het verdeeld over verschillende groepen. En nu hebben we alleen nog maar de middle tone gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe schrijf je Wattenschijfje in het Thais?
Wat is de middle tone?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet want we leren het verdeeld over verschillende groepen. En nu hebben we alleen nog maar de middle tone gedaan
Ja klopt, maar helaas kan dat nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo'n in je bed blijven liggen dag
nou das misschien wat lastig. Even kijken hoe ik het kan uitleggenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ons laten zien wat je al kan?
Oh goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet mijn declaraties over november nog indienen.
quote:
Weekendganger.quote:
Klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De toon waarop je het uitspreekt
ff kijken hoe lang ik dat nog volhou.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo'n in je bed blijven liggen dag
nou ja wij hebben gewoon 26 lettersquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.
Maar dat zal Nederlands ook wel zijn
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWGAAAAAAAAAAAAIIIIII !!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das misschien wat lastig. Even kijken hoe ik het kan uitleggen
Je begint je woord met een consonant. De middle tone ( de toon waarop je het uitspreekt bestaat uit 9 letters.
[ afbeelding ]
en dan zet je daar achter een vowel
[ afbeelding ]
En zoals je kan zien in de linker kolom bepaald dat tekentje met welke letter je het uitspreekt
ja zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWGAAAAAAAAAAAAIIIIII !!!
Oke, dit wordt de nieuwe KIEP.quote:
Die lijkt wel redelijk weg, al is het nog wel steeds aan het zeuren omdat dat fistel er zit, maar hoef niet meer de hele dag aan de pijnstillersquote:
Ja maar gawai is kip. Dus wat is dan kiep?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit wordt de nieuwe KIEP.
Nederlands is hels om te leren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.
Maar dat zal Nederlands ook wel zijn
Kan je al weer wat proeven?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lijkt wel redelijk weg, al is het nog wel steeds aan het zeuren omdat dat fistel er zit, maar hoef niet meer de hele dag aan de pijnstillers
Wij hebben aap, noot, mies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wij hebben gewoon 26 letters
Ja, dit is gewoon een variantquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar gawai is kip. Dus wat is dan kiep?
Precies... want aan veel 'horen' wij dat het niet goed isquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nederlands is hels om te leren.
OKe hoop dat dat zo doorzetquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lijkt wel redelijk weg, al is het nog wel steeds aan het zeuren omdat dat fistel er zit, maar hoef niet meer de hele dag aan de pijnstillers
Heb je nog zeewiersnacks? Met sesamquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben aap, noot, mies.
Dat zit een ander idee achter dan bij dancers headress, spear, basin.
In de proelenbakkes.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog zeewiersnacks? Met sesam
Nee gai is de letter en wordt ook wel kip genoemd. Maar het is niet het woord kipquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar gawai is kip. Dus wat is dan kiep?
jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben aap, noot, mies.
Dat zit een ander idee achter dan bij dancers headress, spear, basin.
Zonde, kon je ook aan mij gevenquote:
Het is ook fucking onduidelijk hoe de klank-tekenkoppeling is. In "gezellig" hebben de eerste e en de i dezelfde klank, maar de tweede e is dan eigenlijk weer net even anders dan de eerste e, om maar een klassiekertje te pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies... want aan veel 'horen' wij dat het niet goed is
Deceptie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gai is de letter en wordt ook wel kip genoemd. Maar het is niet het woord kip
Nee dit is hetquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inderdaad en de lidwoordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook fucking onduidelijk hoe de klank-tekenkoppeling is. In "gezellig" hebben de eerste e en de i dezelfde klank, maar de tweede e is dan eigenlijk weer net even anders dan de eerste e, om maar een klassiekertje te pakken.
"Enerverend"quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook fucking onduidelijk hoe de klank-tekenkoppeling is. In "gezellig" hebben de eerste e en de i dezelfde klank, maar de tweede e is dan eigenlijk weer net even anders dan de eerste e, om maar een klassiekertje te pakken.
Oke nee bedankt voor het verwachtingsmanagementquote:
Nee, en dat is echt schijtirritantquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je al weer wat proeven?
zangles?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet want we leren het verdeeld over verschillende groepen. En nu hebben we alleen nog maar de middle tone gedaan
Exact.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Enerverend"
4 zelfde e's
4 verschillende klanken.
Oh bwuh.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, en dat is echt schijtirritantWant kan wel alles ruiken, en dan denk ik van oh dat ruikt lekker, en dan eet ik het en proef ik niks. Komt denk ik door dat spoelmiddel, dus denk dat ik daar ook maar mee stop
je toetsenbord is smerigquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je begint je woord met een consonant. De middle tone ( de toon waarop je het uitspreekt bestaat uit 9 letters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals je kan zien in de linker kolom bepaald dat tekentje met welke letter je het uitspreekt
Maar gai gai gai is dan toch wel tok tok tok?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gai is de letter en wordt ook wel kip genoemd. Maar het is niet het woord kip
Ze gebruikt het ook als ontbijtbordquote:
nee dat denk ik niet :pquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar gai gai gai is dan toch wel tok tok tok?
Beetje zoals Limburgs dus.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat kinderen het zingend geleerd krijgen
Onze balliefluencer; je bank gebruiken als kast, je toetsenbord als ontbijtbord. Het is een levensstijl.quote:
Toch wel heftig spulquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, en dat is echt schijtirritantWant kan wel alles ruiken, en dan denk ik van oh dat ruikt lekker, en dan eet ik het en proef ik niks. Komt denk ik door dat spoelmiddel, dus denk dat ik daar ook maar mee stop
Maar dan zonder vlaai.quote:
Ja, wel zin inquote:
mijn collega's willen geen broodjes bestellen voor de lunchquote:
En Polen in 1939quote:
Stomme collega'squote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn collega's willen geen broodjes bestellen voor de lunch
hun probleem wel. ik ga wel gewoon wat lekkers halenquote:
You go girl.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hun probleem wel. ik ga wel gewoon wat lekkers halen
dan moet het bed ook ergens anders voor gebruikt wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze balliefluencer; je bank gebruiken als kast, je toetsenbord als ontbijtbord. Het is een levensstijl.
Hier werken weer wat extra "internationals" die hebben minder goed gevoel voor humor blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En Polen in 1939![]()
Ik maakte daar laatst een grapje met collega's, was eigenlijk net over het randje, maar gelukkig zijn ze net zo gestoord als dat ik ben.
Mja richtlijn voor het spoelen met dat spul is een weekje, en daar zit ik al ruim overheen, dus denk vandaag er maar mee stoppen. Het enige dat ik nog een beetje proef zijn zoete dingen, kruiden en zouten proef ik zo goed als nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch wel heftig spul![]()
Hopelijk blijft dat dan wel goed gaan met die ontsteking enz
Die hebben bij elke ietwat schunnig grapje gelijk de klaagmail naar HR klaarstaan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier werken weer wat extra "internationals" die hebben minder goed gevoel voor humor blijkbaar.
Was vervelender geweest als je in bed was natgeregendquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben m'n bed uit gegaan en daarna drijfnat geregend.
Dat krijg je ervan
Jammer weerquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier werken weer wat extra "internationals" die hebben minder goed gevoel voor humor blijkbaar.
Ah idd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja richtlijn voor het spoelen met dat spul is een weekje, en daar zit ik al ruim overheen, dus denk vandaag er maar mee stoppen. Het enige dat ik nog een beetje proef zijn zoete dingen, kruiden en zouten proef ik zo goed als niet
Hmm, drie klassen van medeklinkers en dan ook nog lange en korte klinkers?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gevulde oliebollenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah idd.
Het enige wat je proeft is zoet toch?
Kan je in elk geval wel snoepenTaart eten ofzo
De pure levenskunst en de enige hoop voor de homo sapiens zit het in met feit dat zij zich maar aanpassen aan ons in plaats van wij aan hulliequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg ik er tegenwoordig ook bij, dat als ze het niet begrijpen ze het maar HR moeten vragen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben bij elke ietwat schunnig grapje gelijk de klaagmail naar HR klaarstaan?
quote:
Gisteren heel de dag door chocoladekruidnoten zitten knagenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah idd.
Het enige wat je proeft is zoet toch?
Kan je in elk geval wel snoepenTaart eten ofzo
Dat ze daar maar even de NSB'er gaan uithangenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg ik er tegenwoordig ook bij, dat als ze het niet begrijpen ze het maar HR moeten vragen.
jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, drie klassen van medeklinkers en dan ook nog lange en korte klinkers?
*kijkt naar klok*quote:
De gekwetste pismerriequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar maar even de NSB'er gaan uithangen
Wat fijn dat ze meedenken! Ze zagen dat het nodig was kennelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Sportschool heeft mijn lidmaatschap zonder aankondiging vooraf verlengd
Nu zit ik er een half jaar aan vast.
Insgelijks maat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoi Haags. Wat een prachtige dag om jou hier te treffen.
Klinkt niet heel enthousiast. Wat is er loos?quote:
Cavia's doen alsof er niets is gebeurd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed @:cherrylips![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nee hoor, maandje maxquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Dit, met langer dan dat automagisch verlengen mogen ze niet.quote:
misschien is het niet de eerste keerquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's doen alsof er niets is gebeurd.
Ondertussen schieten mijn caafs in een zenuwcrisis als ik een tupperware-bakje openmaak.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's doen alsof er niets is gebeurd.
Ondertussen schieten mijn caafs in een zenuwcrisis als ik een tupperware-bakje openmaak.
Misschien slapen ze daar wel gewoon en is dat hun bedje.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het niet de eerste keer
Klinkt als een uitgebalanceerd dieet, wat vraagt om meer stapjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heel de dag door chocoladekruidnoten zitten knagen
Stukjes zuurkool erbij?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed @:cherrylips![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
GHEHEHEHEquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze meedenken! Ze zagen dat het nodig was kennelijk.
Wel als ik hiervoor al een half jaar had.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, met langer dan dat automagisch verlengen mogen ze niet.
Geen teksten zoals "I ate all of your mothers alive after I killed all of your pets in my pisyellow underwear"quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Top2000-lijstje ingezonden met allemaal verantwoorde muziek.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen teksten zoals "I ate all of your mothers alive after I killed all of your pets in my pisyellow underwear"
Oh shit...quote:
neequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als ik hiervoor al een half jaar had.
quote:De sportschool mag na afloop van de eerste contractperiode het lidmaatschap stilzwijgend verlengen, mits dit wordt omgezet naar onbepaalde tijd. Dit houdt in dat u vanaf dat moment iedere maand kunt opzeggen. Bij opzegging dient een opzegtermijn in acht te worden genomen van maximaal 1 maand
Ja gelukkig heb ik daar heel de dag voor, en ook heerlijk weerquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een uitgebalanceerd dieet, wat vraagt om meer stapjes
Inb4 BB met: ook geschoren benen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Neen, dat hebben ze een paar jaar geleden vrij streng aangepakt vanuit overheid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als ik hiervoor al een half jaar had.
Vorige week was beter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb ik daar heel de dag voor, en ook heerlijk weer
Zweep eroverheenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, dat hebben ze een paar jaar geleden vrij streng aangepakt vanuit overheid.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 BB met: ook geschoren benen?Wij oordelen niet, als die dat zelf prettig vindt moet die dat gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
het is VRIJdagquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten jullie niet aan het werk of zo
Haaiquote:
Ja dat was beter geplandquote:
Nee, weekendquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral die file.quote:
Die was wel een beetje matig ja, risico van de randstadquote:
JAAAquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Haaaai![]()
Alles goed? Goed gesport gisteren?
Ook de KSC: wij oordelen je de moeder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij oordelen niet, als die dat zelf prettig vindt moet die dat gewoon doen
Goed, volgende keer maar de Veluwe ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was wel een beetje matig ja, risico van de randstad
Er wordt hier wat afgelogen vandaagquote:
Kun jij maar een superbelangrijk ding tegelijkertijd of wat?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Leugen-inceptionquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verspreid geen leugens, leugenaar
Alle wegen vast omdat er ergens een wolf is gesignaleerd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, volgende keer maar de Veluwe ofzo
Niet dat er daar geen file is
Die hebben we ook in de provincie Utrechtquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle wegen vast omdat er ergens een wolf is gesignaleerd waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 BB met: ook geschoren benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MI van 4EbEquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAA
Gisteren krachttraining tussen allemaal mannenMaar goed kunnen meedoen en qua zwaarte deed ik niet onder voor de mannen.
Dus de krachttraining was krachtig en ik heb daar nu nog plezier van
Beetje spierpijn is fijn![]()
Wanneer ga jij weer sporten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat niet de grijze?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben we ook in de provincie Utrechten veel.
Nadenk-gezicht?quote:
dat is wel idiootquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Tering. Krijg een opdracht 'heb je hier tijd voor'. Ik antwoord binnen een kwartier. Is de opdracht al aan een ander vergeven. Kan niet eens even schijten.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
MI van 4EbEIk dacht even dat ik een rollade zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, zo erg is het niet
Toch?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAA
Gisteren krachttraining tussen allemaal mannenMaar goed kunnen meedoen en qua zwaarte deed ik niet onder voor de mannen.
Dus de krachttraining was krachtig en ik heb daar nu nog plezier van
Beetje spierpijn is fijn![]()
Wanneer ga jij weer sporten?
Gelukkig is Nina niet zwart.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Mmm 2e collega die ik goed kende dood deze week al, even opletten op zwarte katten, zout en geen paraplu binnenhuis openen.
Dat is echt een raar idee.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Mmm 2e collega die ik goed kende dood deze week al, even opletten op zwarte katten, zout en geen paraplu binnenhuis openen.
misschien als je er wat touw omheen bind ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een rollade zag.
Maar nee, zo erg is het niet
Toch?
Owquote:
Lekker sporten, gaat vanzelf weer beter (hopelijk)quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ben gisteren ook geweest. Was pittig. Conditie is weer helemaal weg en dat was te merken, al zat er niet eens veel conditie dingen bij. Hartslag was gewoon van slag.
Merk het nu ook wel al, beetje spierpijn.
Zag gisteren iemand 160kg leg pressen. Ik wil het kunnen, maar ben volgens mij echt alle kracht kwijt.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik er niet over na te denken.
Ik zag van die filmpjes waar iemand zijn benen te ver strekte en de knieschijven knapten als versgebakken speculaasjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ben gisteren ook geweest. Was pittig. Conditie is weer helemaal weg en dat was te merken, al zat er niet eens veel conditie dingen bij. Hartslag was gewoon van slag.
Merk het nu ook wel al, beetje spierpijn.
Zag gisteren iemand 160kg leg pressen. Ik wil het kunnen, maar ben volgens mij echt alle kracht kwijt.
Om die vrouw?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien als je er wat touw omheen bind ?
Ja i know. Vergelijken is sowieso niet handig en niet nodig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker sporten, gaat vanzelf weer beter (hopelijk)
Mja.. jezelf vergelijken met anderen is leuk om een doel te hebben, maar belangrijker is dat je het leuk vindt.Anders ga je er zo met tegenzin heen
Ja eentje is morgen, de andere weet ik nog niet, die niet denk ik want ik was hem een beetje uit het oog verloren nadat we samen een project vernagelden ergens in 2014.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt een raar idee.
Ga je naar de begrafenis/ crematie?
Ieuwl hou eens op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag van die filmpjes waar iemand zijn benen te ver strekte en de knieschijven knapten als versgebakken speculaasjes
Leest nog een keer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag van die filmpjes waar iemand zijn benen te ver strekte en de knieschijven knapten als versgebakken speculaasjes
Zittend werk is best funestquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja i know. Vergelijken is sowieso niet handig en niet nodig.
Soms voelt mn lijf zo gammel
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eentje is morgen, de andere weet ik nog niet, die niet denk ik want ik was hem een beetje uit het oog verloren nadat we samen een project vernagelden ergens in 2014.
Hmmquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuwl hou eens op.
Ik sta wel vaak met mn knieen op slot en ook met leg press moet ik uitkijken dat ik ze niet op slot zet....
Ja Roel, met je bek met net wat teveel tanden, je bekakte oogopslag en je jaloersmakende spuuglok, lig je dan he met je faalproject uit 2013, weet je DAT nog met je eigenwijze mompelmondje en die knappe dochters van je, die groeien op voor galg en rad en daar ga ik dus lekker intens van genieten, rust zacht kerel en mag ik je oldtimer hebben?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zeg dat op z'n afscheidsspeech
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Roel, met je bek met net wat teveel tanden, je bekakte oogopslag en je jaloersmakende spuuglok, lig je dan he met je faalproject uit 2013, weet je DAT nog met je eigenwijze mompelmondje en die knappe dochters van je, die groeien op voor galg en rad en daar ga ik dus lekker intens van genieten, rust zacht kerel en mag ik je oldtimer hebben?
Nou, ik denk dat dit wel een succes gaat worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Roel, met je bek met net wat teveel tanden, je bekakte oogopslag en je jaloersmakende spuuglok, lig je dan he met je faalproject uit 2013, weet je DAT nog met je eigenwijze mompelmondje en die knappe dochters van je, die groeien op voor galg en rad en daar ga ik dus lekker intens van genieten, rust zacht kerel en mag ik je oldtimer hebben?
Daar zullen we het maar niet over hebben. Ik krijg al buikpijn en amper lucht als we ons bij rek en strek oefeningen soms helemaal dubbel moeten vouwenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zittend werk is best funestMerk het zelf ook
Hoe stijf ik ben.. als ik yoga doe
Jij kan die veel beter voorlezen. Of de voice over doen en alle hoedjes beoordelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat US volgend jaar de troonrede moet schrijven. Zou luisteren
Downward facing dog.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar zullen we het maar niet over hebben. Ik krijg al buikpijn en amper lucht als we ons bij rek en strek oefeningen soms helemaal dubbel moeten vouwen
Oké, US schrijft en ik lees voor. Zou het wel beter doen dan Willemquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kan die veel beter voorlezen. Of de voice over doen en alle hoedjes beoordelen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, US schrijft en ik lees voor. Zou het wel beter doen dan Willem
Lekker met de bips omhoog.quote:
Starpose kan je welquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das weer wat anders. Ik kan mn eigen gewicht niet dragen
Minder stamelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]Misschien kun je Willem tips geven.
Je bent zelfquote:
Het was potverdorie een gedistingeerde mooie archaïsche man met een studentikoos sausje, op een Peaky Blinders achtige manier, ik dacht altijd als ik ooit eens een film zou maken dat ik Roel zou vragen als acteur, ongeachte het genre zou die passen en fonkelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dit wel een succes gaat worden.
Zet hem op he.
Maak het nog erger.quote:
Die heb ik nooit gedaan volgens mij. Ken je de frog? Dat is me 1x gelukt voor 5 seconden ofzo.quote:
Ik geloof je direct. Ik kijk het nooit.quote:
Ik schrijf, jij kwekt, dealquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat US volgend jaar de troonrede moet schrijven. Zou luisteren
Ik ben fan van "dood".quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Starpose kan je wel![]()
Danser Pose is mijn favo
Ja, hipopener, lijkt op de childspose.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedaan volgens mij. Ken je de frog? Dat is me 1x gelukt voor 5 seconden ofzo.
[..]
quote:
Ja nee logische volgende stap iddquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet een pot pindakaas leeg dan.
Ow nee. ik heb iets anders in mn hoofd. Ik ga zoeken, moment.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hipopener, lijkt op de childspose.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ineens weer minimaal 75 procent vrolijker.
Hipopener is ook wel een ietwat twijfelachtige termquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hipopener, lijkt op de childspose.
Iedereen EWWL BAHquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ineens weer minimaal 75 procent vrolijker.
Ben je goed in hip openers?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hipopener is ook wel een ietwat twijfelachtige term
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja nee logische volgende stap idd
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen EWWL BAH
US = vrolijk
Moet even kijken of ik nog een pot pindakaas heb, volgens mij is de mijne bijna op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zolang je pindakaas eet slaap je niet en je kunt er zo leuk mee smekken.
Ah ja, die is wel uitdagend ja. Mij is 'ie nooit gelukt. (Ok, niet heel veel yoga gedaan, magoe)quote:
Mijn 5 seconden ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, die is wel uitdagend ja. Mij is 'ie nooit gelukt. (Ok, niet heel veel yoga gedaan, magoe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |