SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
joh we gaan gewoon samen voor pampusquote:
Ja je doet gewoon gezellig met mij mee.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh we gaan gewoon samen voor pampus
Jammer zeg dat er niet echt een opwaartse lijn in zit. Ik ga best wel goed naar omstandigheden. Werk weer halftijds, heb meer bewegingsvrijheid omdat mn conditie vooruit gaat, beetje aan t daten, met vrienden afspreken. Mag echt niet klagen. En heel veel te danken aan een hele goede ergotherapeut.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh
Gewoon beetje stabiel op laag niveau
Jij?
Ah shit, ook longcovid?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh we gaan gewoon samen voor pampus
Zul je zien dat ze net niet lekker uit elkaar vallen en dan zit je op van die zompige kleffe kruidnoten te sabbelenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje laat maar ja pech![]()
[ afbeelding ]
bank is niet voor mijn pampus geschikt...quote:Op donderdag 5 december 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je doet gewoon gezellig met mij mee.
Doe mij maar na, ik heb al jaren geoefend
*Ploft languit op de bank met kussentjes en dekens
Matigquote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
Chocoladeletters op werk zijn wegbezuinigd.Kerstpakketten waren al een aantal jaar eerder gesneuveld. Nog even en we moeten ze betalen om er te mogen werken.
neuj gelukkig niet. gewoon beroerd. koppijn. moe. vooral heel moequote:
Oh wat fijn zeg!quote:Op donderdag 5 december 2024 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer zeg dat er niet echt een opwaartse lijn in zit. Ik ga best wel goed naar omstandigheden. Werk weer halftijds, heb meer bewegingsvrijheid omdat mn conditie vooruit gaat, beetje aan t daten, met vrienden afspreken. Mag echt niet klagen. En heel veel te danken aan een hele goede ergotherapeut.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
Chocoladeletters op werk zijn wegbezuinigd.Kerstpakketten waren al een aantal jaar eerder gesneuveld. Nog even en we moeten ze betalen om er te mogen werken.
Dat is echt veel waard he, weer voor jezelf kunnen zorgen. Iets van autonomie voelen in je leven ipv hulploosheid.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg!
Ja ergotherapie helpt echt. Daardoor kan ik iig weer voor mezelf zorgen
Ohquote:Op donderdag 5 december 2024 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
bank is niet voor mijn pampus geschikt...
ik ga voor mn kussen, mn dekbed, mn matras en paracetamolletjes
Altijd wat te jankenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze net niet lekker uit elkaar vallen en dan zit je op van die zompige kleffe kruidnoten te sabbelen
Zekerquote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is echt veel waard he, weer voor jezelf kunnen zorgen. Iets van autonomie voelen in je leven ipv hulploosheid.
Hoop t ook! Je staat ingeschreven, maak ik hieruit op?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Maar zou graag het volgende stapje ook willen zetten.
Hopelijk mag ik naar die klinieken
gisteravond rond 19u op bed gaan liggen en geslapen tot een uur of 8 ofzo... wel met tussendoor wakker want nog een raar gevoel in de keel maar nog steeds moequote:
Ja, huisarts heeft mij meteen dag 1 aangemeldquote:Op donderdag 5 december 2024 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoop t ook! Je staat ingeschreven, maak ik hieruit op?
Je hebt gewoon ff meer rust nodigquote:Op donderdag 5 december 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisteravond rond 19u op bed gaan liggen en geslapen tot een uur of 8 ofzo... wel met tussendoor wakker want nog een raar gevoel in de keel maar nog steeds moe
mwa... trek maar nergens zin in of ergens zin in maar geen trek... irritant als je jezelf dwars zit.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt gewoon ff meer rust nodig
Gaat het wel beter met eten?
Zit ook in t molentje, zal moeten wachten tot Utrecht-poli opengaat denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, huisarts heeft mij meteen dag 1 aangemeld![]()
Dus nu afwachten of ze mij selecteren
Ja ik val onder Amsterdam, die is wel al open. Maar heeft ook een groot verzorgingsgebied.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit ook in t molentje, zal moeten wachten tot Utrecht-poli opengaat denk ik.
Snap ik. Daarvoor zijn ze al aan t uitnodigen toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik val onder Amsterdam, die is wel al open. Maar heeft ook een groot verzorgingsgebied.
Beter dan eerder iigquote:Op donderdag 5 december 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... trek maar nergens zin in of ergens zin in maar geen trek... irritant als je jezelf dwars zit.
crackertjes en kwark blijft in elk geval binnen.
Ja, steeds een handjevol mensenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Snap ik. Daarvoor zijn ze al aan t uitnodigen toch?
Ik heb net bij de Hema pretzel/toffee chocolade meegenomen, die stond in de opruiming voor 1,50quote:
Ik kan me hier niet echt een goede voorstelling van makenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net bij de Hema pretzel/toffee chocolade meegenomen, die stond in de opruiming voor 1,50
Wat fa je spelen?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd om de PlayStation weer een aan te zetten
Kijken of ik morgen fit genoeg ben.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net bij de Hema pretzel/toffee chocolade meegenomen, die stond in de opruiming voor 1,50
https://www.hema.nl/eten-(...)80gram-10350034.htmlquote:Op donderdag 5 december 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan me hier niet echt een goede voorstelling van maken
Welk spel gaat er in?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd om de PlayStation weer een aan te zetten
Heb laatst weer een paar keer 4 gespeeld, geen zin om PS+ te kopen voor 76quote:Op donderdag 5 december 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout 76. Enige wat ik nog speel eigenlijk.
Is er geen goede deal voor langsgekomen?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb laatst weer een paar keer 4 gespeeld, geen zin om PS+ te kopen voor 76
Was een black friday van 30% korting, maar dan moest je gelijk weer 12 maandenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er geen goede deal voor langsgekomen?
je bent zelf een Tilburgerquote:Op donderdag 5 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een black friday van 30% korting, maar dan moest je gelijk weer 12 maanden
Wow, ben je op oorlogspad?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een Tilburger
Nu ga je te ver hoor, jij gaat op de lijstquote:Op donderdag 5 december 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een Tilburger
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ga je te ver hoor, jij gaat op de lijst
quote:
Gaat lekker in de Piushaven roepen dat Breda een betere stad is danquote:
HEUL NIETquote:
Breda... matigquote:Op donderdag 5 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat lekker in de Piushaven roepen dat Breda een betere stad is dan
Daar valt niet veel aan te slopen. Dat is al een schroothoopquote:
Helmond is ook maar een beetje een afvallig stukje Limburgquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
*Kijkt vanaf een afstandje in Westfriesland
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar valt niet veel aan te slopen. Dat is al een schroothoop
quote:
Soooowquote:Op donderdag 5 december 2024 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar valt niet veel aan te slopen. Dat is al een schroothoop
De lieve mensen lijst van de kerstman? Wat leuk.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klopt...
iedereen op de lijst
*Verstopt zich in de polderquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
De lieve mensen lijst van de kerstman? Wat leuk.
Of alleen vies, hij moet gewoon eventjes in badquote:
Nee, ben nog niet begonnen. Morgen of zaterdag ga ik denk ik beginnenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Jij je nieuwe LEGO al in elkaar?
Ja is ook niet veel meer dan een dekentje over me heen trekkenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren dus zou niet teveel moeite doen.
de wat?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je zit toch niet niet aan de flakka he omdat je zo weinig eet?
Heb je al meer Harry Potter LEGO of is dit je eerste?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet begonnen. Morgen of zaterdag ga ik denk ik beginnen
goed dat je het zegt, nog even @Ama's deken jattenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is ook niet veel meer dan een dekentje over me heen trekken
Ik woon in een polder
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, nog even @:Ama's deken jatten
Welke van de 7?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, nog even @:Ama's deken jatten
Dat doen de meesten van ons, we wonen in Nederlandquote:Op donderdag 5 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is ook niet veel meer dan een dekentje over me heen trekken
Ik woon in een polder
diepvries Ama'squote:Op donderdag 5 december 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is s winters een oorlogsmisdaad
#polderleefquote:Op donderdag 5 december 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen de meesten van ons, we wonen in Nederland
quote:
Dat is echt een marteling nu want mijn middelvinger doet fucking pijn in de kou momenteel.quote:
Ik wil met name gezond zijn eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2024 20:15 schreef Karzai het volgende:
iedereen wil maar plastic zijn tegenwoordig
quote:
dat wens ik jou ook, nog iets gehoord van de kliniekquote:Op donderdag 5 december 2024 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil met name gezond zijn eigenlijk
Doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 4 december 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
En wtf, wat doet artemas in mijn lijst? @:mcgrath en @:ama![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat wens ik jou ook, nog iets gehoord van de kliniek
doet mij ook wel pijn dat zo'n jonge vrouw als jij daar zo door getroffen kan worden, ik vind dat je er nog sterk instaat en je humor behoud
het moet gewoon goed komen
Grijp je kans @Amaquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:17 schreef essnhills het volgende:
Ik probeerde een quote melding weg te swipen alsof het een telefoonmelding was
Het werkte niet
Ik heb er meer gehad. Waaronder Dobbyquote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je al meer Harry Potter LEGO of is dit je eerste?
verder ben je best leukquote:Op donderdag 5 december 2024 20:17 schreef essnhills het volgende:
Ik probeerde een quote melding weg te swipen alsof het een telefoonmelding was
Het werkte niet
Die is cute ja, wil ik ook nog wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er meer gehad. Waaronder Dobby. Die staat als het goed is in de opslag . Maar ook anderen die ik wat minder vond..
Dobbyquote:Op donderdag 5 december 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er meer gehad. Waaronder Dobby. Die staat als het goed is in de opslag . Maar ook anderen die ik wat minder vond..
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan mijn nieuwe auto ook op gaan halen in Emmen
En gelijk wat dekens voor in de achterbak?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan mijn nieuwe auto ook op gaan halen in Emmen
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
En gelijk wat dekens voor in de achterbak?
al is het het laatste wat ik doequote:
4x in de file gestaan vandaagquote:Op donderdag 5 december 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst al iemand met groot licht of verkeerd afgestelde koplampen.
Verderop twee auto's die ruzie met elkaar hadden.
En ten slotte nog iemand die het niet nodig vond om met licht te rijden.
Snap ikquote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gargamel is mijn spirit animal
Ik las bijna karamel.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gargamel is mijn spirit animal
Dat laatste is wel beetje story of my life.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond in de gym (want sportschool is een stom woord, ofzo) zat iemand continu z'n neus heel goor op te halen
Wilde bijna zeggen: SNUIT JE NEUS EENS JOH
Maar gewoon autistisch mn mond gehouden en naar fok gerend om dit te delen
Ze kunnen auto misschien ook wel komen brengen. Anders moet ik in Emmen zien te komen op de een of andere manier.quote:
Weten wequote:Op donderdag 5 december 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatste is wel beetje story of my life.
Oh, was er maar een manier om in Emmen te komen..quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kunnen auto misschien ook wel komen brengen. Anders moet ik in Emmen zien te komen op de een of andere manier.
We hebben hier ook openbaar vervoer. Jaja.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kunnen auto misschien ook wel komen brengen. Anders moet ik in Emmen zien te komen op de een of andere manier.
Spreek je het wel uit als Jamai?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond in de gym (want sportschool is een stom woord, ofzo) zat iemand continu z'n neus heel goor op te halen
Wilde bijna zeggen: SNUIT JE NEUS EENS JOH
Maar gewoon autistisch mn mond gehouden en naar fok gerend om dit te delen
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spreek je het wel uit als Jamai?
quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij vreet dat toch wel weg
quote:
Heb je je melk met veren al op ?quote:
Teleportatie?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, was er maar een manier om in Emmen te komen..
Burgerrupsquote:
Ja das een lunch dingetjequote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je melk met veren al op ?
Lijkt me wel een gedoe om die te teleporteren maar kan het proberenquote:
Geweldigquote:
don't use that word pleasequote:
Jaquote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me wel een gedoe om die te teleporteren maar kan het proberen
Bepaal ik lekker zelf welquote:
Ja dat woord is wel een beetje op het randjequote:
tss jij smurfquote:Op donderdag 5 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaal ik lekker zelf wel
uhuhquote:Op donderdag 5 december 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat woord is wel een beetje op het randje
Oke moppersmurfquote:
Wat ben je gemeen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om melk en kerstkransjes te jatten
Lekker recalcitrantquote:Op donderdag 5 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaal ik lekker zelf wel
Zo ben ikquote:
Oh daarom doe je zo vervelend.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder moet overwerken
vandaar
Ben ik wel een halve dag onderweg ben ik bangquote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben hier ook openbaar vervoer. Jaja.
Een elektrische auto, 55 zonnepanelen, een warmtepomp en een bakfiets.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ik wel een halve dag onderweg ben ik bang
misschien bij jou daar in de grote boze hoofdstad. Maar gelukkig is de rest van Nederland primaquote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef Karzai het volgende:
sinterklaas is dood en begraven, de commercie brandt er zijn handen niet meer aan en de etalages blijven leeg
ze zijn alleen maar met kerst bezig
En je twee zoons?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Een elektrische auto, 55 zonnepanelen, een warmtepomp en een bakfiets.
Best een bescheiden feestje dus.
quote:
Dat gaven ze niet bij mij op schoolquote:Op donderdag 5 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Make up spelletjes voor op de switch?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:44 schreef Haags het volgende:
Haha nee natuurlijk niet.
Wat spelletjes voor de switch, make up enzo. @:ama
dat was de intro-song wanneer Kaiser Wilhelm I König von Preussen aka Kleine Man uit zijn huisje kwamquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gaven ze niet bij mij op school
quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat was de intro-song wanneer Kaiser Wilhelm I König von Preussen aka Kleine Man uit zijn huisje kwam
quote:
Daarom stond er ook al eind van de middag 900km file. Allemaal mensen die geen sinterklaas thuis wilden vieren.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef Karzai het volgende:
sinterklaas is dood en begraven, de commercie brandt er zijn handen niet meer aan en de etalages blijven leeg
ze zijn alleen maar met kerst bezig
Dat was zo interessant?quote:
zie jij nog etalages met sinterklaas versiering dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien bij jou daar in de grote boze hoofdstad. Maar gelukkig is de rest van Nederland prima
Daar durft niemand z'n vingers aan te branden omdat die Amsterdammers lopen te mauwen over zwarte pieten.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
zie jij nog etalages met sinterklaas versiering dan?
Kom je weer op de lijst enzquote:
En, staat Joy Beune er een beetje leuk op?quote:
Ah, vandaar al die rijenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je was weer eens helemaal hip zag ik
Volgens CNN moet iedereen naar de Kerstmarkt in de grotten in Valkenburg
@Haags en ik hadden andere Duitse liederen bij familiebijeenkomstenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat was de intro-song wanneer Kaiser Wilhelm I König von Preussen aka Kleine Man uit zijn huisje kwam
Allemaal goed excuus om uurtje eerder naar huis toe te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom stond er ook al eind van de middag 900km file. Allemaal mensen die geen sinterklaas thuis wilden vieren.
Iedereen heeft spontaan kleine kinderen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal goed excuus om uurtje eerder naar huis toe te gaan.
bullshit tis niet alleen amsterdams in alle grote steden zoquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar durft niemand z'n vingers aan te branden omdat die Amsterdammers lopen te mauwen over zwarte pieten.
Terwijl er de perfecte oplossing voor is nu.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar durft niemand z'n vingers aan te branden omdat die Amsterdammers lopen te mauwen over zwarte pieten.
Grote steden is geen heel Nederland.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
bullshit tis niet alleen amsterdams in alle grote steden zo
Ik ben best nieuwsgierig naar haarquote:Op donderdag 5 december 2024 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En, staat Joy Beune er een beetje leuk op?
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
bullshit tis niet alleen amsterdams in alle grote steden zo
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags en ik hadden andere Duitse liederen bij familiebijeenkomsten
okay ik geef je een heel jaar gratis pepernoten als een afbeelding van zwarte piet in een etage toont van een winkel in edequote:Op donderdag 5 december 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grote steden is geen heel Nederland.
Ja dat zeg ik, er zijn geen zwarte pieten meer. Maar Sinterklaas wordt nog echt wel uitbundig gevierd.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay ik geef je een heel jaar gratis pepernoten als een afbeelding van zwarte piet in een etage toont in een winkel van ede
Zekerquote:Op donderdag 5 december 2024 20:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben best nieuwsgierig naar haar
Ik vind haar knapper dan Jutta.
jaquote:Op donderdag 5 december 2024 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
zie jij nog etalages met sinterklaas versiering dan?
Mag ik er eentje?quote:
Denk dat ik er hier vast nog wel 1 weet te vinden. Maar ik woon dan ook in de rimboequote:Op donderdag 5 december 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, er zijn geen zwarte pieten meer. Maar Sinterklaas wordt nog echt wel uitbundig gevierd.
Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat ik er hier vast nog wel 1 weet te vinden. Maar ik woon dan ook in de rimboe
Blijkbaar wel.quote:
Klopt, want dan moet ik van de bank opstaanquote:
ik zag ook wel enthousiaste kinderen vanochtend,bootjes in de gracht met sint en pieten, maar voor de commercie is het niet aantrekkelijk meerquote:Op donderdag 5 december 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, er zijn geen zwarte pieten meer. Maar Sinterklaas wordt nog echt wel uitbundig gevierd.
Hm.. de Ponyexpress dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor. Probleem is dat de postduiven niet vliegen met dit weer.
Iedere dag eentje extra?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ik mag vijf chocolaatjes opeten.
van mij mag je er tienquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook je eigen perceptie zijn omdat je je er zelf niet mee bezighoudt.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag ook wel enthousiaste kinderen vanochtend,bootjes in de gracht met sint en pieten, maar voor de commercie is het niet aantrekkelijk meer
vroeger was het een veel groter ding
Ik heb mijn biertje van de adventskalender van vandaag al opquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet kiezen: je wint 1 miljoen in de loterij of je krijgt kanker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet kiezen: je wint 1 miljoen in de loterij of je krijgt kanker.
Ja hallo.quote:
waarom zou ik? vlieland ben ik geweest vorig jaarquote:Op donderdag 5 december 2024 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Kom je Amsterdam weleens uit, Karzai?
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom zou ik? vlieland ben ik geweest vorig jaar
dan moet de muffin maar mee met de zipline.quote:
Klinkt als een planquote:Op donderdag 5 december 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan moet de muffin maar mee met de zipline.
*zzzzzzzzzzz (geluid van de zipline)quote:
Omdat het de hele dag regentquote:Op donderdag 5 december 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Waarom moet mijn telefoon de hele dag melden dat het gaat regenen.
Zijn wel veel stapjes.quote:
Maar de maan is van kaas, en dan mag je met al die stapjes veeeeeel hapjesquote:
Ik wil wat jij op hebt.quote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de maan is van kaas, en dan mag je met al die stapjes veeeeeel hapjes
Oke Klazien uit Zalk.quote:
quote:
Ook niet netjes.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het alweer uitgespuugd
Ik vind zeewiersnacks best oke.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat smerig dat spul zeg
Eerste dacht ik "proef ik nou vips?"quote:Op donderdag 5 december 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zeewiersnacks best oke.![]()
Ik koop ze alleen nooit.
Glaasje augurkennat om het te vieren.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste dacht ik "proef ik nou vips?"
Tweede dacht ik "valt mee, je proeft gewoon de zee en iets zoets"
Derde dacht ik "kweenie of ik het wel lekker vind"
Vierde "spuug, ik proef echt rotte vips in de zee"
Hierquote:Op donderdag 5 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Maar ik denk er niet aan
Loop naar de maahaan
En van het weekend weer oesters wegslurpen met een wijntje erbij in de lokale wijnbar.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste dacht ik "proef ik nou vips?"
Tweede dacht ik "valt mee, je proeft gewoon de zee en iets zoets"
Derde dacht ik "kweenie of ik het wel lekker vind"
Vierde "spuug, ik proef echt rotte vips in de zee"
Of knaksap.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glaasje augurkennat om het te vieren.
Of wat van dat doorzichtige smufsel dat wel eens op yoghurt ligt.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glaasje augurkennat om het te vieren.
Zachte piepgeluidjes van angst makende.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Levende oesters die een laatste glijbaan des doods maken.
Ja, bijzonder fenomeen.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of wat van dat doorzichtige smufsel dat wel eens op yoghurt ligt.
Oesters hebben geen stembandenquote:Op donderdag 5 december 2024 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zachte piepgeluidjes van angst makende.
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier
Loving's such a beautiful thing
When you are to me, the light above
Made for all to see our precious love
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Levende oesters die een laatste glijbaan des doods maken.
Ja, is gewoon zo.quote:
Dat zo'n oestertje zich nog net aan je tanden vastklampt en "get into the groove gaat zingen"quote:Op donderdag 5 december 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bijzonder fenomeen.
[..]
Oesters hebben geen stembanden
Dacht ik
Ja of ineens Psychosocial van Slipknotquote:Op donderdag 5 december 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n oestertje zich nog net aan je tanden vastklampt en "get into the groove gaat zingen"
Bekijk deze YouTube-video
Die ontzettend zoetsappige van de beegees, die het hele liedje in standje notenkraker wordt gezongenquote:Op donderdag 5 december 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je uit je hoofd welk liedje??
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of ineens Psychosocial van Slipknot
Lijkt mij leuker.
How deep is your love?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ontzettend zoetsappige van de beegees, die het hele liedje in standje notenkraker wordt gezongen
Uhm, nee.quote:
Moet ik hiervoor old skool thrash voor afzetten??quote:
Nee, daar zingen ze wat dieperquote:
Jaquote:Op donderdag 5 december 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik hiervoor old skool thrash voor afzetten??
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief zegt
Ze houdt van vormenquote:
quote:Anders Breivik heeft twee cavia's en een aantal foto's van fjorden in zijn cel gekregen. De Noorse autoriteiten proberen de veroordeelde massamoordenaar tegemoet te komen, omdat Breivik klaagt dat hij zijn straf in "onmenselijke omstandigheden" moet uitzitten.
Nieuwe penpals.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en 4EBE staan wel in mooi lijstje zo.
Ga neuken dan.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
daar ligt een wel heul appetijtelijke rolmops op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |