SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Blijven dan beter drijven.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden is bijna elke dame met waterpolo in haar profiel zwaarder dan ik om het maar even netjes te beschrijven
Hoe dan
Hebben ze een dikke reet?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden is bijna elke dame met waterpolo in haar profiel zwaarder dan ik om het maar even netjes te beschrijven
Hoe dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/einde nerdtalk
Beter drijfvermogenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze een dikke reet?
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
na 2,5 (!) jaar is het eindelijk hier:Veel plezier ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/einde nerdtalkAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
regen sowieso hier.. woei valt nog wel meequote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
flinke woei en regen hier.
Maakt een hoop herrie allemaal jaquote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, inderdaad, zo kom ik niet in slaap natuurlijk.quote:
Lekker knus vanuit warm bedje naar luisterenquote:
Zenuwachtig liggen wachten en hopen dat het niet overstroomt eerderquote:Op donderdag 5 december 2024 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker knus vanuit warm bedje naar luisteren
Was vlinders hart niet genoeg?quote:
Welneequote:Op donderdag 5 december 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zenuwachtig liggen wachten en hopen dat het niet overstroomt eerder
De temperatuur schiet wel omhoog, het is opeens 11 gradenquote:
Pquote:Op donderdag 5 december 2024 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Knolraap, lof, schorseneren en prei
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De temperatuur schiet wel omhoog, het is opeens 11 graden
bel.comquote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
na 2,5 (!) jaar is het eindelijk hier:hmm was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/einde nerdtalk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil het er verder ook niet over hebben, het is december mijn grootste kutmaand altijd. Vandaag was zo grijs en ik was down.
En @Recce nee, zo zit het niet in elkaar. Ook geen zin om te vertellen hoe het dan wel is. Ik vroeg naar zijn plannen en hij had meerdere opties. Hij hoeft geen rekening met me te houden.
Ik vond hem vanavond wel een eikel.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
Liesje leerder lotje lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil het er verder ook niet over hebben, het is december mijn grootste kutmaand altijd. Vandaag was zo grijs en ik was down.
En @:Recce nee, zo zit het niet in elkaar. Ook geen zin om te vertellen hoe het dan wel is. Ik vroeg naar zijn plannen en hij had meerdere opties. Hij hoeft geen rekening met me te houden.
Ik vond hem vanavond wel een eikel.
Lotje leerde Liesje lopen
Heette die eikel Karma ofzo?
Voor de rest heel veel sterkte. Lastige fases in een mensenleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil het er verder ook niet over hebben, het is december mijn grootste kutmaand altijd. Vandaag was zo grijs en ik was down.
En @:Recce nee, zo zit het niet in elkaar. Ook geen zin om te vertellen hoe het dan wel is. Ik vroeg naar zijn plannen en hij had meerdere opties. Hij hoeft geen rekening met me te houden.
Ik vond hem vanavond wel een eikel.![]()
Ik vond hem vanavond wel een eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkerquote:
ik ga vandaag niet starten met werkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gestart met werken. Lekker vroeg, dus kan ik vanmiddag ook vroeg stoppen.
Nog beter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet starten met werken
Je bent er klaar voor?quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zie ik sponge bob voor het raam staan
Oh ik wel hoor. Nog één nuttig dagje en ik heb een prima week achter de rugquote:
Ik vond hem vanavond wel een eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook een kutmaand.Ik word ook gek van het grijze weer en mijn gedachten.
Natuurlijk hoeft hij geen rekening met jou te houden, maar het mag wel. Vind ik.Heb je 'm ook gezegd dat-ie een eikel is?
![]()
Hm, ik kan wel een keer weer wafels gaan makenquote:
quote:
Eerste topic van het raceweekend is al volquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]Goed adviesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even de caafs hun kersttruitjes aan en samen Christmas carols zingen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb maar kaarsjes aan om het nog een beetje gezellig te maken
Ahwwquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de caafs hun kersttruitjes aan en samen Christmas carols zingen.
Geefquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oh ik denk dat dat gewoon vanaf nu elke resterende kantoordag tot kerst is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww
Hm, ik heb twee kersttruien, even vragen wanneer het foute kersttruien-dag is op kantoor
Zipline dan maar?quote:
Hehehe, kom ik gewoon elke kantoordag in zo'n trui, want yoloquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik denk dat dat gewoon vanaf nu elke resterende kantoordag tot kerst is.
Voor mij gaat het nog om 3 dagen. En dat is al veel eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, kom ik gewoon elke kantoordag in zo'n trui, want yolo
Ik werk gewoon door, want ik mag niet meer op vakantie van collega's dit jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij gaat het nog om 3 dagen. En dat is al veel eigenlijk
Ja ik ook, maar vanuit huisquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door, want ik mag niet meer op vakantie van collega's dit jaar.
Lekkerquote:
Dikke mensen zijn toch gezellig?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze een dikke reet?
Dat had ik laatst bij Zalando ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had sneakers in mn mandje, met kortingscode 90 euro, zijn ze ineens binnen een dag 20 euro duurder geworden.
Flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dit is ook bij Zalandoquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij Zalando ook.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
of de inkoopprijs is gewoon gestegen..
nahquote:
het is licht, geen lamp nodig hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het vandaag nog licht of is dit het?
* IJsdraakje kijkt naar buitenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nah
[..]
het is licht, geen lamp nodig hoor
Dit is het wel zo'n beetje, vrees ik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het vandaag nog licht of is dit het?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nah
[..]
het is licht, geen lamp nodig hoor
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is het wel zo'n beetje, vrees ik.
Ja, het is en blijft tenslotte Fokquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Van Arnie heb ik geen kerstversie zie ik, en dan raken mensen toch alleen maar in de war.
Hoe schrijf je Wattenschijfje in het Thais?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Jongens het schrijven in thai is toch minder erg dan gedacht
nog steeds lastig maar toch misschien wel te leren
Kun je ons laten zien wat je al kan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Jongens het schrijven in thai is toch minder erg dan gedacht
nog steeds lastig maar toch misschien wel te leren
Ja dat weet ik nog niet want we leren het verdeeld over verschillende groepen. En nu hebben we alleen nog maar de middle tone gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe schrijf je Wattenschijfje in het Thais?
Wat is de middle tone?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet want we leren het verdeeld over verschillende groepen. En nu hebben we alleen nog maar de middle tone gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |