Stedelingen in NL die denken dat ze in een "grote stad" wonen. Die bestaan niet, zelfs Amsterdam is een uit de kluiten gewassen dorp.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:27 schreef Origami94 het volgende:
Overigens iemand uit Schubbekutteveen hoeven niet te oordelen over onze randstad. Hou je maar bezig met je trekker ofso
en was het een goed gesprekje of wat?quote:
We hebben hartelijk gelachen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
en was het een goed gesprekje of wat?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
We hebben hartelijk gelachen.
En ik zou het niet willen ruilen met Schubbekutteveen waar ze doen alsof ze heilig zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Stedelingen in NL die denken dat ze in een "grote stad" wonen. Die bestaan niet, zelfs Amsterdam is een uit de kluiten gewassen dorp.
Maar dan met junks, jodenjachten, explosies, en fatbiketokkies die je door een bushok duwen.
Zink jij toch lekker verder weg in je ge-omvolkte anarchie genaamd Randstad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Zou het voor geen zwarte kousen gemeenschap willen ruilen
je hebt ook zwarte kouzen gemeenschappen in de Randstadquote:Op zondag 8 december 2024 08:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zink jij toch lekker verder weg in je ge-omvolkte anarchie genaamd Randstad.
Het probleem is dat de agressieve debielen nog altijd snel veel vrienden krijgen om alles mee kapot te maken. Daar kan een lichamelijk gehandicapte die vrede wil en alles niet kapot wil maken nooit van winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:48 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom staan randstedelingen niet een keer gezamenlijk op tegen dit soort kneusjes?
Lekker links blijven stemmen witte urban cucks, het is immers altijd de schuld van de PVV en de provincialen, laat jezelf vooral nog verder opnaaien door Halsema en PvdA/GL ipv de echte problematiek een keer onder ogen te zien.
Daarvoor is het al te laat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:48 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom staan randstedelingen niet een keer gezamenlijk op tegen dit soort kneusjes?
Als het aan de SP had gelegen waren ze nooit naar dit land gekomen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:48 schreef Cruzinats het volgende:
Lekker links blijven stemmen witte urban cucks, het is immers altijd de schuld van de PVV en de provincialen, laat jezelf vooral nog verder opnaaien door Halsema en PvdA/GL ipv de echte problematiek een keer onder ogen te zien.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 december 2024 15:09 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daarvoor is het al te laat.
Te veel moslimtuig tegenwoordig in die steden.
Aan de andere kant.. Je krijgt waar je op stemt natuurlijk.
Met een pasje is dat idem dito. Moet je iemand onder bedreiging meenemen naar een geldautomaat, daar laten pinnen en de centen afpakken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je onder bedreiging ook niet even voor ze gaat pinnen. En zelfs al zou je je telefoon unlocken en aan die mocro's geven, dan kunnen ze nog niks. Voor een betaling moet je dan eerst je bankapp openen (beveiligd) en bij de daadwerkelijk betaling of overschrijving moet je nog een keer met code of vingerafdruk bevestigen. Als ze al die tijd een mes op je keel zetten, dan hebben we het over een heel andere categorie dan twee kakkerlakken op een fatbike die je tas afpakken.
Whahahahahaahquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:27 schreef Origami94 het volgende:
Overigens iemand uit Schubbekutteveen hoeven niet te oordelen over onze randstad. Hou je maar bezig met je trekker ofso
Niet inclusief he enzo. Laat ze lekker die moslims, 'boos over gaza' enzo. Moet je accepteren, is cultuur.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:48 schreef Cruzinats het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef sp3c het volgende:
Uren bezig en heb je twee handtasjes vol make-up en andere rommel twee pinpassen die geblokkeerd zijn voordat je het kunt gebruiken en een tientje aan kleingeld
Kun je beter gaan werken
Sinds SNS in al hun wijsheid besloten heeft om niet meer een eigen betaalapp te ondersteunen maar dit lekker over te laten aan Google pay, die (lees de voorwaarden maar) lekker jouw betaalgedrag in de gaten mogen en leeft van het vergaren van data. Heb ik niet meer met de telefoon betaald. Alleen via de ideal als ik iets online koop betaal ik nog met mijn telefoon. Maar dat is uiteraard wel gewoon via je bankieren app van SNS zelf. SNS is hier overigens niet alleen in natuurlijk. Net zoals zoveel andere banken wel geld binnenharken. Maar een betaalapp aanbieden en onderhouden is teveel moeite voor hun klanten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, ik betaal ook nog niet met mijn telefoon. Maar weet dat veel van mijn vrienden en kennissen dat al wel doen. Is eigenlijk veel veiliger dan met een pasje. Telefoon kun je beveiligen met een code of vingerprint.
Niet de randstad maar de landelijke politiek in Den Haag die we democratisch hebben aangewezen.quote:Op maandag 9 december 2024 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whahahahahaah
Hou je waffel. Waarom zou de randstad wel mogen bepalen voor Schubbekutteveen hoe ze met asielzoekers moeten omgaan en sinterklaas moeten vieren bijvoorbeeld?
Wie denk je wel niet dat je bent?
quote:Op maandag 9 december 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niet de randstad maar de landelijke politiek in Den Haag die we democratisch hebben aangewezen.
De rijksoverheid staat boven Schubbekutteveen. En dat zeg ik als rijksambtenaar.
De meerderheid in Nederland heeft voor de spreidingswet gekozen dus ja ook Schubbekutteveen moet asielzoekers opnemenquote:Op maandag 9 december 2024 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom ben jij rijksambtenaar daar? Want je hebt het compleet fout. We leven in een democratie en daar is het volk per definitie de baas en jij daar in dat kutkantoortje van je niet leidend, maar volgend. Met je arrogante smoel.
En in het voorbeeld wat je gaf ben jij ook niet leidend over een boerengat omdat je alleen maar in de randstad woont. Een lesje nederigheid zal je goed staan, friendo.
Helaas voor je zit er nu een meerderheid die het daar niet mee eens is en het niet gaat handhaven.quote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De meerderheid in Nederland heeft voor de spreidingswet gekozen dus ja ook Schubbekutteveen moet asielzoekers opnemen
De coalitie heeft geen meerderheid in de EK, NSC lijkt niet meer mee te doen en dus is er in feite een minderheidskabinet.quote:Op maandag 9 december 2024 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas voor je zit er nu een meerderheid die het daar niet mee eens is en het niet gaat handhaven.
Jammer man. Volk besluit.
Volgen. Dat zul je moeten.
Nu doet alleen google pay dit, en banken alleen bij hogere bedragen, maar er zijn plannen dat banken ook betalingen boven de 100 euro gaan monitoren. Dus, big brother is watching you, hoe dan ook.quote:Op maandag 9 december 2024 11:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Sinds SNS in al hun wijsheid besloten heeft om niet meer een eigen betaalapp te ondersteunen maar dit lekker over te laten aan Google pay, die (lees de voorwaarden maar) lekker jouw betaalgedrag in de gaten mogen en leeft van het vergaren van data. Heb ik niet meer met de telefoon betaald. Alleen via de ideal als ik iets online koop betaal ik nog met mijn telefoon. Maar dat is uiteraard wel gewoon via je bankieren app van SNS zelf. SNS is hier overigens niet alleen in natuurlijk. Net zoals zoveel andere banken wel geld binnenharken. Maar een betaalapp aanbieden en onderhouden is teveel moeite voor hun klanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |